iMari Публикувано: 15 април, 2021 Публикувано: 15 април, 2021 На 14.04.2021 г. в 11:14, Мари Николова каза: споменавам десктопа за да сме наясно с особеностите на Букинг. Ще го проверя по някое време. Дори през десктопа няма вариант да се ползва уолета, ако плащането е в мястото за настаняване и е с безплатно анулиране.
Branko Публикувано: 15 април, 2021 Публикувано: 15 април, 2021 преди 19 минути , Мари Николова каза: Дори през десктопа няма вариант да се ползва уолета, ако плащането е в мястото за настаняване и е с безплатно анулиране. Забелязал съм,че има мн хотели за които пише плащане с уолет и в последствие не става. Това което ми направи впечатление е ,че при хотелите , които можеш да платиш с уолет ,след избора на стая в горната част на екрана на мобилното приложение има три точки ,като стъпки докато стигнеш отметката след тях. На тези хотели ,които уж може да се ползва уолет,но не става след това, стъпките са две преди отметката 3
AlexandraKo Публикувано: 17 май, 2021 Публикувано: 17 май, 2021 Не зная, дали това е точната тема, че днес имах случка с Букинг. Направила съм резервация, за 15 дни, в хотел на Сицилия, където сме били, знам, че е хубаво и с право на безплатна отмяна. Че всичките хубави вили, дето ги знам из Ното, Пунта Сека и Авола, искат предплащане, без право на отказване. Ако откажеш - сумата не ти я връщат или, връщат, най-много 50%. Но нашата, в Пунта Сека, нищо не връща:( И днеска получавам депеша от Букинг, че хотелът бил затворен до 11 юни и да канселирам. Писах, че няма да канселирам, държа си на резервацията. Проверих, ако изтегля със седмица натам / което не ми е проблем/, какво ще е цената - тъкмо, с почти 1000 евро отгоре. Звънят ми от Букинг, относно резервацията, говорим на английски, не че не мога се разбра, ама, рекох, да ми се обадят на Български. След малко ми се обади и девойка, говореща български. Дали съм съгласна, да сменим датите. Да, съгласна съм но , ако се запази същата цена, на която съм резервирала, че новата е, с почти 1000 евро по-висока. Момичето рече, да седя на телефона, че да преговарят с хотела. Дългичко преговаряха, след което ми каза, че италианците са се съгласили и ми изпрати новата резервация, с новите дати и същата цена. Няколко пъти имам такива случки с Букинг, въпросът винаги се решава в моя полза. Похвалвам ги. 7 6
bobole4e Публикувано: 17 май, 2021 Публикувано: 17 май, 2021 преди 7 минути , AlexandraKo каза: да сменим датите Добре, че не взе самолетните билети. 1
AlexandraKo Публикувано: 17 май, 2021 Публикувано: 17 май, 2021 преди 6 минути , bobole4e каза: Добре, че не взе самолетните билети. Да, добре! Обаче, аз винаги купувам по тарифата флекс, с 32 кила багаж и места, та нямаше проблем, да сменям датите - безплатно е.Ама, пак си е разправия. 1
zhivko7 Публикувано: 3 септември, 2021 Публикувано: 3 септември, 2021 На някой случвало ли му се е при търсене на хотел в booking да му излизат резултати с цена в оранжев цвят, но когато се отвори страницата с хотела, реалната цена да е много по-висока? Пробвах през телефон, десктоп, апликация, няколко различни хотела, за които излиза цена при търсене по този начин, но при опит за резервация цената се променя. Каква е причината и има ли начин да се хване цената в оранжево?
traveler Публикувано: 14 октомври, 2021 Публикувано: 14 октомври, 2021 Днес си преглеждах трансакциите по картата и се оказа,че за 3 нощувки във Флоренция не са "дръпнали" пари.През цялото време на пребиваването ми в т.нар.Tourist House Panzani не се появи никой от персонала, и поради това си мислех че са изтеглени. Ключовете ми бяха оставени в плик в предверието на рецепцията,отгоре на всичко и бяха за друга стая.Един час се обяснявахме докато се разберем. Изобщо голям майтап. Сега в обявената карта в Booking почти няма пари, смятам да я закривам. Ако си искат парите има хиляда начина да се свържат. Да предприемам ли нещо (като например да преведа пари в картата) или да чакам вест от тях?
jul Публикувано: 14 октомври, 2021 Публикувано: 14 октомври, 2021 Аз бих им писала. Все пак сте ползвали нощувките.
Velmar Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 Резервирах студио в Ница за което е описано че се дължи депозит в размер на 150 евро като гаранция за евентуални щети.Как и кога точно се заплаща това? Не е описано в сайта , а не ми се е случвало досега подобно изискване...
bobole4e Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 Аз съм плащала такъв депозит на ръка, при настаняване. Всичко платих на хоста -нощувките+депозит в брой. Като си тръгвахме той дойде да приеме един вид апартамента, дори не го погледна, само ни върна депозита и това беше. 3
ZORI Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 Някой да ми даде телефон на booking. Анулирах си хотела и го смених с друг, видях,че имам анулация. Сега виждам,че хотела ми е потвърдил поръчката и е профила резервацията не е анулирана
Jenbel Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 преди 16 минути , ZORI каза: Някой да ми даде телефон на booking. Анулирах си хотела и го смених с друг, видях,че имам анулация. Сега виждам,че хотела ми е потвърдил поръчката и е профила резервацията не е анулирана Аз комуникирам с тях само писмено. Пиши им, през профила на резервацията имаш секция Връзка с отдел обслужване на клиенти. Кореспонденцията ще се трупа там. Между другото може да имат бъг в системата, свързан със статус на резервация, защото аз до преди няколко дни бях с подобен на твоя проблем. Имах завършена резервация, била съм в мястото на настаняване, но поради системно грешка получих имейл за "noshow" и статус "анулирана". Наложи се да пиша на съпорта многократно, както и те на мен докато успеят да се справят технически с проблема. Допълнително се наложи да генерират изкуствено линк за мен, през който да мога да напиша ревю за мястото, защото системата и това не ми позволяваше. Накратко исках да кажа, че съпортът на Букинг си върши работата и помага колкото и време да отнеме това. 3
Препоръчано мнение Duke Публикувано: 16 декември, 2021 Препоръчано мнение Публикувано: 16 декември, 2021 Преди 1 час, ZORI каза: Някой да ми даде телефон на booking. Анулирах си хотела и го смених с друг, видях,че имам анулация. Сега виждам,че хотела ми е потвърдил поръчката и е профила резервацията не е анулирана 008001194467 - необходимо е да въведеш номер на резервация и пин код, след което се свързваш със служител на Booking.com 3
Dreamm Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 Какво е третото ниво в booking? 1
Lindt Публикувано: 16 декември, 2021 Автор Публикувано: 16 декември, 2021 преди 1 минута , Dreamm каза: Какво е третото ниво в booking? Трябва да е нещо ново Не ни го е показвало дори като опция
yordanov Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 Наистина е нещо ново. В апп-а не излиза, но ето от сайта: 3
chandni Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 Да... И мъжът ми без да разбере, е станал 3 ниво... Сега го видяхме в акаунта му, когато прочетох тук. 3 1
Lindt Публикувано: 16 декември, 2021 Автор Публикувано: 16 декември, 2021 преди 2 минути , chandni каза: Да... И мъжът ми без да разбере, е станал 3 ниво... Сега го видяхме в акаунта му, когато прочетох тук. е, раздуй де, какво пише, че получавате? П.П. Аха, видях по-горе. Ама защо ние нямаме. Отивам да видя дали и аз не съм недоразбрала. 1
chandni Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 преди 9 минути , Lindt каза: е, раздуй де, какво пише, че получавате? Ами @yordanov горе е постнал какво получават 3-то ниво... Освен отстъпката от 10 и 15% за Genius2, има и 20% за 3-то ниво, както и приоритетна поддръжка за всяка резервация в реално време. Цитат Възползвайте се от безплатен безсрочен достъп до награди за пътувания в участващите в програмата места за настаняване по света. Отстъпки от 10% – 20% Тази отстъпка от 10%, 15% или 20% се прилага към цената без данъци и такси Безплатна закуска Насладете се на безплатна закуска с Genius престой Безплатен ъпгрейд на стая Бъдете максимално удовлетворени от престоя си с безплатен ъпгрейд Приоритетно обслужване за всички резервации Свържете се директно със служител в реално време, за да обсъдите въпроси или промени по резервацията ви 1
Dreamm Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 Намерих информация и в приложението: 1
Lindt Публикувано: 16 декември, 2021 Автор Публикувано: 16 декември, 2021 Ами нямаме ниво 3. Скандално е това. Само за Колумбия са ми 11 активните резервации и ще станат 13.
chandni Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 преди 7 минути , Lindt каза: Ами нямаме ниво 3. Скандално е това. Само за Колумбия са ми 11 активните резервации и ще станат 13. Трябва да са завършени, а не предстоящи. Ние имаме над 50 завършени в основния профил на мъжа ми. 3 1
Lindt Публикувано: 16 декември, 2021 Автор Публикувано: 16 декември, 2021 преди 4 минути , chandni каза: Трябва да са завършени, а не предстоящи. Ние имаме над 50 завършени в основния профил на мъжа ми. Ако съдя по този текст, след Колумбия се обявяваме за много готини и въобще няма да може да се говори с нас: 6
muchachote Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 Ivaylo Naydenov Nivel 3 de Genius Реално, ползваш 10% отстъпка от цената на стаята, 20% никога не са ми давали!!! Безплатна закуска- където изобщо предлагат закуска. А щом е безплатна, значи е примерно един кроасан, купен от магазина отсреща, и едно кафе😋 3
Mary Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 О, благодаря, че споделихте, та да разбера и аз, че съм се издигнала чак до ниво 3. 3 2
Препоръчани мнения
Публикувано от Duke,
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега