adreno Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 Напоследък с бг ер точки не се трупат - полетите им масово са по промоционални тарифи с по 250, а даже и по 80 точки. За справка - за безплатен вътрешен полет трябва 6000, летищните такси отделно 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 (редактирано) Трупането на мили е малко безмислено, защото Всички летищни и други такси, съпътстващи издаването на безплатния билет са за сметка на притежателя на картата. Има смисъл, когато надграждаш от икономическа до бизнес класа.но вече и той се губи при летенето в бизнес класата им. Добрите Баета или Джъмболино, както ги наричаха са в "пенсия". Те имаха уникални фотьойли в бизнес класата. Бизнес седалките в малотражките Е190 са същите като икономическа на украинските авиолинии МУА Е, може да избереш някой Ербъс, а и ако държиш на безплатен бизнес салон - 28 лв май беше, че и тютюн ще запалиш . Редактирано 6 декември, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 (редактирано) Напоследък с бг ер точки не се трупат - полетите им масово са по промоционални тарифи с по 250, а даже и по 80 точки. За справка - за безплатен вътрешен полет трябва 6000, летищните такси отделно И като платиш 50 лв такси + 20 лв за издаването, излиза че не е безплатно, трябва да си платиш. Редактирано 6 декември, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
adreno Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 (редактирано) Те въртят ли номера с такса гориво? Като гледам на сайта в такси включват летищните, останалото би трябвало да е цената на билета: travellers flights taxes service fee 1 adult(s) x (373.60 + 101.19 + 9.78) = 484.57 BGN (247.76 EUR) Около 23%, което е по-добре от Ер франс гледам жулят такси на 120% Редактирано 6 декември, 2013 от adreno Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 Те въртят ли номера с такса гориво? Като гледам на сайта в такси включват летищните, останалото би трябвало да е цената на билета: travellers flights taxes service fee 1 adult(s) x (373.60 + 101.19 + 9.78) = 484.57 BGN (247.76 EUR) Около 23%, което е по-добре от Ер франс гледам жулят такси на 120% Въртят ги. Имаше един случай със спечелил от тяхната игра в България Он Ер билет до Виена, само че той си покрива таксите. Оказа се, че базовата тарифа до Виена беше нещо от рода на 5-10 евро, после ваучера се осребрява само по телефон, което е +10лв на таксата за издаване, а за капак човека не беше от София и трябваше да иде да си го вземе ваучера на място. Мега печалба се беше получило, в последствие му разрешиха да го смени с вътрешен полет, където таксите са по-ниски. Това беше лятото, може да са сменили концепцията от тогава и може би точно за това да са редуцирали даването на точки. Връзка към коментар
adreno Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 Ами по-скоро напоследък голяма част от полетите са на промоционални цени, съответно попадат в най-ниските резервационни класи. Иначе предвид седящата зад авиокомпанията група и банка можеха да спретнат доста приятна ff програма. Когато обявиха CCBClub даже очаквах да включат доста активно и полетите, но те останаха само с допълнителния багаж. И другата странност - с клубната карта имаш 5% отстъпка от цената на билета, а с кобрандираната карта - 3%?! Връзка към коментар
Фил Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 Въртят ги. Имаше един случай със спечелил от тяхната игра в България Он Ер билет до Виена, само че той си покрива таксите. Оказа се, че базовата тарифа до Виена беше нещо от рода на 5-10 евро, после ваучера се осребрява само по телефон, което е +10лв на таксата за издаване, а за капак човека не беше от София и трябваше да иде да си го вземе ваучера на място. Мега печалба се беше получило, в последствие му разрешиха да го смени с вътрешен полет, където таксите са по-ниски. Това беше лятото, може да са сменили концепцията от тогава и може би точно за това да са редуцирали даването на точки. Тц, тц, това си е направо гавра ... Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 10 декември, 2013 Сподели Публикувано: 10 декември, 2013 (редактирано) Пак нещо е оакано. 10.12 16:20 FB319 Берлин T2Анулиран 10.12 19:05 FB807 Атина T2 Анулиран 11.12 07:35 FB319 Берлин T2 Анулиран Oпсс! За малко да си купя вече отменен полет. Редактирано 10 декември, 2013 от Hollywood 1 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 10 декември, 2013 Сподели Публикувано: 10 декември, 2013 Пак нещо е оакано. 10.12 16:20 FB319 Берлин T2Анулиран 10.12 19:05 FB807 Атина T2 Анулиран 11.12 07:35 FB319 Берлин T2 Анулиран Oпсс! За малко да си купя вече отменен полет. Progetto12.jpg Те май затова разширяваха гейта - да има поне какво да гледат увисналите пасажери Като няма самолети, поне летище да има, да не са съвсем валат хорицата :D 1 Връзка към коментар
rainbou1 Публикувано: 10 декември, 2013 Сподели Публикувано: 10 декември, 2013 Пак нещо е оакано. 10.12 16:20 FB319 Берлин T2Анулиран 10.12 19:05 FB807 Атина T2 Анулиран 11.12 07:35 FB319 Берлин T2 Анулиран Oпсс! За малко да си купя вече отменен полет. Progetto12.jpg Не знам, ама флайтрадара показва, че днес само единия ембраер е летял (за еърбусите не проверих). Да не са го закучили нещо с изплащането ?!!? 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 10 декември, 2013 Сподели Публикувано: 10 декември, 2013 Не знам, ама флайтрадара показва, че днес само единия ембраер е летял (за еърбусите не проверих). Да не са го закучили нещо с изплащането ?!!? EМрарите са били на смяна тези дни , но този LZ-BUR се губи. Може да е командирован или за ремонт. LZB320 seen @ 2013-12-06 14:47 UTC on route from TXL to SOF Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 11 декември, 2013 Сподели Публикувано: 11 декември, 2013 Чак на цената на икономическата класа. Бизнес комфорт на икономични цени! Цена за еднопосочен билет: Цена за двупосочен билет: Специално за вас, бизнес класа на цената на икономическа за двупосочни и еднопосочни билети по дестинациите на България Ер: Амстердам от 775 евро; Цюрих от 799 евро; Париж от 741 евро; Брюксел от 813 евро ; Москва от 704 евро; Атина от 598 евро; Милано от 566 евро; Франкфурт от 797 евро; Ларнака и Пафос 560 евро; Мадрид от 662 евро. *Период на продажба от 07.12.2013 г. - 28.12.2013 г. *Период на пътуване неограничен. *Цената е приложима и за тръгване от съответната дестинация към България. *Период на пътуване за дестинация Брюксел от 14.12.2013 г. - 12.01.2014 г. *Местата са ограничени. Бизнес пътниците могат да се възползват от комфорта на бизнес салон Swissport Vitosha Lounge на летище София. Той ще обслужва пътниците в бизнес класа на България Ер, златни членове на програмата за лоялни клиенти Fly more и притежателите на карта Visa Platinum. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 11 декември, 2013 Сподели Публикувано: 11 декември, 2013 Всъщност колко от самолетите им имаха от бизнес седалките. в ембраерите сложени ли са? Така и не съм летял с тях още... Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 12 декември, 2013 Сподели Публикувано: 12 декември, 2013 (редактирано) Първенците по анулирани полети от София. Надпреварват се с Таром 12.12 16:10 FB571 Тел Авив T2 Анулиран 13.12 10:35 FB301 Прага T2 Анулиран Редактирано 12 декември, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
rainbou1 Публикувано: 12 декември, 2013 Сподели Публикувано: 12 декември, 2013 Всъщност колко от самолетите им имаха от бизнес седалките. в ембраерите сложени ли са? Така и не съм летял с тях още... Ембраерите имат по 8 седалки бизнес класа. От еърбъсите съм летял само с FBB и си имаше. Всъщност сега като разглеждах архивите, попаднах на нещо любопитно - навремето са обявили, че ще оперират с 9 Ембраера през 2014. Явно изпълнението на плана е спряло някъде по пътя. 1 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 12 декември, 2013 Сподели Публикувано: 12 декември, 2013 (редактирано) навремето са обявили, че ще оперират с 9 Ембраера през 2014. Явно изпълнението на плана е спряло някъде по пътя. Добре, че са ги спрели. Тези Ембраери са ужасни. Старите БАе-та бяха къде къде по-комфортни и удобни в сравнение с новите Ембраери. Първенците по анулирани полети от София. Надпреварват се с Таром 12.12 16:10 FB571 Тел Авив T2 Анулиран 13.12 10:35 FB301 Прага T2 Анулиран На мен засега само ми сменят часове като ненормални. Имам с ФБ всичко на всичко 5 полета догодина лятото, от които вече на 4 смениха много дървено часовете. На единия даже вече трета смяна правят Като не я могат тая игра варненските застрахователи, се чудя що изобщо са се хванали да я играят. Кой знае колко още малоумия ни чакат с тези... Редактирано 12 декември, 2013 от wilks 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 12 декември, 2013 Сподели Публикувано: 12 декември, 2013 (редактирано) И тези са с бизнес седалки : LZ-FBF, LZ-FBA, но не знам дали са част на флотилията им. Не помня Ербус да е бил без бизнес салон. Имаше едно Джъмболино без бизнес категотия. ПС. FB нямат и полети до Атина от 19.12 до 05.01 Редактирано 12 декември, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
rainbou1 Публикувано: 12 декември, 2013 Сподели Публикувано: 12 декември, 2013 Добре, че са ги спрели. Тези Ембраери са ужасни. Старите БАе-та бяха къде къде по-комфортни и удобни в сравнение с новите Ембраери. На мен засега само ми сменят часове като ненормални. Имам с ФБ всичко на всичко 5 полета догодина лятото, от които вече на 4 смениха много дървено часовете. На единия даже вече трета смяна правят Като не я могат тая игра варненските застрахователи, се чудя що изобщо са се хванали да я играят. Кой знае колко още малоумия ни чакат с тези... Не знам, на мен Ембраерите ми харесват. Летял съм и на БаЕ-тата и също ми харесват Доколкото си спомням седалките бяха със кожена тапицерия А на Ембраерите най-много им харесвам, че са бързи - взимат разстоянието Виена-София за едни 15 мин по-бързо от Австрийците, каквото и да лети там (еърбъси, фокъри и т.н.(не че има т.н. )). Вярно, времето не е много, ама 1 час като нямаш какво да правиш, блееш бариите (стига да се виждат ) всяка минута по-малко ми идва дюшеш Връзка към коментар
rainbou1 Публикувано: 12 декември, 2013 Сподели Публикувано: 12 декември, 2013 И тези са с бизнес седалки : LZ-FBF, LZ-FBA, но не знам дали са част на флотилията им. Не помня Ербус да е бил без бизнес салон. Имаше едно Джъмболино без бизнес категотия. ПС. FB нямат и полети до Атина от 19.12 до 05.01 Техни са Всичко LZ-FB* е тяхно, въпреки, че някои се водят на Хемус Еър. Между другото във флайтрадара може да се види кои самолети се водят към дадена авиокомпания Връзка към коментар
akair Публикувано: 13 декември, 2013 Сподели Публикувано: 13 декември, 2013 320-ките (Чарли, Делта и Еко) поне последно бяха конфигурирани 180Y (като на Визз Еър), защото изпълняват чартърната програма лятото. Останалите (3 х 319 и 4 х Е190) трябва да имат. Отделна тема е, че седалките в бизнес класата на Е190 напомнят тези на иконъмито в Ембраерите на ЛОТ 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 13 декември, 2013 Сподели Публикувано: 13 декември, 2013 (редактирано) Отделна тема е, че седалките в бизнес класата на Е190 напомнят тези на иконъмито в Ембраерите на ЛОТ И на МАУ. 13.12 13:45 FB455 Милано T2 Анулиран 14.12 07:40 FB449 Рим T2 Анулиран Направо да затварят сергията. Редактирано 13 декември, 2013 от Hollywood 1 Връзка към коментар
гост Публикувано: 13 декември, 2013 Сподели Публикувано: 13 декември, 2013 А бре, тия нормални ли са? Предпразнично да анулират полети??? 3 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 13 декември, 2013 Сподели Публикувано: 13 декември, 2013 Направо да затварят сергията. Най-добре ще направят! То това тяхното е само симулиране на дейност (Май целта им сега е да докопат летището, и после само да стоят и да прибират таксите - това го могат най-добре още от годините, когато се появи ТИМ, и първо завзе цялото Черноморие, услади им се и решиха, че цяла Бълггария ще е тяхна по същия модел. Изглежда най-накрая се усетиха, че авиобизнеса не е лъжица за тяхната уста, и сега търсят начин да се измъкнат сухи от л**ната, дето забъркаха). А бре, тия нормални ли са? Никой не е твърдял подобно нещо. Или поне аз не познавам някой да е твърдял, че тези са нормални. Тотално малоумие и безхаберие. Щом два low cost-a ги събориха, смятай колко разбират от ръководене и бизнес моделиране на авиокомпания. Жалка работа... 4 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 13 декември, 2013 Сподели Публикувано: 13 декември, 2013 Абе хубаво ги плюете, ама без тях няма да сме по-добре. Вижте ги сега унгарците без Малев, да не им е по-добре? 1 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 13 декември, 2013 Сподели Публикувано: 13 декември, 2013 Не е чак толкова учудващо, че два лоу коста могат да ги съборят - те на Луфтханза, Алиталия и пр. бъркат по дупките, та на наште симпатяг ли Просто на онези 3-4 дестинации по-малко не може да ги усетят - имат достатъчно хвърчила и пари да държат дадена линия на загуба - за престиж, за удобни връзки. Пък и целия холдинг добре се е окопал - две летища, наземен и ремонтен оператор и кетъринг на трето, амадеус българия. Все пак не вярвам да им дадат и целия Т1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега