Miladina Публикувано: 26 август, 2024 Публикувано: 26 август, 2024 23 hours ago, Gentleman Basta said: Звъни на българския съпорт - 008001194467 Ако се забавят, звъниш пак и настояваш при следващия агент за информация/разрешаване на казуса. Говорих с оператор, но няма да ми възстановят акаунта. Категорично отказаха. Някой сблъсквал ли се е с подобен казус? 1
Gentleman Basta Публикувано: 26 август, 2024 Публикувано: 26 август, 2024 @Miladina а каква причина посочиха за блокиране на акаунта?
Miladina Публикувано: 26 август, 2024 Публикувано: 26 август, 2024 17 minutes ago, Gentleman Basta said: @Miladina а каква причина посочиха за блокиране на акаунта? Казаха ми, че паролатаи мейлът ми били без защита, т.е. “слаби” и това е причината. Мейлът ми е gmail.com. Не поискаха никакви доказателства. Операторът каза, че акаунтът ми бил сериозно хакнат. Не знам какво означава това. 2
traveler Публикувано: 31 август, 2024 Публикувано: 31 август, 2024 Вчера получих от мястото където бях резервирал нощувките това съобщение: Hello, We are really sorry but we need to inform you that we will need to cancel your stay because we are no longer managing this property and we need to return it for student rental only. We are really sorry for the inconvenience. We will cancel your stay and refund the whole amount. Best То е ясно, отказват ми хората, имат си основателна причина. Резервацията ми е с безплатно анулиране. След това получавам email от Booking,който ме пита дали искам да анулирам резервацията. Имам ли такава възможност и ако не анулирам какво следва? Нещо не ми е ясно. И каква заявка имат предвид, че трябва да отправя, ако срока изтече?
bad kid Публикувано: 31 август, 2024 Публикувано: 31 август, 2024 Ако не можеш да намериш подобна стая на същата цена, може да искаш да ти предложат такава и да поемат разликата. 2
Яничка Публикувано: 31 август, 2024 Публикувано: 31 август, 2024 преди 18 минути , traveler каза: Вчера получих от мястото където бях резервирал нощувките това съобщение: Hello, We are really sorry but we need to inform you that we will need to cancel your stay because we are no longer managing this property and we need to return it for student rental only. We are really sorry for the inconvenience. We will cancel your stay and refund the whole amount. Best То е ясно, отказват ми хората, имат си основателна причина. Резервацията ми е с безплатно анулиране. След това получавам email от Booking,който ме пита дали искам да анулирам резервацията. Имам ли такава възможност и ако не анулирам какво следва? Нещо не ми е ясно. И каква заявка имат предвид, че трябва да отправя, ако срока изтече? Вината за анулирането е на мястото за настаняване, а не твоя. Booking трябва да предоставят адекватен съпорт и да ти предложат сходна като локация/цена нощувка. Възможно е да ти предложат нещо на съвсем друга локация на сходна цена, но ти настоявай на твоя избор. Звънни им по телефон, за да стане по-бързо - не губи време за мейли. Аз бих си харесала някой хотел и бих настоявала за него. 2 1 1
traveler Публикувано: 31 август, 2024 Публикувано: 31 август, 2024 преди 2 минути , Яничка каза: Вината за анулирането е на мястото за настаняване, а не твоя. Booking трябва да предоставят адекватен съпорт и да ти предложат сходна като локация/цена нощувка. Възможно е да ти предложат нещо на съвсем друга локация на сходна цена, но ти настоявай на твоя избор. Звънни им по телефон, за да стане по-бързо - не губи време за мейли. Аз бих си харесала някой хотел и бих настоявала за него. Лошото е, че за сходна цена и сходни условия в центъра на Лондон за тези дни 7-12.12 в Лондон аз нищо не откривам. Цените са 2х по-високи и не искам да губя време, защото за една седмица много са намалели местата за настаняване.
bad kid Публикувано: 31 август, 2024 Публикувано: 31 август, 2024 Значи пишеш на booking и им казваш че не си съгласен и какво искаш. 2
Яничка Публикувано: 31 август, 2024 Публикувано: 31 август, 2024 Също така виж по другите платформи и освен това може да настояваш да ти покрият разликата. Те затова са посредник. 1 1
Miladina Публикувано: 5 септември, 2024 Публикувано: 5 септември, 2024 Да се похваля, че след няколкодневна борба със системата, наречена Booking- победих. Възстановиха ми акаунта и всички награди и ми благодариха за търпението. 😎 11 2
veselush Публикувано: 11 септември, 2024 Публикувано: 11 септември, 2024 Направила съм резервация за 4 нощувки с код за 10% кешбек и искам да ги намаля на 3. Интересува ме при подобна редакция да очаквам ли да остане кешбека, но в по-малка сума или директно ще го загубя?
neuromancer Публикувано: 11 септември, 2024 Публикувано: 11 септември, 2024 Доколкото си спомням остава. Ако откажеш вече се губи. 1
tara Публикувано: 11 септември, 2024 Публикувано: 11 септември, 2024 Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок.
Doctor Who Публикувано: 12 септември, 2024 Публикувано: 12 септември, 2024 преди 4 часа, tara каза: Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок. Звъни на Букинг, но ако имаш време им пиши, за да остане следа. Имам три такива случая. В първия ми потвърдиха, че ще ползвам резервацията и няма да има проблем. Беше за настаняване в Испания. Вторият и третият път за хотели в България, които ни изпратиха информация, че не работят вече с Букинг и няма да ни настанят. С едната разервация не се занимавах, но за другата предложиха алтернативно настаняване на близка цена като покрият разликата. 1
searus Публикувано: 12 септември, 2024 Публикувано: 12 септември, 2024 Ако не му се чака на човек да му отговарят на мейлите, аз първо звъня и ги карам да ми потвърдят писмено каквото са ми казали, до 5 минути след разговора имам писмо от агента... 1 1
Бръмбар Публикувано: 23 септември, 2024 Публикувано: 23 септември, 2024 Кредити използвани за резервация, която после е анулирана безплатно връщат ли се и после пак да могат да се използват? Бях останала с впечатление, че се връщат, но сега канцелирах една, но не ми се връщат.
elzbieta Публикувано: 23 септември, 2024 Публикувано: 23 септември, 2024 Връщат се. Пиши им, нещо се е бъгнало явно. 1 1
swimmer Публикувано: 23 септември, 2024 Публикувано: 23 септември, 2024 On 9/12/2024 at 2:29 AM, tara said: Имам нужда от съвет. Резервирала съм апартамент преди повече от месец с право на безплатна отмяна до ден преди настаняване, плащане на място при пристигане. Вчера отварям мястото за настаняване и установявам, че има надпис, че вече не се предлага в Букинг. Когато си отворя самата резервация, няма такъв надпис и всичко е наред. Написах им съобщение в потвърдената резервация, но не ме отговарят вече почти 24ч. Да се притеснявам ли, да отменям резервацията и да търся друго или след като имам потвърждение всичко ще е ок. Аз имах същият случай в Галапагос и се свързах със собственика на хотела и той потвърди резервацията. 1
M@ria Публикувано: 23 септември, 2024 Публикувано: 23 септември, 2024 На 26.08.2024 г. в 9:53, Miladina каза: Казаха ми, че паролатаи мейлът ми били без защита, т.е. “слаби” и това е причината. Мейлът ми е gmail.com. Не поискаха никакви доказателства. Операторът каза, че акаунтът ми бил сериозно хакнат. Не знам какво означава това. На мен също ми хакнаха акаунта. Видях го случайно в същия ден, успях да си го възстановя. Защо не успяхте, използва се мейла. Всъщност и при мен малко трудно стана, че постоянно ми искаше някакъв код. Бяха направили резервация с част от кредитите, като после не беше използвана тази резервация. Аз много трудно се свързах с чата, отговориха ми след две седмици някъде и ше разследват случая. Аз съм убедена, че е врътка точно на това място, за което е направена резервацията и то си фигурираше в Букинг. Ще видим какво ще стане, радвам се че си го възстанових, защото имам три резервации и съм трето ниво джиниъс. PS Видях сега, че всичко вече е ок при вас, дано и на мен ми върнат кредитите, въпреки че са по-малко.
Miladina Публикувано: 23 септември, 2024 Публикувано: 23 септември, 2024 18 minutes ago, M@ria said: На мен също ми хакнаха акаунта. Видях го случайно в същия ден, успях да си го възстановя. Защо не успяхте, използва се мейла. Всъщност и при мен малко трудно стана, че постоянно ми искаше някакъв код. Бяха направили резервация с част от кредитите, като после не беше използвана тази резервация. Аз много трудно се свързах с чата, отговориха ми след две седмици някъде и ше разследват случая. Аз съм убедена, че е врътка точно на това място, за което е направена резервацията и то си фигурираше в Букинг. Ще видим какво ще стане, радвам се че си го възстанових, защото имам три резервации и съм трето ниво джиниъс. PS Видях сега, че всичко вече е ок при вас, дано и на мен ми върнат кредитите, въпреки че са по-малко. При мен излизаше съобщение, че ми е деактивиран акаунтът и по никакъв начин не успявах да ползвам имейла. И аз мисля, че това бе направено от последния ни хотел в Азербайджан. Тъй като въпросната резервация бе променена и не се виждаха минали резервации. Изобщо в Армения и в Азербайджан големи неприятности с хотелите в Букинг. Хотелът, в който се опитаха да ни измамят в Ереван вече е се предлага в Букинг. 😉 Определено си беше голяма занимавка, докато ми възстановиха акаунта, както писах първият оператор изобщо отказа да се занимава със случая, но после попаднах на сериозен служител и бавно, славно оправи нещата. 1 1
tara Публикувано: 23 септември, 2024 Публикувано: 23 септември, 2024 преди 4 часа, swimmer каза: Аз имах същият случай в Галапагос и се свързах със собственика на хотела и той потвърди резервацията. Пробвах и да пиша на два различни езика, и по телефона за връзка да звъня, никой не отговори. Отказах резервацията, беше с безплатна отмяна. Не ми се рискува.
Hakkâri Spor Публикувано: 29 септември, 2024 Публикувано: 29 септември, 2024 Здравейте. Ако вече съм платил с портфейл част от нощувката, а останало ще се таксува като наближи датата, какво се случва, ако анулирам резервацията? За съжаление Раянеър анулираха полета ми от Дъблин до София и ми предлагат безплатна промяна на датите, но вече няма хотели за датите, в които мога. И се принуждавам да отменя пътуването. От букинг няма да ми дръпнат парите, но ще ми върнат ли вече платеното с портфейл? 1
Hakkâri Spor Публикувано: 29 септември, 2024 Публикувано: 29 септември, 2024 Анулирах. Но ми изписва, че платеното с портфейл е невъзвръщаемо. 1
elzbieta Публикувано: 29 септември, 2024 Публикувано: 29 септември, 2024 Явно датата, до която е бил активен кредита е минала. И затова не го възстановяват. 2
Препоръчани мнения
Публикувано от Duke,
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега