Прескочи до съдържание

Rentalcars.com - промоции, мнения, въпроси и оценки


Препоръчани мнения

На 4/14/2018 в 13:27, vorbis каза:

Правилно си се ориентирала. За Юропкар ти си назастрахована и задължена със съответните хидядарки. Ако стане гаф, събираш всякакви документи, сканираш и пращаш на застрахователя. Той ще разследва твоя казус и евентуално ще ти възстанови цялата сума или част от нея.

 

На 4/15/2018 в 18:44, Георги каза:

Правилно си се ориентирала до колкото слагаш знак за равенство между "не дължа нищо" и "парите ще ми бъдат удържани от кредитната карта" :) . Но имай предвид, че при щета, Europcar ще си дръпнат парите от картата, банката ти ще те таксува лихви (преди rentalcars да върнат парите) и т.н. 

 

Благодаря ви за отговорите. Върнахме колата без щети, сега очаквам да ми разблокират сумата по картата. Иначе да се похваля, че ни дадоха Фиат Панда на 1500 км., т.е бяхме едва втори шофьори. :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Не мога да разбера това:

Франшиза (Самоучастие) Автомобилът има самоучастие при щети на стойност 1220,00 € включва данък.
Автомобилът има самоучастие при кражба на стойност 2318,00 € включва данък.

 при условие че пише че на гишето ще ми удържат 120евро??? Моля помощ за разяснение 

:unsure: Гледам на Budget но никъде не ми дава възможност за пълна застраховка, дали това може да се направи гишето при получаването?

Връзка към мнение
На 4/17/2018 в 11:24, Lirea каза:

По мои наблюдения определено се покачва, особено ако остават по-малко от 3-4 седмици до началната дата. Вариантът е да изскочи някоя промоция междувременно, но за лятото е по-малко вероятно.

Моят опит констатира друго. И друг път сме коментирали, че противно на цената на  самолетните билети, тази, при ренталите, като наближи - пада.

От месец наблюдавам цената за Катания, следя Голд кар.

На 5 май- 378,05

На 15 май- 338,55

На 17 май- 326

 

Това, при едни и същи изисквания от моя страна.

 

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 4 часа, Росина каза:

Не мога да разбера това:

Франшиза (Самоучастие) Автомобилът има самоучастие при щети на стойност 1220,00 € включва данък.
Автомобилът има самоучастие при кражба на стойност 2318,00 € включва данък.

 при условие че пише че на гишето ще ми удържат 120евро??? Моля помощ за разяснение 

:unsure: Гледам на Budget но никъде не ми дава възможност за пълна застраховка, дали това може да се направи гишето при получаването?

Това показва какво ти е самоучастието (франшиза) при различните случаи. Ако откраднат колата докато трае твоят наем, ще трябва да се бръкнеш максимум 2318 евро. Ако пък имаш катастрофа или друга щета, максималното което ще платиш е 1220 евро.

 

Budjet не удържат сериозни депозити за франшиза (информация от миналия месец в Италия). А тези 120 евро най-вероятно са депозит за горивото (ако си full to full) или стойността на пълния резервоар (ако си пълно до празно).

 

Със сигурност на гише може да си направиш пълна застраховка, все пак от това печелят. Въпросът е колко струва, с какво покритие е, кои елементи са изключени.

Редактирано от vorbis
Връзка към мнение
преди 13 часа, Росина каза:

Не мога да разбера това:

Франшиза (Самоучастие) Автомобилът има самоучастие при щети на стойност 1220,00 € включва данък.
Автомобилът има самоучастие при кражба на стойност 2318,00 € включва данък.

 при условие че пише че на гишето ще ми удържат 120евро??? Моля помощ за разяснение 

:unsure: Гледам на Budget но никъде не ми дава възможност за пълна застраховка, дали това може да се направи гишето при получаването?

Макар и в повечето случаи самоучастието да корелира директно на размера на блокираната сума по картата, това не винаги е задължително. Дори може да имаш голямо самоучастие и никакъв блокаж. 

Връзка към мнение

Наемането на рента кар  направо е мъка за мен, явно нито знам какво да търся и какво да гледам .... -_- В крайна сметка букнах там някаква мини, уж пишеше депозит 300евро, безплатни навигации, детски бустер и доп.шофьор и накрая гледам ваучера и най-отдолу пише, че последните 3 екстри се заплащат на гишето.... :O и в крайна сметка и аз не разбрах защо не букнах директно от сайта на Europecar, като   за същите пари ми даваше нула блокирана сума с всички включени тези екстри

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, Росина каза:

Наемането на рента кар  направо е мъка за мен, явно нито знам какво да търся и какво да гледам .... -_- В крайна сметка букнах там някаква мини, уж пишеше депозит 300евро, безплатни навигации, детски бустер и доп.шофьор и накрая гледам ваучера и най-отдолу пише, че последните 3 екстри се заплащат на гишето.... :O и в крайна сметка и аз не разбрах защо не букнах директно от сайта на Europecar, като   за същите пари ми даваше нула блокирана сума с всички включени тези екстри

Аз имах същия случай с втори допълнителен шофьор. Уж е безплатно, а ми излиза, че трябва да платя на гише. Някъде по-напред в коментарите от фирмата ми отговориха, че нищо не се доплаща и трябва да се покаже ваучера. Като отвориш ваучера излиза (поне при мен):

Included Free

icon-check@2x.pngOne Additional Driver
Връзка към мнение

Пиши в такъв случай на съпорта на Rentalcars.com, ако си букнала от тях. Питай ги за този казус и как да процедираш. Предполагам имаш безплатно канселиране, така че не е болка.

 

Ако пък се притесняваш, че цените може междувременно да се вдигнат, може да букнеш още една резервация към друг доставчик, различен от Europcar (за да не се вкараш втори път в същия сценарий). Успех!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 20 часа, Росина каза:

Ами не не пише нищо такова :

Extras

Payable at Depot

    1 x Additional Driver
    1 x Child Booster Seat
    1 x GPS

При мен също го има това, но като отворя самия пдф документ от print voucher горе в ляво показва, че тези екстри са включени в цената. Ако при теб не излиза така, може би е по- добре да се свържеш с фирмата да ти проверят резервацията. 

Връзка към мнение

Бях се зарекъл да не взимам застраховка от ренталкарс преди години, но доколкото знам са променили условията си и вече влиза всичко, стъкла, гуми и пр.

Някой има ли опит с тях при връщане на удържани пари за някакви щети? Сега говорих с една служителка и ми обясни, че дори да удържат от фирмата в последствие нещо, както често се случва, те се свързвали с компанията и се разправяли за фактури, документи и пр, което е супер, ако я вярно.

  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 2 часа, Alexander каза:

Някой има ли опит с тях при връщане на удържани пари за някакви щети? Сега говорих с една служителка и ми обясни, че дори да удържат от фирмата в последствие нещо, както често се случва, те се свързвали с компанията и се разправяли за фактури, документи и пр, което е супер, ако я вярно.

Досега винаги съм знаел, че застрахованият винаги е между застрахователя и рентал компанията - той си търси необходимите документи, той води цялата кореспонденция, той трябва да докаже щетата и направените разходи. И след това предоставя цялата папка със събраните документи на застрахователя, надявайки се той да покрие направените разходи. Това е загуба на време, нерви и средства.

 

За първи път чувам посредникът да се обажда на рентал компанията да се разправят за документи, доказващи щетата, да води кореспонденция и прочие. Ако е вярно, това ще е нещо ново и без аналог на пазара! Чакаме с нетърпение потвърждение от @rentalcars.com и да обяснят цялата процедура.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 4 минути , vorbis каза:

Досега винаги съм знаел, че застрахованият винаги е между застрахователя и рентал компанията - той си търси необходимите документи, той води цялата кореспонденция, той трябва да докаже щетата и направените разходи. И след това предоставя цялата папка със събраните документи на застрахователя, надявайки се той да покрие направените разходи. Това е загуба на време, нерви и средства.

 

За първи път чувам посредникът да се обажда на рентал компанията да се разправят за документи, доказващи щетата, да води кореспонденция и прочие. Ако е вярно, това ще е нещо ново и без аналог на пазара! Чакаме с нетърпение потвърждение от @rentalcars.com и да обяснят цялата процедура.

Здравейте!

 

Т.к. Rentalcars.com е регистриран застраховател вече имаме право да продаваме застраховка, заедно с резервацията на всеки автомобил. При закупуване на продукта от нас и настъпване на щета единственото, което трябва да направите е да ни изпратите скриншот или извлечение от банкова сметка показващо заплатената сума и името на доставчика - това се прави онлайн през панел "Моята резервация". След което ние наистина се свързваме с доставчика, който ни изпраща протокол. Ако всичко съвпада и е точно сумата се изплаща до 28 дни (в повечето случай до 7 дни).

Много е важно да се уточни, че въпросната застраховка се предлага само за граждани на ЕС, за останалия свят използваме Rentalcover.com и при настъпване на щета, клиента се свързва директно с тях.

 

Надявам се да съм бил полезен.

 

Поздрави,

Даниел

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 38 минути , rentalcars.com каза:

След което ние наистина се свързваме с доставчика, който ни изпраща протокол. Ако всичко съвпада и е точно сумата се изплаща до 28 дни (в повечето случай до 7 дни).

Благодаря за включването! Със сигурност тази информация е полезна.

 

Какво се случва, обаче, ако попаднем на нехаен (меко казано) доставчик, който не ви изпраща копие на протокола? Или пък доставчикът е овърчарджнал картата ми над посочената в протокола сума, заради някаква негова непосочена такса? Предполагам в такъв случай срокът ще бъде удължен, разбираемо. Но аз като клиент ще трябва ли да водя кореспонденция с него или само с Rentalcars.com?

Връзка към мнение
преди 3 минути , vorbis каза:

Благодаря за включването! Със сигурност тази информация е полезна.

 

Какво се случва, обаче, ако попаднем на нехаен (меко казано) доставчик, който не ви изпраща копие на протокола? Или пък доставчикът е овърчарджнал картата ми над посочената в протокола сума, заради някаква негова непосочена такса? Предполагам в такъв случай срокът ще бъде удължен, разбираемо. Но аз като клиент ще трябва ли да водя кореспонденция с него или само с Rentalcars.com?

Само с нас. 

С нехайните се разбираме много бързо :)

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към мнение

виж ти, разясненията, че е необходимо единствено да се представи доказателство за взетата от картата сума, променя много неща, поне за моето досегашното възприемане на външната застраховка, чудесно :) така единствено като проблем остава високият депозит

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

имам резервация за края на юни за Лутон, но днес намерих по-евтина оферта, но на фирма с по-нисък рейтинг. Чудя се дали да откажа старата и да запазя тази, ето я офертата :

cola_0001.jpg.f0d1f17472483a4a17d5e3bad7ec4037.jpg

 

Старата ми оферта е от Intercars ... ще съм благодарна , ако някой се включи с мнение 🙂

Връзка към мнение
преди 21 часа, mu_ry каза:

имам резервация за края на юни за Лутон, но днес намерих по-евтина оферта, но на фирма с по-нисък рейтинг. Чудя се дали да откажа старата и да запазя тази, ето я офертата :

cola_0001.jpg.f0d1f17472483a4a17d5e3bad7ec4037.jpg

 

Старата ми оферта е от Intercars ... ще съм благодарна , ако някой се включи с мнение 🙂

И двете фирми са ми напълно непознати, така че ще е живо тото. При това положение аз поне бих избрал по-евтината 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз също бих избрал по-евтината, още повече, че резервираш през един доказал се брокер, което си е един вид гаранция, поне за мен.

Връзка към мнение

харесах тази оферта за кола под наем за 7 дни в Испания

понеже ще взимаме за 1 път кола в Европа,бихте ли ми казали за какво да внимавам,ще трябва ли да плащаме друга сума за застраховки или нещо подобно освен тези 125 лв

коли под наем Малага  Летище в Мал.jpg

Редактирано от moli84
Връзка към мнение

Като натиснеш на Ключови факти за вашата кола под наем, под снимката на колата ще ти излезе прозорец с подробна информация и колко пари ще ти блокират за депозит.

Връзка към мнение

Здравейте, и аз съм на тема Испания.Наех кола от budjet. Някой може ли да обясни. В Даваме ви следното безплатно пише-Такса пътен лиценз.Какво означава това и защо не е записано във ваучера?

Връзка към мнение
На 1.06.2018 г. в 23:55, Doni7654 каза:

Здравейте, и аз съм на тема Испания.Наех кола от budjet. Някой може ли да обясни. В Даваме ви следното безплатно пише-Такса пътен лиценз.Какво означава това и защо не е записано във ваучера?

Сигурно нещо от типа на винетка или за да сме по-коректни - пътен данък. Не се притеснявай, колите под наем винаги си имат всички задължителни разрешителни. 

Връзка към мнение

Рекох да резервирам през форумния линк на Ренталкарс. В падащото меню няма ни Сицилия, ни Катания.

Ако вляза от друго място в сайта им, ги има.

Аз ли нещо недовидя?

Аха, довидях, още на първия ред трябва да се избере не само Италия, ами, Италия Сицилия.

Редактирано от AlexandraKo
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

С извинение ако вече е коментирано, но минах по диагонал и не открих, та имам следното питане:
-  за повечето оферти излиза индикация коя е фирмата доставчик на услугата и рейтинг, но за някои оферти пише само "препоръчано от Ренталкарс", какво означава това? 
 

И допълнителен въпрос
- има ли как да се разбере дали е възможно получаване/предаване на автомобила извън обичайното работното време и ако да, дали и каква допълнителна такса ще има
 

 

image.thumb.png.ab253ab16241bc8e340707ee38c9e4ec.png

Редактирано от Фичо
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.