Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

Не само за Лондон. Съвсем наскоро ми се случи същото .

Два хоста канселираха резервациите и получих рефънд.Само че в моя случай изглежда не си бяха ъпдейтнали цените от пандемичните времена и виждайки резервация се усещат , канселират и рязко повишават цените съпоставимо с другите предложения в района.

Ако нещо звучи прекалено изгодно е много вероятно да бъде канселирано.Все пак е добре когато това се случва в началото преди да е станало прекалено късно.

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Драстични промени в платформата , ориентирани към потребителите .

 

 - 56 категории за местата на настаняване 

 

Now, when you visit Airbnb on the app or on the website, homes are organized into 56 different categories across a spectrum of home types, locations and activities to explore.

These categories include home types like castles, A-frame homes, barns, windmills and even farms or containers. Want to book a house with a grand piano? That’s a category. Looking for a culinary getaway with a chef’s kitchen? That’s a category, too. With the design category, you can search through homes featured in glossy magazines or designed by celebrated architects like Frank Lloyd Wright.

If you’re wanting a specific location type but aren’t sure where to go, just toggle over to “beachfront” to see what’s available near or far, maybe in a charming beach town you’ve never heard of. Other location categories include: “Arctic,” for destinations like Norway, Finland and Iceland; riads in Morocco; ryokans in Japan; and more broad terms like “vineyards,” “countryside” and “lakes.” For fans of national parks, let that category guide you to a park you’ve never experienced.

Or, if you don’t know where to go, but are looking for a certain activity – say golfing, skiing, surfing or camping – Airbnb now groups those together for inspiration.

With this feature, you can make a broad search across all available properties in that category or you can still set a specific destination and search for homes across different categories. For example, you can search castles across all of Europe or zoom in and find ones specifically in France.

 

 

- разделени настанявания / split stays

 

With the new Split Stays feature, Airbnb will automatically show you booking options that split trips that are a week or longer into two different homes. This feature gives travelers the opportunity to potentially experience two different destinations or homes without piecing it together themselves, and the chance to see around 40% more listings, according to Airbnb.

Split Stays automatically show up grouped together with individual homes when searching for a specific destination. So if you’re scrolling for a weeklong trip to France, you might see two similar homes in different destinations paired together as a booking option mixed in with the rest.

It also works across 14 different categories, including camping, national parks, skiing and surfing. If you’re looking for a weeklong surf trip in California, you might be suggested two totally different coastal areas to split your vacation between.

Better yet, when looking at Split Stays on the map, an animated line appears to show you the distance between the two. If you decide they’re right for you, a quick-and-easy interface helps you book both in a seamless process, one home at a time.

 

- гаранция , че няма да останете без настаняване при недобросъвестни хостове / AirCover

 

the introduction of AirCover for Guests, a comprehensive travel protection program that will now be included free with every booking. “It represents the biggest upgrade to Airbnb customer service in a decade,” the company said.

With AirCover, guests are protected in four different ways:

  • Booking Protection Guarantee: Airbnb will find a similar or better home if a Host has to cancel a booking within 30 days of check-in, or offer a refund.
  • Check-in Guarantee: Airbnb will find a similar or better home, or offer a refund, if you can’t check in to your home and the Host cannot resolve the issue.
  • Get-What-You-Booked Guarantee: Guests now have 72 hours to report if something in the home isn’t as advertised and Airbnb will find a similar or better home, or offer a refund. Examples from Airbnb include if a refrigerator stops working or if there are fewer bedrooms in the home than listed. Previously, Airbnb only offered guests 24 hours to report an issue.
  • 24-Hour Safety Line: Guests who feel unsafe in an Airbnb now have access to “specially-trained safety agents” all day and all night.

AirCover is built directly into the Airbnb app and website, with a team of agents available for last-minute rebooking assistance so if any issues arise you can quickly receive support.

  • Харесвам 10
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Не съм ползвала платформата от много време и моля за актуална информация.

Ако хост по някаква причина ти откаже резервация, нали връщат цялата сума без да удържат такса? А когато ти канселираш в срока за безплатна отмяна, също не ти се удържа такса?

Връзка към мнение
преди 4 минути , iMari каза:

Не съм ползвала платформата от много време и моля за актуална информация.

Ако хост по някаква причина ти откаже резервация, нали връщат цялата сума без да удържат такса? А когато ти канселираш в срока за безплатна отмяна, също не ти се удържа такса?

Да.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 57 минути , neuromancer каза:

виждал съм разни варианти, примерно да се удържа 1 нощувка, но то си пише

Варианти са когато не е безплатно анулиране, при безплатно анулиране връщат всичко.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Хайде и ние в играта с отказаните резервации.

Имаме резервация за Тбилиси за края на месеца, платена на половина,с предстоящото плащане на остатъка . Резервацията е от началото на април.

Направи ни впечатление,че от началото на май,хостът рязко смени тарифите, направо станаха тройни. Това ни отказа от удължаване на престоя.

Днес получих съобщение,че мениджърът му объркал тарифите за юни и не може да ни настани на тази цена.

Изключително неприятно, защото за нашата конфигурация нищо хубаво не е останало в Букинг.

Понеже само веднъж сме ползвали сайта досега,не съм много наясно.

Трябва ли да пиша на съпорта? Имат ли някаква грижа за клиента като Букинг( макар че и там е спорно)? Или просто ще ми върнат сумата и толкова?

 

 

Връзка към мнение
преди 15 минути , ДиянаВ каза:

Вижте поста на Станислав по-горе. Има някаква гаранция, ако отмяната е до 30 дни преди настаняването.

Четох,ама има и едно or offer a refund...

Ще видим какво ще се случи.

Засега хоста само ме информира,че цената е грешна и не може да ме настани на тази цена.Анулация засега няма.😀

Смея се,ама ми е тъжно.

И с Букинг същата работа.Получих сърцераздирателна молба да анулирам,че прекратяват дейност и след две седмици, същият апартамент с ново име и на двойна цена.

Вероятно правилното действие вече е резервация в последната минута.

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

При невероятния бум в туризма всеки гледа да изтиска максимума и някой друг лош отзив хич не ги притеснява, при положение че явно търсенето превишава  предлагането. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

И аз се притеснявам от такова нещо за Флоренция и даже се чудех дали да не букна още една къща с половин плащане за всеки случай. Само дето не ми се затварят още пари за 2 месеца. По принцип говорих с хоста преди да букна, но знам ли дали няма нещо да им хрумне в последния момент.

Връзка към мнение
преди 1 час, mamaivy каза:

Четох,ама има и едно or offer a refund...

Ще видим какво ще се случи.

Засега хоста само ме информира,че цената е грешна и не може да ме настани на тази цена.Анулация засега няма.😀

Смея се,ама ми е тъжно.

И с Букинг същата работа.Получих сърцераздирателна молба да анулирам,че прекратяват дейност и след две седмици, същият апартамент с ново име и на двойна цена.

Вероятно правилното действие вече е резервация в последната минута.

 

Според мен собственикът/управляващият имота те тласка сама да отмениш резервацията. Ако той канцелира, това носи последствия за него. Напр. му се трупат черни точки за "медала" Superhost.

 

---

Оплачи се на airbnb - проваля ти се пътуване, цените са вече други, всичко си си планирала и т.н. и т.н. Може някой ваучер да ти пратят.

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 18 минути , ven62 каза:

Според мен собственикът/управляващият имота те тласка сама да отмениш резервацията. Ако той канцелира, това носи последствия за него. Напр. му се трупат черни точки за "медала" Superhost.

 

Е той вече е такъв,ама явно не му пука.

Точно това прави.Питах го ще анулира ли резервацията и ми отговори да канселираме ние и ще ни възстановят сумата.А по условията за анулиране, безплатното е такова до деня на настаняването. Патова ситуация. Ще видя сега съпорта какво ще предложи. Излишно много напрежение. Вероятно човек трябва да прави по две резервации ,за всеки случай. 

 

Връзка към мнение
преди 14 минути , mamaivy каза:

Е той вече е такъв,ама явно не му пука.

Точно това прави.Питах го ще анулира ли резервацията и ми отговори да канселираме ние и ще ни възстановят сумата.А по условията за анулиране, безплатното е такова до деня на настаняването. Патова ситуация. Ще видя сега съпорта какво ще предложи. Излишно много напрежение. Вероятно човек трябва да прави по две резервации ,за всеки случай. 

 

Като вече е такъв му е още по-важно да не анулира той. Защото, ако 4 последователни тримесечия се задържи да е superhost ще получи бонус от 100 долара.

 

Връзка към мнение

100$ еднократно ? Това едва ли е сериозен стимул.

 

 

С хотелите е друго ,но при частните настанявания покажат ли ми че съм нежелан гледам да не си създавам излишни главоболия и директно търся друго място. И да му падне рейтинга общо взето слабо ме грее, щом резервацията ми вече е провалена.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Аз само казвах, че може и @mamaivy да му поиграе по нервите.  Ако тя откаже в последния момент тези дати са му блокирани дотогава и може да му останат незаети за периода. Хората трябва да бъдат възпитавани!:wink:

Иначе, е ясно, че трябва да си търси друго място за настаняване. 

  • Харесвам 9
Връзка към мнение
преди 11 минути , ven62 каза:

Аз само казвах, че може и @mamaivy да му поиграе по нервите.  Ако тя откаже в последния момент тези дати са му блокирани дотогава и може да му останат незаети за периода. Хората трябва да бъдат възпитавани!:wink:

Иначе, е ясно, че трябва да си търси друго място за настаняване. 

@ven62,прочел си ми мислите...

Тъкмо в последния момент ще анулирам.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към мнение

Пиши накрая как са се развили нещата ,но съм почти сигурен че в крайна сметка  хоста сам ще анулира резервацията. Ако мине номера, мине. Едва ли ще чака до края.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

@stanimir се оказа прав!

Хостът канселира,не чака много.

Досега отговор за ситуацията от съпорта нямам никакъв,но имам мейл,че сумата ще ми бъде възстановена по картата,с която е платено. Така,че  customer care нула.В така рекламираният от тях тридесет дневен период до престоя сме. Продължавам да мисля,че в момента трябва да се подхожда с едно на ум. 

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Днес имах странна ситуация. Не ми се беше случвало да пиша на хоста и да не мога да изпратя съобшение преди да платя. Платих, зщото има опция за 100% възстановяване. Веднага получих потвърждение, без да чакам 24 часа. Писах му с въпросите си, защото е и нов и няма отзиви. Да видим дали ще отговори? И де факто сега имам 2 резервации за един и същ период. Някой има ли такъв случай?

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...

И аз вчера имах разправия с хост. Наемам апартамент в Палермо и след малко получавам съобщение от хоста, че ще анулира, щял да прави ремонт и забравил да си ъпдейтне календара. Дали е така, няма значение, но след известно време ми пише отново, че говорил с платформата и те му казали, че ако аз анулирам, веднага ще ми върнат парите. Тук вече се ядосах, писах и аз на хелп центъра, разбира се препоръчаха да помоля хоста да канселира, ако не го направи, те автоматично ще свършат тази работа до 48 часа. Така, че си го имам черно на бяло, както се казва.

Предадох инструкциите по най-учтивия начин и получих сърдит отговор "щом ти не искаш, аз ще анулирам утре":):scratch_one-s_head:

Направи го и естествено 2 секунди след това получих мейл, че ми връщат парите.

Наистина има смисъл да се комуникира само през платформата. Това защитава гостите, а и хостовете.

  • Харесвам 11
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.