Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

и на мен вчера Букинг ми даде 8% плащане от тях, пак на десктоп, но се получи директно, всъщност ми показа цената с вече включените тези 8%, чак при завършване на резервацията и в потвърждението видях, че цената е била по-висока и под нея - тези 8%

Връзка към коментар
преди 5 минути , antea каза:

 

преди 5 минути , antea каза:

и на мен вчера Букинг ми даде 8% плащане от тях, пак на десктоп

Въпросът е да намерим механизма кога дават. Имаш ли обяснение?

 

Връзка към коментар

нямам представа, но е възможно да е свързано с това -

за което прочетох току-що, аз лично не съм предплащала, защото ми даде една и съща цена за плащане сега и по-късно, но картата ми в букинг е Curve мастъркард

Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Знаете ли когато направиш резервация с кредити в Booking, ако решиш да отмениш резервацията след това (free cancellation) връщат ли ти кредитите по сметката ?

 

EDIT: Май открих отговора тук, но нека все пак някой да потвърди.

 

Цитат

15. If you cancel a Travel Experience that you have already paid for (in part or in full) with Rewards, the Service Provider’s cancellation policy will determine whether or not your money and/or Rewards are refunded. Our Customer Service team will be able to refund any Rewards that you may be entitled to.

 

Връзка към коментар
преди 2 минути , П.Кръстев каза:

Знаете ли когато направиш резервация с кредити в Booking, ако решиш да отмениш резервацията след това (free cancellation) връщат ли ти кредитите по сметката ?

Да, връщат ги, ако са в срока на валидност на кредита! Нямам идея какво се случва, ако срокът на валидност на кредита вече е изтекъл.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 6 месеца по-късно ...

Имам резервация за хотел в Прага, Преди два дни / седмица преди настаняването/ получих съобщение от хотела, че поради непредвидени обстоятелства не могат да ни настанят, предлагат да ни настанят в друг техен хотел или аз да анулирам резервацията безплатно. Алтернативното място за настаняване не ме удовлетворява, но резервацията е без право на отмяна и вчера писах това на Сити хотел, както и на Букинг съпорта. Вечерта им писах още веднъж. Нямам отговор нито от хотела, нито от Букинг. А времето става все по-малко, както и възможността да намеря друго място за настаняване няколко дни преди датата. 

Връзка към коментар
преди 23 минути , Ann каза:

Имам резервация за хотел в Прага, Преди два дни / седмица преди настаняването/ получих съобщение от хотела, че поради непредвидени обстоятелства не могат да ни настанят, предлагат да ни настанят в друг техен хотел или аз да анулирам резервацията безплатно. Алтернативното място за настаняване не ме удовлетворява, но резервацията е без право на отмяна и вчера писах това на Сити хотел, както и на Букинг съпорта. Вечерта им писах още веднъж. Нямам отговор нито от хотела, нито от Букинг. А времето става все по-малко, както и възможността да намеря друго място за настаняване няколко дни преди датата. 

Обади им се по телефона, така има по-голям шанс да ти съдействат. Иначе ако алтернативата от хотела не те устройва, букинг също ще ти предложат някакви алтернативи. Ако и те не ти харесат, може ти да им пратиш алтернатива в разумни ценови граници.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Имам съобщение  от букинг

" Първоначалната резервация ще бъде анулирана безплатно. Ако сте предплатили престоя си, сумата ще ви бъде напълно възстановена в рамките на 14 дни.",

 

От хотела писаха "But because of change of hotel, terms change and you can cancell your reservation for free. In our booking system we don´t have button for cancelling reservation." .

 

Мислех, че резервацията ще бъде отменена през платформата, но си седи.

 

И аз сега се чудя аз ли да я анулирам или да чакам от букинг да го направят.

Връзка към коментар
преди 7 минути , Ann каза:

Имам съобщение  от букинг

" Първоначалната резервация ще бъде анулирана безплатно. Ако сте предплатили престоя си, сумата ще ви бъде напълно възстановена в рамките на 14 дни.",

 

От хотела писаха "But because of change of hotel, terms change and you can cancell your reservation for free. In our booking system we don´t have button for cancelling reservation." .

 

Мислех, че резервацията ще бъде отменена през платформата, но си седи.

 

И аз сега се чудя аз ли да я анулирам или да чакам от букинг да го направят.

По-добре да го направят от Букинг или хотела/хоста.  Скрийншот на всяка стъпка!

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Не е практика. Практиката е да ми искат копие на документа за самоличност след като съм се настанила или в момента на настаняване, т.е. когато е сигурно, че съм се появила.  Инструкциите за настаняване ми изпращат по-рано, преди настаняването, обикновено 1-2 дни преди това.

Къде ти се случва това?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Едно бързо питане.

Направих резервация за Rent a car  през букинг и остана дефоутно моето име на резервацията, а колата ще я кара друг. Да кенсалирам ли и да го сменя за да не ме таксуват за  additional driver  или шофьора се сетва на място при взимане на колата ?

Връзка към коментар
преди 5 минути , Tesh каза:

Едно бързо питане.

Направих резервация за Rent a car  през букинг и остана дефоутно моето име на резервацията, а колата ще я кара друг. Да кенсалирам ли и да го сменя за да не ме таксуват за  additional driver  или шофьора се сетва на място при взимане на колата ?

Виж дали имаш опция за смяна на име от сега. Не бих рискувал да разчитам, че на място ще ми го сменят, защото как ще обясниш, че точно за теб е резервацията. По-добре, ако си с безплатна отмяна и не може да промениш името си направи нова

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

За пореден път се убедих, че следпродажбеното обслужване на  booking  e под критичния минимум.

Първо в чата  два пъти изведнъш консултанта отсреща изчезва е така от нищото и разговора прекъсва. Накрая се намери един да ми обясни, че промяна в името става само по телефон. Обадих се , след 20 мин. се свързах и след  още 10 мин. променихме името. След 5 мин. пак ми звъннаха и ми казаха да изчакам на тела. след още 10 ми каза, че като смени името цената може да нарасне. Попитах защо и тя ми каза пак да изчакам на лимия. след нови 10 мин ми каза по-добре да анулирам и да запазя на ново. 

За мен това е пародия. 

Връзка към коментар
преди 8 минути , bad kid каза:

Хм, а някъде описано ли е на сайта че изобщо има такава опция?

За rent a car е написано общо "промяна на резервацията", няма спесифично инфо , за това, какво точно ще промениш. 

 

Връзка към коментар
На 2.11.2023 г. в 17:16, Илиана каза:

В момента в който анулирате резервация  кредита ВЕДНАГА се връща по сметката ви. Изпробвано преди месец.  

Това ВЕДНАГА колко време е? Че преди малко платих една резервация и ми я канселира собственика, но върнати пари по сметката и награда в протфейла йок.

Връзка към коментар

Искам да се оплача от Booking.com- хакнаха/блокираха ми акаунта, а имах около €80 кредити. Опитвам се да се свържа с тях, но от четвъртък - ни вест, ни кост. Идеи как да действам?

Връзка към коментар
преди 55 минути , Miladina каза:

Искам да се оплача от Booking.com- хакнаха/блокираха ми акаунта, а имах около €80 кредити. Опитвам се да се свържа с тях, но от четвъртък - ни вест, ни кост. Идеи как да действам?

Звъни на българския съпорт - 008001194467

 

Ако се забавят, звъниш пак и настояваш при следващия агент за информация/разрешаване на казуса.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.