Dreamm Публикувано: 26 декември, 2017 Сподели Публикувано: 26 декември, 2017 преди 4 минути , funny каза: Ако няма кякаква съществена промяна от преди 6 месеца, багаж може да се докупи само на гише на БГ Еър , в техен офис или на летището.Тогава пробвах по телефона, но ми казаха това е опцията или ако имаш точки ( от членство) тогава към специалния телефон или мейл за членове и го докупуваш с точки Благодаря. А колко време преди полета мога да го купя? И още нещо - онлайн чекирането наистина ли отваря едва 24 часа преди полета? Връзка към коментар
funny Публикувано: 26 декември, 2017 Сподели Публикувано: 26 декември, 2017 преди 8 минути , Dreamm каза: Благодаря. А колко време преди полета мога да го купя? И още нещо - онлайн чекирането наистина ли отваря едва 24 часа преди полета? 1. Предполагам можеш и веднага , а със сигурност може и на самото летище ( ние там докупихме) 2. Да. 1 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 26 декември, 2017 Сподели Публикувано: 26 декември, 2017 Искам да купя регистрирания багаж по-рано, не на летището. Обаче като не съм от София идея си нямам как може да стане. Няма ли начин онлайн или пък в офис на ЦКБ /нали те им продават билети/? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 26 декември, 2017 Сподели Публикувано: 26 декември, 2017 Оня ден го правих това, чекираш се на летището, дават ти бележка, с която плащаш на гишето за покупка на билети, после се връщаш и си взимаш бордната карта. Някъде 10тина минути, но зависи дали няма голяма опашка предполагам. Онлайн със сигурност не може, при вече купен билет, питай по телефона, друг начин не се сещам. Предполагам може да минеш първо да си платиш, ама аз не познах гишето преди да ми го покажат - от една група гишета на Swissport, като на самото гише има отпечатан лист с името на авиокомпанията, аз очаквах като на главното им летище да има собствено брандирано гише. 1 Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 26 декември, 2017 Сподели Публикувано: 26 декември, 2017 Преди няколко седмици приятели решиха, че ще им излезе по-рентабилно да си изпратят багажа от София до Варна по еконт, вместо да купуват чекиран, който струва 15 евро за вътрешен полет в посока. Така и направиха. Иначе това пише в сайта на а/к: Цитат Регистриран багаж може да бъде закупен преди полет на летище или чрез издателя на билета. Притежанието на карти CCB Club, карта Visa Platinum от ЦКБ, кобрандирана карта от ЦКБ и България Ер, както и златна карта FLY MORE не дава право на безплатен чекиран багаж по тарифа без багаж. Както @funny по-горе писа, ако имате членство и натрупани точки в тяхната програма за лоялни клиенти, можете да ги използвате - мисля, че беше 1000 точки за един чекиран багаж в посока за вътрешни линии. 2 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 26 декември, 2017 Сподели Публикувано: 26 декември, 2017 Свърших работа, благодаря ви! Това за куриер и аз си го помислих, но не ми се занимава. Накратко - писах им имейл и ми пратиха линк, чрез който платих онлайн. Бързи са. Да знаете, че става дори и след закупен вече билет. 5 1 Връзка към коментар
Jenbel Публикувано: 26 декември, 2017 Сподели Публикувано: 26 декември, 2017 Бързи са, я! Нали пари прибират Информацията ти е полезна, не знаех, че имат опция за онлайн плащане на багаж, досега само на летище лично съм плащала багаж. 1 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 27 декември, 2017 Сподели Публикувано: 27 декември, 2017 преди 17 часа, Dreamm каза: Това за куриер и аз си го помислих, но не ми се занимава. Принципно услугата не е лоша, но реализирането й, според мен, зависи от това дали в близост до адреса на пасажера има офис на куриер и най вече, че в София трябва да се избере удобен куриерски офис за получаване на куфара и след това пътуване към летището. По татифите на Еконт 10 кг офис-офис са 9,80лв ; 20 кг са 13,60лв. Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 27 декември, 2017 Сподели Публикувано: 27 декември, 2017 Да, а при мен в случая ми трябва офис-хотел, после хотел-офис, смятах го и реших, че излиза почти същото, само занимавката е по-голяма. Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 27 декември, 2017 Сподели Публикувано: 27 декември, 2017 (редактирано) преди 25 минути , Dreamm каза: Да, а при мен в случая ми трябва офис-хотел, после хотел-офис, смятах го и реших, че излиза почти същото, само занимавката е по-голяма. Напълно съм съгласен с теб. Единствено може да се проверява има ли куриерски офис около хотела без значение за коя компания става въпрос. Тарифите офис-офис са почти еднакви на повечето от големите компании. Редактирано 27 декември, 2017 от epetkov 2 Връзка към коментар
montepinar Публикувано: 31 декември, 2017 Сподели Публикувано: 31 декември, 2017 (редактирано) На 12/21/2017 в 12:52, Hollywood каза: Предстои разкриването на директна линия между София и Одеса Не знам, но от сайта на България Ер изчезнаха полетите до Одеса, не дава дати и цени. Само съществува по азбучен ред "Одеса". Може и да е временен бъг, но от януари до юни не виждам никакви полети. Преди седмица като проверих повечето бяха по над 100 евро на посока, имаше чат пат и 81 евро на посока, което е най-ниската цена, която видях. Един колега, който често ходи до Одеса ми каза, че там заплатите са 100-200 евро, тоест един двупосочен билет ти струва горе долу колкото една украинска заплата в провинциален град (не в Киев). Дори и по телевизията като даваха как само в Албена 7000 украинци са работили по хотелите лятото (за другите курорти да не говорим)... и една студентка от Одеса като каза, че тук като камериерка взимала 500-550 лв и е много доволна. А в Украйна взимала 4000 гривни, което е половината на българската й заплата... смятайте за колко нисък стандарт иде реч. И ние, естествено.. да издевателстваме, и да даваме мин.раб. заплата на "чужденците"... Затова и догодина ще има внос на украинци и арменци за нашите хотели, да обслужват руснаците. Жалка история е това, нашето. А тази въздушна линия е обречена на провал, според мен. Също както спряха линиите до Скопие и Тирана, така ще спре и до Одеса. Когато сложиш високи цени на полети между две държави с доста нисък жизнен стандарт, единствено бизнесмени да летят в тия самолети, друго не виждам. Ако питате Валери Симеонов, той и до Молдова би искал да открие въздушна линия за бесарабските българи, ама и в Молдова хората са много бедни и не биха си дали тримесечната заплата само заради.. единия самолетен билет... ДО СОФИЯ Редактирано 31 декември, 2017 от montepinar 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 31 декември, 2017 Сподели Публикувано: 31 декември, 2017 28 minutes ago, montepinar said: Не знам, но от сайта на България Ер изчезнаха полетите до Одеса, не дава дати и цени. Само съществува по азбучен ред "Одеса". Може и да е временен бъг, но от януари до юни не виждам никакви полети. Преди седмица като проверих повечето бяха по над 100 евро на посока, имаше чат пат и 81 евро на посока, което е най-ниската цена, която видях. Един колега, който често ходи до Одеса ми каза, че там заплатите са 100-200 евро, тоест един двупосочен билет ти струва горе долу колкото една украинска заплата в провинциален град (не в Киев). Дори и по телевизията като даваха как само в Албена 7000 украинци са работили по хотелите лятото (за другите курорти да не говорим)... и една студентка от Одеса като каза, че тук като камериерка взимала 500-550 лв и е много доволна. А в Украйна взимала 4000 гривни, което е половината на българската й заплата... смятайте за колко нисък стандарт иде реч. И ние, естествено.. да издевателстваме, и да даваме мин.раб. заплата на "чужденците"... Затова и догодина ще има внос на украинци и арменци за нашите хотели, да обслужват руснаците. Жалка история е това, нашето. А тази въздушна линия е обречена на провал, според мен. Също както спряха линиите до Скопие и Тирана, така ще спре и до Одеса. Когато сложиш високи цени на полети между две държави с доста нисък жизнен стандарт, единствено бизнесмени да летят в тия самолети, друго не виждам. Ако питате Валери Симеонов, той и до Молдова би искал да открие въздушна линия за бесарабските българи, ама и в Молдова хората са много бедни и не биха си дали тримесечната заплата само заради.. единия самолетен билет... ДО СОФИЯ Одеса е с население 1 милион души, а в Украйна живеят 45 милиона души. При толкова народ седмично няколко стотин седалки няма да е трудно да се запълнят, ако се подходи професионално! Освен бизнесмени, линията би могла да се пълни с български и украински туристи и украински гастарбайтери. 100 евро на посока може да ти изглеждат много, но преди 10-12 години цените на самолетните билети и в България бяха дори и по скъпи. Украйна за сега е относително изолирана от бума на НТА, а пътниците пътуващи със самолет са много малко. При положение, че по официални данни населението на София е само с 30% повече от това на Одеса, разликата от 6 пъти в превозените пътници със самолет показва доста голям потенциал за украинския пазар. В момента цените с прекачване по отсечката София - Одеса са 300-400 евро за отиване и връщане. Доста по логично е България ер да се опитва да бяга към такива пазари от колкото да се бори със зверската конкуренция на Wizz air и Ryanair. Дали ще успеят да подходят достатъчно професионално и да реализират съществуващия потенциал обаче е друг въпрос. Украинският авиационен пазар като цяло е доста неразвит. В София при подобен брой население има 6 пъти повече 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 1 януари, 2018 Сподели Публикувано: 1 януари, 2018 Полет София - Лондон днес, 1 януари, излитане с точност до секундата, пристигане половин час по-рано. Се онемих Едно чудесно начало на годината. Полетът беше изпълнен от някаква завъртяна българска авиокомпания - не помня имена аз... Поздрав с вечерен Лондон Връзка към коментар
randi Публикувано: 1 януари, 2018 Сподели Публикувано: 1 януари, 2018 (редактирано) BH Air(Balkan holidays). От няколко седмици нямат достатъчно самолети и част от полетите се налага да се изпълняват от BH. Редактирано 1 януари, 2018 от randi 5 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 1 януари, 2018 Сподели Публикувано: 1 януари, 2018 преди 3 минути , randi каза: BH Air(Balkan holidays). От няколко седмици нямат достатъчно самолети и част от полетите се налага да се изпълняват от BH. Дададада! Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 1 януари, 2018 Сподели Публикувано: 1 януари, 2018 На 12/31/2017 в 13:37, Topfly каза: Одеса е с население 1 милион души, а в Украйна живеят 45 милиона души. При толкова народ седмично няколко стотин седалки няма да е трудно да се запълнят, ако се подходи професионално! Освен бизнесмени, линията би могла да се пълни с български и украински туристи и украински гастарбайтери. Да не забравяме, че в Одеска област живеят и шестцифрено число бесарабски българи. В София има немалко на брой студенти оттам, които обикновено получават солидни за нашите стандарти стипендии. 1 Връзка към коментар
randi Публикувано: 1 януари, 2018 Сподели Публикувано: 1 януари, 2018 Тази линия според мен е чист политически натиск и въобще не трябва да разсъждавате толкова много. В началото имаше идея полета да е заедно с Киев, сега гледам няма да е така. 2 Връзка към коментар
montepinar Публикувано: 2 януари, 2018 Сподели Публикувано: 2 януари, 2018 На 12/31/2017 в 13:37, Topfly каза: Одеса е с население 1 милион души, а в Украйна живеят 45 милиона души. При толкова народ седмично няколко стотин седалки няма да е трудно да се запълнят, ако се подходи професионално! Освен бизнесмени, линията би могла да се пълни с български и украински туристи и украински гастарбайтери. 100 евро на посока може да ти изглеждат много, но преди 10-12 години цените на самолетните билети и в България бяха дори и по скъпи. Украйна за сега е относително изолирана от бума на НТА, а пътниците пътуващи със самолет са много малко. При положение, че по официални данни населението на София е само с 30% повече от това на Одеса, разликата от 6 пъти в превозените пътници със самолет показва доста голям потенциал за украинския пазар. В момента цените с прекачване по отсечката София - Одеса са 300-400 евро за отиване и връщане. Доста по логично е България ер да се опитва да бяга към такива пазари от колкото да се бори със зверската конкуренция на Wizz air и Ryanair. Дали ще успеят да подходят достатъчно професионално и да реализират съществуващия потенциал обаче е друг въпрос. Украинският авиационен пазар като цяло е доста неразвит. В София при подобен брой население има 6 пъти повече Ти много обичаш да спориш ей така от любов към спора и да си контра. Аз не отричам всичко това, което пишеш. Но по логиката "В Одеса живеят 1 милион души, не е трудно да запълнят един самолет", ми то защо трябва да го запълват ТОЧНО ДО СОФИЯ? И те имат полети до къде ли не. По същата логика: И В СОФИЯ живеят 2 милиона души, ама не можаха да запълнят самолетите за Кутаиси, нали? А хем нямаме визов режим за Грузия. Това, че тук живеят 2 милиона жители, не означава автоматично, че трябва да запълват всички самолети за всички дестинации. Тези билети НА ТЕЗИ ЦЕНИ са скъпи за стандарта на украинците, каквото ще да си говорим. А иначе преди 10-12 години много добре знам, не съм пубертет и имам спомени доста по-отдавна, летя от 1990г. И помня какви бяха цените и през 90-те ... и преди 15 години. Това НИКОЙ НЕ ГО ОСПОРВА, тук бяха нужни 5-6 заплати да летиш до Лондон в края на 90-те с Балкан, виза и т.н. Дадох примери със Скопие и Тирана, скъпите полети между бедни държави водят до това: спиране на полетите. То така и стана. Иначе темата беше: откога тръгват полетите за Одеса, тръгват ли изобщо, защо имаше цени на сайта, сега няма.. бъг ли е, мотаят ли се още, проблем ли има... 5 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 2 януари, 2018 Сподели Публикувано: 2 януари, 2018 25 minutes ago, montepinar said: Дадох примери със Скопие и Тирана, скъпите полети между бедни държави водят до това: спиране на полетите. То така и стана. Целта ми е не да споря, а просто да призова да избягваме крайни констатации! Между София и Букурещ или София и Белград има пример за скъпи линии с много повече честоти, които въпреки това са успешни. Това че Уиз ер спряха София Куайси не означава, че един ден няма да я отворят наново. В момента Уиз ер лети от Кутайси до 16 дестинации, като 7 от тях са към градове в бивши социалистически държави в Източна Европа. По твойта логика не би трябвало да има линиии на Уиз ер от Вилнюс, Рига, Катовице, Варшава, Вроцлав или Будапеща до Куатайси, но въпреки това тези линии ги има. Връзка към коментар
randi Публикувано: 3 януари, 2018 Сподели Публикувано: 3 януари, 2018 Специално за Букурещ няма как да правиш сравнение. До Букурещ има много бизнес трафик. Според мен нещо се мотаят още и скоро ще пуснат полетите в продажба. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 3 януари, 2018 Сподели Публикувано: 3 януари, 2018 (редактирано) преди 11 часа, randi каза: Според мен нещо се мотаят още и скоро ще пуснат полетите в продажба. Мотаят се... Имаше много интерес репортаж по една телевизия за онзи откриващ полет на властимащи , както и интересни коментари: Първо - били отправили запитване и към другите две авиокомпании. На среща с първата компания дошло едно "момченце с панталон и тениска". Другата авиокомпания била много заета - евентуална среща през февруари. Второ - "тим били най-бързи и дали най-добрата оферта". За бързината добре, но без да имат другите оферти, откъде обявиха тимаджийската за на-добрата..... Аман от послушници и да не казваме хоп. И да четеш другите форуми. Редактирано 3 януари, 2018 от Георги 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 3 януари, 2018 Сподели Публикувано: 3 януари, 2018 На 01/01/2018 в 16:14, randi каза: BH Air(Balkan holidays). От няколко седмици нямат достатъчно самолети и част от полетите се налага да се изпълняват от BH. Моя до Лондон беше с Bul Air 1 Връзка към коментар
randi Публикувано: 4 януари, 2018 Сподели Публикувано: 4 януари, 2018 преди 13 часа, neuromancer каза: Моя до Лондон беше с Bul Air Моля те, сподели как беше машината отвътре и как ти се стори цялостното й състояние, че тя си е антика. 1 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 4 януари, 2018 Сподели Публикувано: 4 януари, 2018 Стара си е, ама не е фрапиращо. На места обшивката се е пообелила и се вижда изолацията отдолу (това отвътре де), някои неща изглеждат поправяни не с оригиналните материали. Иначе де да знам, не съм специалист, ама нямаше някакво паянтово усещане, държеше се нормално. 1 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 4 януари, 2018 Сподели Публикувано: 4 януари, 2018 6 hours ago, randi said: Моля те, сподели как беше машината отвътре и как ти се стори цялостното й състояние, че тя си е антика. А маркетинг отделът би казал, че е класика... или vintage... 1 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега