Miladina Публикувано: 26 август Сподели Публикувано: 26 август 23 hours ago, Gentleman Basta said: Звъни на българския съпорт - 008001194467 Ако се забавят, звъниш пак и настояваш при следващия агент за информация/разрешаване на казуса. Говорих с оператор, но няма да ми възстановят акаунта. Категорично отказаха. Някой сблъсквал ли се е с подобен казус? 1 Връзка към коментар
Gentleman Basta Публикувано: 26 август Сподели Публикувано: 26 август @Miladina а каква причина посочиха за блокиране на акаунта? Връзка към коментар
Miladina Публикувано: 26 август Сподели Публикувано: 26 август 17 minutes ago, Gentleman Basta said: @Miladina а каква причина посочиха за блокиране на акаунта? Казаха ми, че паролатаи мейлът ми били без защита, т.е. “слаби” и това е причината. Мейлът ми е gmail.com. Не поискаха никакви доказателства. Операторът каза, че акаунтът ми бил сериозно хакнат. Не знам какво означава това. 2 Връзка към коментар
traveler Публикувано: 31 август Сподели Публикувано: 31 август Вчера получих от мястото където бях резервирал нощувките това съобщение: Hello, We are really sorry but we need to inform you that we will need to cancel your stay because we are no longer managing this property and we need to return it for student rental only. We are really sorry for the inconvenience. We will cancel your stay and refund the whole amount. Best То е ясно, отказват ми хората, имат си основателна причина. Резервацията ми е с безплатно анулиране. След това получавам email от Booking,който ме пита дали искам да анулирам резервацията. Имам ли такава възможност и ако не анулирам какво следва? Нещо не ми е ясно. И каква заявка имат предвид, че трябва да отправя, ако срока изтече? Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 31 август Сподели Публикувано: 31 август Ако не можеш да намериш подобна стая на същата цена, може да искаш да ти предложат такава и да поемат разликата. 2 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 31 август Сподели Публикувано: 31 август преди 18 минути , traveler каза: Вчера получих от мястото където бях резервирал нощувките това съобщение: Hello, We are really sorry but we need to inform you that we will need to cancel your stay because we are no longer managing this property and we need to return it for student rental only. We are really sorry for the inconvenience. We will cancel your stay and refund the whole amount. Best То е ясно, отказват ми хората, имат си основателна причина. Резервацията ми е с безплатно анулиране. След това получавам email от Booking,който ме пита дали искам да анулирам резервацията. Имам ли такава възможност и ако не анулирам какво следва? Нещо не ми е ясно. И каква заявка имат предвид, че трябва да отправя, ако срока изтече? Вината за анулирането е на мястото за настаняване, а не твоя. Booking трябва да предоставят адекватен съпорт и да ти предложат сходна като локация/цена нощувка. Възможно е да ти предложат нещо на съвсем друга локация на сходна цена, но ти настоявай на твоя избор. Звънни им по телефон, за да стане по-бързо - не губи време за мейли. Аз бих си харесала някой хотел и бих настоявала за него. 2 1 1 Връзка към коментар
traveler Публикувано: 31 август Сподели Публикувано: 31 август преди 2 минути , Яничка каза: Вината за анулирането е на мястото за настаняване, а не твоя. Booking трябва да предоставят адекватен съпорт и да ти предложат сходна като локация/цена нощувка. Възможно е да ти предложат нещо на съвсем друга локация на сходна цена, но ти настоявай на твоя избор. Звънни им по телефон, за да стане по-бързо - не губи време за мейли. Аз бих си харесала някой хотел и бих настоявала за него. Лошото е, че за сходна цена и сходни условия в центъра на Лондон за тези дни 7-12.12 в Лондон аз нищо не откривам. Цените са 2х по-високи и не искам да губя време, защото за една седмица много са намалели местата за настаняване. Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 31 август Сподели Публикувано: 31 август Значи пишеш на booking и им казваш че не си съгласен и какво искаш. 2 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 31 август Сподели Публикувано: 31 август Също така виж по другите платформи и освен това може да настояваш да ти покрият разликата. Те затова са посредник. 1 1 Връзка към коментар
Miladina Публикувано: 5 септември Сподели Публикувано: 5 септември Да се похваля, че след няколкодневна борба със системата, наречена Booking- победих. Възстановиха ми акаунта и всички награди и ми благодариха за търпението. 😎 10 2 Връзка към коментар
veselush Публикувано: 11 септември Сподели Публикувано: 11 септември Направила съм резервация за 4 нощувки с код за 10% кешбек и искам да ги намаля на 3. Интересува ме при подобна редакция да очаквам ли да остане кешбека, но в по-малка сума или директно ще го загубя? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 11 септември Сподели Публикувано: 11 септември Доколкото си спомням остава. Ако откажеш вече се губи. 1 Връзка към коментар
tara Публикувано: 11 септември Сподели Публикувано: 11 септември Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок. Връзка към коментар
Doctor Who Публикувано: 12 септември Сподели Публикувано: 12 септември преди 4 часа, tara каза: Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок. Звъни на Букинг, но ако имаш време им пиши, за да остане следа. Имам три такива случая. В първия ми потвърдиха, че ще ползвам резервацията и няма да има проблем. Беше за настаняване в Испания. Вторият и третият път за хотели в България, които ни изпратиха информация, че не работят вече с Букинг и няма да ни настанят. С едната разервация не се занимавах, но за другата предложиха алтернативно настаняване на близка цена като покрият разликата. 1 Връзка към коментар
searus Публикувано: 12 септември Сподели Публикувано: 12 септември Ако не му се чака на човек да му отговарят на мейлите, аз първо звъня и ги карам да ми потвърдят писмено каквото са ми казали, до 5 минути след разговора имам писмо от агента... 1 1 Връзка към коментар
Бръмбар Публикувано: 23 септември Сподели Публикувано: 23 септември Кредити използвани за резервация, която после е анулирана безплатно връщат ли се и после пак да могат да се използват? Бях останала с впечатление, че се връщат, но сега канцелирах една, но не ми се връщат. Връзка към коментар
elzbieta Публикувано: 23 септември Сподели Публикувано: 23 септември Връщат се. Пиши им, нещо се е бъгнало явно. 1 1 Връзка към коментар
swimmer Публикувано: 23 септември Сподели Публикувано: 23 септември On 9/12/2024 at 2:29 AM, tara said: Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок. Аз имах същият случай в Галапагос и се свързах със собственика на хотела и той потвърди резервацията. 1 Връзка към коментар
M@ria Публикувано: 23 септември Сподели Публикувано: 23 септември На 26.08.2024 г. в 9:53, Miladina каза: Казаха ми, че паролатаи мейлът ми били без защита, т.е. “слаби” и това е причината. Мейлът ми е gmail.com. Не поискаха никакви доказателства. Операторът каза, че акаунтът ми бил сериозно хакнат. Не знам какво означава това. На мен също ми хакнаха акаунта. Видях го случайно в същия ден, успях да си го възстановя. Защо не успяхте, използва се мейла. Всъщност и при мен малко трудно стана, че постоянно ми искаше някакъв код. Бяха направили резервация с част от кредитите, като после не беше използвана тази резервация. Аз много трудно се свързах с чата, отговориха ми след две седмици някъде и ше разследват случая. Аз съм убедена, че е врътка точно на това място, за което е направена резервацията и то си фигурираше в Букинг. Ще видим какво ще стане, радвам се че си го възстанових, защото имам три резервации и съм трето ниво джиниъс. PS Видях сега, че всичко вече е ок при вас, дано и на мен ми върнат кредитите, въпреки че са по-малко. Връзка към коментар
Miladina Публикувано: 23 септември Сподели Публикувано: 23 септември 18 minutes ago, M@ria said: На мен също ми хакнаха акаунта. Видях го случайно в същия ден, успях да си го възстановя. Защо не успяхте, използва се мейла. Всъщност и при мен малко трудно стана, че постоянно ми искаше някакъв код. Бяха направили резервация с част от кредитите, като после не беше използвана тази резервация. Аз много трудно се свързах с чата, отговориха ми след две седмици някъде и ше разследват случая. Аз съм убедена, че е врътка точно на това място, за което е направена резервацията и то си фигурираше в Букинг. Ще видим какво ще стане, радвам се че си го възстанових, защото имам три резервации и съм трето ниво джиниъс. PS Видях сега, че всичко вече е ок при вас, дано и на мен ми върнат кредитите, въпреки че са по-малко. При мен излизаше съобщение, че ми е деактивиран акаунтът и по никакъв начин не успявах да ползвам имейла. И аз мисля, че това бе направено от последния ни хотел в Азербайджан. Тъй като въпросната резервация бе променена и не се виждаха минали резервации. Изобщо в Армения и в Азербайджан големи неприятности с хотелите в Букинг. Хотелът, в който се опитаха да ни измамят в Ереван вече е се предлага в Букинг. 😉 Определено си беше голяма занимавка, докато ми възстановиха акаунта, както писах първият оператор изобщо отказа да се занимава със случая, но после попаднах на сериозен служител и бавно, славно оправи нещата. 1 1 Връзка към коментар
tara Публикувано: 23 септември Сподели Публикувано: 23 септември преди 4 часа, swimmer каза: Аз имах същият случай в Галапагос и се свързах със собственика на хотела и той потвърди резервацията. Пробвах и да пиша на два различни езика, и по телефона за връзка да звъня, никой не отговори. Отказах резервацията, беше с безплатна отмяна. Не ми се рискува. Връзка към коментар
Hakkâri Spor Публикувано: 29 септември Сподели Публикувано: 29 септември Здравейте. Ако вече съм платил с портфейл част от нощувката, а останало ще се таксува като наближи датата, какво се случва, ако анулирам резервацията? За съжаление Раянеър анулираха полета ми от Дъблин до София и ми предлагат безплатна промяна на датите, но вече няма хотели за датите, в които мога. И се принуждавам да отменя пътуването. От букинг няма да ми дръпнат парите, но ще ми върнат ли вече платеното с портфейл? 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 29 септември Сподели Публикувано: 29 септември Връщат ги 3 Връзка към коментар
Hakkâri Spor Публикувано: 29 септември Сподели Публикувано: 29 септември Анулирах. Но ми изписва, че платеното с портфейл е невъзвръщаемо. 1 Връзка към коментар
elzbieta Публикувано: 29 септември Сподели Публикувано: 29 септември Явно датата, до която е бил активен кредита е минала. И затова не го възстановяват. 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Duke,
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега