rik4o Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 Секцията е "Телефон и E-mail" някъде в неизбродимите им объркани менюта, може би в Настройки. Докладът е "Вашият GSM номер за сертификат в ДСК Директ е:..." в зелено Mобилен оператор : По подразбиране Статус : активен. Вече се замислям за един Тоукън - предполагам, класическо решение без компромиси. Но да видим как ще мине първото ми плащане със SMS потвърждение и... тогава. Връзка към коментар
Пожето Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 И вече да се оплача от 3D-то на ДСК. Вчера трябваше да правя нова резервация в MakeMyTrip и по никакъв начин не успях да платя с нито една от ДСК картите си. След въвеждане на данните за плащане апп-а на MakeMyTrip показваше логото Verified by Visa и зацикляше на него без да покаже следващия екран, на който се въвежда 3D паролата. От своя страна ДСК също не ми пращаха никакъв SMS с 3D парола. Тоест, някъде се чупеше комуникацията между Verified by Visa и ДСК. Симулирах плащане с 2 чужди карти (на различни банки) - и при двете екрана за въвеждане на 3D парола се появяваше почти незабавно, проблемът очевидно беше само с карти на ДСК. Написах пространен хейт мейл до съпорта на ДСК, който до момента съвсем очаквано е без никакъв отговор. Дано бързичко си оправят кашите защото ми писна от простотии, маскирани като "улеснения" и "допълнителна сигурност". Жоро, много неприятно. На мен ми се беше случило веднъж преди с кредитната от БДСК в онлайн магазин, затова реших на допълнителната си кредитна да не активирам 3D-то изобщо... обаче сега това няма да ми свърши работа, щом са активирали 3D за всички карти. Тъпото е, че аз съм с тоукън, обаче като не се появява екран за въвеждане на 3D, няма къде и кода от тоукъна да въведа. Явно този проблем не е единичен и единственото, което мога да се надявам е, че сега като са пуснали за всички 3D, ще получат много повече оплаквания и ще се активизират да оправят нещата. 2 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 ...Явно този проблем не е единичен и единственото, което мога да се надявам е, че сега като са пуснали за всички 3D, ще получат много повече оплаквания и ще се активизират да оправят нещата. Точно така. Факт - точно днес проблемът ми с половингодишна история беше решен сега. Явно са се поразмърдали... 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 Секцията е "Телефон и E-mail" някъде в неизбродимите им объркани менюта, може би в Настройки. Докладът е "Вашият GSM номер за сертификат в ДСК Директ е:..." в зелено Mобилен оператор : По подразбиране Статус : активен. Вече се замислям за един Тоукън - предполагам, класическо решение без компромиси. Но да видим как ще мине първото ми плащане със SMS потвърждение и... тогава. При мен пише същото, но не в зелено, а в черно Явно регистрацията си е ОК. Вашият GSM номер за сертификат в ДСК Директ е: XXXX Mобилен оператор : М-Тел Статус : активен Иначе за съжаление дори тоукъна няма да те спаси, ако попаднеш в ситуация като моята... Жоро, много неприятно. На мен ми се беше случило веднъж преди с кредитната от БДСК в онлайн магазин, затова реших на допълнителната си кредитна да не активирам 3D-то изобщо... обаче сега това няма да ми свърши работа, щом са активирали 3D за всички карти. Тъпото е, че аз съм с тоукън, обаче като не се появява екран за въвеждане на 3D, няма къде и кода от тоукъна да въведа. Явно този проблем не е единичен и единственото, което мога да се надявам е, че сега като са пуснали за всички 3D, ще получат много повече оплаквания и ще се активизират да оправят нещата. И аз на това се надявам. Направо съм бесен в момента... Написах още 1 имейл на съпорта (говоренето по телефона е абсолютно безполезно) + ръчкам личната си банкерка за да вдига шум и тя. Това е меко казано неприемливо, за какво са ми тези карти, ако не мога да плащам с тях където и когато си искам? А за да е още по-голяма фиестата - одеве платих на един сайт, който имаше логото Verified by Visa, и плащането мина директно без въобще да ми се поиска какъвто и да е 3D код. Пълна каша, кой знае кои програмисти са се ос**ли по трасето. 4 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 Накарахте ме да не напускам оная банка макар с тия нови такси да ме ядосаха на макс. Баси 2 лева такса за теглене дори на минимална сума в салон 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 Накарахте ме да не напускам оная банка макар с тия нови такси да ме ядосаха на макс. Баси 2 лева такса за теглене дори на минимална сума в салон Ооо не ми напомняй. Имам една изостанала сметка в бившата си най-любима банка, която поддържам единствено заради двете Маестро-та към нея. И днес с неприятна изненада констатирах, че повечето такси са станали точно двойни. 2 лв. такса за теглене в брой е грубичко, а и месечната такса за поддръжка на разплащателна сметка е станала от 50 стотинки на 1 лев. (независимо дали към нея имаш карта или не). Очаквам обаче да става още по-зле. Банките очевидно изалчняват все по-прогресивно и скоро ще измислят още такси. Между другото (нека не прозвучи като реклама), но като изключим сегашния 3D проблем, генерално съм изключително доволен от картите на ДСК. 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 Както върви скоро процентите по депозити ще са нулеви и с таксите даже ще си плащаме да държим пари на сигурно място Не съм чел всички промени само с това се сблъсках Мисля ти беше споменал Тексимбанк гледам , че си рекламират картите ще взема да ги погледна и тях. Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 Накарахте ме да не напускам оная банка макар с тия нови такси да ме ядосаха на макс. Баси 2 лева такса за теглене дори на минимална сума в салон ПИБ ли? А знаеш ли, че те преди няма и месец въведоха такса за вътрешнобанков превод между сметки с един и същ титуляр? Отиват към спечлване на годишен банков тъпомер те... 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 Не знаех ама съм правил и след това такива вътрешни преводи без да погледна. Кредитнитните карти и Дайнърс остават единственото им предимство. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 27 април, 2016 Сподели Публикувано: 27 април, 2016 Отиват към спечлване на годишен банков тъпомер те... A за издаване на допълнителна карта, таксата от 1 лв са я направили на 5! Преди няколко дни го научихме, когато вадихме Маестро карти. ...Дайнърс остават единственото им предимство. И там са го ударили през просото... Преди месец ми се обаждаха да ми съобщят "радостната" новина, че са ме одобрили за Х лв КК Diner;s club и само трябва да отида до банката, за да подпиша заявлението. Нямах време да ходя тогава и тези дни отидох до техен клон... Оказа се, че в клона не са и чували, че имало предварителни одобрения (в последствие по телефона ми обясниха, че била минала кампанията с предварителните одобрения)... Както и да е, пуснахме молбата и на следващия ден ми се обадиха да ми съобщят, че одобреният кредитен лимит е 1/2 от предложения ми преди това, при положение, че съм редовен клиент на банката и нямам закъсняла вноска по Visa кредитната си карта! 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 28 април, 2016 Сподели Публикувано: 28 април, 2016 (редактирано) ПИБ ли? А знаеш ли, че те преди няма и месец въведоха такса за вътрешнобанков превод между сметки с един и същ титуляр? Отиват към спечлване на годишен банков тъпомер те... Е това е вече скандално... Доколкото разбрах от приятели и външнобанковите преводи са дигнали двойно? Лошото е, че като гледам и другите банки не са цвете за мирисане. Иначе лек ъпдейт от темата. Сега ми звъннаха от съпорта на ДСК и говорихме над 20 минути, като обсъдихме 3D проблема в големи детайли. Предадоха подробностите към техническия отдел, който на свой ред почва да рови. Да видим... Редактирано 28 април, 2016 от Георги Матеев 4 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 28 април, 2016 Сподели Публикувано: 28 април, 2016 (редактирано) Както върви скоро процентите по депозити ще са нулеви и с таксите даже ще си плащаме да държим пари на сигурно място Ставаме като в Швейцария. Апропо - имам един приятел, на когото дядото навремето (преди ВСВ) е имал влог в швейцарска банка с около 15-тина хиляди франка. Въпросният дядо отдавна е починал и наследниците в семейството се сещат за въпросния влог и тръгват да го издирват, като моят приятел започва да прави едни сметки със сложна лихва и при толкова години отлежаване изкарва суми от порядъка на стотици хиляди франкове , а в главата му се появяват картини на Поршета, яхти, мацки, шампанско Дом Периньон и черен хайвер , абе с две думи - "Здравей живот"! Да, обаче, както нерядко се случва - сметката е без кръчмаря и се оказва, че когато все пак се добират до въпросният влог, той е с отрицателна лихва и вместо да е набъбвал, с годините се е свил като шагренова кожа и парите им стигнаха колкото да си покрият разходите по легализирането на документите и разходката до Цюрих и обратно. Редактирано 28 април, 2016 от Фичо 4 Връзка към коментар
Zara Публикувано: 30 април, 2016 Сподели Публикувано: 30 април, 2016 Да докладвам за 3D кодовете на БДСК: системата работи! Дори са възможни до 3 плащания без кода, но ТРЯБВА да са регистрирани картите за него. Изпробвано и по двата начина! Връзка към коментар
Mary Публикувано: 30 април, 2016 Сподели Публикувано: 30 април, 2016 ПИБ ли? А знаеш ли, че те преди няма и месец въведоха такса за вътрешнобанков превод между сметки с един и същ титуляр? Отиват към спечлване на годишен банков тъпомер те... Точно това ме възмути преди няколко дни и го заявих на служителката, която ме обслужва. А тя с абсолютно отегчено изражение ме уведоми, че хубавото на днешното време е ... правото на избор!!! Чудех се дали е тъжно или смешно това... служител в банката да не се стреми да задържи изряден клиент... Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 1 май, 2016 Сподели Публикувано: 1 май, 2016 Служителят в банката не е собственик на банката Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 1 май, 2016 Сподели Публикувано: 1 май, 2016 Служителят е лицето на банката за клиента. Аз иначе почнах да си превеждам от разплащателната сметка на КК през my.fibank, няма такса 1 Връзка към коментар
Yto Публикувано: 1 май, 2016 Сподели Публикувано: 1 май, 2016 18 Септември 2016. На тази дата банките трябва да намалят таксите за обслужване. Има някаква европейска директива.Остава само да се надяваме!? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 4 май, 2016 Сподели Публикувано: 4 май, 2016 Да споделя положителен опит с ДСК. Само ден след като се оплаках оправиха 3D проблема при плащане в мобилното приложение на MakeMyTrip. Вече резервирам и плащам успешно, получавам 3D кода като смс и всичко е точно. Признавам, че съм изненадан приятно от бързата реакция. 2 Връзка към коментар
Childish Публикувано: 4 май, 2016 Сподели Публикувано: 4 май, 2016 Съпортът им по телефона е доста добър. Особено сравнен с този на някои български банки.. Връзка към коментар
Пожето Публикувано: 4 май, 2016 Сподели Публикувано: 4 май, 2016 Да споделя положителен опит с ДСК. Само ден след като се оплаках оправиха 3D проблема при плащане в мобилното приложение на MakeMyTrip. Вече резервирам и плащам успешно, получавам 3D кода като смс и всичко е точно. Признавам, че съм изненадан приятно от бързата реакция. Жоро, обясниха ли ти какъв е бил проблема, че ми е интересно? Иначе аз точно това очаквах от БДСК, винаги е било така - пускат нещо, което е нямало как да се изтества напълно, то гърми, заваляват оплаквания, понеже вече е масово и нещата спешно се фиксват Иначе преди като не беше задължителен кода за всички карти, на мен не ми се занимаваше да се оплаквам за моята със същия проблем и си ползвах допълнителната. 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 4 май, 2016 Сподели Публикувано: 4 май, 2016 Жоро, обясниха ли ти какъв е бил проблема, че ми е интересно?Иначе аз точно това очаквах от БДСК, винаги е било така - пускат нещо, което е нямало как да се изтества напълно, то гърми, заваляват оплаквания, понеже вече е масово и нещата спешно се фиксват Иначе преди като не беше задължителен кода за всички карти, на мен не ми се занимаваше да се оплаквам за моята със същия проблем и си ползвах допълнителната. Разбира се, че не обясниха Дори не се обадиха за да кажат, че проблемът е отстранен. Аз просто пробвах пак и плащането вече мина. Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 5 май, 2016 Сподели Публикувано: 5 май, 2016 Единственото значение е колко те "щавят" от банката... Ние плащаме с КК Visa на ПИБ, които (ПИБ) вземат такса за плащане извън България, а с дебитните им карти плащаш без такса. Когато съм плащал с дебитно Маестро на ПИБ със сигурност пак са ми взимали 0.25% такса за плащане извън България. Защо мислиш, че няма такса за дебитни карти? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 5 май, 2016 Сподели Публикувано: 5 май, 2016 (редактирано) Защо мислиш, че няма такса за дебитни карти? Абонирана съм за ежедневни извлечения по картите и сметките. Следя си и транзакциите, и движението по сметки и когато плащането е било от дебитната карта не съм виждала втори чардж към същия търговец за някакви стотинки, които всъщност са именно тази такса. P.S. Всъщност сега разрових назад и открих нещо странно... Всички плащания в чужбина с КК имат и допълнителна такса. Плащането към Ryan е направено през ДК и също има такса, докато няколко дни преди това имам плащане в ebay - сума в GBP, за която няма допълнителна такса. Странно... Редактирано 5 май, 2016 от chandni Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 5 май, 2016 Сподели Публикувано: 5 май, 2016 Виза дебит на цкб никога не са ми вземали такси 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 5 май, 2016 Сподели Публикувано: 5 май, 2016 Абонирана съм за ежедневни извлечения по картите и сметките. Следя си и транзакциите, и движението по сметки и когато плащането е било от дебитната карта не съм виждала втори чардж към същия търговец за някакви стотинки, които всъщност са именно тази такса. В момента си гледам извлечението. За всички международни плащания с Маестрото са ми взимали такса. Без изключение. Ако има значение - плащанията са били към Bravofly / Rumbo / Lastminute. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега