Георги Публикувано: 13 февруари, 2017 Публикувано: 13 февруари, 2017 И аз да споделя какво ми се случи в Рим. Настанихме се, платихме и вечерта гледам съобщение от Букинг, че резервацията ми е анулирана поради грешна кк и не дължа нищо. Анулирал е собственика на апартамента, а нищо не каза, изобщо не е имало никаква кк, платих в брой. После не го видях повече, да го питам, сутринта излязохме рано. Няма какво да го питаш, направил се е на тарикат за да не плати комисионната на booking. Още два факта, които откривам за пръв път тези дни: В един хубав хотел в Стокхолм има изискване кредитната карта и резервацията да са на един и същи човек. През Букинг не мога да резервирам за " Мелия Хавана", излиза ми събщение: "Unfortunately, booking in Cuba is not currently possible from your country" Защо ли? Дали заради визите? Сега ще се пробвам през сайта на Мелия. Резервиране за кубински хотели минава в сравнително малко от популярните сайтове онлайн, повечето са свързани със САЩ, а те мисля, че все още не са вдигнали всички санкции за правене на бизнес с Куба.
funny Публикувано: 13 февруари, 2017 Публикувано: 13 февруари, 2017 Сега ще се пробвам през сайта на Мелия. Александра надявам се си член на програмата на Мелия, след като резервираш през сайта им. Ако имаш и промоции за отстъпка ще ти се получи доста по-добра цена отколкото можеш да вземеш от букинг. Ако нямаш промоции, ти е по-изгодно да се регистрираш за програмата им Мелия Про ( един вид като туристическа агенция) и там има опция : направи резервация за мен и дава отстъпка 25% 2
AlexandraKo Публикувано: 13 февруари, 2017 Публикувано: 13 февруари, 2017 Александра надявам се си член на програмата на Мелия, след като резервираш през сайта им. Ако имаш и промоции за отстъпка ще ти се получи доста по-добра цена отколкото можеш да вземеш от букинг. Ако нямаш промоции, ти е по-изгодно да се регистрираш за програмата им Мелия Про ( един вид като туристическа агенция) и там има опция : направи резервация за мен и дава отстъпка 25% Благодаря ти, имам златна карта на Мелия. Те си имат много хубава членска програма, с много екстри. Мога да плащам и с точки. Всичко е ясно, цените през техния сайт са винаги най-добри. Даже, имат опция, ако някъде намериш по- добра цена от тяхната, ти връщат разликата. Ама аз до сега за толкова години, откакто си другарувам с тях, не съм намерила. Но в случая не коментирах цената, а съобщението, което ми излезе в Букинг, че от България не мога да направя резервация за Куба. 1
funny Публикувано: 13 февруари, 2017 Публикувано: 13 февруари, 2017 И ние с Мелия сме стара любов. Аз вече съм с платинена карта там, но като изчерпам 3-те ваучера за по 20 % отстъпка за годината минавам през Про версията 1
Дани Магелани Публикувано: 13 февруари, 2017 Публикувано: 13 февруари, 2017 Е да, при положение че още не се е стигнало до дърпане на пари. Повечето хотели взимат сумата дори за non refundable резервации едва седмица-две преди датата на настаняване, което ми дава предостатъчно време за да реша финално дали искам този хотел или не. Не държа сметката към виртуалната карта напълно празна. За всеки случай съм сложил в нея 10-ина лева колкото да минават такива дребни проверки. Схемата бачка безотказно от над 1 година и досега не съм й открил нито един минус. А плюсовете са наистина много. Ще изпробвам схемата. Правила съм подобни опити да гарантирам с празна дебитна карта. Проверката я прави хотелът и ти пращат искане за друга карта. Блокирали са ми суми и месеци по-рано, особено по-скъпите хотели или директно са ги теглили, когато е без право на отмяна. 2
Гост Публикувано: 13 февруари, 2017 Публикувано: 13 февруари, 2017 ...че от България не мога да направя резервация за Куба. На мен хич не ми хареса хотела им в Хавана Не че има значение
slujitel Публикувано: 14 февруари, 2017 Публикувано: 14 февруари, 2017 Днес пък друг проблем, пристигаме в хостела и собственика ми разправя, че съм била анулирала резервацията и няма свободни стаи, а аз не съм. Влязох в нета, резервирах друго място, настанихме се, отварям си пощата и намирам съобщение от него, в колко часа ще пристигнем. И двете резервации стоят, мисля като се върна да се разправям с Букинг да ми възстановят разликата, дали имам шанс?
Duke Публикувано: 14 февруари, 2017 Публикувано: 14 февруари, 2017 Очевидно не ти върви с Букинг на теб. Направо са невероятни историите, които периодично разказваш... 2
AlexandraKo Публикувано: 14 февруари, 2017 Публикувано: 14 февруари, 2017 На мен хич не ми хареса хотела им в Хавана Не че има значение Кой точно не ти хареса, че в Хавана са 3 броя? Може би, този, който е на центъра? Ако е той - той е TRYP, от евтината версия на Мелия и него не го броим. Но другите два - Melia Kohiba и Melia Habanа са от най-хубавите в Хавана, а и по света. 1
Meidj Публикувано: 14 февруари, 2017 Публикувано: 14 февруари, 2017 Днес пък друг проблем, пристигаме в хостела и собственика ми разправя, че съм била анулирала резервацията и няма свободни стаи, а аз не съм. Влязох в нета, резервирах друго място, настанихме се, отварям си пощата и намирам съобщение от него, в колко часа ще пристигнем. И двете резервации стоят, мисля като се върна да се разправям с Букинг да ми възстановят разликата, дали имам шанс? Накрая да не платиш и двете Каквото и да си говорим, Букинга изклошареха яко напоследък. Много е дразнещ йезуитският начин, по който опитват да се изплъзват от отговорност при възникване на проблемни ситуации. Че как иначе - тяхната единствена отговорност е да си прибират комисионите... Определено гонят с бързи крачки онези жалкари Агода. Те всъщност не бяха ли под една шапка?.... Иначе моето правило е следното. Резервации през Букинг само в краен случай (при липса на друго подходящо място и/или затруднен директен контакт), по възможност на места, които не изискват кредитна карта при резервацията, и никога на места, които изискват каквато и да била предплата. И всячески да се избягва Италия за трансферни нощувки, защото огромният процент мизерии се случват именно там. Не знам защо се получава така. 1
Duke Публикувано: 14 февруари, 2017 Публикувано: 14 февруари, 2017 Пак влязохме в сферата на обобщенията и твърденията от типа едно жена каза. Не знам каква е причината периодично да се повтарят едни и същи тези. Ясно е, че 100% гаранция от резервационна система не може да се иска. Още повече, че в случай на проблем, видно е, първичната реакция е насочена към резервационната система, а не към хотела или мястото за настаняване. Не мисля, че единствената идея на която и да е било резервационна система е да получи комисионна от своите клиенти на всяка цена. Не за друго, но подобна трайна политика би довела да изчезване от пазара. За милионен път ще си позволя да повторя, че всичко в тази сфера зависи на първо място от избора на крайния потребител. Колкото по-прецизен и извършен след обстоен анализ е този избор, толкова по-малък (или напълно изключен) е шанса за пробив в системата... 3
slujitel Публикувано: 14 февруари, 2017 Публикувано: 14 февруари, 2017 Пак влязохме в сферата на обобщенията и твърденията от типа едно жена каза. Не знам каква е причината периодично да се повтарят едни и същи тези. Ясно е, че 100% гаранция от резервационна система не може да се иска. Още повече, че в случай на проблем, видно е, първичната реакция е насочена към резервационната система, а не към хотела или мястото за настаняване. Не мисля, че единствената идея на която и да е било резервационна система е да получи комисионна от своите клиенти на всяка цена. Не за друго, но подобна трайна политика би довела да изчезване от пазара. За милионен път ще си позволя да повторя, че всичко в тази сфера зависи на първо място от избора на крайния потребител. Колкото по-прецизен и извършен след обстоен анализ е този избор, толкова по-малък (или напълно изключен) е шанса за пробив в системата... И сто пъти да го повториш, има много други начини да се оправя, мога и на място да намеря, никога няма да дам луди пари за нещо, за което няма гаранция. И скъп да е хотела пак не си застрахован от подобни неща. Аз не казвам, че Букинг са избягали от отговорност, ето днес имам съобщение, че от хостела са ги уведомили, че не съм отседнала и ме питат дали е така. Аз им написах моята версия, предполагам могат да видят в колко часа и на коя дата съм направила новата резервация. Не, че беше голям проблем да си намеря друг хостел, но искам да му натрия носа на оня смотаняк. 2
Kamen Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 При направена резервация в booking, има ли вариант да се добави wizz номера ?
mamaivy Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 При направена резервация в booking, има ли вариант да се добави wizz номера ? Не,резервацията трябва да е направена през страницата на Уиз еър,като последваш линка горе на страницата в Букинг,а в последствие и на резервацията, излиза логото на Уизз и пише в сътрудничество с Уизз еър.Сега ако и да Ви допусне системата да впишете номера,после няма да получите 5 %,коментирано беше по-рано. 1
Topfly Публикувано: 30 март, 2017 Публикувано: 30 март, 2017 Неприятна новина от Турция. Тези явно искат съвсем да си съсипат туризма Турски съд забрани достъпа до Booking.comhttp://www.dnevnik.bg/sviat/2017/03/30/2944827_turski_sud_zabrani_dostupa_do_bookingcom/ 1
noshtna_ptica Публикувано: 5 април, 2017 Публикувано: 5 април, 2017 Не зная дали е нещо старо, което съм пропускала досега или нещо ново.... Пишейки отзив за последното настаняване в Booking, ми предложиха да стана "гост под прикритие" и да ми подарят 25 /евро май беше/, ако напиша пост с над 200 символа и поне една снимка. Естествено, съгласих се. На някого случвало ли му се е? Кога предлагат тази екстра? И кога да си очаквам бонуса - при резервация, която тепърва ще правя или при вече направена такава, но все още нереализирана? Ще съм благодарна на малко повече инфо покрай това предложение 2
Duke Публикувано: 5 април, 2017 Публикувано: 5 април, 2017 Това е част от програмата им за лоялни клиенти. Ще ти подарят 25 евро, които ще получиш ако през твоя връзка се регистрира някой твой приятел. Хубавото е, че той също ще получи 25 евро. Лошото е, че Георги не толерира подобни линкове и няма как да го пуснеш тук...
noshtna_ptica Публикувано: 5 април, 2017 Публикувано: 5 април, 2017 преди 3 минути , Duke каза: Това е част от програмата им за лоялни клиенти. Ще ти подарят 25 евро, които ще получиш ако през твоя връзка се регистрира някой твой приятел. Хубавото е, че той също ще получи 25 евро. Лошото е, че Георги не толерира подобни линкове и няма как да го пуснеш тук... Ами нищо такова не беше написано. Пишеше, че условието е да напиша пост с над 200 символа и попита дали съм съгласна. А кога предлагат тази опция, на случаен принцип ли е? Аз предимно от Букинг резервирам, но за първи път ми се случва.
noshtna_ptica Публикувано: 6 април, 2017 Публикувано: 6 април, 2017 Получих мейл от Букинг със следното съдържание: Поздравления, ХХХХХХХХ! Вашият отзив е одобрен - вие вече официално сте Гост под прикритие на Booking.com! Можете да видите своя отзив тук. В знак на благодарност за подробния ви отзив, вие можете да получите възнаграждение от € 25, която може да заявите след следващата си резервация. За да заявите своето възнаграждение, трябва да резервирате, използвайки линка по-долу. 8
Георги Матеев Публикувано: 6 април, 2017 Публикувано: 6 април, 2017 Ще се сетят най-сетне да стимулират финансово потребителите, то коментарите в днешно време са най-ценния актив на резервационните сайтове. MakeMyTrip от доста време плащат за ревю след престой - дават по-малко пари, но за сметка на това можеш да пишеш за всяка резервация. 6
Topfly Публикувано: 6 април, 2017 Публикувано: 6 април, 2017 преди 7 минути , Георги Матеев каза: Ще се сетят най-сетне да стимулират финансово потребителите, то коментарите в днешно време са най-ценния актив на резервационните сайтове. MakeMyTrip от доста време плащат за ревю след престой - дават по-малко пари, но за сметка на това можеш да пишеш за всяка резервация. Трябва да стимулират малко истинските коментари, защото бизнесът с писане на фалшиви коментари може да съсипе тотално букинг 3
iaia_mama Публикувано: 6 април, 2017 Публикувано: 6 април, 2017 преди 4 минути , Topfly каза: Трябва да стимулират малко истинските коментари, защото бизнесът с писане на фалшиви коментари може да съсипе тотално букинг О, не, не - само тези, които реално са били гости на сътветното настаняване чрез Booking.com имат право да пишат коментар/ревю. Ако си отказал резервация нямаш право после да пишеш коментар и няма да ти го приемат дори и да си нощувал в хотела /гест-хауса, апартамента или хостела/ щом те не са ти уредили спането.
Topfly Публикувано: 6 април, 2017 Публикувано: 6 април, 2017 преди 3 минути , iaia_mama каза: О, не, не - само тези, които реално са били гости на сътветното настаняване чрез Booking.com имат право да пишат коментар/ревю. Ако си отказал резервация нямаш право после да пишеш коментар и няма да ти го приемат дори и да си нощувал в хотела /гест-хауса, апартамента или хостела/ щом те не са ти уредили спането. Вече обсъждахме във форума, че има фирми, които съвсем официално си наемат хора за писане на фалшиви коментари Не е чак толкова сложно с 10-15 кредитни карти да направиш резервации за една нощувка в данения хотел на стойност 100 евро на резервация. Хотелиерът трябва да даде само 10-20% от сумата на booking.com. Реално срещу 100-200 евро платени на booking.com като комисиона хотелиерът може да получи 10-15 фалшиви коментара. По малките хотели общо нямат толкова отзиви от гости Последно време аз изобщо избягвам да гледам рейтинга и положителните коментари, а търся само критичните. Ако те не са много лоши, тогава правя резервация. Не веднъж съм отсядал в хотел с рейтинг 8-9 на който не бих дал и 5-6 и не защото съм много критичен, а защото рейтингът явно е манипулиран. 3 1
iaia_mama Публикувано: 6 април, 2017 Публикувано: 6 април, 2017 преди 56 минути , Topfly каза: Вече обсъждахме във форума, че има фирми, които съвсем официално си наемат хора за писане на фалшиви коментари Не е чак толкова сложно с 10-15 кредитни карти да направиш резервации за една нощувка в данения хотел на стойност 100 евро на резервация. Хотелиерът трябва да даде само 10-20% от сумата на booking.com. Реално срещу 100-200 евро платени на booking.com като комисиона хотелиерът може да получи 10-15 фалшиви коментара. По малките хотели общо нямат толкова отзиви от гости Последно време аз изобщо избягвам да гледам рейтинга и положителните коментари, а търся само критичните. Ако те не са много лоши, тогава правя резервация. Не веднъж съм отсядал в хотел с рейтинг 8-9 на който не бих дал и 5-6 и не защото съм много критичен, а защото рейтингът явно е манипулиран. А, това е вече друга бира
mamaivy Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 Днес ми анулираха резервация за част от лятната почивка и от Букинг се свързаха с мен с оферта за ново място за настаняване.Хотелът никак не е лош,но е с 120Е на вечер по- скъп от първоначално резервирания(133 лв за 2възрастни и 2 деца).От Букинг твърдят,че те ще поемат тази разлика,но ще трябва да си платим на място в хотела цялата сума,а после те в най-кратки срокове ще възстановят сумата.Някой сблъсквал ли се е с аналогичен случай и колко е кратък този най-кратък срок,че на практика почивката ни става тройна.И още разсъждавайки по темата,кой всъщност поема разликата-Букинг или хотела,защото знаем за безплатия обяд.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега