Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

23 hours ago, Gentleman Basta said:

Звъни на българския съпорт - 008001194467

 

Ако се забавят, звъниш пак и настояваш при следващия агент за информация/разрешаване на казуса.

Говорих с оператор, но няма да ми възстановят акаунта. Категорично отказаха.

Някой сблъсквал ли се е с подобен казус?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
17 minutes ago, Gentleman Basta said:

@Miladina а каква причина посочиха за блокиране на акаунта?

Казаха ми, че паролатаи мейлът ми били без защита, т.е. “слаби” и това е причината. Мейлът ми е gmail.com.

Не поискаха никакви доказателства.

Операторът каза, че акаунтът ми бил сериозно хакнат.

Не знам какво означава това.

  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Вчера получих от мястото където бях резервирал нощувките това съобщение:

 Hello, We are really sorry but we need to inform you that we will need to cancel your stay because we are no longer managing this property and we need to return it for student rental only. We are really sorry for the inconvenience. We will cancel your stay and refund the whole amount. Best

То е ясно, отказват ми хората, имат си основателна причина.

Резервацията ми е с безплатно анулиране.

След това получавам email от Booking,който ме пита дали искам да анулирам резервацията. Имам ли такава възможност и ако не анулирам какво следва? Нещо не ми е ясно. И каква заявка имат предвид, че трябва да отправя, ако срока изтече?:scratch_one-s_head:

image.png.40fb9302dc142cb6517b99c64c29dc3c.png

Връзка към коментар
преди 18 минути , traveler каза:

Вчера получих от мястото където бях резервирал нощувките това съобщение:

 Hello, We are really sorry but we need to inform you that we will need to cancel your stay because we are no longer managing this property and we need to return it for student rental only. We are really sorry for the inconvenience. We will cancel your stay and refund the whole amount. Best

То е ясно, отказват ми хората, имат си основателна причина.

Резервацията ми е с безплатно анулиране.

След това получавам email от Booking,който ме пита дали искам да анулирам резервацията. Имам ли такава възможност и ако не анулирам какво следва? Нещо не ми е ясно. И каква заявка имат предвид, че трябва да отправя, ако срока изтече?:scratch_one-s_head:

image.png.40fb9302dc142cb6517b99c64c29dc3c.png

Вината за анулирането е на мястото за настаняване, а не твоя. Booking трябва да предоставят адекватен съпорт и да ти предложат сходна като локация/цена нощувка. Възможно е да ти предложат нещо на съвсем друга локация на сходна цена, но ти настоявай на твоя избор. Звънни им по телефон, за да стане по-бързо - не губи време за мейли. Аз бих си харесала някой хотел и бих настоявала за него.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Яничка каза:

Вината за анулирането е на мястото за настаняване, а не твоя. Booking трябва да предоставят адекватен съпорт и да ти предложат сходна като локация/цена нощувка. Възможно е да ти предложат нещо на съвсем друга локация на сходна цена, но ти настоявай на твоя избор. Звънни им по телефон, за да стане по-бързо - не губи време за мейли. Аз бих си харесала някой хотел и бих настоявала за него.

Лошото е, че за сходна цена и сходни условия в центъра на Лондон за тези дни 7-12.12 в Лондон аз нищо не откривам. Цените са 2х по-високи и не искам да губя време, защото за една седмица много са намалели местата за настаняване.

Връзка към коментар

Да се похваля, че след няколкодневна борба със системата, наречена Booking- победих.

Възстановиха ми акаунта и всички награди и ми благодариха за търпението. 😎

  • Харесвам 10
  • Браво 2
Връзка към коментар

Направила съм резервация за 4 нощувки  с код за 10% кешбек и искам да ги намаля на 3. Интересува ме при подобна редакция да очаквам ли да остане кешбека, но в по-малка сума или директно ще го загубя?

Връзка към коментар

Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок. 

Връзка към коментар
преди 4 часа, tara каза:

Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок. 

Звъни на Букинг, но ако имаш време им пиши, за да остане следа. 

Имам три такива случая. В първия ми потвърдиха, че ще ползвам резервацията и няма да има  проблем. Беше за настаняване  в Испания. Вторият и третият път за хотели в България, които ни изпратиха информация, че не работят вече с Букинг и няма да ни настанят. С едната разервация не се занимавах,  но за другата  предложиха алтернативно настаняване на близка цена като покрият разликата. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Ако не му се чака на човек да му отговарят на мейлите, аз първо звъня и ги карам да ми потвърдят писмено каквото са ми казали, до 5 минути след разговора имам писмо от агента...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Кредити използвани за резервация, която после е анулирана безплатно връщат ли се и после пак да могат да се използват? Бях останала с впечатление, че се връщат, но сега канцелирах една, но не ми се връщат. 

Връзка към коментар
On 9/12/2024 at 2:29 AM, tara said:

Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок. 

Аз имах същият случай в Галапагос и се свързах със собственика на хотела и той потвърди резервацията.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 26.08.2024 г. в 9:53, Miladina каза:

Казаха ми, че паролатаи мейлът ми били без защита, т.е. “слаби” и това е причината. Мейлът ми е gmail.com.

Не поискаха никакви доказателства.

Операторът каза, че акаунтът ми бил сериозно хакнат.

Не знам какво означава това.

На мен също ми хакнаха акаунта. Видях го случайно в същия ден, успях да си го възстановя. Защо не успяхте, използва се мейла. Всъщност и при мен малко трудно стана, че постоянно ми искаше някакъв код. Бяха направили резервация с част от кредитите, като после не беше използвана тази резервация. Аз много трудно се свързах с чата, отговориха ми след две седмици някъде и ше разследват случая. Аз съм убедена, че е врътка точно на това място, за което е направена резервацията и то си фигурираше в Букинг. Ще видим какво ще стане, радвам се че си го възстанових, защото имам три резервации и съм трето ниво джиниъс.

PS Видях сега, че всичко вече е ок при вас, дано и на мен ми върнат кредитите, въпреки че са по-малко.

Връзка към коментар
18 minutes ago, M@ria said:

На мен също ми хакнаха акаунта. Видях го случайно в същия ден, успях да си го възстановя. Защо не успяхте, използва се мейла. Всъщност и при мен малко трудно стана, че постоянно ми искаше някакъв код. Бяха направили резервация с част от кредитите, като после не беше използвана тази резервация. Аз много трудно се свързах с чата, отговориха ми след две седмици някъде и ше разследват случая. Аз съм убедена, че е врътка точно на това място, за което е направена резервацията и то си фигурираше в Букинг. Ще видим какво ще стане, радвам се че си го възстанових, защото имам три резервации и съм трето ниво джиниъс.

PS Видях сега, че всичко вече е ок при вас, дано и на мен ми върнат кредитите, въпреки че са по-малко.

При мен излизаше съобщение, че ми е деактивиран акаунтът и по никакъв начин не успявах да ползвам имейла.
И аз мисля, че това бе направено от последния ни хотел в Азербайджан. Тъй като въпросната резервация бе променена и не се виждаха минали резервации.

Изобщо в Армения и в Азербайджан големи неприятности с хотелите в Букинг. 
Хотелът, в който се опитаха да ни измамят в Ереван вече е се предлага в Букинг. 😉

Определено си беше голяма занимавка, докато ми възстановиха акаунта, както писах първият оператор изобщо отказа да се занимава със случая, но после попаднах на сериозен служител и бавно, славно оправи нещата.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, swimmer каза:

Аз имах същият случай в Галапагос и се свързах със собственика на хотела и той потвърди резервацията.

 

 

Пробвах и да пиша на два различни езика, и по телефона за връзка да звъня, никой не отговори. Отказах резервацията, беше с безплатна отмяна. Не ми се рискува.

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.