Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

преди 1 час, Lindt каза:

Е, въпрос на специфика на пътуването. Обаче не съм я тествала и не знам дали няма да е с доплащане тази промяна, ако изместваш посещението в посока лятото например. 

Право на промяна само веднъж, в нашия случай до 1ви Април (пътуваме на 04.04) и доплащане ако цените са по-високи.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...

Имам едно питане за всички, които ползват отстъпките с Genius на Booking - в момента съм ниво 2 и имам известие, че ако осъществя  6 престоя до началото на август, ще получа ниво 3. Планирам голямо пътуване и ми трябват 4 резервации - едната включва 3 нощувки на едно и също място. Въпросът ми е - ако разбия нощувките на три отделни и букна това място с три отделни резервации за три последователни нощувки, това ще се счита ли за три отделни резервации? 

Връзка към коментар
преди 26 минути , obsession каза:

Имам едно питане за всички, които ползват отстъпките с Genius на Booking - в момента съм ниво 2 и имам известие, че ако осъществя  6 престоя до началото на август, ще получа ниво 3. Планирам голямо пътуване и ми трябват 4 резервации - едната включва 3 нощувки на едно и също място. Въпросът ми е - ако разбия нощувките на три отделни и букна това място с три отделни резервации за три последователни нощувки, това ще се счита ли за три отделни резервации? 

Да, възможно е да го направиш, защото гледат броят на резервациите без значение колко нощувки съдържа всяка резервация.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Имам следния казус - от място за настаняване ми пишат, че ще анулират резервацията ми, защото ще има ремонт по това време при тях и няма да приемат гости. Каква е политиката на букинг в подобни ситуации? Предполагам, че ще ми потърсят алтернатива, но без да доплащам? Ще ми дадат ли възможност да видя алтернативния хотел, преди да им потвърдя, или ще ходя някъде на сляпо?

Връзка към коментар
преди 15 минути , jorrro каза:

Имам следния казус - от място за настаняване ми пишат, че ще анулират резервацията ми, защото ще има ремонт по това време при тях и няма да приемат гости. Каква е политиката на букинг в подобни ситуации? Предполагам, че ще ми потърсят алтернатива, но без да доплащам? Ще ми дадат ли възможност да видя алтернативния хотел, преди да им потвърдя, или ще ходя някъде на сляпо?

Най-добре ти си намери нещо, което да те устройва. Преди да резервираш уведоми букинг за съобщението от хотела, покажи им новото място за настаняване и настоявай да поемат разликата в цената, ако има такава. 

В тази тема скоро коментирахме сходни ситуации:

 

 

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

имам странно съобщение от букинг на пощата по повод предстояща резервация която е предплатена а от хотела искат да я анулират защото не са си получили предплащането

 

image.png.2719f855e79d5ea764f5908b04c4c229.png

писах им мейл да видим какъв заек ще изкочи .....

 

image.png.4d216b931dbe6972fa54a27790fd522c.png

.....най странното е че ми предлагат да се свързвам с тях за предплащане, като в системата има данни за направеното плащане...

(използвана е част от сума в портфейл на букинга, а останалата част с кредитна карта, но не вярвам това да е проблема, на бележката си е отразена цялата сума за нощувката)

Връзка към коментар

Полетът ни закъснява засега с 3 часа. Изпратих съобщение в мястото за настаняване чрез booking още в 15ч. след като Wizz ми изпратиха съобщение за закъснението, но предполагам, че не е прочетено. На телефона им се включва гласова поща. Настаняването е до 22ч. , което ще изпуснем. Писах на Букинг, че няма връзка с хотела. Но и от тях нямам отговор.  На българския им номер не мога да се свържа. Всички оператори били заети. Идеи как да постъпя? 

Връзка към коментар
преди 12 часа, lesy каза:

Полетът ни закъснява засега с 3 часа. Изпратих съобщение в мястото за настаняване чрез booking още в 15ч. след като Wizz ми изпратиха съобщение за закъснението, но предполагам, че не е прочетено. На телефона им се включва гласова поща. Настаняването е до 22ч. , което ще изпуснем. Писах на Букинг, че няма връзка с хотела. Но и от тях нямам отговор.  На българския им номер не мога да се свържа. Всички оператори били заети. Идеи как да постъпя? 

Много неприятна ситуация! Практически си направила всичко възможно, но нито booking, нито хотела могат да направят нещо при положение, че официално настаняването е до 22 часа. Малко след дъжд качулка, но когато пътуваме следобед или вечер, винаги избирам хотели с денонощна рецепция именно с оглед възможно закъснение и винаги след направената резервация през чата с хотела искам да ми потвърдят възможност за късно настаняване... 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Опитвам се да се свържа с booking чрез мейл или чат, но не успявам да постигна успех. Не е свързано с резервация, а със нивото ми на лоялност. Някой има ли контакти за съпорт мейл или чат? Намерих един телефон, евентуално през него ще опитам да се свържа.

Връзка към коментар

Имам направена резервация и сега искам да я анулирам.

Резервирал съм хотел в Гърция за 24-28 юли и сега искам да я анулирам, но само с таксата, защото съм изпуснал срока, а анулацията е била до 17 юли безплатно. 

Картата ми в booking не ми е актуална, говорих със служител от booking и те ми казаха, че всичко си зависи от хотела, те пари не ми искат за нищо.

Знам ли какво да правя, дали така да не си я оставям Вие как мислите.....

 

Връзка към коментар

не разбрах съвсем какво питаш, ама не може да е толкова трудно решението...

просто анулираш, така както си с невалидната карта

най-вероятно няма да ти поискат таксата, ако ти поискат - решавай по съвест 😀

нищо няма да спечелиш, ако не анулираш

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Добре, явно не се изразих правилно, извинявам се! 

През януари месец направих една резервация за Гърция, но сега искам да я анулирам, но срокът за безплатното анулиране е било до понеделник (17 юли)

А самата резервация е от 24 до 28 юли (другата седмица). Самата резервация струва 288 евро, а сега ако я анулирам ще ми вземат цялата сума. 

А картата, която ми е въведена в booking профила ми беше до април 2023 година и не съм я актуализирал.

И сега се чудя дали я актуализирам, дали да правя анулиация, защото най-вероятно няма да ходя другата седмица....

Днес звънях в booking и им казах какъв е проблемът, жената ми каза, че ще пусне за иск за безплатно анулиране, но от хотела не искат сега в Гърция.! А този от хотела ме лъже, че Booking имат такси и дрън дрън..... та сега се чудя какво да правя. Отново пак им писах в хотела и ми казаха, че ще ми дадат някакви ваучери, ако ми я продадат стаята и после с тези ваучери пак да ги ползвам в хотела им, и т.н. 

И сега умувам дали да я анулирам резервацията или така да я оставя без правя каквото и да било....

Дали да ходя, искам да я премахна, защото днес ме поканиха да ходя в Ханя и за това искам да я премахна тази резервация. 

Ама ако не отида и не я анулирам да не вземат да ме съдят..... знам ли

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

ами силно се съмнявам да те съдят, особено ако има време до резервацията, не е за днес. Или нищо няма да стане, или ще пробват да изтеглят пари, няма да мине, в най-лошия случай ще ти пишат да си ъпдейтнеш картата, и там си решаваш по съвест...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , neuromancer каза:

ами силно се съмнявам да те съдят, особено ако има време до резервацията, не е за днес. Или нищо няма да стане, или ще пробват да изтеглят пари, няма да мине, в най-лошия случай ще ти пишат да си ъпдейтнеш картата, и там си решаваш по съвест...

Ама аз ако я актуализирам картата примерно октомври, те сигурно тогава ще ми ги вземат парите. 

То гърците не са лесни...... 

Връзка към коментар

а, не, щом мине време няма да теглят, то не става автоматично

да не говорим, че няма никакъв смисъл и дори е крайно непрепоръчително да държиш запаметена карта в профила

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 19.07.2023 г. в 16:43, Иван Попов каза:

Ще видя какво ще правя 😁 

Каквото дойде ще е.... 

Да се самоцитирам 😀

Живи и здрави в понеделник тръгвам за Керамоти. От хотела не искаха да ми анулират резервацията, и сега ще си ходя на море там 😊

А за месец август мисля да си оставя Ханя. 😊 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Вчера се рових доста за една дестинация с точно конкретни дати, даже и оставих едната резервация незавършена с получен код за потвърждение на банковата карта. Днес възобнових същото търсене и хоп изненада, -8% които Booking заплаща, но само на десктоп версията. Дали е случайно няма как да знам, пробвайте, даже приема и код.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.