Прескочи до съдържание

Rentalcars.com - промоции, мнения, въпроси и оценки


Препоръчани мнения

Здравей,

 

Първо искам да се извиня за това, че не сте получили отговор от нас и честно казано, нямам представа защо такъв не е изпратен. Мога ли да попитам дали сте използвали формата за контакт през сайта?

 

Що се отнася до глобата:

 

1. Винаги може да има забавяне, понеже и техния КАТ работи със същата скорост като този в България, т.е. възможността да получите глоба след два месеца не бива да учудва никого.

2. Най-лесния начин да разберете каква точно е глобата:

а. Проверете сайта на доставчика дали има опция за онлайн проверка на фактура и ако да, там би трябвало да я имате налична

б. Пак през сайта на доставчика проверете какви са телефоните за контакт и се свържете с тях

в. Ползвайте формата на ренталкарс, като от падащото меню изберете "...за отминал наемен период" след което в рамките на 28 дни ще получите отговор, чрез нас

г. По закон доставчика е длъжен да изпрати копие на глобата по пощата, така че би трябвало да получите писмо от тях

 

Съдейки по стойността на глобата най-вероятно е скорост или червен светофар. Възможно и паркинг, но това Вие лесно може да си го  проверите.

 

Поздрави,

Даниел

Здравейте, искам да ви попитам по следния мой казус: През месец Април наех кола от летището в Пиза от "Сицили бай Кар", резервирана през Ренталкарс. Колата беше със "Специална оферта: "Премиален пакет - PAI (Застраховка срещу злополука), Застраховка шаси, стъкла и гуми, Нулева франшиза с нисък гаранционен депозит." При взимането на колата на гишето ми предложиха допълнително да заплатя 6,96 Е за пътна помощ - съгласих се и ми блокираха по картата  300 Е. Когато върнахме колата нямаше никакви забележки, казах ми че до  няколко дни ще ми бъде освободена сумата. След седмица видях, че от картата са ми дръпнали 10 долара (което не е 6,96 Е). Писах на имейла на Сицили бай кар (на мейла в офиса в Пиза и на централния им офис) защо ми теглят парите в долари, а не в евро - валутата, за която сме подписали. Отговор не последва и аз повече не се занимавах с този въпрос (тъй като разликата се явяваше само 2-3 евро ).

Преди два дни получих СМС-известие от моята банка, че от "Autro europa" са заявени 61 ЕUR - Глоба. Не зная за какво е тази глоба, но и не знам към кого да се обърна, за да разбера? Писах на ренталкарс - за сега нямам отговор, а се чудя при положение, че през април съм се обръщала с мейл към офиса на Сицили бай кар и не последва отговор има ли  смисъл да им пиша отново? До кога могат да теглят пари от моята кредитна карта и как да разбера "Глобата" ми за какво е...?

Връзка към мнение

Здравей,

 

Първо искам да се извиня за това, че не сте получили отговор от нас и честно казано, нямам представа защо такъв не е изпратен. Мога ли да попитам дали сте използвали формата за контакт през сайта?

 

Що се отнася до глобата:

 

1. Винаги може да има забавяне, понеже и техния КАТ работи със същата скорост като този в България, т.е. възможността да получите глоба след два месеца не бива да учудва никого.

2. Най-лесния начин да разберете каква точно е глобата:

а. Проверете сайта на доставчика дали има опция за онлайн проверка на фактура и ако да, там би трябвало да я имате налична

б. Пак през сайта на доставчика проверете какви са телефоните за контакт и се свържете с тях

в. Ползвайте формата на ренталкарс, като от падащото меню изберете "...за отминал наемен период" след което в рамките на 28 дни ще получите отговор, чрез нас

г. По закон доставчика е длъжен да изпрати копие на глобата по пощата, така че би трябвало да получите писмо от тях

 

Съдейки по стойността на глобата най-вероятно е скорост или червен светофар. Възможно и паркинг, но това Вие лесно може да си го  проверите.

 

Поздрави,

Даниел

Даниел, благодаря за отговора. Запитването ми към ренталкарс бе чрез формата за контакт през сайта. 

За глобата - разглеждах сайта на доставчика, но не открих къде мога он-лайн да проверя фактурата. Писах на мейла на офиса в Пиза - от там, този път ми отговориха и ми посочиха на кой мейл да си изпратя запитването, така че сега чакам отговор от customerservice.

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

защо задържат 30лири rental.com след като канселирането е много преди 48часа, платих цялата сума през кредитната карта към Hertz , излезе по - добра оферта от Budget и въпреки написаното нито имам възможност да канселирам , нито да преправя при самия посредник без тази такса 

Price Breakdown
If we don't make these changes:
Car Hire Charge £49.28
Credit Card Charge £0.00
Total Paid
£49.28
If we make these changes:
Car Hire Charge £48.33
Credit Card Charge £0.00
Cancellation Fee £30.00
Cost of changes
Payable today
£29.05


Price Breakdown If we don't make these changes:
Car Hire Charge£49.28
Credit Card Charge£0.00
Total Paid
£49.28
If we make these changes:
Car Hire Charge£48.33
Credit Card Charge£0.00
Cancellation Fee£30.00
 
Cost of changes
Payable today
£29.05
 
Връзка към мнение

rental.com е сайт за къщи под наем, да нямаш предвид някой друг? :) Иначе те най-точно ще ти отговорят на този въпрос, от пуснатото от теб черно на бяло си пише cancellation fee, отделен е въпроса какво е предизвикало тази такса. 

Връзка към мнение

Cancellations, No Shows & Amendments

Cancellation of Fully Prepaid Bookings:
If you cancel within 7 days of booking, and at least 48 hours before your rental is due to start, the money you’ve paid will be refunded in full.
If you cancel within 7 days of booking, but less than 48 hours before your rental is due to start, the money you’ve paid will be refunded – minus the cost of a 3 days rental.
If you cancel 7 or more days after booking, but at least 48 hours before your rental is due to start, the money you’ve paid will be refunded – minus a 45,00 € charge.
If you cancel 7 or more days after booking, and less than 48 hours before your rental is due to start, the money you’ve paid will be refunded – minus a 45,00 € and the cost of a 3 days rental. If the cancellation fee is higher than the amount you’ve paid, you won’t be charged any extra – you’ll simply receive no refund.
Please note: if you change the pick-up location or the name on the booking, this will be counted as a cancellation.
No-Show
A ‘No-show’ is when you:
wish to cancel but don’t tell us before your rental is due to start, or
fail to pick the car up at the arranged time and date, or
fail to provide the documentation that’s required to pick the car up, or
fail to provide a credit card in the main driver’s name with enough available funds on it.
In all of these cases, you’ll receive no refund of the money you’ve paid.
The car hire company reserves the right to refuse the car to any customer who fails to arrive on time with all necessary documentation and a credit card with enough available funds for the car’s deposit. In such a case, unless the rental has been cancelled in advance, the customer will not be entitled to a refund.
Amendments
You can amend your rental online, free of charge, at any point before your rental is due to start. Certain amendments could affect the rental price, such as location, car group or time or date of rental, if it does you will be charged at the current published price, which may be different from what you originally paid.
Please call us if your pick-up time is less than 48 hours away and you wish to amend your booking.
Please note: prices are based on the pick-up and drop-off times and dates that you arrange before your rental starts. If you pick the car up any later or bring it back any earlier, you will not receive a refund for unused hours or days.

Връзка към мнение

ЯТам пише "if you cancel within 7 days of booking", т.е. до 7 дни след като е направена резервацията, иначе ти взима 45 паунда. Не ми става ясно откъде идват тия 29, ама най-добре да им се обадиш.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Сега ще пиша на Даниел да погледне, но вероятно ще се наложи да му изпратиш детайли за резервацията по пощата. 

Връзка към мнение

ЯТам пише "if you cancel within 7 days of booking", т.е. до 7 дни след като е направена резервацията, иначе ти взима 45 паунда. Не ми става ясно откъде идват тия 29, ама най-добре да им се обадиш.

 

Точно така. Ако отмяната е направена повече от 7 дни след резервацията, тогава взима 45 ЕВРО, което предполагам по някакъв курс са 30 паунда (въпреки че трябва да е повече в GBP). Но от така копираните условия са в правото си да  вземат пари, ако резервацията е направена преди повече от 7 дни. :)

Редактирано от П.Кръстев
Връзка към мнение

 

защо задържат 30лири rental.com след като канселирането е много преди 48часа, платих цялата сума през кредитната карта към Hertz , излезе по - добра оферта от Budget и въпреки написаното нито имам възможност да канселирам , нито да преправя при самия посредник без тази такса 

Price Breakdown

If we don't make these changes:

Car Hire Charge £49.28

Credit Card Charge £0.00

Total Paid

£49.28

If we make these changes:

Car Hire Charge £48.33

Credit Card Charge £0.00

Cancellation Fee £30.00

Cost of changes

Payable today

£29.05

Price Breakdown If we don't make these changes:
Car Hire Charge£49.28
Credit Card Charge£0.00
Total Paid
£49.28
If we make these changes:
Car Hire Charge£48.33
Credit Card Charge£0.00
Cancellation Fee£30.00
 
Cost of changes
Payable today
£29.05
 

 

Здравей,

 

знам, че е неприятно когато се получават подобни такси, но всичко е записано ясно в общите условия. Херц имат по специфични условия при отмяна на резервация. Също така трябва да разбереш, че и ние като компания сме таксувани от тях за отмяната на дадената резервация.

 

Изпрати ми за всеки случай номера на резервацията да погледна дали може нещо да се направи, а и да проверя защо са тези 29 паунда.

 

Поздрави,

Даниел

Връзка към мнение

като цяло се отказах да канселирам резервацията, причината, заради която исках да го направя беше, че депозита, който hertz задържат без други договорки за едно мини за 4 дни е 500е, а при Budgeta  за същия период е 120е според сайта на rentalcars.com...Но наистина благодаря за реакцията и за разбирането ...ще си платя и това е...

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте,

имам нужда от много бърза помощ.

Утре излитаме за Италия. Преди един ден разбрахме, че няма да кацнем в Пиза, а в Парма.Имаме резервация за кола на 16.09. в 9,30 часа от летище Пиза с връщане на 23.09. пак там в 12,00часа. Сега искаме да променим деня и часа на 17.09. вземане в 16.00 часа и връщане на 22.09. в 18,00 часа. Като правя промяна на резервацията обаче деня се промена, а часа остава 9,30

вземане и 12,00часа връщане, което ние няма как за спазим. От rentalcars не получавам отговор, а не мога да намеря никъде някакъв телефон. Мисля, че тук някъде в темата го имаше, но сега вече в притеснението си не мога да го открия.

Ще бъда много благодарна, на всеки който може да ми помогне.

Връзка към мнение

Изрових един телефон от общите им условия

 

тел. 02 492 8533

 

Дано да е правилният!

 

http://www.rentalcars.com/bg/terms/

Благодаря, това е номера, даже се свързах с тях. Много, много Ви благодаря!!!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

 

Утре излитаме за Италия. Преди един ден разбрахме, че няма да кацнем в Пиза, а в Парма.

Чисто любопитство - кой (откъде) е този полет, който каца в Парма?  :rolleyes:

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Здравейте,

 

снощи мярнах следната реклама

post-3293-0-85307700-1476271637_thumb.jpg

 

Както казах това беше снощи и сайта все още ми стои отворен на един моите компютри.

 

И понеже ми трябва кола реших да я поръчам през Wizz.

 

Днес на друг мой компютър кликнах на препратката АВТОМОБИЛ ПОД НАЕМ в страницата на wizzair.com.

Препрати ме към сайта на rentalcars.com, аз си направих резервацията и си я платих, очаквайки, че някъде по подобие на Booking ще ми даде шанс да се идентифицирам коя ми е клиентската сметка.

 

В процеса на резервация обаче никъде не ме попита за клиентския ми номер във WIZZAIR.

Имам регистрация в  rentalcars.com и прерових къде какво може да се задава. В настройките на профила никъде не открих начин да се укаже къде да отидат споменатите 5%.

 

И сега се чудя как аджеба ще си получа отстъпката.

Не че са кой знае колко пари, но ще се чувствам подведен...

 

Някой получавал ли е кешбек по тази схема и как се процедира?

 

Останал съм с впечатление, че Даниел рядко чете тук така, че ако шефа може да му драсне едно писмо да влезе да разясни сигурно ще е полезно за всички. 

 

 

 

Връзка към мнение

Здравейте,

 

снощи мярнах следната реклама

attachicon.gifwizzrental.jpg

 

Както казах това беше снощи и сайта все още ми стои отворен на един моите компютри.

 

И понеже ми трябва кола реших да я поръчам през Wizz.

 

Днес на друг мой компютър кликнах на препратката АВТОМОБИЛ ПОД НАЕМ в страницата на wizzair.com.

Препрати ме към сайта на rentalcars.com, аз си направих резервацията и си я платих, очаквайки, че някъде по подобие на Booking ще ми даде шанс да се идентифицирам коя ми е клиентската сметка.

 

В процеса на резервация обаче никъде не ме попита за клиентския ми номер във WIZZAIR.

Имам регистрация в  rentalcars.com и прерових къде какво може да се задава. В настройките на профила никъде не открих начин да се укаже къде да отидат споменатите 5%.

 

И сега се чудя как аджеба ще си получа отстъпката.

Не че са кой знае колко пари, но ще се чувствам подведен...

 

Някой получавал ли е кешбек по тази схема и как се процедира?

 

Останал съм с впечатление, че Даниел рядко чете тук така, че ако шефа може да му драсне едно писмо да влезе да разясни сигурно ще е полезно за всички. 

Здравей,

 

колкото и да ми се иска да чета форума постоянно, не ми остава никакво време, коете е жалко понеже форума набира популярност и тук се споделя много полезна и хубава информация (най-вече за коли под наем :) )

 

Изпрати ми моля те на ЛС или имейл номера на резервацията за да погледна. Като цяло всичко работи по следния начин:

1. Ако резервираш кола по време на резервация на полета, т.е. всичко се плаща заедно, уиз ни изпраща твоят клиентски номер и ние го съхраняваме.

2. Ако правиш резервацията през сайта, който цитираш, на втора трета стъпка (където въвеждаш име) трябва добавиш своя уиз номер

Редактирано от rentalcars.com
Връзка към мнение

Здравей,

 

Радвам се, че се включи. 

 

В моя случай резервирах само кола, без самолетен билет.

Сега симулирах пробна резервация и на третата стъпка видях, че има поле за въвеждане на клиентския номер.

post-3293-0-33136000-1476301839_thumb.jpg

 

Но откривам и разлика от това което виждам сега и това което беше днес по-рано когато резервирах.

В момента резервацията става в сайта cars.wizzair.com, а по-рано днес беше в rentalcars.com и почти съм сигурен, че това поле го нямаше.

Изясних си нещата... понеже бях и от друг компютър е вероятно причината да е я в бисквитки, я в броусер, я господ знае в какво.

 

Изпращам ти лс с номера на резервацията - ако може нещо да се направи добре, ако не - здраве да е .   

 

 

Връзка към мнение
  • 3 месеца по-късно ...

Здравейте,

Аз съм новобранец тук,както и в ползването на коли под наем.Ако бях открил този сайт по-рано,щях да си спестя много нерви.Нека да споделя моите патила и се надявам да получа поне някакви насоки,как може да се реагира от тук насетне.Решихме да си направим екскурзия в Пиза и Флоренция с моето семейство и наши приятели-тамън 9 човека.Аз като най-отворен и притежаващ кредитна карта наех през rentalcars.com 9 местен микробус.Прочетох,че е хубаво да не е някоя малка компания и затова се спрях на Europcar.Бях твърдо решен да не пестя от нищо,отбелязах Full Protection за застраховка ,платих си като поп 193 евро за 2 (два )дни наем и потеглихме.При връщането на буса се забелязаха 2 драскотинки на задния панел и на едното огледало.Попитах какво следва да направя,все пак имам застраховка,служителката изскимтя нещо на италиански и аз бързайки за самолета,реших,че като се прибера ще се разбера с компанията и ще се разреши проблема.Да,ама не!Писах им 20 пъти,получавах отговор,че до 7 работни дни ще ми отговорят.Същевременно депозита от 300 евро беше изтеглен.Заплаших ги със съд,с папата и получих отговор на 10 януари,че ще ми възстановят сумата по депозита,както и една прикачена фактура,от която нищо не разбрах.И наистина-на 16 януари тази година,те ми върнаха тези 300 евро,но същевременно са си изтеглили 488.94  от картата ми.Едва тогава на мен ми светна,че сайта за резервация и компанията за наем са две различни неща.Вчера предявих претенция за щета в rentalcars.com,но се притеснявам дали не съм изпуснал срока.В българския варинат на сайта пише 28 дни от връщането на колата,но аз де факто до 16 януари,когато са ми изтеглени парите,не съм знаел каква сума е била щетата?Приложих всички документи които се изискват и сега чакам.А дали ще дочакам нещо,кой да ми каже?

Връзка към мнение

Здравейте,

Аз съм новобранец тук,както и в ползването на коли под наем.Ако бях открил този сайт по-рано,щях да си спестя много нерви.Нека да споделя моите патила и се надявам да получа поне някакви насоки,как може да се реагира от тук насетне.Решихме да си направим екскурзия в Пиза и Флоренция с моето семейство и наши приятели-тамън 9 човека.Аз като най-отворен и притежаващ кредитна карта наех през rentalcars.com 9 местен микробус.Прочетох,че е хубаво да не е някоя малка компания и затова се спрях на Europcar.Бях твърдо решен да не пестя от нищо,отбелязах Full Protection за застраховка ,платих си като поп 193 евро за 2 (два )дни наем и потеглихме.При връщането на буса се забелязаха 2 драскотинки на задния панел и на едното огледало.Попитах какво следва да направя,все пак имам застраховка,служителката изскимтя нещо на италиански и аз бързайки за самолета,реших,че като се прибера ще се разбера с компанията и ще се разреши проблема.Да,ама не!Писах им 20 пъти,получавах отговор,че до 7 работни дни ще ми отговорят.Същевременно депозита от 300 евро беше изтеглен.Заплаших ги със съд,с папата и получих отговор на 10 януари,че ще ми възстановят сумата по депозита,както и една прикачена фактура,от която нищо не разбрах.И наистина-на 16 януари тази година,те ми върнаха тези 300 евро,но същевременно са си изтеглили 488.94  от картата ми.Едва тогава на мен ми светна,че сайта за резервация и компанията за наем са две различни неща.Вчера предявих претенция за щета в rentalcars.com,но се притеснявам дали не съм изпуснал срока.В българския варинат на сайта пише 28 дни от връщането на колата,но аз де факто до 16 януари,когато са ми изтеглени парите,не съм знаел каква сума е била щетата?Приложих всички документи които се изискват и сега чакам.А дали ще дочакам нещо,кой да ми каже?

Здравей,

 

Първо да кажа, че съжалявам за създаденото неудобство, но в Италия доста често се случва, може би поради стила на каране там.

Няма срок в който можеш да предявиш претенция към нас, т.к. доставчика може да ти изтегли сумата и след 2 месеца, това би те поставили в неравностойна позиция. Така че за това не се притеснявай.

Щом си изпратил всички документи към нас и имаш покритие всичко ще е наред, въпросните 490 евро ще ти бъдат върнати. Изпрати ми за всеки случай на лично номера на резервацията ти да погледна и да съм сигурен, че всичко е наред.

 

Поздрави

Даниел 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Имам питане във връзка с наем на кола в Германия.

Кацаме на 25 май в Меминген. На сайта на Ренталкарс ми дава, че в часа на кацането офисът е затворен. 25 май се оказа празник в Германия, но други фирми от сектора работят.

Възможно ли е да е грешка или просто смао Ренталкарс няма да работи в този ден и час?

Връзка към мнение
преди 17 минути , Zaro каза:

На сайта на Ренталкарс ми дава, че в часа на кацането офисът е затворен. 25 май се оказа празник в Германия, но други фирми от сектора работят.

Възможно ли е да е грешка или просто смао Ренталкарс няма да работи в този ден и час?

Чий офис да е затворен? Ренталкарс не бяха ли само посредници? 

Връзка към мнение
преди 14 минути , Фил каза:

Чий офис да е затворен? Ренталкарс не бяха ли само посредници? 

 

Хм, странно, вчера ми излезе такова съобщение, а днес не. Днес пише, че няма коли в наличност, но при смяна на часа се появяват.

Същевременно от carjet и autoeurope резервация на кола може да се направи.

Ако задам 10 часа сутринта, дава налични коли. Ако задам следобеден час, излиза:

цлицк

   
Редактирано от Zaro
Връзка към мнение
преди 7 часа, Zaro каза:

 

Хм, странно, вчера ми излезе такова съобщение, а днес не. Днес пише, че няма коли в наличност, но при смяна на часа се появяват.

Същевременно от carjet и autoeurope резервация на кола може да се направи.

Ако задам 10 часа сутринта, дава налични коли. Ако задам следобеден час, излиза:

цлицк

   
 

Здравей, доставчиците там отварят в 8.00ч. или поне Херц отварят в толкова, Юропкар/Кеди са от 9.00ч.

 

Ако на други сайтове ти излизат отворени доставчици в час по-раннен от 8.00ч., хубаво си провери условията понеже е вероятно да ти начислят такса извън работно време при взимане на колата. Също така го има варианта да направиш резервация и по-късно да ти кажат, че пункта е затворен.

 

Поздрави

Даниел 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.