darinamarinova Публикувано: 29 септември, 2024 Публикувано: 29 септември, 2024 преди 13 минути , Hakkâri Spor каза: Анулирах. Но ми изписва, че платеното с портфейл е невъзвръщаемо. @Hakkâri Spor Доколкото си спомням, ако използвания кредит от портфейла, му е изтекла вече валидността, не се връщаше в профила. Наскоро и аз имах такава резервация, която се наложи да откажа, но парите се върнаха в портфейла, тъй като имат още валидност. 2
Hakkâri Spor Публикувано: 29 септември, 2024 Публикувано: 29 септември, 2024 Дарина, Елжбиета, благодаря за отговорите. Това е странно, защото тези кредити са с валидност поне 1 година напред. Аз съм поучил този кредит в началото на май (след резервация за 285 евро през април), използвам 10-те % 28.5 евро в нова резервация и ето.. 5 месеца по-късно.. не възстановяват. Интересно. 1 1
neuromancer Публикувано: 29 септември, 2024 Публикувано: 29 септември, 2024 Не знам, не би трябвало да стане така, на мен са ми връщали преди. Питай ги защо... 2
Hakkâri Spor Публикувано: 29 септември, 2024 Публикувано: 29 септември, 2024 ОК, ще опитам. Благодаря. 1
Taliana Публикувано: 29 септември, 2024 Публикувано: 29 септември, 2024 преди 4 минути , Hakkâri Spor каза: Да видим къде да кликна и как да си отправя въпроса (писмено)? Или да звъня на колцентър... Пиши, че да го имаш черно на бяло. Мисля, че през помощен център най-долу дясно можеш да пишеш за конкретна резервация дори да е отменена.
Hakkâri Spor Публикувано: 30 септември, 2024 Публикувано: 30 септември, 2024 Върнаха кредитите, благодаря. 2
Tesh Публикувано: 4 октомври, 2024 Публикувано: 4 октомври, 2024 Имам следния казус с Booking. Резервирах кола през тях. Посочих час на получаване, за който закъснят с около час заради забавен полет (номера на полета им бе предоставен в самата резервация). Когато отидох на гишето на компанията беше затворено. На телефона на компанията никой неотговаряше. Свързах се с booking по телефона и от там ми казаха, че ще ми върнат парите за резервацията и разходите свързани с това. На другия ден пак се свързах с booking и от там друг служител на съпорта ми каза , че компанията имали работно време и аз съм отишъл след него, ако искам да ми върнат парите трябва да направя нова резервация. Мега странно, защото никъде в потвърждението нямаше нищо за работно време, а само, че е много важно да дам номера на полета. Все пак направих нова резервация по-скъпа и неизгодна. Когато се върнах им описах случая , а те ми върнаха да пусна жалба до rentalcars . На Rentalcars им описах всичко с всички мега неудобства и проблеми , а те ми вънаха , че имало текст, че при закъснение от моя страна имат право да не ми врачат колата и да удържат част от платената сума (което и направиха). 10 пъти прочетох целия текст по потвърждението , никъде няма и дума за това, че при закъснение могат да направят така. Eдинственият текст свързан с еземането е този : Подробности как да стигнете Ако пристигате със самолет, компанията за автомобили под наем се нуждае от номера на полета ви поне 3 дни преди началото на наема ви. Ако не предоставите номера на полета си, компанията за автомобили под наем не носи отговорност, ако самолетът ви закъснее и в резултат автомобилът не е наличен. Моля, уверете се, че сте въвели номера на полета си, а не друг номер, който авиокомпанията може да ви е изпратила, като например номера за потвърждение. Ако полетът ви закъснява, моля, обадете се на гишето за автомобили под наем в работното му време. Да полета закъсня с около час , но това беше заради изчакване на пистата при излитане и проблем с ръкава на слизане, нямаше как да звънна и не мисля, че час закъснение при положение , че те виждат , че то наистина е само толкова означава да не ми връчат колата и да ме накажат с част от сумата. Изобщо не говоря , че заради всичко това платих нови 2 нощувки и 2 таксита от и до летището , което са над 400 евра. Не мога да разбера аз ли съм карък или наистина нивото на booking падна зверски много ?
searus Публикувано: 4 октомври, 2024 Публикувано: 4 октомври, 2024 преди 1 час, Tesh каза: Имам следния казус с Booking. Резервирах кола през тях. Посочих час на получаване, за който закъснят с около час заради забавен полет (номера на полета им бе предоставен в самата резервация). Когато отидох на гишето на компанията беше затворено. На телефона на компанията никой неотговаряше. Свързах се с booking по телефона и от там ми казаха, че ще ми върнат парите за резервацията и разходите свързани с това. На другия ден пак се свързах с booking и от там друг служител на съпорта ми каза , че компанията имали работно време и аз съм отишъл след него, ако искам да ми върнат парите трябва да направя нова резервация. Мега странно, защото никъде в потвърждението нямаше нищо за работно време, а само, че е много важно да дам номера на полета. Все пак направих нова резервация по-скъпа и неизгодна. Когато се върнах им описах случая , а те ми върнаха да пусна жалба до rentalcars . На Rentalcars им описах всичко с всички мега неудобства и проблеми , а те ми вънаха , че имало текст, че при закъснение от моя страна имат право да не ми врачат колата и да удържат част от платената сума (което и направиха). 10 пъти прочетох целия текст по потвърждението , никъде няма и дума за това, че при закъснение могат да направят така. Eдинственият текст свързан с еземането е този : Подробности как да стигнете Ако пристигате със самолет, компанията за автомобили под наем се нуждае от номера на полета ви поне 3 дни преди началото на наема ви. Ако не предоставите номера на полета си, компанията за автомобили под наем не носи отговорност, ако самолетът ви закъснее и в резултат автомобилът не е наличен. Моля, уверете се, че сте въвели номера на полета си, а не друг номер, който авиокомпанията може да ви е изпратила, като например номера за потвърждение. Ако полетът ви закъснява, моля, обадете се на гишето за автомобили под наем в работното му време. Да полета закъсня с около час , но това беше заради изчакване на пистата при излитане и проблем с ръкава на слизане, нямаше как да звънна и не мисля, че час закъснение при положение , че те виждат , че то наистина е само толкова означава да не ми връчат колата и да ме накажат с част от сумата. Изобщо не говоря , че заради всичко това платих нови 2 нощувки и 2 таксита от и до летището , което са над 400 евра. Не мога да разбера аз ли съм карък или наистина нивото на booking падна зверски много ? И ние сме имали подобен казус, но преди години и с друг посредник (това със закъсненията им е някаква вратичка да изнудват хората явно, на нас ни обясняваха как били дали вече колата ни и имали само някаква естествено три пъти по-скъпа). Само че тогава посредникът наистина посредничи и ни намери друга кола, от друга фирма, и ни върна цялата сума от първата (то тя беше смешно ниска), не помня дали ни покри разликата. Просто ни загубиха още повече време и нерви (и детето беше още малко)... Според мен трябва да си настояваш с букинг, цитираш им тези условия, ясно и просто им обясняваш, защото на някои агенти им трябва малко повече да сгреят. Аз бих звъняла на телефона и бих поискала супервайзър, ако не става с първия агент. Общо взето нещата изглежда зависят от това, доколко се е знаело, че е извънработно време, и че всъщност не е възможно да се звъни от самолета. Не пречи да пробваш, може поне да ти върнат удръжката... 1 1
Capitan Morgan Публикувано: 7 октомври, 2024 Публикувано: 7 октомври, 2024 Ако анулирам резервация част от която е заплатена с кредит, ще върнат ли кредита в профила?
chandni Публикувано: 7 октомври, 2024 Публикувано: 7 октомври, 2024 преди 44 минути , Capitan Morgan каза: Ако анулирам резервация част от която е заплатена с кредит, ще върнат ли кредита в профила? Да, след минути се виждат отново в портфейла. 1 1
Barfly Публикувано: 12 октомври, 2024 Публикувано: 12 октомври, 2024 Здравейте имам следното питане, имаме запазени 2 двойни стаи за трима човека. В движение обаче се появи и четвърти и сега прегледах резервацията и там пише, че цената е за трима , капацитета е за четирима , че дане и за шестима даже на двете стаи. Трбябва ли да се свързвам с хотела, дали би било проблем това и да искат доплащане, не ми се иска да го сменявам защото е за немалко пари и е много изгодно.
bad kid Публикувано: 12 октомври, 2024 Публикувано: 12 октомври, 2024 Добре е да им пишеш. Вероятно цената е различна за повече хора. 4
Jenbel Публикувано: 12 октомври, 2024 Публикувано: 12 октомври, 2024 Да, цената е различна за четирима, а ти си платил за настаняване на трима. Хотелът ще иска доплащане и по-добре ги уведоми сега. Ако имате включена закуска, да я предвидят и за четвъртия гост.
bobole4e Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 Случи ми се нещо много странно - търся да резервирам хотел във Валенсия за 16-19.11. Харесах един и по навик, влизам в сайта на хотела да сравня цените. В сайта на хотела няма налични стаи за 16.11. Реших, че са дали всичките стаи за тази дата на букинг и затова излиза така, но все пак реших, да пиша на хотела да ги питам. Отговориха ми,че наистина нямат стаи за 16.11 и че сигурно бъркам датите в букинг( годината в случая...). Пратих им скрийшот да видят че съм в правилната година и от хотела отново потвърдиха,че нямат стая за 16.11 налична. Резервацията в букинг е без анулация. Интересно, ако резервирам , букинг дали ще реагират или чак на 16.11 като отида на место и се видя в чудо, ще ми търсят алтернативно настаняване... От хотела ме посъветваха да резервирам все пак, като те очакват в процеса на резервация да избие грешка, но аз не мисля да рискувам. Все пак е крайно обезпокоително - няма всеки път да ровя и да проверявам има ли наистина стаи за тези дати, особено при късно пристигане към полунощ.
iMari Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 Хотела определя какво да подаде като наличност на Букинг, вероятно този който ти отговаря не е съвсем наясно. Или пък наистина има бъг при Букинг. Ако ти се занимава може да провериш в Експидия дали излизат свободни дати. Поне ще ти дадат бонус, ако хотела отмени резервацията. 😃 Иначе, да, няма смисъл да рискуваш, особено с късно настаняване. 1
bobole4e Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 преди 5 минути , iMari каза: може да провериш в Експидия дали излизат свободни дати. Няма стаи за този период в Експидия. По скоро се чудя ако резервирам( защото цената е доста атрактивна), букинг ще трябва да ми предложат алтернативно настаняване при отмяна не по моя вина. Така или иначе надали ще рискувам, но цялата ситуация е странна. Проблема е в 16-ти, за другите дни има стаи във въпросния хотел.
Bore Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 Хм, и аз преди 2 дни резервирах хотел през букинг в Атина. По навик и аз исках да проверя цената за определната дата в сайта на хотела, но нямаше налични стаи за датата. Резервацията в букинг ми е потвърдена. Ще пиша на хотела за потвърждение.
bobole4e Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 Ти вече си резервирал, може да си взел последната налична стая. А при мен пише,че има 5 налични стаи за тези дати, в букинг, а то няма нито една в хотела.
neuromancer Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 Принципно хотела си определя колко стаи с пише към Букинг, и може да няма автоматична синхронизация. Тоест някой от хотела е объркал нещо. И като си им писала, би трябвало да се сетят да поправят грешката... 2
bobole4e Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 Жалко, защото грешката не е в моя полза :(
Bore Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 не, преди да направя резервацията в букинг проверих сайта на хотела.
bad kid Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 преди 2 часа, bobole4e каза: Ти вече си резервирал, може да си взел последната налична стая. А при мен пише,че има 5 налични стаи за тези дати, в букинг, а то няма нито една в хотела. Сещам се за доста популярната 'схема' , при която резервираш на едно място, там пристигаш и ти казват, че има теч в стаята (например) и те настаняват в друг близък хотел на същата цена. Това ми се случваше сравнително често в Италия и Испания до преди 8-9 години (което не значи че вече не се прави). И си го представям че става точно по този начин. Пускат стаи, които реално не са налични и те компенсират с друга такава (която обаче няма как да е същата).
neuromancer Публикувано: 20 октомври, 2024 Публикувано: 20 октомври, 2024 Някакси не изглежда като да е нарочно, ако беше "схема" нямаше да има следи онлайн още преди да си резервирал (ако е схема няма смисъл да си набутват само клиентите през букинг, а не и директните). Иначе, обективно погледнато обратното го има много по-често - онлайн места няма, а свободни стаи има. Просто не живеем в дигиталния свят и действителността се различава от онлайн образа. Не виждам смисъл да резервираш в Букинг, освен ако държиш да пробваш като ти откажат да искаш Букинг да ти търсят нещо на тази цена. Просто поне за мен не си струва нервите да се влиза в това.
bobole4e Публикувано: 22 октомври, 2024 Публикувано: 22 октомври, 2024 На 20.10.2024 г. в 10:26, bobole4e каза: Случи ми се нещо много странно Продължавам с моите драми или по скоро опит-грешка. Днес намалиха цената на въпросния хотел и реших все пак да рискувам, резервирах. Резервацията е без право на анулиране, въведох данните на кредитна карта в сайта...Получих моментално потвърждение че резервацията е потвърдена. И се започнаха едни съобщения от хотела, през сайта на букинг как трябва да платя през нарочен линк , ако не се отваря -алтернативни линкове и така три съобщения. Отделно два имейла в които също има един бутон за плащане, два други линка( ако бутона се сработи) и бутон за онлайн чекиране за хотела. Не съм се сблъсквала с нищо подобно досега. Писах на букинг да ги питам защо не направят те плащането, като оставих данни и сега ще чакам. От хотела пишат, че ако не платя до 24ч през техния линк , той няма да е активен вече и резервацията ще се канселира автоматично. 1
Zara Публикувано: 22 октомври, 2024 Публикувано: 22 октомври, 2024 Отговорът от Букинг ще отнеме време и може да изтече 24-часовия ултиматум от страна на хотела. Обадете се утре по тел. и насочете оператора на Букинг към съобщенията. Интересно какво ще каже той. На мен ми се струва, че това е някаква схема.
Препоръчани мнения
Публикувано от Duke,
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега