Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

Преди време направих една резервация без кр. карта, без предварително плащане и без депозити. Междувремеено условията се промениха и вече се иска до 14 дни от деня на редервацията предплащане 50 % по банков път. Засега пари не са ми искали, но направих допълнителна резервация /която не ми е толкова на сърце/, т.к. съм решила, че трансфер няма да правя.

Времето наближава и се чудя дали е възможно да ми поискат този депозит, въпреки, че резервацията ми е правена при други условия?

Имах подобен случай,с променени след резервацията условия.Разбира се,опитаха се да ме накарат да платя по-висока сума-в моя случай не особено голяма,но заради принципа звъннах на Букинг.От там си говориха с хотела и в крайна сметка потвърдиха първоначалните условия.Ама ми остана лошото впечатление,въпреки прекрасните отзиви в сайта.
Връзка към коментар

Все още никой нищо не ми е искал, надявам се така и да си остане  ;)

Нали когато правиш резервация на пощата си получаваш е-мейл от Букинг.ком, в който пише, че резервацията ти е потвърдена. В мейла пише номера на резервацията и ПИН код. По-надолу ти описват как ще платиш, срока и условията за промяна или анулиране, брой нощувки, крайна цена, ако има включени допълнителни плащания също, схемата на анулиране (примерно: до 14 дни преди датата - безплатно, от 14 до 2 дни - стойността на първата нощувка, по-малко от 2 дни - 80% от общата сума). Някои хотели си запазват правото да блокират временно някаква сума, за да провери валидността на кредитната карта, други -не. Ако хотелът приема само кеш и това го пише.

И така, ако междувременно се променят условията на резервиране в този хотел, 1/ те не могат да искат от вас нищо различно от това, което е описано във вашата резервация; 2/ хотелът може да ви изпрати е-мейл с някакво обяснение, но ако вас не ви устройва,  вие не бива да се съгласявате, защото, както казах, вие сте се съгласили с това, което е било по време на вашата резервация и проблемът не е ваш; 3/ ако се притеснявате от нещо, пишете веднага на Букинг-а и те, ако не успеят да решат проблема просто ще ви предложат друг хотел на/около същата цена, много възможно да е от тъй наречените "тайни оферти", които винаги са супер добри (поне при мен е било така); и 4/ просто избягвайте резервации, които се плащат веднага или пише, че ще ви блокират някакъв процент от общата сума, пък уж безплатно анулиране до 5 дена преди дата на настаняване, освен ако не пътувате днес или утре, защото така ще можете винаги да откажете резервация, която вече не ви се струва изгодна, и да си направите нова на друго място. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Имах такъв случай - при едни закупени билети, Катарците ми поискаха кредитната карта, с която съм ги купила. Вече беше сменена, та се обаждах до банката, за да потвърдят и да ми кажат стария номер.

Ако, обаче, трябва да се извърши плащане, от банката /Пиреос/ ми обясниха, че при тях си върви нормално - тоест - новата и старата карта някак вървят заедно. Защото трябваше да ми се върнат едни пари, които ми бяха удържани по старата карта, а се върнаха в новата. Не зная дали го обясних разбрано, но мисля, че няма нужда да въвеждаш новата карта. Или пък, да я пращаш по мейл. А и тя ще им трябва, само, ако не се явиш на датата на резервацията.

 

 

 

Парите се връщат по сметката, с която е обвързана картата.   Пластиката, т. .е. картата, служи само като средство за достъп до парите ти в банката/финансовата институция, били те собствени средства или средства на банката, отпуснати като револвиращ кредитен лимит. Затова не е проблем  да получиш сума при вече дезактивирана карта, независимо от причината на деазктивиране. Важното е сметката да е жива. Ако и тя е закрита, операцията ще остане необработена в системата на банката и или ще трябва да те търсят, за да ти върнат парите, или ще ги прехвърлят по друга сметка - например Несъщестуващи карти и терминали.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 месеца по-късно ...

Резервирах хотел през букинга в Китцбюел, за който пишеше, че до 14.08 е безплатна анулацията, а след това задържат 51 евро. Междувременно ми удържаха тази сума от кредитната карта. Вчера видях, че този хотел е свалил цената, а също и друг който гледах преди това. Напривх си нова резервация в другия хотел, но първия Best Westren  са ми удържали сумата от 51 евро, въпреки че имам фрий анулация. Писах на букинг, но отговор няма.

Имали ли сте подобен случай и как да процедирам?

Връзка към коментар

При отказ трябва да ти върнат парите, само че това никога не става веднага, а след няколко дена, със или без юркане. Безплатно анулиране и без предплащане са съвсем различни неща и може съществуват в различни комбинации.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Най-вероятно ще ти върнат парите скоро. На мен също ми бяха изтеглили пари за хотел в Кипър, който в последствие отказах,  събственикът ми писа в деня на анулацията, че  връща парите, (за съжаление платих такси за плащането и връщането на сумата. Но това си зависи от банката)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Когато правите резервация в Booking внимавайте много, защото в последно време са вкарали доста "капани" за недоглеждащи... Въвели са опция с радио бутони за плащане по време на резервацията или по време на настаняването и по подразбиране винаги е маркиран бутонът за моментално плащане. 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Странно, току що ми звъняха настойчиво от букинг.ком, без да съм правил каквато и да е резервация, "само гледах" ... Нова практика ли е ? Нещо ще предлагат ли ?

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Имам резервация за хотел на Златните през букинг след 10 дни. Резервацията е с плащане на място, като имаше условие за 50% предплащане при резервиране. Това предплащане така и не си го дръпнаха, въпреки че запаметих кредитна карта в акаунта. 

Днес получавам имейл от хотела, в който учтиво ме молят да си платя престоя. Нямам нищо против да го платя целия , но не разбирам как точно очакват аз да го направя? Защо не си дръпнат парите от картата, а ми пишат?

За първи път ми се случва подобно нещо, трябва ли да се притеснявам? Утре ще звънна до хотела, но исках да попитам-на някой случвало ли му се е ?

Връзка към коментар
  • 2 години по-късно ...

Аз пък да кажа,че не само Букинг хитруват.

Имахме резервация за хотел в Санкт Петербург за догодина,като по условие, цената на първата нощувка може да си я вземат по всяко време. Не пропуснаха и си дръпнаха парите още на другия ден. И понеже се намериха още едни оптимисти, желаещи да пътуват с нас, анулирах тази резервация.И имам отговор:Все едно с авиокомпания си имам работа.😄

Dear 
Due to the epidemiological situation in the world we have a lot of cancellations and refunds in these days. We are sorry to inform you that refunds may be done with delay. We’ll do the refund during three months.
Sorry for inconveniences.
Thank you for your understanding.
Best regards,
Tatiana Bodrova
Reservation department

 

 

 

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Да попитам и аз в тази тема относно казус, който имам с Букинг.

Букнах луксозен апартамент в Сицилия за една седмица на много ниска цена (~100 евро общо за трима). Резервацията е с безплатно канселиране до 5 декември. Вчера обаче получих съобщение, че не могат да ме настанят, защото по това време имотът бил затворен, но могат да ми предложат друг имот наблизо за 210 евро. Освен това ме молят да канселирам резервацията си. (Всичко това написано на италиански, който аз не говоря и си го превеждам с Гугъл).

Отговорих им, че алтернативата им не ме устройва и ако наистина имотът е затворен, те да отменят резервацията. Обаче пак ми писаха с настояване аз да отменя резервацията.

Сега въпросът е, ако въобще покрай този вирус стигнем до Сицилия в края на годината, как да процедирам. Ясно е, че щом собственикът не ме иска, няма да се нощува там. Обаче Booking.com трябва ли да осигурят алтернативно настаняване, ако собственикът канселира резервацията ми? 

Връзка към коментар
преди 28 минути , vorbis каза:

Да попитам и аз в тази тема относно казус, който имам с Букинг.

Букнах луксозен апартамент в Сицилия за една седмица на много ниска цена (~100 евро общо за трима). Резервацията е с безплатно канселиране до 5 декември. Вчера обаче получих съобщение, че не могат да ме настанят, защото по това време имотът бил затворен, но могат да ми предложат друг имот наблизо за 210 евро. Освен това ме молят да канселирам резервацията си. (Всичко това написано на италиански, който аз не говоря и си го превеждам с Гугъл).

Отговорих им, че алтернативата им не ме устройва и ако наистина имотът е затворен, те да отменят резервацията. Обаче пак ми писаха с настояване аз да отменя резервацията.

Сега въпросът е, ако въобще покрай този вирус стигнем до Сицилия в края на годината, как да процедирам. Ясно е, че щом собственикът не ме иска, няма да се нощува там. Обаче Booking.com трябва ли да осигурят алтернативно настаняване, ако собственикът канселира резервацията ми? 

Сигурно трябва,ама тази година имам точно две канселирани от собствениците резервации,като съдействие от спорта на Букинг нямаше никакво. На всичкото отгоре в единия случай ,хотелиерът беше писал,че цената е грешка (а беше от някаква промоция) ,и въпреки очевидната лакомия на същия,Букинг ми цитираха условията си и дори не се извиниха,камо ли да предложат варианти. В другият случай ме уведомиха,че обектът не може да ни приеме и имам 24 да анулирам,после те автоматично ще го направят. Ами направиха го,с най-добри пожелания. И толкова.Понеже така или иначе нямаше да пътуваме,не съм се разправяла,но се впечатлих. Съветвам те да се разправяш,но и да търсиш алтернатива.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Имам резерация направена и сега случайно проверих цената и в букинг е паднала с 300лв и случайно чекнах и в сайта на хотела и виждам при същите условия с още 170лв по-евтино, а бяха по-скъпи, като резервирах. Сега как стояха нещата?

  - звъня на букинг и искам да ми намалят цената / това мисля, че става след като се свържат с хотела да искат намаляне от тяхна страна/ или нямаше тази опция, а само ще ми върнат разликата след престоя, а аз си плащам сега пълната сума на която съм букнал

  - канселирам и буквам направо през хотела

Връзка към коментар
преди 1 час, Ivko каза:

Имам резерация направена и сега случайно проверих цената и в букинг е паднала с 300лв и случайно чекнах и в сайта на хотела и виждам при същите условия с още 170лв по-евтино, а бяха по-скъпи, като резервирах. Сега как стояха нещата?

  - звъня на букинг и искам да ми намалят цената / това мисля, че става след като се свържат с хотела да искат намаляне от тяхна страна/ или нямаше тази опция, а само ще ми върнат разликата след престоя, а аз си плащам сега пълната сума на която съм букнал

  - канселирам и буквам направо през хотела

Канселиране и нова резервация в Букинг или в сайта на хотела, според желанието ти😊

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Имам 4 резервации направени с карта, която изтича края на месеца и имам вече нова. Какво се случва? Трябва да я подновя преди да е изтекла или мога и така да я остава? Дали на хотелите им показва, че е изтекла и ще ми пуснат известие за смяна?

Връзка към коментар
преди 21 минути , Ivko каза:

Имам 4 резервации направени с карта, която изтича края на месеца и имам вече нова. Какво се случва? Трябва да я подновя преди да е изтекла или мога и така да я остава? Дали на хотелите им показва, че е изтекла и ще ми пуснат известие за смяна?

Ако пробват да си дръпнат или ауторизират сумата и картата вече е изтекла ще ти пратят линк за ъпдейт на картата. Ъпдейт сега е по твое желание. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Имам такъв въпрос. Искам да използвам парите от портфейла си. Избирам хотел в мобилното приложение, на който има стикер "Платете с портфейл" започвам резервация, но докрая не се появява опция за плащане, защото хотела не изисква такова, може да се плати на място. Или аз не гледам, където трябва?

Целта е да използвам портфейла и да предплатя резервацията.

Връзка към коментар

@Мари Николова Ако няма опция за плащане през сайта, значи няма да мине и е грешка (волна / неволна), че излиза в този списък.

 

https://magelanci.com/forums/topic/8511-bookingcom-полезни-опции-съвети-възможности-и-трикове-при-търсене/?do=findComment&comment=447849

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Да, май такава е ситуацията, благодаря!

Имайте го предвид, защото не всички хотели са с безплатно анулиране. Струва ми се, че през десктоп версията би могло да излезе опция за плащане, но съм само с телефон в момента и не мога да проверя.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.