Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

преди 13 минути , Hakkâri Spor каза:

Анулирах. Но ми изписва, че платеното с портфейл е невъзвръщаемо. 

Screenshot 2024-09-29 at 9.24.21 PM.png

@Hakkâri Spor Доколкото си спомням, ако използвания кредит от портфейла, му е изтекла вече валидността, не се връщаше в профила. Наскоро и аз имах такава резервация, която се наложи да откажа, но парите се върнаха в портфейла, тъй като имат още валидност. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Дарина, Елжбиета, благодаря за отговорите.

Това е странно, защото тези кредити са с валидност поне 1 година напред. Аз съм поучил този кредит в началото на май (след резервация за 285 евро през април),  използвам 10-те % 28.5 евро в нова резервация и ето.. 5 месеца по-късно.. не възстановяват. Интересно.

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Hakkâri Spor каза:

Да видим къде да кликна и как да си отправя въпроса (писмено)? Или да звъня на колцентър...

Пиши, че да го имаш черно на бяло.

Мисля, че през помощен център най-долу дясно можеш да пишеш за конкретна резервация дори да е отменена.

Връзка към коментар

Имам следния казус с  Booking. Резервирах кола през тях. Посочих час на получаване, за който закъснят с около час заради забавен полет (номера на полета им бе предоставен в самата резервация).  Когато отидох на гишето на компанията беше затворено. На телефона на компанията никой неотговаряше. Свързах се с  booking по телефона и от там ми казаха, че ще ми върнат парите за резервацията и разходите свързани с това. На другия ден пак се свързах с  booking  и от там друг служител на съпорта ми каза , че компанията имали работно време и аз съм отишъл след него, ако искам да ми върнат парите трябва да направя нова резервация. Мега странно, защото никъде в потвърждението нямаше нищо за работно време, а само, че е много важно да дам номера на полета. Все пак направих нова резервация по-скъпа и неизгодна. 

Когато се върнах им описах случая , а те ми върнаха да пусна жалба до  rentalcars . На Rentalcars им описах всичко с всички мега неудобства и проблеми , а те ми вънаха , че имало текст, че при закъснение от моя страна имат право да не ми врачат колата и да удържат част от платената сума (което и направиха). 10 пъти прочетох целия текст по потвърждението , никъде няма и дума за това, че при закъснение могат да направят така. 

Eдинственият текст свързан с еземането е този :

 

 

Подробности как да стигнете

Ако пристигате със самолет, компанията за автомобили под наем се нуждае от номера на полета ви поне 3 дни преди началото на наема ви. Ако не предоставите номера на полета си, компанията за автомобили под наем не носи отговорност, ако самолетът ви закъснее и в резултат автомобилът не е наличен. Моля, уверете се, че сте въвели номера на полета си, а не друг номер, който авиокомпанията може да ви е изпратила, като например номера за потвърждение.

Ако полетът ви закъснява, моля, обадете се на гишето за автомобили под наем в работното му време.

 

Да полета закъсня с около час , но това беше заради изчакване на пистата при излитане и проблем с ръкава на слизане, нямаше как да звънна и не мисля, че час закъснение при положение , че те виждат , че то наистина е само толкова означава да не ми връчат колата и да ме накажат с част от сумата. Изобщо не говоря , че заради всичко това платих нови 2 нощувки и 2 таксита от и до летището , което са над 400 евра. 

 

Не мога да разбера аз ли съм карък или наистина нивото на  booking падна зверски много ?

 

Връзка към коментар
преди 1 час, Tesh каза:

Имам следния казус с  Booking. Резервирах кола през тях. Посочих час на получаване, за който закъснят с около час заради забавен полет (номера на полета им бе предоставен в самата резервация).  Когато отидох на гишето на компанията беше затворено. На телефона на компанията никой неотговаряше. Свързах се с  booking по телефона и от там ми казаха, че ще ми върнат парите за резервацията и разходите свързани с това. На другия ден пак се свързах с  booking  и от там друг служител на съпорта ми каза , че компанията имали работно време и аз съм отишъл след него, ако искам да ми върнат парите трябва да направя нова резервация. Мега странно, защото никъде в потвърждението нямаше нищо за работно време, а само, че е много важно да дам номера на полета. Все пак направих нова резервация по-скъпа и неизгодна. 

Когато се върнах им описах случая , а те ми върнаха да пусна жалба до  rentalcars . На Rentalcars им описах всичко с всички мега неудобства и проблеми , а те ми вънаха , че имало текст, че при закъснение от моя страна имат право да не ми врачат колата и да удържат част от платената сума (което и направиха). 10 пъти прочетох целия текст по потвърждението , никъде няма и дума за това, че при закъснение могат да направят така. 

Eдинственият текст свързан с еземането е този :

 

 

Подробности как да стигнете

Ако пристигате със самолет, компанията за автомобили под наем се нуждае от номера на полета ви поне 3 дни преди началото на наема ви. Ако не предоставите номера на полета си, компанията за автомобили под наем не носи отговорност, ако самолетът ви закъснее и в резултат автомобилът не е наличен. Моля, уверете се, че сте въвели номера на полета си, а не друг номер, който авиокомпанията може да ви е изпратила, като например номера за потвърждение.

Ако полетът ви закъснява, моля, обадете се на гишето за автомобили под наем в работното му време.

 

Да полета закъсня с около час , но това беше заради изчакване на пистата при излитане и проблем с ръкава на слизане, нямаше как да звънна и не мисля, че час закъснение при положение , че те виждат , че то наистина е само толкова означава да не ми връчат колата и да ме накажат с част от сумата. Изобщо не говоря , че заради всичко това платих нови 2 нощувки и 2 таксита от и до летището , което са над 400 евра. 

 

Не мога да разбера аз ли съм карък или наистина нивото на  booking падна зверски много ?

 

И ние сме имали подобен казус, но преди години и с друг посредник (това със закъсненията им е някаква вратичка да изнудват хората явно, на нас ни обясняваха как били дали вече колата ни и имали само някаква естествено три пъти по-скъпа). Само че тогава посредникът наистина посредничи и ни намери друга кола, от друга фирма, и ни върна цялата сума от първата (то тя беше смешно ниска), не помня дали ни покри разликата. Просто ни загубиха още повече време и нерви (и детето беше още малко)... Според мен трябва да си настояваш с букинг, цитираш им тези условия, ясно и просто им обясняваш, защото на някои агенти им трябва малко повече да сгреят. Аз бих звъняла на телефона и бих поискала супервайзър, ако не става с първия агент. Общо взето нещата изглежда зависят от това, доколко се е знаело, че е извънработно време, и че всъщност не е възможно да се звъни от самолета. Не пречи да пробваш, може поне да ти върнат удръжката...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 44 минути , Capitan Morgan каза:

Ако анулирам резервация част от която е заплатена с кредит, ще върнат ли кредита в профила?

Да, след минути се виждат отново в портфейла.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте имам следното питане, имаме запазени 2 двойни стаи за трима човека. В движение обаче се появи и четвърти и сега прегледах резервацията и там пише, че цената е за трима ,  капацитета е за четирима , че дане и за шестима даже на двете стаи. Трбябва ли да се свързвам с хотела, дали би било проблем това и да искат доплащане, не ми се иска да го сменявам защото е за немалко пари и е много изгодно.

Връзка към коментар

Да, цената е различна за четирима, а ти си платил за настаняване на трима. Хотелът ще иска доплащане и по-добре ги уведоми сега. Ако имате включена закуска, да я предвидят и за четвъртия гост. 

Връзка към коментар

Случи ми се нещо много странно - търся да резервирам хотел във Валенсия за 16-19.11. Харесах един и по навик, влизам в сайта на хотела да сравня цените. В сайта на хотела няма налични стаи за 16.11. Реших, че са дали всичките стаи за тази дата на букинг и затова излиза така, но все пак реших, да пиша на хотела да ги питам. Отговориха ми,че наистина нямат стаи за 16.11 и че сигурно бъркам датите в букинг( годината в случая...). Пратих им скрийшот да видят че съм в правилната година и от хотела отново потвърдиха,че нямат стая за 16.11 налична. Резервацията в букинг е  без анулация. Интересно, ако резервирам , букинг дали ще реагират или чак на 16.11 като отида на место и се видя в чудо, ще ми търсят алтернативно настаняване... От хотела ме посъветваха да резервирам все пак, като те очакват в процеса на резервация да избие грешка, но аз не мисля да рискувам. Все пак е крайно обезпокоително - няма всеки път да ровя и да проверявам има ли наистина стаи за тези дати, особено при късно пристигане към полунощ.

Връзка към коментар

Хотела определя какво да подаде като наличност на Букинг, вероятно този който ти отговаря не е съвсем наясно. Или пък наистина има бъг при Букинг.

Ако ти се занимава може да провериш в Експидия дали излизат свободни дати. Поне ще ти дадат бонус, ако хотела отмени резервацията. 😃 

Иначе, да, няма смисъл да рискуваш, особено с късно настаняване.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , iMari каза:

може да провериш в Експидия дали излизат свободни дати.

Няма стаи за този период в Експидия. По скоро се чудя ако резервирам( защото цената е доста атрактивна), букинг ще трябва да ми предложат алтернативно настаняване при отмяна не по моя вина. Така или иначе надали ще рискувам, но цялата ситуация е странна. Проблема е в 16-ти, за другите дни има стаи във въпросния хотел. 

Връзка към коментар

Хм, и аз преди 2 дни резервирах хотел през букинг в Атина. По навик и аз исках да проверя цената за определната дата в сайта на хотела, но нямаше налични стаи за датата. Резервацията в букинг ми е потвърдена. Ще пиша на хотела за потвърждение.

Връзка към коментар

Принципно хотела си определя колко стаи с пише към Букинг, и може да няма автоматична синхронизация.

Тоест някой от хотела е объркал нещо. И като си им писала, би трябвало да се сетят да поправят грешката...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, bobole4e каза:

Ти вече си резервирал, може да си взел последната налична стая. А при мен пише,че има 5 налични стаи за тези дати, в букинг, а то няма нито една в хотела.

Сещам се за доста популярната 'схема' , при която резервираш на едно място, там пристигаш и ти казват, че има теч в стаята (например) и те настаняват в друг близък хотел на същата цена. Това ми се случваше сравнително често в Италия и Испания до преди 8-9 години (което не значи че вече не се прави). И си го представям че става точно по този начин. Пускат стаи, които реално не са налични и те компенсират с друга такава  (която обаче няма как да е същата). 

Връзка към коментар

Някакси не изглежда като да е нарочно, ако беше "схема" нямаше да има следи онлайн още преди да си резервирал (ако е схема няма смисъл да си набутват само клиентите през букинг, а не и директните).

 

Иначе, обективно погледнато обратното го има много по-често - онлайн места няма, а свободни стаи има. Просто не живеем в дигиталния свят и действителността се различава от онлайн образа.

 

Не виждам смисъл да резервираш в Букинг, освен ако държиш да пробваш като ти откажат да искаш Букинг да ти търсят нещо на тази цена. Просто поне за мен не си струва нервите да се влиза в това.

Връзка към коментар
На 20.10.2024 г. в 10:26, bobole4e каза:

Случи ми се нещо много странно

Продължавам с моите драми или по скоро опит-грешка. Днес намалиха цената на въпросния хотел и реших все пак да рискувам, резервирах. Резервацията е без право на анулиране, въведох данните на кредитна карта в сайта...Получих моментално потвърждение че резервацията е потвърдена. И се започнаха едни съобщения от хотела, през сайта на букинг как трябва да платя през нарочен линк , ако не се отваря -алтернативни линкове и така три съобщения. Отделно два имейла в които също има един бутон за плащане, два други линка( ако бутона се сработи) и бутон за онлайн чекиране за хотела. Не съм се сблъсквала с нищо подобно досега. Писах на букинг да ги питам защо не направят те плащането, като оставих данни и сега ще чакам. От хотела пишат, че ако не платя до 24ч през техния линк , той няма да е активен вече и резервацията ще се канселира автоматично. 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Отговорът от Букинг ще отнеме време и може да изтече 24-часовия ултиматум от страна на хотела. 

Обадете се утре по тел. и насочете оператора на Букинг към съобщенията. Интересно какво ще каже той.

На мен ми се струва, че това е някаква схема.

 

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.