Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

Интересно ми е ако не платя и изтекат 24-те часа, резервацията ще се канселира автоматично и тогава какво се случва-ще търси ли хотела пак парите от мен(като неустойка) и как ще си ги дръпне евентуално, като не ползвам линка им. Иначе да, ще звънна утре до букинг. Чудя се да не е някаква нова щуротия за Испания и да се случи и с друг хотел. Нещо като виртуален пос ми се струва че е, но все пак е странно.

Връзка към коментар

Надали е нещо конкретно за Испания. И друг път съм виждал да искат да се плаща през техен линк. Което не значи, че сега всичко е нормално, даже ми прилича на някаква схема.

Интересно как ти казват, че стаи няма, пък после линк за плащане. Аз не бих платил.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Незнам. Проблема е в 16-ти - в сайта на хотела , в календара  за този само ден няма места. Ако задам обаче 15-17.11 като дати ми дава цена в сайта на хотела, т.е. стая има. Ако задам 16-19.11 - няма наличност. От хотела ми отговориха и ми предлагат и банков трансфер, ако се притеснявам. Утре ще говоря с букинг и ще реша какво да правя. Заинатила съм се да е този хотел и няма да мирясам :) . 

Връзка към коментар

Ама нали първо писа, че от хотела са ти казали, че няма стаи, а в Букинг има? Нещо се обърках. 

То ако ще даваш напред по-добре с кредитна карта през линк, отколкото банков трансфер, там имал си бол пари, дал си.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
15 minutes ago, bobole4e said:

Незнам. Проблема е в 16-ти - в сайта на хотела , в календара  за този само ден няма места. Ако задам обаче 15-17.11 като дати ми дава цена в сайта на хотела, т.е. стая има. Ако задам 16-19.11 - няма наличност. От хотела ми отговориха и ми предлагат и банков трансфер, ако се притеснявам. Утре ще говоря с букинг и ще реша какво да правя. Заинатила съм се да е този хотел и няма да мирясам 🙂

Аз на твое място не бих рискувал.Хотели бол.Много важно къде ще спиш.Пък може да си създадеш неприятности,които да ти съсипят почивката.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И...пак съм аз :). Звъннах днес на букинг откъдето ми благодариха за обаждането и ми казаха, че правилно съм се обадила първо на тях( преди да платя) .Момичето обясни, че те не виждат комуникацията с хотела, въпреки че е през платформата им и не могат да гарантират линковете дали са безопасни. Каза, че ще се свържат с хотела и ще ми върнат обаждане. Обадиха се много бързо след това и ме увериха че всичко е ок и да плащам. Платих през сл. компютър с идеята ,че там има много защити и ако не отвори линка значи все пак нещо не  е наред, но всичко беше ок и стана много бързо (изглеждаше както като избереш плащане през epay и те пренасочи към сайта им). Получих си потвърждението за плащането и в букинг, в чата.

Така че явно има някаква нова функционалност( за мен) в букинг, която не ми харесва :( . Неприятното е че по никакъв начин не се разбира предварително, че може да се наложи плащане през външен линк. 

Връзка към коментар

Направих резервация за два самолетни билета през букинг през моят акаунт. Преди около две седмици ми промена часа за полета за по-късно през деня, но вече не ме устройваше и поисках промяна на полета за предишният ден. Едната резервация я промениха веднага след разговор с чата а втората резервация вече 10-тина дни ми обясняват, че чакат потвърждение от авиокомпаниата. Всеки ден им пиша и отговора им е че се извиняват и да изчакам, тяхният екип работил с приоритет за промяната. Вече се притеснявам, че наближава другата седмицата датата и незнам дали ще я променят. Мисля си, дали да не направя нова резервациа през авиокомпанията и да поискам въстановяване на сумата заплатена и при тях и за направените разходи за новата резервация. Дали ще ми уважат искането или да ги изчакам още? Остават още 6 дни до полета.

Връзка към коментар
преди 22 часа, Bore каза:

Направих резервация за два самолетни билета през букинг през моят акаунт. Преди около две седмици ми промена часа за полета за по-късно през деня, но вече не ме устройваше и поисках промяна на полета за предишният ден. Едната резервация я промениха веднага след разговор с чата а втората резервация вече 10-тина дни ми обясняват, че чакат потвърждение от авиокомпаниата. Всеки ден им пиша и отговора им е че се извиняват и да изчакам, тяхният екип работил с приоритет за промяната. Вече се притеснявам, че наближава другата седмицата датата и незнам дали ще я променят. Мисля си, дали да не направя нова резервациа през авиокомпанията и да поискам въстановяване на сумата заплатена и при тях и за направените разходи за новата резервация. Дали ще ми уважат искането или да ги изчакам още? Остават още 6 дни до полета.

След разправия със съпорта на Aegean смениха датата, от букинг никаква реакция.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.