Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 3 часа, neuromancer каза:

малко ми е странно, ако проблема е глобален досега щяха да са наясно и да са го фикснали, а не да се правят на дръж ми шапката

дали само с български карти има проблем

Не е само с Български карти. Разтърсих се в нета и има хора които се оплакват и с Revolut.

Госпожата от Фибанк ми каза, че не е само с техните карти проблема, което вече знаем, защото и с DSK е същото.

От чата на AirBnB бяха доста учтиви и многократно ми обясняваха, да не се притеснявам за парите, че ще ми съдействат пред банката, ако трябва, за да ми ги върнат. Но мен повече ме притеснява самата резервация. Утре сутрин пак ще ги тормозя, дадоха ми номер по който следят случая ми, за да не се обяснявам утре пак.

Според мен много добре знаят за проблема, но явно не успяват да го решат все още. 

 

П.П.: Малко наспамихме темата на Wizz-DSK, може би трябва тия мнения за AirBnb да се преместят в съответната тема.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, boogy83 каза:

П.П.: Малко наспамихме темата на Wizz-DSK, може би трябва тия мнения за AirBnb да се преместят в съответната тема.

А, много добре, че писахте тук, щото иначе можеше да не видя в темата за AirBnB. Та следващите ми резервации със сигурност няма да са през тях, благодяра за споделеното инфо 🙂 

  • Харесвам 4
Публикувано:
На 30.01.2025 г. в 19:42, boogy83 каза:

Не е само с Български карти. Разтърсих се в нета и има хора които се оплакват и с Revolut.

Госпожата от Фибанк ми каза, че не е само с техните карти проблема, което вече знаем, защото и с DSK е същото.

От чата на AirBnB бяха доста учтиви и многократно ми обясняваха, да не се притеснявам за парите, че ще ми съдействат пред банката, ако трябва, за да ми ги върнат. Но мен повече ме притеснява самата резервация. Утре сутрин пак ще ги тормозя, дадоха ми номер по който следят случая ми, за да не се обяснявам утре пак.

Според мен много добре знаят за проблема, но явно не успяват да го решат все още. 

 

П.П.: Малко наспамихме темата на Wizz-DSK, може би трябва тия мнения за AirBnb да се преместят в съответната тема.

Малко update по случая.

Понеже за един и същи апартамент имам резервации на два пъти в различни периоди от време, реших да видя дали мога да платя втората резервация или навреме да си търся друго. Та успях да платя с кредитна карта на Unicredit Visa, за която не използвах Curve. Тоест явно има варианти за плащане и не е проблема във всички карти, нищо чудно проблема да е в Curve или ДСК или и в двете.

От Curve ми показва, че блокираните суми за предишните опити са ми върнати към банките (предполагам до няколко дни ще си ги видя в банкирането).

Иначе в петък им писах на airbnb пак на съпорта, включи се не много компетентен служител, но сравнително бързо се ориентира, че не може да ми помогне и каза, че ще направи escalate на моя случай към компетентния отдел и .... от тогава си чакам вече 4-ти ден (2 от които бяха почивни). Вчера пак писах...не отговарят, опитах да повдигна наново въпроса, автоматично ми затварят новия чат, понеже предишния стои все още като отворен и незавършен случай.

Ще изчакам да видим дали ще има отговор или директно като стане време ще ми анулират резервацията заради неплащане.

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.