Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 17 минути , aloha8 каза:

Всъщност аз направих топ-ъп в револют от неон картата в евро и ми изписа, че ще има такси / въобще не стигнах до тях да видя колко са/.Същото го бях тествала с лева и нямаше такса, затова не разбрах защо в евро иска да начислява. 
И накрая  наредих един превод в евро от tbi към револют и изписа 0 € такса и това беше.

Това са шмекериите на Револют, за да те заблудят да прехвърлиш пари - в случая в лева, които после да обмениш в друга валута по техния курс. Същото правят и други - Пейпал примерно.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 8 часа, aloha8 каза:

Всъщност аз направих топ-ъп в револют от неон картата в евро и ми изписа, че ще има такси / въобще не стигнах до тях да видя колко са/.Същото го бях тествала с лева и нямаше такса, затова не разбрах защо в евро иска да начислява. 
И накрая  наредих един превод в евро от tbi към револют и изписа 0 € такса и това беше.

Всъщност Револют ви е изписал за такса, а не ТБИ. Компютрите се оказаха компоти 😉

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 10 часа, aloha8 каза:

Всъщност аз направих топ-ъп в револют от неон картата в евро и ми изписа, че ще има такси

В Revolut ти е изписало, но мислиш, че евентуалната такса е от TBI Bank... нещо логиката ми се губи.

 

Затова такива грешни заключения трябва да се опровергават, за да не остават четящите с грешно мнение.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 20 минути , Patrick K каза:

В Revolut ти е изписало, но мислиш, че евентуалната такса е от TBI Bank... нещо логиката ми се губи.

 

Затова такива грешни заключения трябва да се опровергават, за да не остават четящите с грешно мнение.

Затова и го написах, че се оказа такса от револют, а не от tbi. 

Публикувано:
преди 29 минути , aloha8 каза:

Затова и го написах, че се оказа такса от револют, а не от tbi. 

Такса няма, нито от ТБИ, нито от Револют.

При топъп с карта в Револют, във валута различна от тази на картата, изкача предупреждение, че може да има такса(от превалутиране явно).

Картата Неон е с валута лева, а вие искате да топъпнете евро и затова Револют предупреждава.

За тези две валути най-изгодното превалутирането да се прави от ТБИ на фиксинг на БНБ и след това да се зарежда Револют с превод за еврото или с топъп за лева. Проблема с топъпа е, че понякога се чупи от страна на ТБИ, ама може да е било временен бъг при мен.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Може ли да се открие сметка с неон карта на непълнолетно лице - дъщеря ми, която е на 15 г.?

Питах бота им, нищо конкретно по въпроса не отговаря. Агентите са мълчаливи по това време. Ако някой има опит, предложения и подобни с децата си, моля да сподели🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:

Револют може 😀 

Иначе тука някои банки позволяват сметка за непълнолетни и така съм направил, не с революта.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Отговори ми агент преди малко. Не може непълнолетно лице да има сметка с карта неон в ТВI нито аз не мога да си открия втора сметка на друг телефон.

Тук също има такива банки - сещам се за ДСК и ОББ, май и ПИБ. Явно ще трябва да се ходи до ОББ, т.к. ми идва най-удобно за преводи.

Публикувано:

При мен е вързана с моята сметка, не е самостоятелна, тоест трябва да имам и аз сметка в тази банка. С Револют пак е така.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 20 минути , marycap каза:

Успявате ли да влезете в приложението? На телефоните в офис никой не отговаря...

Аз влизам

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

 

Преди 1 час, marycap каза:

Успявате ли да влезете в приложението? На телефоните в офис никой не отговаря...

Свързах се- не знаеха дали е бъг или е за валидация на някои данни. Казаха ми да изчакам известно време и да пробвам отново. Понеже ми трябваше приложението, снимах (отново) двустранно личната карта и селфи видео и стана.

Публикувано:

И при мен се е случвало. Явно като мине някакъв период, вероятно година, автоматично те изхвърля от приложението и иска задължително снимка на лична карта и селфи. Не са го измислили както трябва. Може просто да пратят някаква нотификация, а не директно да ти спират достъпа и да се чуди човек какво се случва..

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 7 часа, marycap каза:

 

Свързах се- не знаеха дали е бъг или е за валидация на някои данни. Казаха ми да изчакам известно време и да пробвам отново. Понеже ми трябваше приложението, снимах (отново) двустранно личната карта и селфи видео и стана.

И при мен стана същото днес. И аз се верифицирах наново.

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

На телефона на TBI 02 816 39  00 върви съобщение, че телефонът се таксува допълнително на принципа на телефони, започващи с 0700. Те имат телефон 0700 17 571, но аз не звънях на него, а на първия, който би трябвало да е безплатен. Някой знае ли?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.