Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

Публикувано:

На мен засега ми отмениха само 2 от петте резервации (и двете бяха non refundable), но предполагам и другите ще ги порежат.

 

По-странното е, че всички резервации все още си седят напълно активни и валидни в expedia акаунта ми.

Публикувано: (редактирано)

В условията НЕ пишеше за карта Дискавъри.

 

Цък

 

Някой ще се жалва ли ?

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 1
Публикувано:

Но пишеше 20 други условия, които нарушихме до едно :)

 

А за какъв купон от $50 споменаваш?

Публикувано: (редактирано)

 

това: 

For You: $50 Valentine’s Coupon Spoil your sweetheart with a trip this Valentine’s weekend and save $50 on your first Expedia App hotel purchase ($200 minimum stay).  

а от къде ги намирате тея американски номера, които искат?

Редактирано от dealni
Публикувано: (редактирано)

Засега отникъде, пробвах да си дам Voxox номера, не дойде смс-а ..

Аз им писах гневен мейл с копие на оригиналните условия, че не пише нищо за картата. За дали сме американски клиенти или не - прекалено е двусмислено. Аз други нарушения нямам.

 

Ако изчезне кеша на гугъл - ето скрийншот:

 

t&c coupon.jpg

Редактирано от macf1an
Публикувано:

В условията НЕ пишеше за карта Дискавъри.

 

Цък

 

Някой ще се жалва ли ?

 

Абсолютно нямаше такова условие, сигурен съм че има и хора със скрийншоти. Другите условия също са гъвкави "Expedia US " customer не означава гражданин на щатите, а може да си всякакъв сульо и пульо, който просто резервира в expedia.com. Ще видим какво ще става. В крайна сметка, живи и здрави, ама лъжите ме изнервят. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Не, нямаше условия за каквито и да е Дискавъри карти. Без да имам някакъв опит, ми се струва, че реакцията им е прекалено нервна и непремислена с тази лъжа.

Публикувано: (редактирано)

Линкът T&C от първия пост на macflan при мен вече не отваря нищо - празна страница?!

Редактирано от rik4o
Публикувано:

Изтрити са, затова пуснах линк към кеш на гугъл и снимка. Ако ще пишете жалби - ползвайте тях.

Публикувано:
То че и ние не сме цвете за мирисане - не сме, но е забавно да гледаш как такава огромна корпорация лъже най-нагло :) По-интересното е, че абсолютно нищо не споменават за връщането на парите, което на теория в такава ситуация би трябвало да става автоматично и по подразбиране.

 

Не мога само да си обясня защо всичките резервации продължават да си седят напълно активни в акаунта ми. Ще почакам ден-два и ако статуса им не се промени ще пиша на хотелите да питам дали има резервация при тях.

 

Имам усещането, че резервациите въобще не са отменени (или поне не все още)... И с тези имейли expedia плашат хората за да ходят да си ги отменят сами.

 

Факт е също така, че получих имейли за отмяна само на 2 от 5-те си резервации - и то само за двата хотела, които са с по $200 доларови купони. Доста избирателно?

Публикувано:

Предполагам самия код DISCVR означава , че наистина са си мислели за карта Discovery ама някой умник в IT отдела е забравил да го въведе в общите условия ... предполагам вече са го издирили чак в Индия и цялата му рода е изхвърлена от кастата на компютърните специалисти  ;)

  • Харесвам 5
Публикувано:

Тарикатите във Flyertalk ще се борят.

 

http://www.flyertalk.com/forum/hotel-deals/1653699-expired-expedia-100-200-off-no-minimum-spend-3-5-minimum-night-stay-7.html

 

mlqsko, покажи се най-накрая !

  • Харесвам 3
Публикувано:

Надеждичка за non refundable резервациите?

 

"I just talked to an Expedia CSR and she said that my (non-refundable, non-cancellable) reservation will NOT be cancelled."

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

 

То че и ние не сме цвете за мирисане - не сме, но е забавно да гледаш как такава огромна корпорация лъже най-нагло :) По-интересното е, че абсолютно нищо не споменават за връщането на парите, което на теория в такава ситуация би трябвало да става автоматично и по подразбиране.

Чак смешно ми става, дайте сега да им заведем един колективен иск на тия дискриминатори, дето си коткат само американските клиенти, и да се ожалиме как са ни накърнили интересите, заблудили са ни и са ни задържали неправомерно парите, причинили са ни морални щети и пропуснати ползи.

Аз си се шегувам, ама няма да се учудя на нищо...

Само да кажа, че аз още нямам мейл, ноо очаквам включване. Да не би да са ги почнали с отмяна първо на тези с 200 $ както е при Георги?

Редактирано от dealni
Публикувано:

Чак смешно ми става, дайте сега да им заведем един колективен иск на тия дискриминатори, дето си коткат само американските клиенти,

 

Само за протокола. Никъде не пишеше "само за клиенти граждани на САЩ". Пишеше за "Expedia US клиенти".

 

Има много версии на Expedia за други страни. Аз съм си направил акаунт в Expedia USA (.com версията) и това автоматично ме прави клиент на Expedia USA.

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Надеждичка за non refundable резервациите?

 

"I just talked to an Expedia CSR and she said that my (non-refundable, non-cancellable) reservation will NOT be cancelled."

 

Моята беше точно такава :) На сайта всичко си е ок, обаче.

Редактирано от xisba
Публикувано:

Моята беше точно такава :) На сайта всичко си е ок, обаче.

 

Да, даже и expedia rewards точките си седят като pending. Към момента все още нищо не е отменено - 100%. Според мен чакат реакцията на клиента.

Публикувано:

Моята за $150 също замина, но не (non-refundable, non-cancellable), та писах профилактично на хотела :)

 

Другата ми за $100 refundable - все още нямам мейл.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.