Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

   Като Жоро и Станислав и аз по-малко използвам букинг , основно в Европа . От любопитство си преброих резервациите при тях за последните 2 години ,

34 реализирани резервации със  75 нощувки . И съм си ниво 2 😪  . С две думи няма никаква логика 🙂  .  И нито един код за толкова години .

 

 Нещо на корупция намирисва 🙂 . Мафия ! Мафия !

 

 На кой да си платя , че да ме награди с още 1-2 звездички . Така не се живее ! 🙂 

 

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 47 минути , ivooo каза:

   Като Жоро и Станислав и аз по-малко използвам букинг , основно в Европа . От любопитство си преброих резервациите при тях за последните 2 години ,

34 реализирани резервации със  75 нощувки . И съм си ниво 2 😪  . С две думи няма никаква логика 🙂  .  И нито един код за толкова години .

 

 Нещо на корупция намирисва 🙂 . Мафия ! Мафия !

 

 На кой да си платя , че да ме награди с още 1-2 звездички . Така не се живее ! 🙂 

 

Ниво 2 през APP или пред компютър, че явно на компютър стигат само до 2 нивата 😄 😄 

Връзка към коментар
преди 14 часа, stanimir каза:

Откога Booking продават и полети ? 

 

 

IMG_20211217_234637.jpg

 

За България изписва това ,но не ми се проверява през друго IP какво ще даде :

 

 

IMG_20211217_235428.jpg


от две години само 😃 , за лаиците да напомня , че са собственици на Каяк . Тяхното отроче Агода също продава полети .

 

Няма нищо изненадващо предвид, че големият конкурент Експидия продава полети , Кар рентали и хотелски резервации от сто години…

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте!

Имате ли опит с анулиране на резервация без удържане на такси след срока за безплатно анулиране след диагностициране с Ковид? В случай, че хотелът не се съгласи да възстанови цялата сума, има ли опция за повдигане на диспут чрез букинг? Изтеглихме късата клечка...

Връзка към коментар
преди 36 минути , mon4ita каза:

Здравейте!

Имате ли опит с анулиране на резервация без удържане на такси след срока за безплатно анулиране след диагностициране с Ковид? В случай, че хотелът не се съгласи да възстанови цялата сума, има ли опция за повдигане на диспут чрез букинг? Изтеглихме късата клечка...

Моят съвет е да се свържете с Booking и да помолите да съдействат. Шансовете хотелът да се съгласи да възстанови вече изтеглена сума или да не прилага опцията за изтегляне на сумата от картата е нищожен в сравнение с възможността да бъдат "натиснати" от самите Booking. Имам няколко подобни случая, всичките свързани с пандемията, като получих пълно съдействие от Booking и всички суми ми бяха възстановени от хотелите, респективно не беше приложена опцията за изтегляне на сумата след изтичане на срока за безплатна отмяна от моя страна...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз имам подобен опит. При нас беше минала датата за безплатна анулация, но хотелът не беше изтеглил пари все още. Поисках безплатно канцелиране заради ковид положителен тест и те се съгласиха , даже хотела ми изпрати код за намаление при следваща резервация на сайта им. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Благодаря за съветите! За момента удрям на камък след като хотела ме отряза с предтекста, че това им били условията и нямало как да се възстановят парите особено след като резервацията е по празниците. Писах на букинг, за съжаление и те не се оказаха особено кооперативни по случая. Надявам се все пак днес на хепи енд. Миналата година отново имах подобен случай и от хотела без никакъв проблем възстановиха парите по сметката ми. Става въпрос за хотели в България, забравих да спомена.

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
На 18.12.2021 г. в 9:02, funny каза:

Аз съм ниво 3 през мобилния App и ниво 2 на компютъра 🙂

 

И при мен е интересно 🙂

имам два профила - с ниво 3 и с ниво 1. Цените и в двата профила са ми еднакви 🙂

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Похвалвам новата услуга с приоритетния съпорт на Genius 3, който се появи автоматично в акаунта ни по време на пътуването и даже го ползвахме. Имахме две ситуации с овърбукинг в хотелите - веднъж за 1 стая от 2, веднъж за цялата резервация. 

Процедурата по получаване на алтернативно настаняване е от няколко стъпки и отнема около 3 часа. Което не е приятно, ако си научил, че ти трябва нов хотел, когато вече си стигнал на рецепцията на избрания. 

- първа част е овърбукнатият хотел да потвърди на booking.com, че има проблем с резервацията ти и пак те за 30 минути да измислят вариант за настаняване. 

- втора част е booking да предложи 2 различни хотела - още около час. 

- финална част е да предложиш ти хотел, да изчакат одобрение на допълнителните разходи и ти да си резервираш и платиш новия. После искат фактурата и възстановяват в акаунта средствата. Ти сам си преценяваш дали да останат в профила ти като кредит или да "изтеглите паричния кредит" към карта.  

Ние втория път знаехме как минава всичко и искахме да пропуснем стъпките с техните предложения като им пратим единствения свободен хотел в градчето и направо да го предложат него, но не ни се получи и пак отне 3 часа докато получим него. Ако го бяха запазили междувременно, но знам какво се прави с извънредните разходи за транспортиране. Ако ние го бяхме запазили, не знам как щяха да получат одобрение за същия хотел агентите в чата. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Някой занимавал ли се е с Гаранция за най ниска цена?

Намирам по ниска цена на резервиран хотел, чрез с Гугъл мапс, където същото място за настаняване Агода дава по добра цена. Разбира се трябва да се мине през линка на Гугъл мапс, а не директно да се търси в Агода. Разликата е около 20%, а се печели и допълнителен кешбек в самата Агода.

 

Връзка към коментар
преди 13 минути , Shlosera каза:

Някой занимавал ли се е с Гаранция за най ниска цена?

Да, няколко пъти. Трябва да спазиш точно условията на букинг за да се възползваш, въпреки, че правят и изключения в желанието си да запазят клиента. Първо трябва да направиш резервацията в букинг(най-добре с безплатна отмяна) и след това да опишеш подробно стъпките за постигането на най-добра цена, като дадеш линк към Агода(не пропускай да споменеш и кешбека) 🙂 Преди разликата я превеждаха директно по картата, след като мине резервацията, но сега е по-вероятно да я заредят като кредит в профила. Имай предвид риска да е останала една единствена стая от определен вид.След като я резервираш в букинг, вероятно няма да излезе вече в агода. Същото се отнася и за апартаментите.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Ако не си плащал, анулирай и резервирай наново. Ако си платил, пускай в Букинг инфо с линк с по-добрата цена. Правил съм го, връщат разликата след резервацията, трябва да е еднотипна.

АГОДА ме изненадаха и мен много приятно по коледните празници. По същия начин, чрез Гугъл мапс, много по-ниски цени от Букинг, моя случай беше за Венеция, 30-40% по ниски цени.  

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Историята с тази резервация в booking.com е малко драматична. Направих я с грешни дати, а беше с невъзвръщаема стойност и я платих директно, защото се възползвах от 25% кешбек във Vivid (Ако някой желае линк за регистрация във Вивид мога да му пратя на ЛС, че съм опукал целия кешбек и сега ми трябва нов). Установих грешката си веднага след плащането, а от хотела отказаха да я отменят безплатно. На всичко отгоре изчезна и опцията за промяна на датите, след отказа. Наложи се да говоря директно с букинг.ком, които съдействаха и успях да сменя датите, като доплатих разликата от 20-тина % или около 300лв, което си е цифра. Говорим за Дубай. Примирен с това, че все пак не загубих 1200 лв, а само 300, днес докато се рових из Google Maps какво има около хотела, се светнах че я има тази опция Гаранция за най - ниска цена. Явно роботите на Агода доста добре шарят за привличане на лоялни клиенти с Genius 3 акаунти 🙂 .

Изпратил съм екранни снимки на на букинг, защото определено с различни акаунти от моите, излизат различни цени. 

По същия начин, направих резервация за един апартамент в Истанбул миналия петък (07.01.2022), като цената в Агода беше очеизваждащо по ниска, с около 40%. от букинг. Разбира се проверих и цената при директна резервация, но там беше още по голяма разликата.

Връзка към коментар

Използвай онлайн чата на Букинг за съответната резервация.ще се свържеш почти веднага с бг говорящ агент  Прати им и линк/с Агода са под една шапка/, отговарят веднага. Предполагам, че няма да имаш никакъв проблем.

Връзка към коментар

Нещо не им работи чата добре. Не можах да прикача файловете, за това ми пратиха мейл, чрез който прикачих всичко. Сега чакам резултата 🙂

Обслужването по телефона на български е доста добре, в сравнение с английския. Повече не искам да чуя никой от англоговорящия съпорт, защото до сега никаква работа не са ми свършили.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Опитват се да ни стимулират да ги ползваме. И мен ме повишиха до 3-то ниво без въобще да съм ги ползвам през 2021-а. От доста време букинг.ком се е превърнал за мен в чудесна база данни за хотелите с много снимки и ревюта. 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Какво означава 

  •  
  •  
  • Гъвкавост за промяна на дати при промяна на плановете
  • С невъзвръщаема стойност
  • Genius отстъпката от 10% се прилага към цената без данъци и такси

 

 

 

Как може хем да е с невъзвращаема стойност и хем да има гъвкавост за промяна на дати?

 

Висчки опции ми изглеждат еднакви, само дето са с различни цени.

 

 

Връзка към коментар
преди 6 минути , Nivear каза:

Какво означава 

  •  
  •  
  • Гъвкавост за промяна на дати при промяна на плановете
  • С невъзвръщаема стойност
  • Genius отстъпката от 10% се прилага към цената без данъци и такси

 

 

 

Как може хем да е с невъзвращаема стойност и хем да има гъвкавост за промяна на дати?

 

Висчки опции ми изглеждат еднакви, само дето са с различни цени.

 

 

Не можеш да си анулираш безплатно резервацията, но може да си смениш датите, в които да отидеш там. Добър вариант за европейски пътувания, непотребен ми е за Галапагос примерно....

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Nivear каза:

Благодаря ти. Значи е по-важна опцията за промяна от колкото за анулиране за мен.

Е, въпрос на специфика на пътуването. Обаче не съм я тествала и не знам дали няма да е с доплащане тази промяна, ако изместваш посещението в посока лятото например. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.