stanimir Публикувано: 17 декември, 2021 Сподели Публикувано: 17 декември, 2021 Откога Booking продават и полети ? За България изписва това ,но не ми се проверява през друго IP какво ще даде : Връзка към коментар
ivooo Публикувано: 18 декември, 2021 Сподели Публикувано: 18 декември, 2021 Като Жоро и Станислав и аз по-малко използвам букинг , основно в Европа . От любопитство си преброих резервациите при тях за последните 2 години , 34 реализирани резервации със 75 нощувки . И съм си ниво 2 😪 . С две думи няма никаква логика 🙂 . И нито един код за толкова години . Нещо на корупция намирисва 🙂 . Мафия ! Мафия ! На кой да си платя , че да ме награди с още 1-2 звездички . Така не се живее ! 🙂 . 1 2 Връзка към коментар
funny Публикувано: 18 декември, 2021 Сподели Публикувано: 18 декември, 2021 Аз съм ниво 3 през мобилния App и ниво 2 на компютъра 🙂 1 1 Връзка към коментар
stormbringer Публикувано: 18 декември, 2021 Сподели Публикувано: 18 декември, 2021 преди 47 минути , ivooo каза: Като Жоро и Станислав и аз по-малко използвам букинг , основно в Европа . От любопитство си преброих резервациите при тях за последните 2 години , 34 реализирани резервации със 75 нощувки . И съм си ниво 2 😪 . С две думи няма никаква логика 🙂 . И нито един код за толкова години . Нещо на корупция намирисва 🙂 . Мафия ! Мафия ! На кой да си платя , че да ме награди с още 1-2 звездички . Така не се живее ! 🙂 . Ниво 2 през APP или пред компютър, че явно на компютър стигат само до 2 нивата 😄 😄 Връзка към коментар
ivooo Публикувано: 18 декември, 2021 Сподели Публикувано: 18 декември, 2021 преди 2 часа, stormbringer каза: Ниво 2 през APP или пред компютър, че явно на компютър стигат само до 2 нивата 😄 😄 И на 2-те . Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 18 декември, 2021 Сподели Публикувано: 18 декември, 2021 преди 14 часа, stanimir каза: Откога Booking продават и полети ? За България изписва това ,но не ми се проверява през друго IP какво ще даде : от две години само 😃 , за лаиците да напомня , че са собственици на Каяк . Тяхното отроче Агода също продава полети . Няма нищо изненадващо предвид, че големият конкурент Експидия продава полети , Кар рентали и хотелски резервации от сто години… 2 Връзка към коментар
mon4ita Публикувано: 20 декември, 2021 Сподели Публикувано: 20 декември, 2021 Здравейте! Имате ли опит с анулиране на резервация без удържане на такси след срока за безплатно анулиране след диагностициране с Ковид? В случай, че хотелът не се съгласи да възстанови цялата сума, има ли опция за повдигане на диспут чрез букинг? Изтеглихме късата клечка... Връзка към коментар
Duke Публикувано: 20 декември, 2021 Сподели Публикувано: 20 декември, 2021 преди 36 минути , mon4ita каза: Здравейте! Имате ли опит с анулиране на резервация без удържане на такси след срока за безплатно анулиране след диагностициране с Ковид? В случай, че хотелът не се съгласи да възстанови цялата сума, има ли опция за повдигане на диспут чрез букинг? Изтеглихме късата клечка... Моят съвет е да се свържете с Booking и да помолите да съдействат. Шансовете хотелът да се съгласи да възстанови вече изтеглена сума или да не прилага опцията за изтегляне на сумата от картата е нищожен в сравнение с възможността да бъдат "натиснати" от самите Booking. Имам няколко подобни случая, всичките свързани с пандемията, като получих пълно съдействие от Booking и всички суми ми бяха възстановени от хотелите, респективно не беше приложена опцията за изтегляне на сумата след изтичане на срока за безплатна отмяна от моя страна... 3 Връзка към коментар
Бръмбар Публикувано: 21 декември, 2021 Сподели Публикувано: 21 декември, 2021 Аз имам подобен опит. При нас беше минала датата за безплатна анулация, но хотелът не беше изтеглил пари все още. Поисках безплатно канцелиране заради ковид положителен тест и те се съгласиха , даже хотела ми изпрати код за намаление при следваща резервация на сайта им. 4 Връзка към коментар
mon4ita Публикувано: 21 декември, 2021 Сподели Публикувано: 21 декември, 2021 Благодаря за съветите! За момента удрям на камък след като хотела ме отряза с предтекста, че това им били условията и нямало как да се възстановят парите особено след като резервацията е по празниците. Писах на букинг, за съжаление и те не се оказаха особено кооперативни по случая. Надявам се все пак днес на хепи енд. Миналата година отново имах подобен случай и от хотела без никакъв проблем възстановиха парите по сметката ми. Става въпрос за хотели в България, забравих да спомена. Връзка към коментар
jul Публикувано: 21 декември, 2021 Сподели Публикувано: 21 декември, 2021 Ако удариш на камък с възстановяване, поне пробвай да договориш ползване за други дати. Все е нещо пред нищо. 3 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 13 януари, 2022 Сподели Публикувано: 13 януари, 2022 На 18.12.2021 г. в 9:02, funny каза: Аз съм ниво 3 през мобилния App и ниво 2 на компютъра 🙂 И при мен е интересно 🙂 имам два профила - с ниво 3 и с ниво 1. Цените и в двата профила са ми еднакви 🙂 1 Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 13 януари, 2022 Автор Сподели Публикувано: 13 януари, 2022 Похвалвам новата услуга с приоритетния съпорт на Genius 3, който се появи автоматично в акаунта ни по време на пътуването и даже го ползвахме. Имахме две ситуации с овърбукинг в хотелите - веднъж за 1 стая от 2, веднъж за цялата резервация. Процедурата по получаване на алтернативно настаняване е от няколко стъпки и отнема около 3 часа. Което не е приятно, ако си научил, че ти трябва нов хотел, когато вече си стигнал на рецепцията на избрания. - първа част е овърбукнатият хотел да потвърди на booking.com, че има проблем с резервацията ти и пак те за 30 минути да измислят вариант за настаняване. - втора част е booking да предложи 2 различни хотела - още около час. - финална част е да предложиш ти хотел, да изчакат одобрение на допълнителните разходи и ти да си резервираш и платиш новия. После искат фактурата и възстановяват в акаунта средствата. Ти сам си преценяваш дали да останат в профила ти като кредит или да "изтеглите паричния кредит" към карта. Ние втория път знаехме как минава всичко и искахме да пропуснем стъпките с техните предложения като им пратим единствения свободен хотел в градчето и направо да го предложат него, но не ни се получи и пак отне 3 часа докато получим него. Ако го бяха запазили междувременно, но знам какво се прави с извънредните разходи за транспортиране. Ако ние го бяхме запазили, не знам как щяха да получат одобрение за същия хотел агентите в чата. 7 Връзка към коментар
Shlosera Публикувано: 13 януари, 2022 Сподели Публикувано: 13 януари, 2022 Някой занимавал ли се е с Гаранция за най ниска цена? Намирам по ниска цена на резервиран хотел, чрез с Гугъл мапс, където същото място за настаняване Агода дава по добра цена. Разбира се трябва да се мине през линка на Гугъл мапс, а не директно да се търси в Агода. Разликата е около 20%, а се печели и допълнителен кешбек в самата Агода. Връзка към коментар
iMari Публикувано: 13 януари, 2022 Сподели Публикувано: 13 януари, 2022 преди 13 минути , Shlosera каза: Някой занимавал ли се е с Гаранция за най ниска цена? Да, няколко пъти. Трябва да спазиш точно условията на букинг за да се възползваш, въпреки, че правят и изключения в желанието си да запазят клиента. Първо трябва да направиш резервацията в букинг(най-добре с безплатна отмяна) и след това да опишеш подробно стъпките за постигането на най-добра цена, като дадеш линк към Агода(не пропускай да споменеш и кешбека) 🙂 Преди разликата я превеждаха директно по картата, след като мине резервацията, но сега е по-вероятно да я заредят като кредит в профила. Имай предвид риска да е останала една единствена стая от определен вид.След като я резервираш в букинг, вероятно няма да излезе вече в агода. Същото се отнася и за апартаментите. 4 Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 13 януари, 2022 Сподели Публикувано: 13 януари, 2022 Ако не си плащал, анулирай и резервирай наново. Ако си платил, пускай в Букинг инфо с линк с по-добрата цена. Правил съм го, връщат разликата след резервацията, трябва да е еднотипна. АГОДА ме изненадаха и мен много приятно по коледните празници. По същия начин, чрез Гугъл мапс, много по-ниски цени от Букинг, моя случай беше за Венеция, 30-40% по ниски цени. 4 Връзка към коментар
Shlosera Публикувано: 13 януари, 2022 Сподели Публикувано: 13 януари, 2022 Историята с тази резервация в booking.com е малко драматична. Направих я с грешни дати, а беше с невъзвръщаема стойност и я платих директно, защото се възползвах от 25% кешбек във Vivid (Ако някой желае линк за регистрация във Вивид мога да му пратя на ЛС, че съм опукал целия кешбек и сега ми трябва нов). Установих грешката си веднага след плащането, а от хотела отказаха да я отменят безплатно. На всичко отгоре изчезна и опцията за промяна на датите, след отказа. Наложи се да говоря директно с букинг.ком, които съдействаха и успях да сменя датите, като доплатих разликата от 20-тина % или около 300лв, което си е цифра. Говорим за Дубай. Примирен с това, че все пак не загубих 1200 лв, а само 300, днес докато се рових из Google Maps какво има около хотела, се светнах че я има тази опция Гаранция за най - ниска цена. Явно роботите на Агода доста добре шарят за привличане на лоялни клиенти с Genius 3 акаунти 🙂 . Изпратил съм екранни снимки на на букинг, защото определено с различни акаунти от моите, излизат различни цени. По същия начин, направих резервация за един апартамент в Истанбул миналия петък (07.01.2022), като цената в Агода беше очеизваждащо по ниска, с около 40%. от букинг. Разбира се проверих и цената при директна резервация, но там беше още по голяма разликата. Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 13 януари, 2022 Сподели Публикувано: 13 януари, 2022 Използвай онлайн чата на Букинг за съответната резервация.ще се свържеш почти веднага с бг говорящ агент Прати им и линк/с Агода са под една шапка/, отговарят веднага. Предполагам, че няма да имаш никакъв проблем. Връзка към коментар
Shlosera Публикувано: 13 януари, 2022 Сподели Публикувано: 13 януари, 2022 Нещо не им работи чата добре. Не можах да прикача файловете, за това ми пратиха мейл, чрез който прикачих всичко. Сега чакам резултата 🙂 Обслужването по телефона на български е доста добре, в сравнение с английския. Повече не искам да чуя никой от англоговорящия съпорт, защото до сега никаква работа не са ми свършили. 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 19 януари, 2022 Сподели Публикувано: 19 януари, 2022 Пратиха ми мейл, че вече съм ниво 3 Гениалност, нямам нови резервации от септември. 2 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 19 януари, 2022 Сподели Публикувано: 19 януари, 2022 Опитват се да ни стимулират да ги ползваме. И мен ме повишиха до 3-то ниво без въобще да съм ги ползвам през 2021-а. От доста време букинг.ком се е превърнал за мен в чудесна база данни за хотелите с много снимки и ревюта. 🙂 3 Връзка към коментар
Madonna Публикувано: 24 март, 2022 Сподели Публикувано: 24 март, 2022 Какво означава Гъвкавост за промяна на дати при промяна на плановете • С невъзвръщаема стойност Genius отстъпката от 10% се прилага към цената без данъци и такси Как може хем да е с невъзвращаема стойност и хем да има гъвкавост за промяна на дати? Висчки опции ми изглеждат еднакви, само дето са с различни цени. Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 24 март, 2022 Автор Сподели Публикувано: 24 март, 2022 преди 6 минути , Nivear каза: Какво означава Гъвкавост за промяна на дати при промяна на плановете • С невъзвръщаема стойност Genius отстъпката от 10% се прилага към цената без данъци и такси Как може хем да е с невъзвращаема стойност и хем да има гъвкавост за промяна на дати? Висчки опции ми изглеждат еднакви, само дето са с различни цени. Не можеш да си анулираш безплатно резервацията, но може да си смениш датите, в които да отидеш там. Добър вариант за европейски пътувания, непотребен ми е за Галапагос примерно.... 1 Връзка към коментар
Madonna Публикувано: 24 март, 2022 Сподели Публикувано: 24 март, 2022 Благодаря ти. Значи е по-важна опцията за промяна от колкото за анулиране за мен. Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 24 март, 2022 Автор Сподели Публикувано: 24 март, 2022 преди 6 минути , Nivear каза: Благодаря ти. Значи е по-важна опцията за промяна от колкото за анулиране за мен. Е, въпрос на специфика на пътуването. Обаче не съм я тествала и не знам дали няма да е с доплащане тази промяна, ако изместваш посещението в посока лятото например. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Duke,
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега