atrencheva Публикувано: 4 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2017 Здравейте, до сега не съм летяла с Bulgaria Air, но ми се наложи да взема билети за познати. Пише, че мога да ги чекирам онлайн 24ч преди полета. За обратния полет пак ли трябва да чакам 24ч преди него? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 4 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2017 да 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 24 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 24 февруари, 2017 (редактирано) Интересни чартъри това лято. Bulgaria Air in the 2nd quarter of 2017 plans to offer scheduled charter on Varna – Nantes route, scheduled from 16APR17 to 18JUN17. Airbus A320 aircraft is scheduled to operate this route once a week on Sundays. FB7825 VAR0305 – 0535NTE 320 7FB7826 NTE0625 – 1050VAR 320 7 Редактирано 24 февруари, 2017 от Hollywood 4 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 1 март, 2017 Сподели Публикувано: 1 март, 2017 Нови тарифи без багаж Конкуренцията с НТА явно ще става още по пряка 7 Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 1 март, 2017 Сподели Публикувано: 1 март, 2017 И аз тъкмо влизах да постна това. Много интересно, гледам и цяло лято на цени от 60 лева посока, което никога не е било :D 2 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 1 март, 2017 Сподели Публикувано: 1 март, 2017 Куфар с тегло 23 кг. по Еконт между два офиса на куриера струва 14,80 лв. (7,60 €), а с тегло от 15 до 20 кг е 13,20 лв. 3 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 1 март, 2017 Сподели Публикувано: 1 март, 2017 Куфар с тегло 23 кг. по Еконт между два офиса на куриера струва 14,80 лв. (7,60 €), а с тегло от 15 до 20 кг е 13,20 лв. Това само в рамките на България ли става дума? За колко време става транспортирането на пратката и няма ли временно да останеш без резервни долни гащи ако чакаш багажа ти да дойде с Еконт? Колко ще са ти трансферните разходи за отиване и връщане до офис на Еконт? Връзка към коментар
ivo_121212 Публикувано: 1 март, 2017 Сподели Публикувано: 1 март, 2017 Това само в рамките на България ли става дума? За колко време става транспортирането на пратката и няма ли временно да останеш без резервни долни гащи ако чакаш багажа ти да дойде с Еконт? Колко ще са ти трансферните разходи за отиване и връщане до офис на Еконт? Аз днес купих 4 билета на тази тарифа за Виена. Само с 10 кг. ръчен багаж - мисля, че от днес ги въведоха, предходните дни като ги проверявах нямаше такава опция Връзка към коментар
tch Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 Това само в рамките на България ли става дума? За колко време става транспортирането на пратката и няма ли временно да останеш без резервни долни гащи ако чакаш багажа ти да дойде с Еконт? Колко ще са ти трансферните разходи за отиване и връщане до офис на Еконт? И аз не мисля, че е особено хитра идеята, най-вече заради разкарването до двата офиса. Но все пак ако имаш късмет и офисите са на близко няма опасност да останеш без долни гащи- пратките се получават на следващия ден. 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 (редактирано) Нови тарифи без багаж Конкуренцията с НТА явно ще става още по пряка Това е клас PROMOTIONAL Economy Class, Цената е същата,но без багаж. Нищо ново и са много далече от НТА. Личи недомислицата на някой тимаджия за 4лв разлика. О, какъв национален продукт!!! Редактирано 2 март, 2017 от Hollywood Връзка към коментар
bori Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 Hollywood, То ако говорим така, далеч са от нискотарифните, защото имат кетъринг, кацат на по-главни и големи летища и т.н.. Но с този нов клас ще избият рибата, защото имам много познати, които ги е страх да пътуват с НТА и предпочитат да плащат повече, но да се чувстват по-спокойно. Сега биха избрали точно този клас, за да пътуват, защото за тях багажа им не е проблем, а така като гледам изобщо разликата не е 4 лева, както казваш, а 30 за SOF-VAR. Конкуренцията е най-хубавото нещо в капитализма, защото накрая крайният потребител печели. 4 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 Но с този нов клас ще избият рибата, защото имам много познати, които ги е страх да пътуват с НТА и предпочитат да плащат повече, но да се чувстват по-спокойно. Само от любопитсво питам, страх ги е от закъснели и отменени полети или ги е страх от гледна точка на безопасност? По принцип няма причина и за двата предразсъдъка и зависи от компания до компания, а не толкова от бизнес модел. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 (редактирано) Hollywood, То ако говорим така, далеч са от нискотарифните, защото имат кетъринг, кацат на по-главни и големи летища и т.н.. Но с този нов клас ще избият рибата, защото имам много познати, които ги е страх да пътуват с НТА и предпочитат да плащат повече, но да се чувстват по-спокойно. Сега биха избрали точно този клас, за да пътуват, защото за тях багажа им не е проблем, а така като гледам изобщо разликата не е 4 лева, както казваш, а 30 за SOF-VAR. Конкуренцията е най-хубавото нещо в капитализма, защото накрая крайният потребител печели. точно за тоз сегмент копърки е предназначено, които не са запознати с нещата. Мислят си ,ч е е по-евтино, но реално плащат за същото. Специално от софията до варната цената е същата като миналото лято на 65лв с багажец в посока. Крайният потребител само губи. На 20 грама шоколад и вода кетъринг ли му казваш? За твое сведение 2010-11 тимаджийте возеха до море двупосочно за 50лв с багаж. Сега ти искат 120 за същото, но без багаж. Подивял капитализъм граници няма С този според теб избиващ клас рибата, току -виж са наели А330 oт Bhair , които става за риболов в онзи гьол на северната страна. Редактирано 2 март, 2017 от Hollywood Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 Само от любопитсво питам, страх ги е от закъснели и отменени полети или ги е страх от гледна точка на безопасност? По принцип няма причина и за двата предразсъдъка и зависи от компания до компания, а не толкова от бизнес модел. Всичко е възможно. Аз съм чувал, как според някои хора, НТА използват изхвърлени и бракувани самолети, нищо, че често са с по-нови самолети отколкото нормалните АК. Преди годни бях слушал как един не обичал easyjet, понеже техните самолети много друсали! 3 Връзка към коментар
bori Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 (редактирано) Само от любопитсво питам, страх ги е от закъснели и отменени полети или ги е страх от гледна точка на безопасност? По-скоро от закъснения и отменени полети, защото бяха си патили преди време с една НТА, която премести полетите с два дена разлика от резервираните без причина и им изгоря резервацията в хотела, в който щяха да спят. По същата причина и аз, ако пътувам с НТА и нямам спешна работа в чужбина резервирам на място или на самото летище нощувките си, но ако съм по работа не ги използвам. точно за тоз сегмент копърки е предназначено, които не са запознати с нещата. Лятото бяха промоция, това лято предполагам, че пак ще има. Не бъркай промоционални цени с нов клас, който има потенциал да се развива. Преди 7 години много неща бяха различни, те и заплатите бяха други, ама това никой не го отчита. То по тая логика можеш да сравниш и по времето на комунизма какви бяха цените на Балкан... Капитализъм е да, защото сега за 120 лева ще пътувам София-Варна и обратно за общо два часа, а същото разстояние с автобус ще ми излезе 12-14 часа и ще има разлика от само 40-тина лева. Ако от това не печели крайния потребител, здраве му кажи. За кетъринга само един въпрос- какво очакваш да ти дадат за един час полет? Редактирано 2 март, 2017 от bori Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 (редактирано) Лятото бяха промоция, това лято предполагам, че пак ще има. Не бъркай промоционални цени с нов клас, който има потенциал да се развива. Преди 7 години много неща бяха различни, те и заплатите бяха други, ама това никой не го отчита. То по тая логика можеш да сравниш и по времето на комунизма какви бяха цените на Балкан... Капитализъм е да, защото сега за 120 лева ще пътувам София-Варна и обратно за общо два часа, а същото разстояние с автобус ще ми излезе 12-14 часа и ще има разлика от само 40-тина лева. Ако от това не печели крайния потребител, здраве му кажи. За кетъринга само един въпрос- какво очакваш да ти дадат за един час полет? Ставнявам цените до варна преди 7-8 години. При уиз са горе-долу същите без багаж, докато при тим много по-високи (двойно и тройно) П.п. преди малко FBB се върна в софия с проблемен двигател. Редактирано 2 март, 2017 от Hollywood Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 (редактирано) За твое сведение 2010-11 тимаджийте возеха до море двупосочно за 50лв с багаж. Сега ти искат 120 за същото,но без багаж. През 2010-2011 возиха за 50 лева, защото имаше конкуренция в лицето на Уиз. Естествено, след като Уиз спря полетите си, България Еър вдигнаха драстично цените. Редактирано 2 март, 2017 от epetkov 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 През 2010-2011 возиха за 50 лева, защото имаше конкуренция в лицето на Уиз. Естествено, след като Уиз спря полетите си, България Еър вдигнаха драстично цените след 20 дни в чие ще имат конкуренция, не са ли същите, или онез бяха 8Z? Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 след 20 дни в чие ще имат конкуренция, не са ли същите, или онез бяха 8Z? Същите са -Уиз Еър. Bulgaria Air пак ще намали цените. Ще видим с колко и откога. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 (редактирано) Същите са -Уиз Еър. Bulgaria Air пак ще намали цените. Ще видим с колко и откога. Нещо повече - да намали честотите. Редактирано 2 март, 2017 от Hollywood Връзка към коментар
tch Публикувано: 2 март, 2017 Сподели Публикувано: 2 март, 2017 Уиз имат билети по 20лв. от София за Варна, но това важи основно за април и май. След това за лятото са по-скоро в диапазона 40-60 лева, а специално за петък и неделя са още по-скъпи. Като добавим и неудобните часове на полетите, за съжаление не виждам аргументи за допълнително сваляне на цените. И аз съм пътувал за 50лв. еднопосочно, с включен багаж и билет купен 10 дена преди полета през 2010 година, ама явно 7 години по-късно, няма как цените да са същите. Връзка към коментар
akair Публикувано: 8 март, 2017 Сподели Публикувано: 8 март, 2017 Може би има (моментен) проблясък - днес са избирали дами, които да бъдат ъпгрейднати в бизнес класата безплатно: http://offnews.bg/news/Ikonomika_59/Spetcialno-za-dami-v-Balgariia-er-Plashtash-ikonomichna-vozish-se_649286.html Може би можеха по-широка гласност да дадат на тази маркетингова акция. Отделно са направили нелоши рекламни клипове: Реално дори клиповете за коледните празници не са лоши, но са останали незабелязани: 5 Връзка към коментар
water Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Здравейте, чудех се дали можете да ми помогнете с нещо. Купих си през edreams билет на Bg Air в новата им тарифа само с ръчен багаж, като имах намерение да доплатя на летището за чекиран, понеже цената заедно с доплащането за багаж (20 евро, пише на сайта им) пак беше по-ниска от следващата тарифа, economy saver. Още при резервацията в edreams обаче забелязах, че билетът ми се води в първа класа, същото пише и в проверката на резервацията ми на сайта на Bg air. Очевидно е грешка, приятна Обаче се чудя мога ли да се направя на ударена и да настоявам да си взема чекиран багаж безплатно, тъй като всички полети в първа класа включват такъв. Как мислите? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Здравейте, чудех се дали можете да ми помогнете с нещо. Купих си през edreams билет на Bg Air в новата им тарифа само с ръчен багаж, като имах намерение да доплатя на летището за чекиран, понеже цената заедно с доплащането за багаж (20 евро, пише на сайта им) пак беше по-ниска от следващата тарифа, economy saver. Още при резервацията в edreams обаче забелязах, че билетът ми се води в първа класа, същото пише и в проверката на резервацията ми на сайта на Bg air. Очевидно е грешка, приятна Обаче се чудя мога ли да се направя на ударена и да настоявам да си взема чекиран багаж безплатно, тъй като всички полети в първа класа включват такъв. Как мислите? Кой знае В най-лошия случай ще доплатиш на летището, ако те накарат. Отиваш си невъзмутимо към чекина, даваш си куфара и виждаш какво става. От там нататък е до желание да се разправяш, ако ти поискат пари, не е твой проблем, че системата е продала билет по тоя начин. 2 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Ами грешката може да е, че ти показва грешно, а не че по грешка те е сложило в бизнес класа. Като отвори онлайн чекина виж на кое място те слага. Не знам тогава късно ли е да се плати за багаж. Може ли да видиш коя буква точно е тарифата? Бизнес е J, C примерно. Аз бих заложил, че нещо са оплескали с новата тарифа и не показва вярно, но кой знае. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега