Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Съжалявам за станалото с теб...

Иначе относно Букинга.: извади си нова карта или изчакай банката да ти я подмени. След това в Букинг-Резервации, промени резервация има опция за смяна на данните на кредитната карта,. Прави се за всяка резервация.

Ще отнеме време банката да ти върне парите, но вероятността за това е поне 95%. Късмет

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

До колкото разбирам, не е ясно дали от последното влизане в букинга е станала белята.

Сама казваш, че имаш и други резервации и те разпитват къде си влизала

Дано бързо се решат проблемите.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Така....

Чувствам се много лека. Не отслабнала, а с лека кр. карта. Източиха ми 4 бона, докато резервирах в Букинг. Напазарували са яко от Renfe - Испания. Да ги задави, дано!

Останаха ми 60лв. в кр.карта, но вече е блокирана. 

Имам 2 въпроса и ще съм благодарна на всякакви съвети и мнения.

1. Резервирах хотел в Мадрид, с плащане, поискаха ми и CVC код. Това означава ли, че крадецът е техен човек? Такива резервации съмнителни ли са и давате ли си CVC кода? Уточнявам, че в самия формуляр на Букинг се искаше кода и никакви допълнителни кореспонденции с хотела не съм водила.

2. Каква ще се случи сега с направените от мен резервации с блокираната ми вече кр. карта? Имам поне 10 резервации и разчитам на тях. С безплатно анулиране и без плащане са, но нали по всяко време хотелът може да провери дали има наличности по картата? А при мен няма....

И да добавя - бясна съм..... Имате ли някаква представа в какъв срок парите ще ми бъдат върнати, а кр. карта - отблокирана? Или да вадя нова? :angry:  :angry:  :angry:

 

банката не ти ли пусна веднага нова карта?

в момента, в който я получиш, сменяш данните в booking

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз лично не бих променял нищо в booking. Все пак ако подозираш, че измамника е от хотелите от там дали има смисъл да му даваш и новите си данни? При положение, че резервациите ти не са предплатени с плащане на място, просто не прави нищо. Ако някой хотел реши да провери наличност и не стане, букинг веднага ще те уведомят и чак тогава можеш да смениш картата. 

 

Нормално е да въвеждаш кода при резервация и си отива в чист текст при хотела.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Само в Букинг съм влизала, но в различни хотели. От Банката казаха, че или е човек от някой хотел, или трето /несвързано/ лице, което ми се е лепнало на компа, докато съм резервирала.

Георги, много си прав... Как да им дам новите си данни на същите хотели? От друга страна - как ли пък ще треперя, че във всеки един момент могат да ми анулират резервациите и да останем без нощувки? Нямам мобилен интернет, лято е, не всеки ден съм на компа...

Връзка към мнение

Само в Букинг съм влизала, но в различни хотели. От Банката казаха, че или е човек от някой хотел, или трето /несвързано/ лице, което ми се е лепнало на компа, докато съм резервирала.

Георги, много си прав... Как да им дам новите си данни на същите хотели? От друга страна - как ли пък ще треперя, че във всеки един момент могат да ми анулират резервациите и да останем без нощувки? Нямам мобилен интернет, лято е, не всеки ден съм на компа...

 

Не съм чул букинг да анулират резервация при въведени невалидни данни на карта. Винаги пращат имейл и те подканят да ги смениш с валидни. При положение, че резервациите не са ти предплатени и хотелите така и така не държат на парите ти веднага, според мен шанса от отменени резервации е близо до нулата. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Също така можеш да си пуснеш антивирусна програма, за да си сигурна, че нямаш разни троянски коне и други гадости...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Само в Букинг съм влизала, но в различни хотели. От Банката казаха, че или е човек от някой хотел, или трето /несвързано/ лице, което ми се е лепнало на компа, докато съм резервирала.

Георги, много си прав... Как да им дам новите си данни на същите хотели? От друга страна - как ли пък ще треперя, че във всеки един момент могат да ми анулират резервациите и да останем без нощувки? Нямам мобилен интернет, лято е, не всеки ден съм на компа...

Не давай новите данни. А ти провери ли си компа за вируси?

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Много е възможно проблемът да е в мен, т.е. в компютъра.  :blush:

Програмата е скапана, но вече съм съвсем без памет. Препоръчаха ми да го хвърлям, но все отлагам заради някоя изгодна екскурзийка.  :blush:

Връзка към мнение

Не се ядосвай много, случват се такива тъпотии. Процедурата в банката е бавна (3-6 месеца), но сигурна (т.е. ще ти върнат парите).

Извади си нова карта. И според мен няма да ти заминат резервациите, а ти на място ще си ги платиш.

Относно компа и за него не мисли :) Пиши на ЛС да ти подаря един, да не ти седи и такъв дерт на главата.

  • Харесвам 7
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Някой с идея от къде мога да видя условията/не ползите/ за придобиване на Genius,че нещо никъде не ги откривам,а си имаме интересна кореспонденция със сайта по въпроса?Благодаря!

Връзка към мнение

Някой с идея от къде мога да видя условията/не ползите/ за придобиване на Genius,че нещо никъде не ги откривам,а си имаме интересна кореспонденция със сайта по въпроса?Благодаря!

 

http://www.booking.com/genius.bg.html

Ама не пише много инфо.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Някой с идея от къде мога да видя условията/не ползите/ за придобиване на Genius,че нещо никъде не ги откривам,а си имаме интересна кореспонденция със сайта по въпроса?Благодаря! Genius

Пише го - след 5-тата осъществена резервация, / престой/ автоматично ставаш Genius. Ти нищо не правиш.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Пише го - след 5-тата осъществена резервация, / престой/ автоматично ставаш Genius. Ти нищо не правиш.

Това и аз го виждам,обаче...След непрекъснато напомняне от тяхна страна,направих и осъществих пети престой и в профила съм Genius,по-долу обаче в каре пише нужна Ви е още една нощувка до този статут.та викам да им пиша какво става,предстоят ми резервации в Гърция и Испания,може пък от там да изкочи нещо интересно.Отговор първи-да вие сте покрили изискването 5 престоя през тази година,но имате направени анулации и ще ви разгледаме случая.На което аз разбира се,отговорих,че когато човек прави резервации с възможност за отмяна и плаща по-скъпо,то е точно за това,за да може да ги отмени,да не говорим,че никъде няма изискване такова.На следващия ден получавам друг отговор от друга служителка,в който обстойно ми обяснява какво представлява програмата и че трябва да имам 5 престоя през последните 6 месеца,въпреки че точно в тяхното рекламно каре пише 5 престоя тази година.Контрирах ги,пуснах им снимка от профила си,където все  още съм Genius,но реално не съм и чакам да видя какво ще измислят сега.

Просто ми беше интересно какви в действителност са изискванията.Не ,че ми е болка,обикновено дори резервирам от другаде.Но за пръв път получавам толкова разнопосочна и поред мен съмнителна информация от Букинг.Та докато ги хвалих много в предишните постове,май вече трябва да имам едно на ум.

Редактирано от mamaivy
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Логично е отказаните резервации да не се броят. Какво точно казват по въпроса не знам, защото тази страница не ми се отваря, но ако е както AlexandraKo казва "след петата осъществена резервация", всичко е ясно.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Май в това изречение се крият всички отговори... ;)

Не разбирам смисъла. ;) Обикновено резервирам стаи 2 възрастни и 2 деца,като в Букинг рядко са най-изгодни или предлагат всички видове настаняване.Аз съвсем скоро точно тук разбрах каква е тази програма и сега въпроса ми е по-скоро за принципа.

 

Логично е отказаните резервации да не се броят. Какво точно казват по въпроса не знам, защото тази страница не ми се отваря, но ако е както AlexandraKo казва "след петата осъществена резервация", всичко е ясно.

Пет са точно осъществените и стоят и се виждат в профила.От там ми тръгна питането,защото в профилната страница хем вече имам 5 резервации и ще ползвам 10%,хем по-долу пише че ми е необходима още 1 нощувка.Ако някой ми помогне и обясни как,ще приложа снимка.Даже днес се наложи да им пиша номерата и на третия служител,който си е направил труда да ми отговори,защото той пък твърдеше че резервациите ми били 4.

От всичко си вадя извода,че имат поне 3 сътрудници,които говорят български,но имат три различни мнения. :) То,ясно,че истината ще излезе от някъде,аз обаче за да съм полезна,помолих да ми изпратят условията за Genius,та чакам сега...

Връзка към мнение

Е, ако вече виждаш ползите от Genius (10%) защо въобще се занимаваш... Ако последната нощувка е била тия дни, може би ще им трябват 2-3 дена за да опреснят всичко по системата.

Връзка към мнение

Е, ако вече виждаш ползите от Genius (10%) защо въобще се занимаваш... Ако последната нощувка е била тия дни, може би ще им трябват 2-3 дена за да опреснят всичко по системата.

Там въпроса де,че хем съм ги достигнала,ама нещо не съм,т.е ползи няма!/Моля,образовайте ме как се слагат снимки тук!!!/И аз не знам защо се захванах,сигурно заради спорта...и заради едни резервации,дето са ми на главата ,ама цените нещо не ми харесват. :) Сега обаче вече ми е и интересно-три отговора получих и трите от различни служители,всеки с коренно различна версия,която изключва предната.Направо взех да мисля,че нещо не ме долюбват в този Букинг. :) Чакам сега ако благоволят да ми изпратят условията за Genius и ще ги пусна тук,за да съм от полза все пак...

Редактирано от mamaivy
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ако имаш снимките на компютъра си, цъкаш на "още опции" под полето за мнение, после бутона "Изберете файл" . Ако са в интернет, над мнението има иконка с картинка, цъкаш на нея и после въвеждаш адреса на картинката (xxxxx.jpg)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ето това си имам в профила.Извинявайте,че толкова Ви занимавам с този Казус... :)Благодаря,

neuromancer,то било лесно...

post-380-0-21010400-1440340372_thumb.jpg

Редактирано от mamaivy
Връзка към мнение

 

Благодаря,

neuromancer,то било лесно...

 

А още по-лесно е, вместо с телефон (апарат), да "снимаш" екрана си с клавиша "print screen"  ;) , че и резултатът ще е по-качествен  :) 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ако имаш снимките на компютъра си, цъкаш на "още опции" под полето за мнение, после бутона "Изберете файл" . 

 

Има и още едно действие след това, което те е посъветвал neuromancer. Ако искаш все пак картинката да не стои под линия, а да е част от мнението ти, и то на точно определено място, правиш следното:

Избираш с мишката някаква позиция в текста на мнението си, където искаш да се появи тя, и натискаш долу вдясно бутона "Добави в мнението".

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

 

Ето това си имам в профила.Извинявайте,че толкова Ви занимавам с този Казус... :)Благодаря,

neuromancer,то било лесно...

 

 

Според мен имаш пет направени резервации, но някои от тях са отменени или предстоят, като в този случай са отменими, тоест, докато не минат реално резервацията е "висяща". При това положение системата ги отчита като направени, но неизползвани или "висящи" резервации. В профила си погледни самите резервации и можеш да пуснеш нова снимка. Предполагам там нямаш пет реално извършени резервации с престои в съответните хотели...

Редактирано от Duke
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.