Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

:negative: Плоха 2 за тез и палец сочещ надолу. :negative:

 

 

Типично по тимаджийски! :biggrin: 

До онзи ден нямаше увеличение на таксите, а уж са "От началото на 2014г".

Дефакто не плащат летищни такси, а ти ги начислят и дърпат от сметката. :lol:

Да ви пи*ам и на авиациата с тези такси от 25 лв! За тази сума съм на морето, че и по-никса!

 

 

По-високи летищни такси за полетите от София до Варна и Бургас
24.02.2014
 

По-високи летищни такси за полетите от София до Варна и Бургас

 

  •  От началото на 2014г. летищните такси за полетите от София до Варна и Бургас са по-високи с 25 лева за двупосочен билет. Увеличението е в такса сигурност за излитащи и кацащи пътници.
  •  Напомняме Ви, че в крайната цена на билетите за вътрешни полети на България Ер е включено и 20% ДДС
  •  
Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Таксите ги прибира летището?!

 

И на мен ми е чудно всички, който искат ФБ да фалират какво очакват да се случи - да дойдат емирейтс с цените на райън за многомилионния ни пътникопоток ли  :lol:

Или ще стане като с Барселона - кихай по 200 евро на уиз без багаж и си свиркай.

Ще намажат нискотарифните, т.е. нискоразходните, щото цените никак няма да са ниски без конкуренция. Някои дестинации ще отпаднат или ще ги зачукат по селските летища и толкова - за пътника остава дървото.

Докато сме бедни само ще си мечтаем за нови дестинации и авиокомпании тук.

 

Аз лично националния превозвач съм го обявил за среднотарифна авиокомпания - с тези намаления, цени на еднопосочни билети, но все пак и малко лукс като чекиран багаж и сандвичи и относително централни летища за кацане  ^_^

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

На тези обслужването им на клиенти е в пра-историческата епоха, по-скоро го няма никакво - счупиха ми един куфар (не те де, но полета беше техен). От летището ми дадоха протокол за щета, снимах щетата на място (вижда се гишето за изгубен багаж на снимката), изпратих им бордната карта, протокол за щета, таг за багаж придружен с обяснително писмо и номер на банковата ми сметка, точно според инструкциите им. Никакъв отговор през последвалият месец. Обаждах се по телефон на обслужване на клиенти - не можели да ми дадат тел. номер на отдела за рекламации, имало си електронна поща. Намерих го този тел. номер най-после по нета, една ми каза, че ще ми изпрати входящ номер на рекламацията - нищо. След още 5-6 мейла ми изпрати входящ номер на рекламацията и писа, че отнемало 2 месеца да се разгледа случаят. В момента са минали 3 месеца - никой не отговаря на мейлите, телефона постоянно дава заето...

 

Ако някой ми намери аргумент да ги защити като авиокомпания по някакъв начин (със сериозни аргументи, а не с "е, така се нещата"), го черпя моментално каквото си избере.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

5% отстъпка от пълната стойност на самолетния билет при закупуване на билета с Visa Gold CCB-Bulgaria Air на територията на България или чрез страницата на авиокомпанията в интернет

 

Нещо си размърдаха онова в главите. :biggrin:  5% намаление от цената на билета с Visa Gold. Като добавим и 5% CCB Club се получава доволно 10% намаление  или всичко се върти в ТИМ БАНК :yes: .

 

- премахнали са клаузата "отлагане на пътуване/ на час" по застраховка им по картата. Защо ли?! :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

На тези обслужването им на клиенти е в пра-историческата епоха, по-скоро го няма никакво - счупиха ми един куфар (не те де, но полета беше техен). От летището ми дадоха протокол за щета, снимах щетата на място (вижда се гишето за изгубен багаж на снимката), изпратих им бордната карта, протокол за щета, таг за багаж придружен с обяснително писмо и номер на банковата ми сметка, точно според инструкциите им. Никакъв отговор през последвалият месец. Обаждах се по телефон на обслужване на клиенти - не можели да ми дадат тел. номер на отдела за рекламации, имало си електронна поща. Намерих го този тел. номер най-после по нета, една ми каза, че ще ми изпрати входящ номер на рекламацията - нищо. След още 5-6 мейла ми изпрати входящ номер на рекламацията и писа, че отнемало 2 месеца да се разгледа случаят. В момента са минали 3 месеца - никой не отговаря на мейлите, телефона постоянно дава заето...

 

Ако някой ми намери аргумент да ги защити като авиокомпания по някакъв начин (със сериозни аргументи, а не с "е, така се нещата"), го черпя моментално каквото си избере.

 

Отиди в някой офис, подпали моторетката или си поредната бройка чакащa и питащa. Десетки са такива на FB страциата им.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Отиди в някой офис, подпали моторетката или си поредната бройка чакащa и питащa. Десетки са такива на FB страциата им.

 

Да де, но каква би била разликата м-у ходене в офиса или обаждане по телефона в офиса? Обаждал съм се по телефона и единственното, което могат "да ми помогнат" е да ми дадат адреса на елетронната поща на отдел рекламации, същият, на който им пиша. Отказват да ми дадат телефона на отдел рекламации даже, на място ако отида ще е същото. Яд ме е само, че се занимавах да пускам препоръчани писма, поне да нямаха обявена никаква процедура или пък формално да бяха изпратили някакъв дежурен отговор, че по еди кой си параграф не са отговорни за щетата, а те просто чакат да забравя или да се откажа.

Връзка към коментар

На място можеш да им се развикаш и да откажеш да си тръгнеш, докато не се задействат. За съжаление в България някои така разбират customer service (AKA отдел за борба с клиентите)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

На място можеш да им се развикаш и да откажеш да си тръгнеш, докато не се задействат. За съжаление в България някои така разбират customer service (AKA отдел за борба с клиентите)

 

Може, а може и да ме пребият ако упорствам много :lol:

Връзка към коментар

Нещо си размърдаха онова в главите. :biggrin:  5% намаление от цената на билета с Visa Gold. Като добавим и 5% CCB Club се получава доволно 10% намаление  или всичко се върти в ТИМ БАНК

Дали може да се комбинират двете отстъпки? Аз доколкото си спомням в CCB Club може да влезе всеки, дори и да няма карта на ЦКБ

Връзка към коментар

 Аз доколкото си спомням в CCB Club може да влезе всеки, дори и да няма карта на ЦКБ

Да, май просто някакъв минимален влог трябва да имаш

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Да де, но каква би била разликата м-у ходене в офиса или обаждане по телефона в офиса? Обаждал съм се по телефона и единственното, което могат "да ми помогнат" е да ми дадат адреса на елетронната поща на отдел рекламации, същият, на който им пиша. Отказват да ми дадат телефона на отдел рекламации даже, на място ако отида ще е същото. Яд ме е само, че се занимавах да пускам препоръчани писма, поне да нямаха обявена никаква процедура или пък формално да бяха изпратили някакъв дежурен отговор, че по еди кой си параграф не са отговорни за щетата, а те просто чакат да забравя или да се откажа.

 

По телефон и мейл работа не се върши. Подай си всичко на хартия и да не забравиш да ти сложат входящ номер. До един месец трябва да ти отговорят.  и ги навестявай по-често. :lol:

 

Дали може да се комбинират двете отстъпки? Аз доколкото си спомням в CCB Club може да влезе всеки, дори и да няма карта на ЦКБ

 

Да, могат да се комбинират. :)

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

А чели ли сте какво представляват тези проценти от CCB Club?

 

Отстъпка при следващата покупка при някой от партньорите - заради това и отстъпките явно се комбинират.

Уловката по-скоро е, че ако плащаш с карта на банка, различна от ЦКБ точки ниенте

Връзка към коментар

Ако някой ми намери аргумент да ги защити като авиокомпания по някакъв начин (със сериозни аргументи, а не с "е, така се нещата"), го черпя моментално каквото си избере.

 

Неотдавна се наложи да спя на едно летище. Обстоятелственото ми обяснение, че аз съм гражданин на ЕС и за мен важат правилата на регламент... събуди у служителката само "Ми, файлнете си оплакване после". Така и направих - преди 2 месеца. 2 дни отне на а/к да ми изпрати автоматичен мейл, с който да ме извести, че процедурата отнема 3-4 седмици. Миналата седмица се обадих да видя дали има развитие - уви, отдел "Обслужване на клиенти", който е различен от кол центъра работи от 9 до 6. Обадих се на следващия ден отново - нямало начин да ме прехвърлят на въпросния отдел, но след обстойна проверка на агента, се наложи да обясня още 1 път цялата история, да цитирам регламента по членове, .... Получих уверение, че отдел "Обслужване на клиенти" ще се свърже с мен в следващите 24 до 48 часа. Това беше преди 5 дни... Не, а/к не е ФБ, а една от основалите най-големия алианс... Уви, "така са нещата"  :)

Връзка към коментар

По телефон и мейл работа не се върши. Подай си всичко на хартия и да не забравиш да ти сложат входящ номер. До един месец трябва да ти отговорят.  и ги навестявай по-често. :lol:

 

Всички нужни документи са им е изпратени на хартия с препоръчано писмо (с-у подпис) - до буквата, точно както е описано на сайта им. Проследих пратката, получена е навреме. С голям зор успях да изкопча входящ номер, от тогава 3 месеца + ни вест, ни кост. Не е вината в мен, компанията просто за крив чеп не става... Няма как съвсем да ги избяхваме, защото в някои случаи нямаме друг избор, но бих вземал всяка алтернатива на подобна цена от сега нататък.

 

Невъзможност за свършване на работа по мейл и телефон е предостатъчна индикация за нивото на която и да е авиокомпания (а и не само). Аз няма да фалирам за макс 100-долара ли колко им е там обезщетението, въпроса е принципен. Само за изгубен ремък на куфар (от тези допълнителните, с които се стягат за всеки случай) Луфтханза още на самото летище ми зададоха един единствен въпрос - "Колко?", след което ми платиха в брой с-у разписка. Хайде, това не можем да очакваме от повечето авиолинии, но по каналният ред е повече от нормално да си вървят нещата. Лан Чили ми изпратиха обезщетение по банков път за отваряне и тарашене на куфар след изгубване от тяхна страна - липсите ги открихме на другият ден, не бяха документирани. Не е като да съм ходил до офиса им в Сантяго да се разправям.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Официално си вземам думите от горният пост назад. Току-що получих мейл от Bulgaria Air, че ще ми изпратят 140 лв (стандартното обезщетение в такива случаи).

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Неотдавна се наложи да спя на едно летище. Обстоятелственото ми обяснение, че аз съм гражданин на ЕС и за мен важат правилата на регламент... събуди у служителката само "Ми, файлнете си оплакване после". Така и направих - преди 2 месеца. 2 дни отне на а/к да ми изпрати автоматичен мейл, с който да ме извести, че процедурата отнема 3-4 седмици. Миналата седмица се обадих да видя дали има развитие - уви, отдел "Обслужване на клиенти", който е различен от кол центъра работи от 9 до 6. Обадих се на следващия ден отново - нямало начин да ме прехвърлят на въпросния отдел, но след обстойна проверка на агента, се наложи да обясня още 1 път цялата история, да цитирам регламента по членове, .... Получих уверение, че отдел "Обслужване на клиенти" ще се свърже с мен в следващите 24 до 48 часа. Това беше преди 5 дни... Не, а/к не е ФБ, а една от основалите най-големия алианс... Уви, "така са нещата"  :)

Защо не пробваш да разкажеш това в twitter? Бях чела наскоро, че публичните заплахи за имиджа им ги карат да се размърдат.

Връзка към коментар

Официално си вземам думите от горният пост назад. Току-що получих мейл от Bulgaria Air, че ще ми изпратят 140 лв (стандартното обезщетение в такива случаи).

Честито !!! :)

Сега бързо тичай да си получиш парите, че аз имам лош спомен от Балкан. Водих борба за един загубен куфар на един приятел италианец и ми пратиха писмо, че ще платят вече не помня дали беше 500 или 200 лева/долара или там каквато валута беше, но докато ми прати пълномощно да взема сумата взеха, че излязоха в несъстоятелност. И така пихме по една студена вода :lol:   

Връзка към коментар

Няма как, бизнес. Пет минути след като тази сутрин разбрахме, че полетът ни до Берлин ще излети с три часа закъснение, вече бяхме на гишето на националния превозвач в търсене на варианти за премаршрутиране. За съжаление закъсняхме само с пет минути, иначе имаше вариант да летим през Мюнхен. Казах на Тити да не съжалява, че като знам как се губят багажи при тези "спонтанни" връзки... Като не стана работата с премаршрутирането седнахме в кафето на летището до терминала за вътрешни полети. В този момент започна "бординг" на пътуващите за Варна, а аз междувременно вече бях влязъл в страницата на полетните разписания. В момента, в който видях, че до Варна лети Е90 ми стана ясна цялата работа. Явно тимаджиите са ударили джакпот с този полет до Варна и са продали места като за по-голяма машина. Така са пренасочили нашата машина за един кротък и "изненадващ" сутрешен ретърн до Варна. Чиста работа, вместват се идеално в рамките на трите часа по регламент и не дължат никакви обезщетения. Излетяхме точно на 160-тата минута от закъснението, а тимаджиите ни почерпиха с безалкохолни, кроасани и водица на гейта преди бординг. И все пак си ги обичам, кой друг може да те весели от ранни зори? :lol:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Като чета мненията от последните няколко страници сериозно се замислям дали да закупя билетите за Барселона, както го бях планирал...   Как смятате, какъв е шансът от Bulgaria Air да отменят полет от София за Барселона на 12.07 и връщане на 15.07? Все пак е през летния сезон, не би трябвало да страдат от липса на пътници? Питам, защото имам намерение да резервирам хотел без опция за безплатно анулиране и  би се получило доста неприятно ...

Връзка към коментар

Шансът да анулират полет е много малък според мен. Възможно е да променят часове на излитане, но както вече стана дума го правят с финес, тоест в рамките на допустимото, сиреч без възможности за обезщетение... ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма как, бизнес. Пет минути след като тази сутрин разбрахме, че полетът ни до Берлин ще излети с три часа закъснение, вече бяхме на гишето на националния превозвач в търсене на варианти за премаршрутиране. За съжаление закъсняхме само с пет минути, иначе имаше вариант да летим през Мюнхен. Казах на Тити да не съжалява, че като знам как се губят багажи при тези "спонтанни" връзки... Като не стана работата с премаршрутирането седнахме в кафето на летището до терминала за вътрешни полети. В този момент започна "бординг" на пътуващите за Варна, а аз междувременно вече бях влязъл в страницата на полетните разписания. В момента, в който видях, че до Варна лети Е90 ми стана ясна цялата работа. Явно тимаджиите са ударили джакпот с този полет до Варна и са продали места като за по-голяма машина. Така са пренасочили нашата машина за един кротък и "изненадващ" сутрешен ретърн до Варна. Чиста работа, вместват се идеално в рамките на трите часа по регламент и не дължат никакви обезщетения. Излетяхме точно на 160-тата минута от закъснението, а тимаджиите ни почерпиха с безалкохолни, кроасани и водица на гейта преди бординг. И все пак си ги обичам, кой друг може да те весели от ранни зори? :lol:

Абсолютно същите случаи имам и аз с ФБ, само че за полетите за връщане - единия от Амстердам, другия от Виена. Амстердамския със 170 мин. закъснение (на косъм), виенския "само" със 155 мин. (все пак Виена е по-близо до София и им е било нужно по-малко време да стигнат до австрийската столица). А да, без кроасаните и безалкохолните. Всеки се спасяваше сам от гладна смърт на цените на гейтовете (разбирай тройни от нормалните), и без възстановяване на сумите. Оправданието и в двата случая беше "непредвидими и независещи от авиокомпанията пречки". Пълен фарс.  :lol:

За съжаление аз не споделям, и съм далеч от твоето отношение към тези родни майстори на трагикомичната драматургия.

В добавка бъдещите ми два полета вече са с по 5 смени на часовете, едната вече с повече от 12 часа. След първата, която беше "само" с 4 часа, и с която се съгласих, спряха да ме уведомяват за последващите 4 промени. Вероятно решиха, че съм се примирил и предал пред наглостта им.  :rolleyes:

 

Неотдавна се наложи да спя на едно летище. Обстоятелственото ми обяснение, че аз съм гражданин на ЕС и за мен важат правилата на регламент... събуди у служителката само "Ми, файлнете си оплакване после". Така и направих - преди 2 месеца. 2 дни отне на а/к да ми изпрати автоматичен мейл, с който да ме извести, че процедурата отнема 3-4 седмици. Миналата седмица се обадих да видя дали има развитие - уви, отдел "Обслужване на клиенти", който е различен от кол центъра работи от 9 до 6. Обадих се на следващия ден отново - нямало начин да ме прехвърлят на въпросния отдел, но след обстойна проверка на агента, се наложи да обясня още 1 път цялата история, да цитирам регламента по членове, .... Получих уверение, че отдел "Обслужване на клиенти" ще се свърже с мен в следващите 24 до 48 часа. Това беше преди 5 дни... Не, а/к не е ФБ, а една от основалите най-големия алианс... Уви, "така са нещата"  :)

 

akair, а защо даваш за сравнение само негативите, които освен това са и далеч по-малко при тази авиокомпания-основателка на големия алианс. Дай да ги сравним с ФБ и по някой позитив. Ако намериш, и изобщо има такъв. Нещо като брой дестинации, удобства в кабината на economy, реална разлика между Economy и Business, спазване на разписанието в общия стандартен случай...каквото се сетиш, само да е реално, ако е възможно?

Много интересно по йезуитски начин извърташ примерите като даваш други за обратната на зададената теза. :) И така и не получих отговори на двата въпроса от предната страница - за чакането на депутата 3 часа, ако не беше депутат, а бай Асан от Тутракан ФБ щеше ли да го чака и него (както НИКИ хлапетата)? И втория - чувал ли си 4 и 5* или беззвездни авиокомпании да правят необявен предварително комбиниран полет само защото самолета им бил полупразен?

Или да смятам тези въпроси за риторични, и ненуждаещи се от отговор? :)

Редактирано от wilks
Връзка към коментар

Wilks, аз и по-горе писах - не вярвам, че ФБ е "най", дори не вярвам, че е нещо специално. Склонен да се съглася, че е еднакво "сива" с нормата от останалите а/к. С примера си единствено се опитвах да покажа, че не само на ФБ кол центъра и обслужването на клиенти е...  разминава се с очакването на клиентите... Идея си нямам дали са щели да изчакат някой пасажер, ако не е имал по-особен социален статус. Логично би било да го изчакат, ако това им е най-евтиния вариант (както на НИКИ с децата, напр.), но това е по-скоро моя спекулация. Не съм чувал, но не съм си и поставял за цел да слушам колко, кога и кои а/к обединяват полети. Склонен съм да оправдая комбиниране на полетите, но това е редно да става с по-добра предварителна координация и известяване на пътниците. По същата тема си говорих със стюардеса, която обясняваше как излитат от Амстердам, ако помня правилно и пилотът й казва, че ще кацнат в Лондон, за да приберат пътници - да го обяви в салона. Надали някой си мисли, че това е приятна задача или че дори екипажите оправдават подобно поведение...

Ако се върнем на компанията, основоположник на алианс - 2 пъти й дадох шанс за дълъг полет - и 2-та пъти беше пълно разочарование - некомфортни седалки, ИФЕ с малко и стари филми, неприятна храна, ... Шортхол продукт - откъм седалки - по-удобни от тези на ФБ, но и по-удобни от тези на всички а/к, които кацат в София - седалките са меки и нямаш усещането, че седиш на градинска пейка... Обслужване от кабинния състав - усмивката и любезността са останали на земята (за същата а/к преди време в а*.нет обсъждаха, че на полет, на който сервират храна, стюардесите се обръщали към пасажерите с "Do you wanna eat?")... Кетъринг - само напитки - по 1 на човек - кафе / чай / вода / портокалов сок / кола / спрайт и останалите газирани напитки. Обслужване на земята - задължен си да си разпечатиш сам бордната карта, да си залепиш етикета на куфара и да изчакаш идването на агент, който да е сигурен, че този куфар не е над нормата и да го завлачи до лентата за багаж. За кол центъра вече обясних. Покритие - като за основоположник на алианс + предимството на алианса. Бонус програма - казват, че е една от най-щедрите, но нямам преки наблюдения. Реакция, ако нещо се обърка - силно разминаваща се с очакванията на пасажерите. Спазване на разписанието - избягвам да гледам показателите за спазване, защото 70% не звучи обнадеждаващо, нали? Бизнес класа - по 8 седалки на ред в лонгхол самолет, като 1/2-та са обратно на посоката на движение. Шортхол - по-широки и меки седалки, като при БА.

Оставям на теб да направиш сравнението...

И въпреки това, ще се радвам ако и ФБ, и всички а/к в алиансите, и всички а/к извън алиансите продължат да оперират - защо така всеки пасажер намира подходящия за него продукт. Похвално е, че клиентите обръщат внимание на ФБ за своите проблеми, пишейки им във фейсбук. Ред е на а/к да реагира. Но си струва да виждаме и голямата картинка понякога - всякакви по размер компании имат проблеми ежедневно - от загубени багажи, през отменени и закъснели полети, до (вероятно) комбиниране на полети "on the fly". Едностранчиво и не съвсем коректно би било схващането, че проблеми с връщането на пари се случват само на ФБ, нали? Или че само те забавят/отменят полети... 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.