Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

Публикувано:
На 14.04.2021 г. в 11:14, Мари Николова каза:

споменавам десктопа за да сме наясно с особеностите на Букинг. Ще го проверя по някое време. 

Дори през десктопа няма вариант да се ползва уолета, ако плащането е в мястото за настаняване и е с безплатно анулиране.

Публикувано:
преди 19 минути , Мари Николова каза:

Дори през десктопа няма вариант да се ползва уолета, ако плащането е в мястото за настаняване и е с безплатно анулиране.

Забелязал съм,че има мн хотели за които пише плащане с уолет и в последствие не става.

Това което ми направи впечатление е ,че при хотелите , които можеш да платиш с уолет ,след избора на стая  в горната част на екрана на мобилното приложение има три точки ,като стъпки докато стигнеш отметката след тях.

На тези хотели ,които уж може да се ползва уолет,но не става след това, стъпките са две преди отметката

IMG-20210415-WA0012.jpg

  • Харесвам 3
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Не зная, дали това е точната тема, че днес имах случка с Букинг.

Направила съм резервация, за 15 дни, в хотел на Сицилия, където сме били, знам, че е хубаво и с право на безплатна отмяна. Че всичките хубави вили, дето ги знам из Ното, Пунта Сека и Авола, искат предплащане, без право на отказване. Ако откажеш - сумата не ти я връщат или, връщат, най-много 50%.

Но нашата, в Пунта Сека, нищо не връща:(

И днеска получавам депеша от Букинг, че хотелът бил затворен до 11 юни и да канселирам. Писах, че няма да канселирам, държа си на резервацията.

Проверих, ако изтегля със седмица натам / което не ми е проблем/, какво ще е цената - тъкмо, с почти 1000 евро отгоре.

Звънят ми от Букинг, относно  резервацията, говорим на английски, не че не мога се разбра, ама, рекох, да ми се обадят на Български.

След малко ми се обади и девойка, говореща български. Дали съм съгласна, да сменим датите. Да, съгласна съм  но , ако се запази същата цена, на която съм резервирала, че новата е, с  почти 1000 евро по-висока. Момичето рече, да седя на телефона, че да преговарят с хотела. Дългичко преговаряха, след което ми каза, че италианците са се съгласили и ми изпрати новата резервация, с новите дати и същата цена.

Няколко пъти имам такива случки с Букинг, въпросът винаги се решава в моя полза. Похвалвам ги.

 

  • Харесвам 7
  • Браво 6
Публикувано:
преди 6 минути , bobole4e каза:

Добре, че не взе самолетните билети. 

Да, добре! Обаче, аз винаги купувам по тарифата флекс, с 32 кила багаж и места, та нямаше проблем, да сменям датите - безплатно е.Ама, пак си е разправия.

  • Харесвам 1
  • 3 месеца по-късно ...
Публикувано:

На някой случвало ли му се е при търсене на хотел в booking да му излизат резултати с цена в оранжев цвят, но когато се отвори страницата с хотела, реалната цена да е много по-висока? Пробвах през телефон, десктоп, апликация, няколко различни хотела, за които излиза цена при търсене по този начин, но при опит за резервация цената се променя. Каква е причината и има ли начин да се хване цената в оранжево?

 

 

 

 

Screenshot.jpg

  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Днес си преглеждах трансакциите по картата и се оказа,че за 3 нощувки във Флоренция не са "дръпнали" пари.През цялото време на пребиваването ми в т.нар.Tourist House Panzani не се появи никой от персонала, и поради това си мислех че са изтеглени. Ключовете ми бяха оставени в плик в предверието на рецепцията,отгоре на всичко и бяха за друга стая.Един час се обяснявахме докато се разберем. Изобщо голям майтап.

Сега в обявената карта в Booking  почти няма пари, смятам да я закривам. Ако си искат парите има хиляда начина да се свържат.

Да предприемам ли нещо (като например да преведа пари в картата) или да чакам вест от тях?

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Резервирах студио в Ница за което е описано че се дължи депозит в размер на 150  евро като гаранция за евентуални щети.Как и кога точно се заплаща   това? Не е описано   в сайта , а не ми се е случвало досега подобно изискване...

Публикувано:

Аз съм плащала такъв депозит на ръка, при настаняване. Всичко платих на хоста -нощувките+депозит в брой. Като си тръгвахме той дойде да приеме един вид апартамента, дори не го погледна, само ни върна депозита и това беше.

  • Харесвам 3
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Някой да ми даде телефон на booking. Анулирах си хотела и го смених с друг, видях,че имам анулация. Сега виждам,че хотела ми е потвърдил поръчката и е профила резервацията не е анулирана

Публикувано:
преди 16 минути , ZORI каза:

Някой да ми даде телефон на booking. Анулирах си хотела и го смених с друг, видях,че имам анулация. Сега виждам,че хотела ми е потвърдил поръчката и е профила резервацията не е анулирана

Аз комуникирам с тях само писмено. Пиши им, през профила на резервацията имаш секция Връзка с отдел обслужване на клиенти. Кореспонденцията ще се трупа там. Между другото може да имат бъг в системата, свързан със статус на резервация, защото аз до преди няколко дни бях с подобен на твоя проблем. Имах завършена резервация, била съм в мястото на настаняване, но поради системно грешка получих имейл за "noshow" и статус "анулирана". Наложи се да пиша на съпорта многократно, както и те на мен докато успеят да се справят технически с проблема. Допълнително се наложи да генерират изкуствено линк за мен, през който да мога да напиша ревю за мястото, защото системата и това не ми позволяваше. Накратко исках да кажа, че съпортът на Букинг си върши работата и помага колкото и време да отнеме това.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 минута , Dreamm каза:

Какво е третото ниво в booking?

 

20211216_203716.jpg

Трябва да е нещо ново :search: Не ни го е показвало дори като опция 

Публикувано:

Да... И мъжът ми без да разбере, е станал 3 ниво... Сега го видяхме в акаунта му, когато прочетох тук.

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Публикувано:
преди 2 минути , chandni каза:

Да... И мъжът ми без да разбере, е станал 3 ниво... Сега го видяхме в акаунта му, когато прочетох тук.

е, раздуй де, какво пише, че получавате? 

П.П. Аха, видях по-горе. Ама защо ние нямаме. Отивам да видя дали и аз не съм недоразбрала.

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 9 минути , Lindt каза:

е, раздуй де, какво пише, че получавате? 

Ами @yordanov горе е постнал какво получават 3-то ниво... Освен отстъпката от 10 и 15% за Genius2, има и 20% за 3-то ниво, както и приоритетна поддръжка за всяка резервация в реално време. 

 

Цитат
Възползвайте се от безплатен безсрочен достъп до награди за пътувания в участващите в програмата места за настаняване по света.
  •  
    Отстъпки от 10% – 20%
    Тази отстъпка от 10%, 15% или 20% се прилага към цената без данъци и такси
  •  
    Безплатна закуска
    Насладете се на безплатна закуска с Genius престой
  •  
    Безплатен ъпгрейд на стая
    Бъдете максимално удовлетворени от престоя си с безплатен ъпгрейд
  •  
    Приоритетно обслужване за всички резервации
    Свържете се директно със служител в реално време, за да обсъдите въпроси или промени по резервацията ви
 

IMG_20211216_210647.jpg

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 7 минути , Lindt каза:

Ами нямаме ниво 3. Скандално е това. Само за Колумбия са ми 11 активните резервации и ще станат 13. 

Трябва да са завършени, а не предстоящи. Ние имаме над 50 завършени в основния профил на мъжа ми. 

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 4 минути , chandni каза:

Трябва да са завършени, а не предстоящи. Ние имаме над 50 завършени в основния профил на мъжа ми. 

Ако съдя по този текст, след Колумбия се обявяваме за много готини и въобще няма да може да се говори с нас: 

image.png.5ec3a91933957296493350d6c0dfb199.png 

  • Смея се 6
Публикувано:
Реално, ползваш 10% отстъпка от цената на стаята, 20% никога не са ми давали!!! Безплатна закуска- където изобщо предлагат закуска. А щом е безплатна, значи е примерно един кроасан, купен от магазина отсреща, и едно кафе😋
  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.