Mary Публикувано: 14 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 14 февруари, 2015 Ето телефони, които аз имам 00800 119 4467 359 2 425 3711 1 Връзка към коментар
aneliya Публикувано: 15 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 15 февруари, 2015 (редактирано) Писаха и ми звъняха от booking рано сутринта, няма никакви проблеми да се коригира резервацията или да се анулира до 14.30 днес единствено има такса 30 евро за бърза реакция. Редактирано 15 февруари, 2015 от aneliya 1 Връзка към коментар
TheLawyer90 Публикувано: 18 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 18 февруари, 2015 Значи, имам резервация през букинг обаче забелязах, че хотелът е блокирал сумата за първата нощувка по картата ми. Условията на резервацията позволяват безплатно анулиране до един ден преди пристигане и не изискват предварително плащане. Проблемът е, че ще съм им гост след 2 месеца и сумата не е малка. Знам, че хотелът има право да блокира суми, за да провери дали картата е валидна, но се чудя дали ще я отблокират или ще си седи така докато отида при тях. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 18 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 18 февруари, 2015 Значи, имам резервация през букинг обаче забелязах, че хотелът е блокирал сумата за първата нощувка по картата ми. Условията на резервацията позволяват безплатно анулиране до един ден преди пристигане и не изискват предварително плащане. Проблемът е, че ще съм им гост след 2 месеца и сумата не е малка. Знам, че хотелът има право да блокира суми, за да провери дали картата е валидна, но се чудя дали ще я отблокират или ще си седи така докато отида при тях. Изчакай 2-3 дни, най-вероятно ще я отблокират, на мен ми се случи в Лондон, но може и да не го направят, всеки хотел си решава. Връзка към коментар
Karik Публикувано: 18 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 18 февруари, 2015 но се чудя дали ще я отблокират или ще си седи така докато отида при тях. Реално е политика на дадения хотел, но по-скоро бих казал, да не се надяваш, че ще ти анулират авторизацията. Обикновено или се оставя да изтече /30 или 45 дни/ или дори да я подновят веднага след изтичане, за да са сигурни, че при no show ще си вземат парите за първата нощувка. 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 27 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2015 Не знам къде да питам, но понеже е свързано донякъде с букинг, ще пиша тук. Имам неотменяема резервация за апартамент-хотел през букинга направена с моя кредитна карта. Щях да ходя аз с други хора, но в последстие стана така, че аз няма да ходя в този хотел, а ще бъда в друг наоколо. Резервацията е на мое име и аз ще я платя. Пробвах за модифициране на резервацията, но пише, че не може безплатно. Предполагам, че ще трябва да мина през хотела да ме видят с другите хора, те сами няма как да си влязат в стаята-апартамента без мен, за което няма проблем, понеже и аз ще съм наоколо тогава. По-важният въпрос е, че аз реално няма да съм в хотела и не искам при евентуален проблем да ми вземат допълнителни пари от картата, варианти има много за такова нещо. Предполагам, че трябва да кажа, че аз няма да съм там и да вземат данните на картата на някой от другите гости, така ли е? Връзка към коментар
Тони Публикувано: 27 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2015 Да, добре е като се настаняват да сменят данните на твоята кредитна карта с друга, на някой от тях. Ако вече не разполагат с такава нямаш избор. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 27 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2015 Не знам къде да питам, но понеже е свързано донякъде с букинг, ще пиша тук. Имам неотменяема резервация за апартамент-хотел през букинга направена с моя кредитна карта. Щях да ходя аз с други хора, но в последстие стана така, че аз няма да ходя в този хотел, а ще бъда в друг наоколо. Резервацията е на мое име и аз ще я платя. Пробвах за модифициране на резервацията, но пише, че не може безплатно. Предполагам, че ще трябва да мина през хотела да ме видят с другите хора, те сами няма как да си влязат в стаята-апартамента без мен, за което няма проблем, понеже и аз ще съм наоколо тогава. По-важният въпрос е, че аз реално няма да съм в хотела и не искам при евентуален проблем да ми вземат допълнителни пари от картата, варианти има много за такова нещо. Предполагам, че трябва да кажа, че аз няма да съм там и да вземат данните на картата на някой от другите гости, така ли е? Предполагам няма да има проблем да им дадеш друга карта, за тях е важното да има карта, не съм срещал условие да е задължително на името на резервацията (както например често е при коли под наем). Колкото до престоя в хотела, претой е чекин и чекаут, къде си през останалото време тях не ги вълнува, така че се мерни при регистрация и при тръгване и всичко е ок. Пак си зависи от хотела де, кой знае какви собствени изчанчени условия може да имат, които да нямат нищо общо с booking. Предполагам, ако са по-отзивчиви и на регистрация им обясниш ситуацията, ще сменят името с някой от спътниците и ще се приключи. 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 27 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2015 (редактирано) Имат, имат, просто тогава я чукнах през моята, понеже и аз бях вътре. И аз предположих, че след като е платена вече сумата, няма да има проблем да сменят данните на картите за бъдещи разходи. Апартхотела е в Тенерифе. След като така и така няма да ме регистрират там, те сами вероятно ще поискат карта от другите, но за по-сигурно ще отидем заедно. Редактирано 27 февруари, 2015 от Alexander Връзка към коментар
Karik Публикувано: 27 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2015 По-важният въпрос е, че аз реално няма да съм в хотела и не искам при евентуален проблем да ми вземат допълнителни пари от картата, варианти има много за такова нещо. Предполагам, че трябва да кажа, че аз няма да съм там и да вземат данните на картата на някой от другите гости, така ли е? Хотелите не ги интересува кой се настанява по резервациите. Не съм срещал хотел който да държи на това, с изключение на редки случаи касаещи early booking при all inclusive хотели. Относно кредитната карта, сумата би трябвало да бъде изтеглена веднага след като е направена резервацията, понеже е non refundable. Ако това не се случи до 4-5 дни след като си направила резервацията, това означава, че съответното място няма оторизацията от своята банка да прави безналични плащания /т.е. когато нямат физическа карта при тях/ в такъв случай се плаща при настаняване, с каквото решиш. Моят съвет е директно да пишеш на хотела - ти реално не променяш резервацията, т.е. те ще си вземат съответната сума, просто ще бъда от друга карта. 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 27 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2015 (редактирано) Между другото сумата все още не е изтеглена. На условията им пишеше, че могат да изтеглят сумата във всеки един момент след резервирането. Първия ден ми бяха взели 1евро за проба само. Предполагам, че няма да изтеглят парите до края, след като прочетох мнението на Karik. Интересно ми е, как ще ми вземат парите, ако не се появя там, все пак е non refundable, нали трябва да са сигурни, че ще си вземат парите? Не разбрах защо да пиша на хотела? Ако не изтеглят парите, реално аз трябва да платя така или иначе, а и ще съм през 3 хотела. Редактирано 27 февруари, 2015 от Alexander Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 27 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2015 Няма значение, в хотела винаги взимат карта за плащане на допълнителни неща, ако не са взели парите дотогава ще вземат от тази карта Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 27 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2015 Случвало ми се е дори при non refundable резервация хотелът да поиска да платя на място в брой. Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 Отдавна се чудя и не разбирам, но съм сигурна, че тук ще намеря отговор... Резервирала съм апартамент, а за резервацията не се изисква кредитна карта. Условията са - безплатна анулация до 7 дни преди нощувката, след това - вземат цената на 1 нощувка. Не че имам намерение да анулирам, но как пък ще вземат пари без карта? Това грешка ли е? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 Може и да е грешка, може и да искат банков превод примерно. Тук из Бразилия често искат депозит с банков превод, а в booking.com пише, че не се изисква кредитна карта. Ама трябва да си пише за депозита някъде. Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 (редактирано) Не, никакъв депозит не искат. Апартаментът е в Белгия, но съм ползвала и апартамент в Италия със същите условия, т.е. това не е инцидентен случай. Дали пък да не пиша на Букинг? И дали такава резервация е достатъчно надеждна? Погледнах пак офертата. С дребния шрифт пише: Управата ще се свърже с Вас след извършване на резервацията и ще предостави указания за банков превод или повече информация за плащането (в брой) при настаняване. Резервацията съм я направила преди повече от месец, но до момента никой не се е свързвал с мен, а нощувките са след 2 седмици. Редактирано 6 март, 2015 от noshtna_ptica Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 А ти имаш ли си профил в Букинга? Защото аз си имам профил, там имам регистрирана една кредитна карта и тя си стои като гаранция. 1 Връзка към коментар
Венцито Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 На мен не ми е приятно да ми се месят в авоарите и не мисля да ползвам хотели, които искат карти, гаранции и други подобни!До сега успявам, а и нямам кредитна карта. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 А ти имаш ли си профил в Букинга? Защото аз си имам профил, там имам регистрирана една кредитна карта и тя си стои като гаранция. И аз имам профил, но не съм регистрирала карта. 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 И аз имам профил, но не съм регистрирала карта. И аз така. Днес имам отговор от Букинг: Уважаема ХХХХХХХХХХ, Благодарим ви, че избрахте Booking.com. Пишем ви във връзка с вашата резервация ХХХХХХХ в Apartment Berg, с настаняване на 2015-03-23, и напускане на 2015-03-24. Вие сте избрали един хотел който не иска нито предплащане нито плащане с кредитна карта. Резервацията е валидна и се заплаща на място. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате допълнителни въпроси. Въпреки това се притеснявам заради текста с дребния шрифт, който постнах по-горе. Моля ви за мнение, пускам и линк към апартамента: http://www.booking.com/hotel/be/apartment-berg.bg.html?aid=376395;label=bookings-naam-XdSf49HzTflXIONktjPBMQS35843438418%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2607%2C000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=934a202875d74cb6f2c3f9acb7cc8af9;dcid=4;ucfs=1;group_adults=4;group_children=0;req_adults=4;req_children=0;checkin=2015-03-13;interval=1 Връзка към коментар
Zara Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 (редактирано) Пишете на самия хотел, а не на Букинг....че има такъв текст в резервацията, а нямате обаждане от тяхна страна за депозит...че искате да сте сигурни в настаняването си когато пристигнете и т.н. Смятам, че щом до сега нямате предявени условия, няма и да получите. Но поне със сигурност ще ви отговорят, а можете за собствено успокоение да си разпечатате кореспонденцията. За последните почивни дни имах такава резервация (в България) през Букинг и звънях по тел. да попитам за банкова сметка и условия за депозит защото от хотела не ни потърсиха. Отговориха, че това е стандартен запис, но от хотела не искали депозит. Незнам това колко е добре за тях, но нито беше някой нов и неизвестен хотел, нито липсваха туристи в него. Вероятно имате същата ситуация. Редактирано 6 март, 2015 от Zara 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 Благодаря, ще пиша и на апартамента. При мен различното е, че този апартамент от съвсем скоро е в Букинг - може и да е някакво недоразумение... Но пък ако поиска пари по негова сметка - тогава .... не знам ... Връзка към коментар
Yto Публикувано: 29 март, 2015 Сподели Публикувано: 29 март, 2015 Здравейте Бих желал малко помощ от хората правили резервации в Бразилия и по-специално в Рио. Днес доста рових за апартаменти по крайбрежието и почти навсякъде е с предплащане или ако е отложено плащането искат банков превод, а като знам какви са разходите за превод нещо не ми харесва. Идва ми на ума, че ако откажа резервацията при връщане на сумата пак има банкови разходи, а има доста хубави апартаменти за средата на май. И така проблемчета разни... Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 29 март, 2015 Сподели Публикувано: 29 март, 2015 Ами това е обичайна практика в по-малките и по-забутани хотелчета да искат депозит с банков превод, ако са частни лица пък съвсем, те не приемат карти. Тук повечето туристи са бразилци и не им пречи. Бих предложил да пишеш на хотела, че си от чужбина и превода струва много, може да ти направят резервация без депозит или с Пейпал примерно... 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 29 март, 2015 Сподели Публикувано: 29 март, 2015 С това не пробва ли :Евтини банкови преводи с transferwise.com 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега