Hakkâri Spor Публикувано: 29 март Публикувано: 29 март преди 50 минути , yordanov каза: На тази позиция, на която е сниман, самолетът е на финален заход и височината му е точно такава, каквато трябва да е. Каквато щеше да бъде и ако беше 320ка примерно. Просто е масивна машина и визуално изглежда, че е по-близо до теб. Не виждам самолет за първи път на същото това място. Не обяснявате на малко дете, все пак. Над Западен парк може да е бил по-нависоко, аз казвам, че прелетя доста ниско между Сточна гара и Подуяне. И всички хора наоколо коментираха същото, как може да лети толкова ниско. Човек, който не е бил там спори с човек, който е бил там и го е видял? Странно. 4
randi Публикувано: 29 март Публикувано: 29 март преди 24 минути , Hakkâri Spor каза: Не виждам самолет за първи път на същото това място. Не обяснявате на малко дете, все пак. Над Западен парк може да е бил по-нависоко, аз казвам, че прелетя доста ниско между Сточна гара и Подуяне. И всички хора наоколо коментираха същото, как може да лети толкова ниско. Човек, който не е бил там спори с човек, който е бил там и го е видял? Странно. Виждам аз снимката, която си качил. Освен това не са ти много ясни нещата, даже никак.... 5
Hakkâri Spor Публикувано: 29 март Публикувано: 29 март Добре, че ме познаваш, та реши и да ми даваш оценки кое ми е ясно и кое не ми е ясно. . И добре, че си бил на място и си видял с очите си. 3
yordanov Публикувано: 29 март Публикувано: 29 март преди 41 минути , Hakkâri Spor каза: Не виждам самолет за първи път на същото това място Да де, защото на същото място си виждал предимно 320 и 737 и ги сравняваш с С-17 и ти се струва, че е бил по-ниско. 🙂 Имай предвид, че като цяло самолетите не летят "по-високо" или "по-ниско" точно на този етап от захода там (минимални разлики са възможни), където си го видял. Особено пък "доста ниско", както се изрази. Ако беше така, щеше да последва go around и "всички хора наоколо" щяха сигурно да коментират, че нещо извънредно се е случило. 5
Hakkâri Spor Публикувано: 29 март Публикувано: 29 март Не е нужно да се обяснява снизходително като на малко дете как нещо по-голямо макар и надалече се вижда сякаш е по-наблизо. Летя непрекъснато и виждам самолети непрекъснато, не падам от Луната. Както и да е. Очевидно някои хора са в настроение за заяждане тази вечер и си нямат друга работа. 1
Zaro Публикувано: 29 март Публикувано: 29 март По-големият самолет, освен че изглежда по-близко, изглежда, че се движи много бавно, едва ли не е замръзнал във въздуха, което още повече засилва усещането, че е ниско. Иначе пак си е на същата височина. Вече излетял https://www.facebook.com/share/v/14ftTMPcLw/ 5
Branko Публикувано: 30 март Публикувано: 30 март @Hakkâri Spor добре де, ти не приемаш какво ти казват хора запознати и такива дори , които са от “кухнята”, но не казваш и твоето мнение, защо според теб е бил толкова ниско. Сигурно имаш някаква конспирация, че се е опитвал да избяга от радарите и пусне две бомби над Герена ли 😃 1 1 1 7
Patrick K Публикувано: 30 март Публикувано: 30 март Вчера с мой роднина от югоизточна България си говорихме и ми каза, че е минал много ниско военен самолет. Там редовно се наблюдават военни самолети(има летище близо до Ямбол, Авиобаза Безмер), но този летял по-ниско спрямо другите досега . Не му отдадох значение. Не знам дали има връзка с горното, но е интересно съвпадение. 1
Zaro Публикувано: 30 март Публикувано: 30 март преди 2 часа, Patrick K каза: Вчера с мой роднина от югоизточна България си говорихме и ми каза, че е минал много ниско военен самолет. Там редовно се наблюдават военни самолети(има летище близо до Ямбол, Авиобаза Безмер), но този летял по-ниско спрямо другите досега . Не му отдадох значение. Не знам дали има връзка с горното, но е интересно съвпадение. Не е сигурно колко често в Безмер са виждали С17. Плюс това, по време на тренировъчни полети самолетите са на друга височина. Заходът за кацане не е над селото., а странично. Понеже птичката е голяма и шумна, това е създало впечатление, че е ниско. А може просто да е пръскал кемтрейлс на плоската земя. 😁 2 1 7
Брани Публикувано: 30 март Публикувано: 30 март преди 2 часа, Zaro каза: Не е сигурно колко често в Безмер са виждали С17. Плюс това, по време на тренировъчни полети самолетите са на друга височина. Заходът за кацане не е над селото., а странично. Понеже птичката е голяма и шумна, това е създало впечатление, че е ниско. А може просто да е пръскал кемтрейлс на плоската земя. 😁 Не е било кемтрейлс. По график кемтрейлс се пръска на 5то и на 10то число от месеца… Отвличанията с чиния са на 15то до 20то. 1 1 1 1 14
дядо Пепи Публикувано: 30 март Публикувано: 30 март преди 44 минути , Брани каза: Не е било кемтрейлс. По график кемтрейлс се пръска на 5то и на 10то число от месеца… Отвличанията с чиния са на 15то до 20то. Потвърждавам!!! 1 1 2 7
Брани Публикувано: 30 март Публикувано: 30 март Днес пак пощраках малко от прозореца ... Едно от нашите Спартанчета от Цюрих: 737ци на Райън съм снимал много, ама тия ми дойдоха много удобни една след друга (МАКСът се отказа от първото кацане де) и се опитах да ги снимам от подобен ъгъл, за да се опитам да видя разликите - съответно 737-8AS от Неапол, и 737 MAX 8-200 от Берлин. Специално гугълнах да видя какви разлики има: 1. Различен дизайн на конуса на опашката 2. Разлика в дизайна на уинглетите (много видимо в горната част) 3. Двигателите на Макс-а са видимо по-големи, и имат едни зъбчета в корпуса отзад, които би трябвало да спомагат за намаляване на шума) После хванах и един ATR 72-600 на Sky Express от Атина Една 767-33A(ER) на Omni Air International от Кувейт, дето я нямаше в програмата, ама случайно я видях как захожда за кацане във Флайтрадара ... и една малка Cessna 550 Citation II на Life Line Aviation, дохвърчала от Брюксел 11 3
FlyTraveler Публикувано: 31 март Публикувано: 31 март Auric Air DHC-8 при кацане на пистата Серонера в национален парк Серенгети, Танзания. Малко (всъщност доста) е soft кадъра, но съм снимал с дълъг обектив на ниска скорост на затвора с цел да не размажа лопатите на витлото. 5 1
дядо Пепи Публикувано: 31 март Публикувано: 31 март преди 16 минути , FlyTraveler каза: DHC-8 Красиво врабченце! 🙂 3
FlyTraveler Публикувано: 1 април Публикувано: 1 април преди 23 часа, дядо Пепи каза: Красиво врабченце! 🙂 От първите модификации, сега са доста по-издължени (Q-400). А мястото още по-красиво (не се вижда на снимката). 🙂 3
Брани Публикувано: 20 април Публикувано: 20 април Хванах този красавец A6-EEY да лети на 40 000 фута oт Дубай за Ница. Мисля, че не е нужно да посочвам нито модела, нито авиокомпанията 🙂 11 1
Anna Kalinovska Публикувано: 7 май Публикувано: 7 май преди 2 часа, Martin каза: лошо време... Тъкмо кацнах от Истанбул, след Техран. Там отлично време между 11 и 13.40 ч., тук при кацането слънце, на излизане от Т2 беше понамокрено и толкова. 2
Martin Публикувано: 12 май Публикувано: 12 май Малко им е станало лошо на пътниците от тези лупинги...
Климент Публикувано: 12 май Публикувано: 12 май преди 19 минути , Martin каза: Малко им е станало лошо на пътниците от тези лупинги... Чак пък лупинги, направили са им панорамна обиколка на Елин Пелин 1
дядо Пепи Публикувано: 12 май Публикувано: 12 май Преди 1 час, Martin каза: Малко им е станало лошо на пътниците от тези лупинги. Лупинг се нарича фигура от слония пилотаж. Това е пълно завъртане на самолета около напречната ос. Набира се скорост в снижение и без наклон се тегли лоста към себе си. В първата четвърт се създава претоварване 6 g и повече. Не особено сложна, но ефектна фигура. Изпълнява се самостоятелно още в първия етап на обучение. При скоростни самолети като МиГ-21 с начална скорост на фигурата 1000 km/h радиусът по вертикала е над 1500 m, което намалява ефекта. Тук ефектни са тоната. За пръв път лупинг е изпълнен от руския летец Нестеров и там го наричат Петля Нестерова. 5 1
дядо Пепи Публикувано: 12 май Публикувано: 12 май Това, което пуснах отгоре го изкопирах от незнамкъдеси. За което се извинявам. Лупингът наистина е фигура от сложния пилотаж. Най-лесно и приемливо се обяснява като движение на самолета по затворена крива във вертикална равнина. Бива прав и кос лупинг. При косия кривата е под някакъв ъгъл спрямо хоризонта. И така бива ляв и десен. Скорост се набира или със снижение, или с форсаж, ако има такъв. Като се набере нужната скорост ( за Миг-21 950-1000км/ч) и носът на самолета е над хоризонта се задава енергично претоварване 4.5 - 5.5. Самолетът се завърта през гръб. Като тръгне в пикиране се облекчава двигателя ( изключва форсажа) и се стремим да затворим окръжността на височината, от която е започнала фигурата. Тоното е съвсем друга бира. Представлява въртене на самолета около надлъжната ос. Изпълнява се с значително по-малка скорост и претоварване. 4 1
Брани Публикувано: 18 май Публикувано: 18 май Днес доста от големите машини летяха над София: Airbus A380-861 на Emirates, летящ на 11 800 m от Лондон за Абу Даби Airbus A380-861 на Etihad Airways, летящ на 11 800 m от Париж за Абу Даби Boeing C-17A Globemaster III на щатските ВВС, летящ на 9 750 m от Рамщайн Boeing C-17A Globemaster III на щатските ВВС, летящ на 9 150 m от Ханя 11
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега