Прескочи до съдържание

Кредитна карта за пътуващи..?


Препоръчани мнения

Секцията е "Телефон и E-mail" някъде в неизбродимите им объркани менюта, може би в Настройки. Докладът е "Вашият GSM номер за сертификат в ДСК Директ е:..." в зелено :) Mобилен оператор : По подразбиране

Статус : активен. 

Вече се замислям за един Тоукън - предполагам, класическо решение без компромиси. Но да видим как ще мине първото ми плащане със SMS потвърждение и... тогава.

Връзка към мнение

И вече да се оплача от 3D-то на ДСК.

 

Вчера трябваше да правя нова резервация в MakeMyTrip и по никакъв начин не успях да платя с нито една от ДСК картите си. След въвеждане на данните за плащане апп-а на MakeMyTrip показваше логото Verified by Visa и зацикляше на него без да покаже следващия екран, на който се въвежда 3D паролата. От своя страна ДСК също не ми пращаха никакъв SMS с 3D парола. Тоест, някъде се чупеше комуникацията между Verified by Visa и ДСК. Симулирах плащане с 2 чужди карти (на различни банки) - и при двете екрана за въвеждане на 3D парола се появяваше почти незабавно, проблемът очевидно беше само с карти на ДСК.

 

Написах пространен хейт мейл до съпорта на ДСК, който до момента съвсем очаквано е без никакъв отговор.

 

Дано бързичко си оправят кашите защото ми писна от простотии, маскирани като "улеснения" и "допълнителна сигурност".

Жоро, много неприятно. На мен ми се беше случило веднъж преди с кредитната от БДСК в онлайн магазин, затова реших на допълнителната си кредитна да не активирам 3D-то изобщо... обаче сега това няма да ми свърши работа, щом са активирали 3D за всички карти. Тъпото е, че аз съм с тоукън, обаче като не се появява екран за въвеждане на 3D, няма къде и кода от тоукъна да въведа.

Явно този проблем не е единичен и единственото, което мога да се надявам е, че сега като са пуснали за всички 3D, ще получат много повече оплаквания и ще се активизират да оправят нещата.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

...Явно този проблем не е единичен и единственото, което мога да се надявам е, че сега като са пуснали за всички 3D, ще получат много повече оплаквания и ще се активизират да оправят нещата.

 

Точно така. Факт - точно днес проблемът ми с половингодишна история беше решен сега. Явно са се поразмърдали...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

Секцията е "Телефон и E-mail" някъде в неизбродимите им объркани менюта, може би в Настройки. Докладът е "Вашият GSM номер за сертификат в ДСК Директ е:..." в зелено :) Mобилен оператор : По подразбиране

Статус : активен. 

Вече се замислям за един Тоукън - предполагам, класическо решение без компромиси. Но да видим как ще мине първото ми плащане със SMS потвърждение и... тогава.

 

При мен пише същото, но не в зелено, а в черно :) Явно регистрацията си е ОК.

 

Вашият GSM номер за сертификат в ДСК Директ е: XXXX
Mобилен оператор : М-Тел
Статус : активен
 
Иначе за съжаление дори тоукъна няма да те спаси, ако попаднеш в ситуация като моята...

 

Жоро, много неприятно. На мен ми се беше случило веднъж преди с кредитната от БДСК в онлайн магазин, затова реших на допълнителната си кредитна да не активирам 3D-то изобщо... обаче сега това няма да ми свърши работа, щом са активирали 3D за всички карти. Тъпото е, че аз съм с тоукън, обаче като не се появява екран за въвеждане на 3D, няма къде и кода от тоукъна да въведа.

Явно този проблем не е единичен и единственото, което мога да се надявам е, че сега като са пуснали за всички 3D, ще получат много повече оплаквания и ще се активизират да оправят нещата.

 

И аз на това се надявам. Направо съм бесен в момента... Написах още 1 имейл на съпорта (говоренето по телефона е абсолютно безполезно) + ръчкам личната си банкерка за да вдига шум и тя. Това е меко казано неприемливо, за какво са ми тези карти, ако не мога да плащам с тях където и когато си искам?

 

А за да е още по-голяма фиестата - одеве платих на един сайт, който имаше логото Verified by Visa, и плащането мина директно без въобще да ми се поиска какъвто и да е 3D код. Пълна каша, кой знае кои програмисти са се ос**ли по трасето.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Накарахте ме да не напускам оная банка макар с тия нови такси да ме ядосаха на макс.

Баси 2 лева такса за теглене дори на минимална сума в салон

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Георги Матеев

Накарахте ме да не напускам оная банка макар с тия нови такси да ме ядосаха на макс.

Баси 2 лева такса за теглене дори на минимална сума в салон

 

Ооо не ми напомняй. Имам една изостанала сметка в бившата си най-любима банка, която поддържам единствено заради двете Маестро-та към нея. И днес с неприятна изненада констатирах, че повечето такси са станали точно двойни. 2 лв. такса за теглене в брой е грубичко, а и месечната такса за поддръжка на разплащателна сметка е станала от 50 стотинки на 1 лев. (независимо дали към нея имаш карта или не).

 

Очаквам обаче да става още по-зле. Банките очевидно изалчняват все по-прогресивно и скоро ще измислят още такси.

 

Между другото (нека не прозвучи като реклама), но като изключим сегашния 3D проблем, генерално съм изключително доволен от картите на ДСК.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Както върви скоро процентите по депозити ще са нулеви и с таксите даже ще си плащаме да държим пари на сигурно място ;)

Не съм чел всички промени само с това се сблъсках :)

Мисля ти беше споменал Тексимбанк гледам , че си рекламират картите ще взема да ги погледна и тях.

Връзка към мнение

Накарахте ме да не напускам оная банка макар с тия нови такси да ме ядосаха на макс.

Баси 2 лева такса за теглене дори на минимална сума в салон

 

ПИБ ли? А знаеш ли, че те преди няма и месец въведоха такса за вътрешнобанков превод между сметки с един и същ титуляр? :) Отиват към спечлване на годишен банков тъпомер те...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Не знаех ама съм правил и след това такива вътрешни преводи без да погледна.

Кредитнитните карти и Дайнърс остават единственото им предимство.

Връзка към мнение

Отиват към спечлване на годишен банков тъпомер те...

A за издаване на допълнителна карта, таксата от 1 лв са я направили на 5! Преди няколко дни го научихме, когато вадихме Маестро карти.

...Дайнърс остават единственото им предимство.

И там са го ударили през просото... Преди месец ми се обаждаха да ми съобщят "радостната" новина, че са ме одобрили за Х лв КК Diner;s club и само трябва да отида до банката, за да подпиша заявлението. Нямах време да ходя тогава и тези дни отидох до техен клон... Оказа се, че в клона не са и чували, че имало предварителни одобрения (в последствие по телефона ми обясниха, че била минала кампанията с предварителните одобрения)... Както и да е, пуснахме молбата и на следващия ден ми се обадиха да ми съобщят, че одобреният кредитен лимит е 1/2 от предложения ми преди това, при положение, че съм редовен клиент на банката и нямам закъсняла вноска по Visa кредитната си карта! 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Георги Матеев

ПИБ ли? А знаеш ли, че те преди няма и месец въведоха такса за вътрешнобанков превод между сметки с един и същ титуляр? :) Отиват към спечлване на годишен банков тъпомер те...

 

Е това е вече скандално... Доколкото разбрах от приятели и външнобанковите преводи са дигнали двойно?

 

Лошото е, че като гледам и другите банки не са цвете за мирисане.

 

Иначе лек ъпдейт от темата. Сега ми звъннаха от съпорта на ДСК и говорихме над 20 минути, като обсъдихме 3D проблема в големи детайли. Предадоха подробностите към техническия отдел, който на свой ред почва да рови. Да видим...

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Както върви скоро процентите по депозити ще са нулеви и с таксите даже ще си плащаме да държим пари на сигурно място ;)

Ставаме като в Швейцария.  :biggrin: 

 

Апропо - имам един приятел, на когото дядото навремето (преди ВСВ) е имал влог в швейцарска банка с около 15-тина хиляди франка. Въпросният дядо отдавна е починал и наследниците в семейството се сещат за въпросния влог и тръгват да го издирват, като моят приятел започва да прави едни сметки със сложна лихва и при толкова години отлежаване изкарва суми от порядъка на стотици хиляди франкове  :biggrin: , а в главата му се появяват картини на Поршета, яхти, мацки, шампанско Дом Периньон и черен хайвер  :biggrin: , абе с две думи - "Здравей живот"! 

Да, обаче, както нерядко се случва - сметката е без кръчмаря и се оказва, че когато все пак се добират до въпросният влог, той е с отрицателна лихва и вместо да е набъбвал, с годините се е свил като шагренова кожа  и парите им стигнаха колкото да си покрият разходите по легализирането на документите и разходката до Цюрих и обратно. :rolleyes:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Да докладвам за 3D кодовете на БДСК: системата работи! Дори са възможни до 3 плащания без кода, но ТРЯБВА да са регистрирани картите за него. Изпробвано и по двата начина!

Връзка към мнение

ПИБ ли? А знаеш ли, че те преди няма и месец въведоха такса за вътрешнобанков превод между сметки с един и същ титуляр? :) Отиват към спечлване на годишен банков тъпомер те...

Точно това ме възмути преди няколко дни и го заявих на служителката, която ме обслужва.

А тя с абсолютно отегчено изражение ме уведоми, че хубавото на днешното време е ... правото на избор!!!

Чудех се дали е тъжно или смешно това... служител в банката да не се стреми да задържи изряден клиент...

Връзка към мнение

Служителят е лицето на банката за клиента. 

Аз иначе почнах да си превеждам от разплащателната сметка на КК през my.fibank, няма такса

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

Да споделя положителен опит с ДСК.

 

Само ден след като се оплаках оправиха 3D проблема при плащане в мобилното приложение на MakeMyTrip. Вече резервирам и плащам успешно, получавам 3D кода като смс и всичко е точно.

 

Признавам, че съм изненадан приятно от бързата реакция.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да споделя положителен опит с ДСК.

 

Само ден след като се оплаках оправиха 3D проблема при плащане в мобилното приложение на MakeMyTrip. Вече резервирам и плащам успешно, получавам 3D кода като смс и всичко е точно.

 

Признавам, че съм изненадан приятно от бързата реакция.

Жоро, обясниха ли ти какъв е бил проблема, че ми е интересно?

Иначе аз точно това очаквах от БДСК, винаги е било така - пускат нещо, което е нямало как да се изтества напълно, то гърми, заваляват оплаквания, понеже вече е масово и нещата спешно се фиксват :) Иначе преди като не беше задължителен кода за всички карти, на мен не ми се занимаваше да се оплаквам за моята със същия проблем и си ползвах допълнителната.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

Жоро, обясниха ли ти какъв е бил проблема, че ми е интересно?Иначе аз точно това очаквах от БДСК, винаги е било така - пускат нещо, което е нямало как да се изтества напълно, то гърми, заваляват оплаквания, понеже вече е масово и нещата спешно се фиксват :) Иначе преди като не беше задължителен кода за всички карти, на мен не ми се занимаваше да се оплаквам за моята със същия проблем и си ползвах допълнителната.

Разбира се, че не обясниха :) Дори не се обадиха за да кажат, че проблемът е отстранен. Аз просто пробвах пак и плащането вече мина.

Връзка към мнение
Георги Матеев

Единственото значение е колко те "щавят" от банката... :) Ние плащаме с КК Visa на ПИБ, които (ПИБ) вземат такса за плащане извън България, а с дебитните им карти плащаш без такса.

Когато съм плащал с дебитно Маестро на ПИБ със сигурност пак са ми взимали 0.25% такса за плащане извън България. Защо мислиш, че няма такса за дебитни карти?

Връзка към мнение

Защо мислиш, че няма такса за дебитни карти?

 

Абонирана съм за ежедневни извлечения по картите и сметките. Следя си и транзакциите, и движението по сметки и когато плащането е било от дебитната карта не съм виждала втори чардж към същия търговец за някакви стотинки, които всъщност са именно тази такса.

 

P.S. Всъщност сега разрових назад и открих нещо странно... Всички плащания в чужбина с КК имат и допълнителна такса. Плащането към Ryan е направено през ДК и също има такса, докато няколко дни преди това имам плащане в ebay - сума в GBP, за която няма допълнителна такса. Странно...

Редактирано от chandni
Връзка към мнение
Георги Матеев

Абонирана съм за ежедневни извлечения по картите и сметките. Следя си и транзакциите, и движението по сметки и когато плащането е било от дебитната карта не съм виждала втори чардж към същия търговец за някакви стотинки, които всъщност са именно тази такса.

В момента си гледам извлечението. За всички международни плащания с Маестрото са ми взимали такса. Без изключение. Ако има значение - плащанията са били към Bravofly / Rumbo / Lastminute.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.