Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

Най-малкото заради факта, че парите на клиентите стоят по сметките на Експедия и те ги ползват неправомерно в момента !!! Когато някой сгреши, обикновено си плаща за грешките, а не кара друг да му поема последствията. И един риторичен въпрос, как така тук всички са платили без Дискавъри кард , а с други карти, при положение , че това им било изискването на Експедия? Да им имам и софтуеъра на тези, да не могат да разпознават обикновени банкови карти по номерата им, аджаба Дискавъри ли са или не...Защо са приели плащания от не Дискавъри карти? Не че някой ще се юрне, но по принцип съм убедена, че отидат ли на съд за тази си история, особено за лъжата с картите, просто няма да им се размине.

Не е даже и проблем това, че не са успяли да разпознаят картите. То при попълването на данните за кредитните карти си посочваш вида на картата, така че те напълно съзнателно са допуснали да резервираме с друга карта и после са си изсмукали от пръстите това са Дискавари картата.

 

П.П. Понеже вчера след като получих имейла за канселирането направих запитване в хотела дали имам резервация. Отговорът е, че съм имала non refundable такава, но вчера е била отменена чрез Експедия и вече нямам.

Редактирано от mililia
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ххаха, ако знаете аз какъв казус имам от вчера с банка...това с експедия ми се вижда направо нищо. Сега се чудя накъде да ги избивам в понеделника...

Иначе и аз мисля, че много въртеливо движение направиха.

Връзка към коментар

Ххаха, ако знаете аз какъв казус имам от вчера с банка...това с експедия ми се вижда направо нищо. Сега се чудя накъде да ги избивам в понеделника...

Иначе и аз мисля, че много въртеливо движение направиха.

То си зависи и много от банката как ще се развият нещата. Аз преди време от недоглеждане бях превела пари вместо по моя сметка по сметка на друго частно лице. Ама не си беше техническа грешка защото върху платежното  си стоеше чуждото име с чужда сметка. На другия ден като видях отидох да им мрънкам с пълното съзнание, че моят подпис стои под превода. В банката служителят ме успокой /както и ми намектна, че все пак аз съм наредила плащането/ и до края на деня се бяха свързали с другото лице. Парите ми бяха върнати също до края на деня.

Редактирано от mililia
Връзка към коментар

Ххаха, ако знаете аз какъв казус имам от вчера с банка...това с експедия ми се вижда направо нищо. Сега се чудя накъде да ги избивам в понеделника...

Иначе и аз мисля, че много въртеливо движение направиха.

 

Казвай . Опита е най-скъпото нещо  :)

Връзка към коментар

При мен е друго. Друг превежда на мое лице пари, имаме и платежно за това. Ама някой горе като е вкарвал е разменил всичко и така че аз не само, че не получих пари, но и има изтеглена същата сума от сметката ми и преведена на него. Имам и двата документа. Така че някой служител е блял...Сега съм на минус едни 800 лева, то момчето ще ми ги даде, щото са при него, но не е там работата. Възмутително е да ми се бърка в сметката просто...мисля да им искам компенсация.

А, и като отиде да види какъв е проблема жената казала, че явно колежката не била видяла....много професионално, няма що...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз съм с отказана резервация. Non-refundable с купона за 150 USD, другата която е със 100 USD и е refundable още си стои, но очаквам скоро и тя да замине...

Това с Discovery картите е страшно вбесяващо, определено ме губят като клиент.

Връзка към коментар

Мен пък ме вбеси онова писмо до хотела, че клиентът сам е отменил резервацията!  :angry: Това е колосална наглост. 

За протокола - резервацията ми с купон 100 - стои още. Без право на отмяна, дръпнали са си 60лв.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ха-ха,колко риба се е хванала! Евтиното е скъпо:-D

 

Жоре,пусни опцията за форматиране преэ андроид.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Мен пък ме вбеси онова писмо до хотела, че клиентът сам е отменил резервацията!  :angry: Това е колосална наглост. 

 

Именно. Такова нещо не съм виждала... И промяна на T&C. Искрено съм удивена... 

Връзка към коментар

Именно. Такова нещо не съм виждала... И промяна на T&C. Искрено съм удивена... 

И че писмото не трябва да се показва на клиента!  :angry:

Алъш-вериш от Женския пазар!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Мен пък ме вбеси онова писмо до хотела, че клиентът сам е отменил резервацията!  :angry: Това е колосална наглост. 

За протокола - резервацията ми с купон 100 - стои още. Без право на отмяна, дръпнали са си 60лв.

Звъннах в хотела - имам резервация, парите са приведени. Казаха, че нищо не трябва да ме притеснява и никой не може да ми анулира резервацията.

Подозирам, че след 2-3 дни друга песен ще запеят. /двоумя се между иконките за смях и яд/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

E, аз използвах един купон, имам само една единствена резервация при тях - тази. И приключих с тях. И аз като Дюк, яд ме е, че се вързах. Евтини глупости. Сега на всичкото и отгоре ме глобиха-7$, а колко ще спечелят от такива като мен, глобени с по не знам колко? Накрая ще излязат на печалба, вместо на загуба. Не съм за 7$, но ме яд за номерата им, в понеделник ще видя в банката дали не мога да оспоря и да си взема тези 7$.

Ще върнат всички пари, няма да има наказания. $7 няма да можеш да оспориш, банките имат минимум, а това е много малка сума.

Редактирано от xisba
Връзка към коментар

И аз се свързах с хотела, който бях резервирал.От там казаха, че съм имал резервация, но вчера expedia са я канселирали и да се свържа с expedia за причината и за възстановяване на платени вече от мен суми .... Сигурен съм, че парите ще бъдат възстановени, но expedia ми влиза в черния списък главно поради неадекватното справяне с проблема, очевадните лъжи и промяната на T&C впоследствие, не толкова поради отменената резервация и 150-те долара, които не съм спестил ....

Връзка към коментар

Мен пък ме вбеси онова писмо до хотела, че клиентът сам е отменил резервацията!  :angry: Това е колосална наглост. 

 

Мисля, че това е стандартна клауза въобще в договорите между хотелите и агенциите. Да не се казва на клиента, каква част от цената отива за хотела и каква за агента, не е нещо измислено за сегашната ситуация, по-скоро е стандартно изречение, с което завършва винаги формуляра им. 

Връзка към коментар

Колко различен и странен е светът. Аз до момента не съм имал пробелми с ЕХPEDIA. Напротив, когато съм ги ползвал, винаги е било заради по-добрата им цена в сравнение с други сайтове.

Но не съм  "играл" с тези кодове, не са ми отменяли резервации. Затова и няма как да са ми в черния списък. Докато за вас (тези с отменените резеравции), вече са най-лошото, което може да се случи на човек.
Мисълта ми е как всичко е толкова субективно. Една и съща компаня, но на двата полюса за клиентите си.
Че те не са прави с тази промяна в движение на условията - не са. Но и за петокласник беше ясно, че при тези мащаби няма как да остане без последствия. Ако беше за 50-100 човека, щеше да мине. То само от тук имаше резервации от толкова. В глобален мащаб не знам, предполагам за милиони долари общо. Е, няма Дядо Коледа, а и то Коледа мина.  Всяка компания на тяхно място щеше да пробва всеки възможен вариант да се измъкне. Дори и с цената на загуба на клиенти и потенцалните им бъдещи предполагаеми резервации, пред реалните загуби в пари в момента.
Еxpedia са едни от най-големите на пазара. Не само в щатите, но особено там. За местните просто няма други. Поне за тези, с които съм говорил. Под една или друга форма, ще намерят начин да върнат голяма част от доверието си, и в това съм сигурен. Те си знаят как ;)
 
За голяма част тук знам, че в момента няма да се съгласят с написаното. И ще са си прави за себе си. Именно затова го написах - да покажа, че не бива да се генерализира така само заради един доста спорен  случай.  В който и двете страни са на ръба, и даже попреминали границата на добрите практики в договорните отношения.
 
Изобщо не смятам, че е лошо че сте пробвали. Наясно съм, а и аз самият съм на принципа "Или ти тях, или те теб, затова винаги е по-добре първото". Пробвали сте с ясното съзнание, че това не е нормална поромоция. Е, не се е получило. Нo не сте загубили пари, че да им се сърдите. Сърдите се (тези,  коикто се заканиха повече да не ги погледнат), че не сте успели да ги прецакате един вид, да си го кажем направо.
А вече дали това е честно, всеки сам да си преценява.
И аз съм правил разни неща, не съм най-големия светец и моралист. Но като играя така, го правя с ясното съзнание, че може да не стане. И затова няма такива драми и глобални проклятия и закани, черни списъци, сърдене...
Редактирано от wilks
  • Харесвам 19
Връзка към коментар

И аз бях направила две резервации от два акаунта и понеже при втората резервация ми излизаше някаква грешка, платих и с друга карта. Чист късмет, че първата резервация за Рим платих с Diners Club, която всъщност е Discover карта. Засега тази резервация не са ми я отменили и се надявам наистина да ме подминат, понеже сделката си беше добра, особено за локацията на хотела, сега ако трябва да резервирам в този район нещо друго ще ми излезе доста по-скъпо. 

Обаче за хотела в Ко Фи Фи са ме отрязали, че резервацията не отговаря на условията. Ще го преживея някак и без това се полакомих да резервирам, колкото да се възполвам от офертата максимално.  ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В подкрепа на Wilks ще кажа,че трудно се навивам на подобни промоции.Като цяло съм доста ангажиран и планирам пътуванията си доста отрано,което почти изключва класирането за такива промоции.

Виждам от форума,че доста хора си вземат самолетни билети почти без пари,за което им се възхищавам.При мен трудно може да се случи,макар че за догодина съм си намислил да си оставя едно пътуване на база добри цени на самолетни билети.

За разочарованите ще разкажа най-разказвания от мен виц.Разказа ми го една шведка преди повече от десет години.Оттогава съм го разказвал стотици пъти.

Вървял си един мъж в парка и... Дядо Коледа.Мъжът попитал "Дядо Коледа,ще ми изпълниш ли три желания?".Дядо Коледа му отвърнал "Да,но ще ми дадеш да те опъна веднъж."Мъжът мислил,мислил и се съгласил.Дядо Коледа си свършил работата,вдигнал гщите и си тръгнал.Мъжът се провикнал:"Дядо Коледа,ами трите желания?"Дядо Коледа го погледнал и го попитал"А бе,ти на колко си години,че още вярваш на Дядо Коледа?"

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Wilks, капка в морето са кълнящите Expedia покрай тази случка. На всичкото отгоре в голямата си част тези хора въобще не попадат в таргет групата на Expedia. От цялата работа печели само и единствено Expedia. Само преброй колко пъти написах това име само в тази тема. Няма лоша реклама... ;)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Emil Chakalov, малко е крайно и грубичко :) .

Аз лично не си правя каквито и да било изводи от случая. Опитах да мина на по-ниска цена, но явно не се получи. Изводът не може да бъде, че Експедия не става за нищо. При следващата по-добра цена при тях вероятно пак ще пробвам. При всяко положение ще резервирам винаги от там, от където цената е по-ниска за желания от мен хотел, полет и т.н. Няма и не може да има драма. Иначе съм фенка на букинг, просто защото съм свикнала с тях и до сега не са ме подвели, но пък и не съм си играла игрички с тях.

Естествено, ситуацията е супер зле за тези, които на място са разбрали, че резервацията им е прекратена. Други пък вероятно са успяли да си използват резервациите. Така, че нещата не могат да бъдат черно-бели. Сигурна съм, че по настойчивите ще си издействат нещо, а другите дето не им се занимава много-много просто ще приемат факта и ще потърсят други хотели. Хора, не си разваляйте пътуванията с този случай.

Е, сега може и да имам известни главоболия да си върна сумата, но те по-скоро ще са свързани със сроковете, а не в това дали въобще Експедия ще ми върне парите. Просто ще трябва да им се обърне внимание, че следва да върнат парите на хората, защото грешката е била тяхна.

Редактирано от mililia
Връзка към коментар

Wilks, капка в морето са кълнящите Expedia покрай тази случка. На всичкото отгоре в голямата си част тези хора въобще не попадат в таргет групата на Expedia. От цялата работа печели само и единствено Expedia. Само преброй колко пъти написах това име само в тази тема. Няма лоша реклама... ;)

Expedia - досега Expedia съм ползвал само веднъж в живота си. Когато Expedia бяха "спестили" горивни такси до Оукланд на бразилския им сайт. От тогава обичам Expedia и споменавам Expedia само с добро. Но защо по дяволите бих използвал пак Expedia след като само в две изречения съм е споменал 6 (шест) пъти? Някакъв логичен довод? Конкуренция и то адекватна колкото искаш.

Уточнявам, че пиша като човек, който не се е "възползвал от промоцията им", но пък между другото е разбрал, че си сменят T&C в движение!?! Тази вечер по тв-то като чуя 17 пъти Coca Cola и 48 пъти "Леденика - това е бирата" дали утре на закуска бих ударил две леденики с една кола?! Май не като се замисля ..

Редактирано от Двуцветко
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 Иначе съм фенка на букинг, просто защото съм свикнала с тях и до сега не са ме подвели, но пък и не съм си играла игрички с тях.

Не можеш да си играеш игрички с Букинг по простата причина, че при тях няма такива измишльотини като купони и подобни. Цените им са такива, каквито са, ако искаш вземаш, ако не те устройват, не вземаш. И аз съм им фенка, няма купони, няма намаления, няма драми. Каквото и да си говорим, сайтове, които си променят условията в движение, няма да използвам повече. И друго, когато ми се е налагало и съм писала на Букинг за разни неща, съм получавала отговор и дори обаждане по телефона в рамките на 2-3 часа, а на Експедия им писах сутринта и отговор няма, изпокриха се. Знам, че е събота, но да ми пратят имейл с отмяна можаха.

Редактирано от slujitel
Връзка към коментар

Това, че ако се откажат определени хора да резервират там само ще им накривят шапката не е вярно. Може имиджа им да не пострада в дългосрочен план, но и ваучера не беше нещо кой знае какво. Проста, елементарна, халваджийска сметка показва, че онлайн агентите обикновено прибират между 15-20% от стойността на резервацията. Т.е. за да спечели експедиа от вас $100 (колкото е сумата на най-малкия ваучер) е необходимо да резервирате нощувки за $500, което хич не е непосилна сума дори за едно единствено пътуване. В съседната тема за Дъблин се говори как нощувки под $100 на вечер са трудни, а подобни дестинации безброй. Ако тая промяна на условията откаже въпросния човек да използва експедиа, а ползва някои от десетките други сайтове, които предлагат същата цена...еми в крайна сметка експедиа ще са на минус от цялата история.

 

Тук имаме сигурно 50-ина човека резервирали през линка, а темата вече е прочетена от стотици. Сигурен съм, че всеки от тях ще има вече едно наум като чуе expedia. Така че не бих избързвал със заключенията, че няма да пострадат. Може да не е с много, но достатъчно за да са на минус. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Mililia явно не си ме разбрала.Имах впредвид,че когато резервираш при такава промоция,трябва да имаш едно наум и ако не се получи,да не се учудваш и да го преживяваш трагично.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Има и още нещо, не знам дали съм права. За колкото и минимална сума да е била резервацията през въпросните агенти, съм сигурна, че има и такива, чиито резерваци са за по-високи суми. В периода, в който тези суми са били вече в сметката на Е. се е натрупала сума с няколко нули, от която Е. са спечелили и още печелят от невърнатите суми.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.