Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

На 12.09.2022 г. в 23:50, D_Dimitrov каза:

Здравейте, харесъл съм билети до Токио за края на март месец 2023, но тъй като все още има ограничения за влизане в Япония, а и има доста време до март месец, се притеснявам дали ще можем да отидем.Може ли някой по-запознат да каже какви са таксите за промяна на полет(в случай на рестрикции за посещение на страната) с нормален(не flex билет). И като цяло дали turkish са склонни за промяна на полети при рестрикции за посещение на дадена държава. 

С уговорката, че не следя много Япония, наскоро бях попаднал на изказване от техните здравни власти, че  ще облекчат още в "близко бъдеще". Каквото и да означава. 

Връзка към коментар

Да и аз видях на няколко места, че се обмисля облекчение за влизане в страната. Но все пак иам доста време до тогава и знае ли човек. И тъй като цената в момета е около 1000-1100 лева(което ми се струва добра цена и не знам дали ще намерим по-добра) ми се иска да вземем билетите и евентуално да ги променим ако има проблем с мерките за влизане, но не открих каква е таксата на Turkish за тази смяна(ако въобще ще искат такса при забрана за влизане в страната).

Връзка към коментар

Лек офтопик, но се впечатлих. Преди малко летях София-Истанбул и за този кратък полет Turkish Airlines сервираха в икономична класа това меню:

 

20220916_160349.jpg.d1a5c7392f6c69be3e80eb22ced8eef4.jpg

 

Имаше и 3 вида вино. В кажи-речи всички европейски авиокомпании меню със скариди, пилешко филе и пресни плодове би имало само в бизнес клас и то на доста по-дълъг полет.

 

Изглежда турските авиолинии постоянно вдигат нивото и неслучайно са номер 1 в момента. На фона на това целият Star Alliance (и не само) в Европа е доста неконкурентен. Отново се сещам за "5-звездната" доскоро Луфтханза и ме напушва неистов смях.

  • Харесвам 31
Връзка към коментар
преди 28 минути , Георги Матеев каза:

Леко офтопик, но се впечатлих. Преди малко летях София-Истанбул и за този кратък полет Turkish Airlines сервираха в икономична класа това меню:

 

20220916_160349.jpg.d1a5c7392f6c69be3e80eb22ced8eef4.jpg

 

Имаше и 3 вида вино. В кажи-речи всички европейски авиокомпании меню със скариди, пилешко филе и пресни плодове щеше да има само в бизнес клас и то на по-дълъг полет.

 

Изглежда турските авиолинии постоянно вдигат нивото и неслучайно са номер 1 в момента. На фона на това целият Star Alliance в Европа е доста смешен.

Изглежда в момента вървят повсеместни промоции и на скариди в международен мащаб 😎 Преди време купих в хит, сега и лидл имат в брошурата..

 

Преди 3 седмици в два поредни полета Turkish Airlines имаха пък меню под индиго - пилешко филе.

Да, добър е кетърингът им. Снимка - само ако някой настои, тъй като ще липсват единствено скаридите и ще има топено сирене.

 

LH предлагаха парченце пушена сьомга върху хлебче миналото столетие и само в първа класа и трайно с метални прибори, каквито имаха още само австрийците. Сега не знам, не мога да се доредя до тях с междинно кацане във Франкфурт - в навалицата и при високите им цени...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

На фона на това целият Star Alliance (и не само) в Европа е доста неконкурентен.

Това не го разбрах  , та нали турците са част от Стар Алианс , те не се конкурират с другите мембъри, a от друга страна твърдиш, че хем са номер 1 , хем не са конкурентни в Европа…

Луфти не са вече 5 звездни , но звездите ( както и при хотелите ) не са голям критерий и в последните години са повече от компрометирани , разбирай корумпирани..

 

Преди 1 час, Георги Матеев каза:

неслучайно са номер 1 в момента.

номер едно са  по брой седалки на международни дестинации и по брой международни маршрути , извън топ 10 са по приходи и пазарна капитализация , при премиум продукта са още по-надолу. 
 

За феновете на статистиката и безсмислени класации , дори

скромни а/к като Раян еър , Индиго , Чайна Ийстърн, Саутуест, Чайна Садърн , Изиджет са доста по-големи от ТК по брой полети дневно и (или) брой превозени пътници ..

Безспорно , в съотношение цена качество предлагат много солиден продукт , но целта на всеки бизнес е максимизиране на приходи и печалба , а предлагането на доста по-ниски  цени от конкуренти показва, че са доста догонващи при най-важният фактор при а/к : приход на седалка..

 

п.п

Амбициите на Ердоган са големи ,  но ако не привлекат някой звезден мениджър , с Билал Акши ще им е трудно да се конкурират в краткосрочен и дългосрочен план с компаниите от Залива и Източна Азия …

 

 

 

 

 

 

Връзка към коментар

Просто имах предвид, че в много отношения са номер 1 ак в Европа и безапелационно отвяват колегите си от алаянса.

 

А мен лично като клиент грам не ме интересува дали са догонващи или не. Предлагат топ продукт на прекрасна цена. А при Ердоган дори не съм убеден дали печалбата чак толкова има роля - престижът изглежда по-важен.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Колегите от алианса са само Луфти групата и безспорно продукта на ТК е по-добър от техният  в момента , но съвсем не е топ продукт 👍 .

 

Луфти доста време си чакат новите широкофюзелажни самолети ( вече започнаха доставките) , от догодина вече хард продукта им ще е по-добър от този на турските колеги .

 

Колкото до конкуренцията в Европа , и Бритиш , и АФ-КЛМ предлагат по-добър хард продукт , докато при софт продукта ( кетъринг , сървис) , специално Еър Франс е на по-високо ниво от всички останали. За никой от тях обаче , българският пазар не е интересен , за щастие географската ни близост до Истанбул ни дава истинско богатство като възможности за пътувания из целият свят .

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 3 часа, Георги Матеев каза:

Лек офтопик, но се впечатлих. Преди малко летях София-Истанбул и за този кратък полет Turkish Airlines сервираха в икономична класа това меню:

Да, точно. Миналата седмица имах с тях няколко полета. И някакво шоколадово мусче имаше в добавкa. Полетът Истанбул-София беше точно 46 мин. от излитане до кацане. Не знам колко е Истанбул-Варна и кога смогват да ядат и пият. Аз помня още като Ататюрк работеше, как.. тамън ти сервират и след 5 мин. събират таблите обратно, че започва снижаване. То ни кафето изстинало, нито храната преполовена 😄  Направи ми впечатление че няколко минути след началото на изкачването, още самолетът наклонен нагоре и стюардите започват да дърпат количките. Няма време 😄 За сметка на това: София-Бургас с България еър ... шоколадче 15 грама и вода 😉

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
На 15.09.2022 г. в 20:31, yordanov каза:

От София до други места в Турция (с прекачване в Истанбул), би трябвало милите пак да са 5250 в посока, независимо, че реално полетите ще са два. Само доплащането може би ще е малко повече.

Абсолютно точно. Ако човек играе с изтичащи мили има смисъл и от стандартен билет (клас с възможност за ъпгрейд), а милите за ъпгрейд към бизнес класа.

преди 1 час, stanislavpp каза:

Колегите от алианса са само Луфти групата и безспорно продукта на ТК е по-добър от техният  в момента , но съвсем не е топ продукт

Сингапур Еърлайнс, ANA, Asiana, че дори TAP за презокеанските полети от този алианс не са за подценяване като продукт, дори в икономичната класа.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 5 часа, cck каза:

Сингапур Еърлайнс, ANA, Asiana, че дори TAP за презокеанските полети от този алианс не са за подценяване като продукт, дори в икономичната класа.

Горното ми мнение увисна покрай изтриването на няколко поста, един от които визираше нивото на различните мембъри на Стар Алианса в Европа. Компаниите от Залива и ЮИ Азия + Япония са от друго измерение. 

Връзка към коментар

Райън , Изиджет и т.н. може да имат повече полети/пътници ,но едно е да въртиш из Европа 1-2-3-4 часови полети , друго да покриваш пет континента.

Луфтханза каквито и самолети да получат , ако персонала / политиката им продължава така да куца - все тая.При последната отмяна с радост ги елиминирах от уравнението (избирайки полет с по-надеждна авиокомпания от алианса ), и скоро изобщо не искам да играя на рулетка с тях.

Ако не са праволинейните германски потребители известни като една от най-пътуващите нации на света ( и разбира се оромния бизнес трафик който генерира най-мощната европейска икономика) , които винаги ще предпочетат немски "продукт" пред всичко друго - звездите на  Луфтханза сигурно съвсем да са окапали.Дано поне не успеят да придобият TAP  ! 

 

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 6 часа, stanislavpp каза:

Горното ми мнение увисна покрай изтриването на няколко поста, един от които визираше нивото на различните мембъри на Стар Алианса в Европа. Компаниите от Залива и ЮИ Азия + Япония са от друго измерение. 

Мненията не са изтрити, а са преместени в темата, където им е мястото - тази за новини и коментари, свързани с Turkish airlines. Темата за промоции не е мястото, където да се обсъжда обслужването и кетъринга.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 Здравейте пътешественици.

Вчера след известие за промо код от Turkish Airlines закупих 3 билета до Сейшели и обратно за цена 3100 лева. Имам регистрация в ТА. Добре или не, не мога да кажа, но преди това цената беше около 4600 лева. Не знам дали е заради кода, но ми направи впечатление, че по време на резервацията запазих и места за полета Istanbul - Mahe (за Сф - Истанбул не), но при плащането и получаване на потвърждение нямаше места (за крако нещо се появи в червено, че не може да се изпълни) Дали това се дължи, че е рано за чек ин - полетите са съответно 05.03.2023 към Сейшели и 15.03.2023 обратно към София. ?

Иначе от Търкиш сме много доволни. Летяли сме няколко пъти с тях, вкл.до Малдиви. Обслужване, чистота, разписание. 

Интересно ми е дали до март 2023 ще пуснат линията на метрото (М11) от новото летише в Истанбул до Султанахмед.

Иначе новото летище е впечатляващо.

Благодаря предварително на отзовалите се.

Поздрави !

 

Връзка към коментар
преди 31 минути , scorpion каза:

 

Интересно ми е дали до март 2023 ще пуснат линията на метрото (М11) от новото летише в Истанбул до Султанахмед.

 

При Султанахмет няма метро. И това метро от летището няма да ходи изобщо до централната/историческата част. Целта е М11 да стига до ГайретТепе, а оттам се прехвърляте на М2 и с него стигате до Везнеджилер или Йеникапъ, откъдето можете пеша за 20-30 мин. да стигнете до Султанахмет (или с трамвай Т1 за 3 спирки). Но това пътуване ще е дълго. Има Нəvəist от новото летище до Беязът-площада, директна автобусна линия, 67 лири струва https://hava.ist/ ... оттам пеша до 10 мин. сте при Султанахмет 

До март 2023 ще пуснат въпросното метро до станция Кяътхаане и ще прави връзка с М7. Ето картата:

https://www.metro.istanbul/en/YolcuHizmetleri/AgHaritalari

Връзка към коментар
преди 5 часа, Hakkâri Spor каза:

При Султанахмет няма метро. И това метро от летището няма да ходи изобщо до централната/историческата част. Целта е М11 да стига до ГайретТепе, а оттам се прехвърляте на М2 и с него стигате до Везнеджилер или Йеникапъ, откъдето можете пеша за 20-30 мин. да стигнете до Султанахмет (или с трамвай Т1 за 3 спирки). Но това пътуване ще е дълго. Има Нəvəist от новото летище до Беязът-площада, директна автобусна линия, 67 лири струва https://hava.ist/ ... оттам пеша до 10 мин. сте при Султанахмет 

До март 2023 ще пуснат въпросното метро до станция Кяътхаане и ще прави връзка с М7. Ето картата:

https://www.metro.istanbul/en/YolcuHizmetleri/AgHaritalari

Много благодаря за подробната информация !

Поздрави !

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, а на следващ етап пак линия М7 ще прави връзка от новото летище с Арнавуткьой и ще стига до жп гарата Халкалъ (откъдето тръгва и Мармарай, а и влаковете за България, също  и високоскоростния влак за Ескишехир и Анкара - YНT два пъти дневно). Вече всичко е разкопано около Халкалъ, има големи табели, че строят метрото за летището. Което означава, че действат по въпроса. А около Арнавуткьой ще е наземно, така че там ще по-бързо.

Пак същата карта  https://www.metro.istanbul/en/YolcuHizmetleri/AgHaritalari 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Моля за помощ, преди няколко часа получих уведомление, че полет от София до Истанбул на 15 октомври  е отменен, като този полет ми е вързан с полет Истанбул Шираз часове по-късно, и двата полета са на еди билет. Какво мога да направя, освен да пътувам сухопътно до Истанбул, което ми се ще да остане много краен вариант. Въпрос номер № 1- мога ли да поискам без допълнителни такси друг билет за същия ден ако има; 2. Мога ли да искам обезщетение, тъй като ми пропада цялото пътуване, ако не направя точна връзка. (вече съм платила за престоя в Иран). Голям късметлия съм, иронично казано. Всякякви идеи приветствам като добре дошли!

Връзка към коментар

Обаждаш се или ходиш до офис и ти дават нов билет, разбира се от София. Ще ти разместят малко плановете, но нищо повече.

 

Няма никакво обезщетение, нито ходене до Истанбул.

И на мен ми махнаха единия полет точно на връщане от Иран и ми намалиха престоя с половин ден.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 12 минути , Милена Модева каза:

Моля за помощ, преди няколко часа получих уведомление, че полет от София до Истанбул на 15 октомври  е отменен, като този полет ми е вързан с полет Истанбул Шираз часове по-късно, и двата полета са на еди билет. Какво мога да направя, освен да пътувам сухопътно до Истанбул, което ми се ще да остане много краен вариант. Въпрос номер № 1- мога ли да поискам без допълнителни такси друг билет за същия ден ако има; 2. Мога ли да искам обезщетение, тъй като ми пропада цялото пътуване, ако не направя точна връзка. (вече съм платила за престоя в Иран). Голям късметлия съм, иронично казано. Всякякви идеи приветствам като добре дошли!

Търкиш така правят. Като свърши промоцията си правят сметка колко билета са продали и решават колко полета седмиччно да оставят. Другите ги отменят. По време на майската промоция имаше всеки ден полети до Сайгон, а като сврши оставиха два седмично.

Ако сте закупили билетите през посредник изчакайте да ви предложат алтернативни полети. Ако е чрез Търкиш пак ще ви направят предложение, но и можете и да се свържете по телефона.  Не знам кога са ви полетите, но лятното разписание го правят някъде февруари - март. Зимното го натъкмиха август. Преди да го направят посоянно си играеха с полетите и то промени от цели дни до +- 5 минути.

Ходенето с влак до Истанбул схоред мен не е опция, защото резервация е на един билет и ако не се възползвате от първаа отсечка става невалидна.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 11 минути , Адриан ХН каза:

Търкиш така правят. Като свърши промоцията си правят сметка колко билета са продали и решават колко полета седмиччно да оставят. Другите ги отменят. По време на майската промоция имаше всеки ден полети до Сайгон, а като сврши оставиха два седмично.

Ако сте закупили билетите през посредник изчакайте да ви предложат алтернативни полети. Ако е чрез Търкиш пак ще ви направят предложение, но и можете и да се свържете по телефона.  Не знам кога са ви полетите, но лятното разписание го правят някъде февруари - март. Зимното го натъкмиха август. Преди да го направят посоянно си играеха с полетите и то промени от цели дни до +- 5 минути.

Ходенето с влак до Истанбул схоред мен не е опция, защото резервация е на един билет и ако не се възползвате от първаа отсечка става невалидна.

Да прав сте, купих няколко билета до различни дестинации от предната голяма промоция и непрекъснато получавам информация за нови часове от 5 минути, до няколко часа. Но сега уведомлението е за отмяна и това ме притесни. Билетът купих от Търкиш, полетът е на 15 октомри 2022, по-малко от месец и да, много сте прав, че ако не отида на първия полет, вторият изгаря, това не го съобразих.

Връзка към коментар

леко продължение на моята драма, няма полети за 15 октомври, които ме устройстват за връзката ми за шираз от истанбул, това означава, че трябва да взема полет за 14 октомври. При това положение мога ли да натискам Търкиш да ми поеме спането?

Връзка към коментар
преди 18 минути , Милена Модева каза:

леко продължение на моята драма, няма полети за 15 октомври, които ме устройстват за връзката ми за шираз от истанбул, това означава, че трябва да взема полет за 14 октомври. При това положение мога ли да натискам Търкиш да ми поеме спането?

Ако полетите са на един билет и няма връзка на 15-ти, то е възможно да платят и нощувка.

Но не става дума за "удобна" връзка, а да няма такава.

Ако сте от София Ви съветвам да минете през офиса и да ви променят билета.

Ако не Ви е удобно да се разхождате, можете да пробвате и по телефона.

 

Момчетата и момичетата в Софийския офис са невероятно любезни и правят всичко възможно да удовлетворят клиентите.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Имаш две опции на първо четене, да искаш да летиш на 15 вечерта и да имаш 22 часа престой в Истанбул, за който те така или иначе ще ти дадат хотел, защото няма  друг вариант с по-малко престой. Ще стигнеш чак на 17.10 в Шираз в 01 часа през нощта.

 

Другия вариант е да летиш на 14 следобед от София, с малък престой в Истанбул 4 часа   и да стигнеш в Шираз на 15.10 през нощта в 01 часа, 

 

За мен втория вариант е много по-добър.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.