Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 3 часа, Адриан ХН каза:

Ходенето с влак до Истанбул схоред мен не е опция, защото резервация е на един билет и ако не се възползвате от първаа отсечка става невалидна.

По-добре поискайте да ви преместят пътуването до Истанбул предишната вечер, с последния полет, той е към 21 ч. За да си хванете полета на другия ден до Шираз. 

С влак или автобус пак ще загубите цяла нощ в път, така или иначе. (влакът тръгва в 18.30 в София). А ако не ви се стои цяла нощ на летището, поискайте да ви променят резервацията с някой дневен полет предишния ден, този в 9.30 или 15.30. Така поне ще се разходите из Истанбул и ще си нощувате там (не знам дали те ще ви поемат нощуването или вие си плащате), но аз на ваше място бих направил така. Ще си удължа пътуването с 1 ден, първа нощувка в Истанбул, останалите в Иран. Дано всичко си остане както го нагласите и да не пипнат Шираз после. 

И при мен ми пипнаха едни полети за април догодина и сега си изпускам последния самолет за София на връщане, та ще трябва да си стоя на истанбулското летище до 8 сутринта 😉 А дотогава кой знае още колко промени ще има. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Милена Модева каза:

леко продължение на моята драма, няма полети за 15 октомври, които ме устройстват за връзката ми за шираз от истанбул, това означава, че трябва да взема полет за 14 октомври. При това положение мога ли да натискам Търкиш да ми поеме спането?

Най-лесно е да търсиш за нови билети София - Шираз за тези дати, ще си покаже какво има. Търкиш поема спането, ако има нощен престой и няма други възможности, тоест ако има няколко възможности и изберете тази с нощен престой, няма да го поемат. Ако няма други, ще го поемат.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@Милена МодеваПреди месец ходих до офиса , защото имах сменени дати на билети. На място ще обърнат внимание и ще помогнат. Момчето в офиса беше любезен и внимателен. През цялото време телефона не спираше да свети ( беше с изключен звук ) , но той не отговори нито веднъж, защото търсихме вариант за нови дати. Посъветва ме при проблем да пиша на мейла , но не и да звъня...каза просто няма как да отговоря на всички обаждания.

Пробвай с този sofcustomer@thy.com или лично в офиса.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 1 минута , Otnesen каза:

@Милена МодеваПреди месец ходих до офиса , защото имах сменени дати на билети. На място ще обърнат внимание и ще помогнат. Момчето в офиса беше любезен и внимателен. През цялото време телефона не спираше да свети ( беше с изключен звук ) , но той не отговори нито веднъж, защото търсихме вариант за нови дати. Посъветва ме при проблем да пиша на мейла , но не и да звъня...каза просто няма как да отговоря на всички обаждания.

Пробвай с този sofcustomer@thy.com или лично в офиса.

много полезна информация, наистина не вдигат, аз пробвах да се свържа с тях миналата седмица, за да питам дали трябват PCR, за да се чекиране, като изискване на компанията и директно ме изхвърля линията. Междугругото някой пътувал скоро, може ли да сподели информация иска ли авиокомпанията тестове?

Връзка към коментар
преди 49 минути , Милена Модева каза:

иска ли авиокомпанията тестове?

Авиокомпанията не иска тестове.

Наземния персонал преди полет гледа дали в мястото на пристигане се изискват тестове/ваксини и го проверява преди да ви качат на самолета.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой с опит. Имам променена резервация от Търкиш с прекачване в Истанбул след 26ч. Няма други полети в това време. Хотел се осигурява, питането ми е за изхранването, че и на отиване и на връщане имам такъв престой.

Бил съм многократно в Истанбул и не ме вълнува опцията с няколко часова разходка из града.

Връзка към коментар

Какво за изхранването? Ако нямаш турски лири, плащаш всичко с карта. Там дори и дюнера на улицата можеш да платиш с карта. Трябва да питаш в офиса на ТНY  дали този хотел, който са ти осигурили е ВВ, тоест дали включва закуска. А и дали изобщо не е някой хотел до летището (тоест далеч от града)

Връзка към коментар

Including in the transfer category, our Economy Class passengers making transit stops over 12 hours and our Business Class passengers making transit stops over 9 hours are entitled to benefit from hotel and catering services we procure through our contracted providers

https://www.turkishairlines.com/en-int/any-questions/transfer-transit-passengers/

 

Как тълкувате catering services?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 20.09.2022 г. в 10:31, Kamen каза:

Including in the transfer category, our Economy Class passengers making transit stops over 12 hours and our Business Class passengers making transit stops over 9 hours are entitled to benefit from hotel and catering services we procure through our contracted providers

https://www.turkishairlines.com/en-int/any-questions/transfer-transit-passengers/

 

Как тълкувате catering services?

Свързах се с Търкиш, ако отговаряш на горното условие ти се полагат безплатно: хотел, изхранване и шатъл летище - хотел - летище.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 часа, Alexander каза:

Прочете назад опита на @boogy83

2-3 часа път от до хотела и още толкова чакане..

Възможно е, но далеч не е задължително. Последно когато го ползвах чаках около 50 минути и пътувах пак около 50 от/до хотела.

 

И това си е доста. Изобщо не ми е любимото летище, нито любимата авиокомпания, но едва ли винаги е чак такова чакане и после път до хотела. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Времето от летището до хотела и обратно зависи от това в коя част е хотела и по кое време на денонощието.

 

Два пъти ми се е налагало и не съм пътувала повече от час и малко.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Alexander каза:

Прочете назад опита на @boogy83

2-3 часа път от до хотела и още толкова чакане..

Това е било при закъснение на много полети и липса на места наблизо, надали ако има свободни стаи наблизо ще те пратят на 90 км.

Ако хотела не се резервира предварително, а при пристигане в Истанбул обаче спокойно може да се стигне и до това.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 44 минути , Aureliano каза:

Възможно е, но далеч не е задължително. Последно когато го ползвах чаках около 50 минути и пътувах пак около 50 от/до хотела.

 

И това си е доста. Изобщо не ми е любимото летище, нито любимата авиокомпания, но едва ли винаги е чак такова чакане и после път до хотела. 

 

преди 29 минути , Plamsi каза:

Времето от летището до хотела и обратно зависи от това в коя част е хотела и по кое време на денонощието.

 

Два пъти ми се е налагало и не съм пътувала повече от час и малко.

Как процедират с изхранването - в хотела или някакви ваучери?

Връзка към коментар
преди 7 минути , Kamen каза:

 

Как процедират с изхранването - в хотела или някакви ваучери?

При мен имаше само закуска. Нямаше ваучери.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Plamsi каза:

При мен имаше само закуска. Нямаше ваучери.

Закуска в хотела?

А самите хотели стават ли? По телефона ми говорят за висок клас хотели, очертава ми се засега 26часов престой, че и в двете посоки.

Връзка към коментар

 

преди 49 минути , Kamen каза:

 

Как процедират с изхранването - в хотела или някакви ваучери?

И ние закуска в хотела, но времето не беше много. Самият хотел беше ок и най-вече с чудесна локация.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, Kamen каза:

Закуска в хотела?

А самите хотели стават ли? По телефона ми говорят за висок клас хотели, очертава ми се засега 26часов престой, че и в двете посоки.

Хотела беше супер, имаше включена закуска, но до нея не стигнах...предложиха да ми направят храна за изпът понеже тръгвах преди закуска, но аз тказах. 

Иначе да...зависи колко полета има закъснели.

Ако са много си личи по опашката на гишето и човек сам може да си прецени дали иска да се пробва или да иде в някой лаундж. При 26 часов престой определено препоръчвам хотелчето 🙂 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 21.09.2022 г. в 16:41, Kamen каза:

Закуска в хотела?

А самите хотели стават ли? По телефона ми говорят за висок клас хотели, очертава ми се засега 26часов престой, че и в двете посоки.

Да, имаше закуска в хотела, като беше Хилтън и стаята беше повече от чудесна. До някакъв парк се намираше, но тогава бях толкова уморена, че дори не излязох от хотела. Другият хотел също не беше лош, но там нямаше такива екстри. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 1.07.2022 г. в 10:10, venceremos каза:

636993884557148510DE.png.a88633a6c6a370980e69418b7165828f.png

 

Вчера забелязах, че от днес 1-ви юли връщат туристическите обиколки при престой на летището в Истанбул между 6 и 24 часа >>> цък. Обиколките са 5 на брой, всеки ден в интервалите:

  1. 08:00 - 11:30 ч.
  2. 08:30 - 15:00 ч.
  3. 08:30 - 18:00 ч.
  4. 12:00 - 18:00 ч.
  5. 16:00 - 21:30 ч

Няма предварително записване, хващат се половин час преди началото от гише Hotel Desk

Някой дали ги е ползвал скоро?Имаме престой 8 часа другата седмица, та се чудя ?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, radi777 каза:

Някой дали ги е ползвал скоро?Имаме престой 8 часа другата седмица, та се чудя ?

Не съм ги ползвала, но проявявам интерес към тях. Ако ги ползвате ще помоля за инфо. Аз ще имам 7 ч. престой в края на октомври и се чудя, дали да убия времето в лаунджа или да отида на такава обиколка. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Привет,

Извинявам се ако е било отговорено, но никъде в търсачката не успях да намеря следният казус.

 

При прииране от Инстанбул отменят полетът ми с причина overbooking и на летището ми дават следната форма попълнена с личната ми информция и всичко нужно:

 

Бих искал да попитам къде трябва да събмитна тази форма и дали ми се полага някакъв вид компенсация? 

 

 

 

image.png.66746a25e09a8bcb5b6c23be4da666c8.png

Връзка към коментар

Turkish Airlines отменя всички полети до Минск, Сочи, Ростов и Екатеринбург до 31 декември 2022 г

 

Cancelled flights to and from Minsk (Belarus), Sochi, Rostov & Yekaterinburg (Russia) Learn more

Our flights from/to Minsk (Belarus) have been cancelled until December 31, 2022 (inclusive), from/to Sochi (Russia) have been cancelled until December 31, 2022 (inclusive), from/to Rostov (Russia) have been cancelled until December, 2022 (inclusive) and from/to Yekaterinburg (Russia) have been cancelled until December 31, 2022 (inclusive). Passengers whose flights are canceled can benefit from the rights specified in the flight disruptions page and perform their transactions through our call center, sales offices, mobile apps and website.

Thank you for your understanding.

 

https://www.turkishairlines.com/en-int/announcements/ukraine-moldova-belarus-russia-flights/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 18.09.2022 г. в 14:25, Otnesen каза:

@Милена МодеваПреди месец ходих до офиса , защото имах сменени дати на билети. На място ще обърнат внимание и ще помогнат. Момчето в офиса беше любезен и внимателен.

Офисът на бул. „Цар Освободител“ 14  ли е? 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.