Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

Елементарна логика, Георги! За тях по-важно е, че в момента се шуми около името. Нима всеки, който е прочел тази тема е направил резервация? Нима всеки един от резервиралите със сигурност няма да ползвам техните услуги отсега нататък? Единствената причина поради която Expedia ме загубиха като клиент е защото допуснаха тази ситуация. За мен това е непрофесионално и не подхожда на толкова реномирана компания. И все пак, основната вина продължавам да твърдя, че е наша и лично аз не обвинявам никого освен себе си...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Не знам дали е добра или лоша реклама, ама със сигурност не е вярно, че нямало лоша реклама!

Моят опит е следния, аз за първи път резервирах с този сайт, не се получи и надали изобщо ще го погледна отново. Ако всичко беше минало добре, със сигурност щях да го разглеждам и бих резервирал отново с тях, дори без някакви купони и кодове.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Елементарна логика, Георги! За тях по-важно е, че в момента се шуми около името. Нима всеки, който е прочел тази тема е направил резервация? Нима всеки един от резервиралите със сигурност няма да ползвам техните услуги отсега нататък? Единствената причина поради която Expedia ме загубиха като клиент е защото допуснаха тази ситуация. За мен това е непрофесионално и не подхожда на толкова реномирана компания. И все пак, основната вина продължавам да твърдя, че е наша и лично аз не обвинявам никого освен себе си...

 

Ти смяташ че всяка реклама е добра, аз не. Не е за първи път да се различаваме :) Страшно много хора разбраха за expedia от тази промоция, по начало в България малко хора ги знаят и ползват. Според мен изпуснат шанс да си спечелят клиенти за напред, ако бяха признали резервациите с малко добро отношение. Поемаш загубата от $100-200, но знаеш че този човек винаги ще провери за напред в твоя сайт, и понеже цените във всички сайтове са общо взето еднакви, има голям шанс да резервира през теб. А сега всички знаят, че това е сайт, който хич не се притеснява брутално да си промени terms and conditions, да излъже пред хотелите, че клиента е отменил резервацията, както на него му е добре. Не съм сигурен, че това е положителен имидж, но не съм и маркетингов експерт. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Елементарна логика, Георги! За тях по-важно е, че в момента се шуми около името. Нима всеки, който е прочел тази тема е направил резервация? Нима всеки един от резервиралите със сигурност няма да ползвам техните услуги отсега нататък? Единствената причина поради която Expedia ме загубиха като клиент е защото допуснаха тази ситуация. За мен това е непрофесионално и не подхожда на толкова реномирана компания. И все пак, основната вина продължавам да твърдя, че е наша и лично аз не обвинявам никого освен себе си...

 

Duke, аз много ти се кефя на принципността - защото може би и аз имам същите напъни :) В случая мисля, че леко бъркаш - и самата Expedia допусна една камара неточности. Такъв непрофесионализъм... Казвам го от странична гледна точка - на неучастник в събитията. Не казвам, че всеки трябва да е безгрешен. Но една корпорация има няколко нива на контрол. Тук не видях нито едно... Да се променят условия в ход и още простотии - хич не им подхожда. 

 

Иначе дали ще има ефект върху тях - ами не знам... Иначе да, така е за лошата реклама. Но... Аз не съм ги ползвала, след този случай изобщо няма да ги пипна. Което е лоша новина за тях - аз съм човек, който не се бори за намаления, защото не може да си го позволи времево и е много стриктен. Според теб не трябва ли да им пука от такава загуба? А ако не съм единствена? 

Връзка към коментар

Мисля, че леко преувеличихме драмата с този случай ;)

 

Не е станало чак кой знае какво - резервация за няколко дни в някой хотел, за която всички знаехме предварително, че е съмнително дали ще мине. ;)

Е, не стана! Голяма работа - хотели бол, колкото искаш, сайтове за резервации - също. 

С което не казвам, че който мисли, че трябва да си продължи борбата с Expedia, не трябва да го прави.

Ама все пак да не пресоляваме мандажата. Гредайте си кефа и не си хабете нервите за дребни глупости! ;)

 

 

P.S. И айде стига сте киснали във форума, отивайте да си пиете виното и да си обичате гаджетата и половинките! :biggrin:

И както вече казахме - който няма половинка - да си вземе литър!
Наздраве! :drinks:

и

Налюбов! :friends:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Има и още нещо, не знам дали съм права. За колкото и минимална сума да е била резервацията през въпросните агенти, съм сигурна, че има и такива, чиито резерваци са за по-високи суми. В периода, в който тези суми са били вече в сметката на Е. се е натрупала сума с няколко нули, от която Е. са спечелили и още печелят от невърнатите суми.

 

Според мен тези суми не стигат дори, за да покрият загубите от ползваните вече нощувки. И заплатите на армия адвокати. И разходите на екипа, който вместо да направи промоция, от която да изкарат пари, се издъни грандиозно.Може дори да им плащат обезщетения за няколко месеца при уволнението :rolleyes:  И за този проект са договорени партньорски отношения с Discover, а там изобщо не знам какви са им условията и предварителните очаквания. 

Аз мислех, че има шанс да оставят купоните валидни, ако хората, възползвали се от луксозни хотели за дълъг период на по-атрактивна цена са повече от тези, резервирали напълно безплатни нощувки. И се забавиха с реакцията си, търсейки точно такъв резултат.  Защото има доста хора, които биха си запазили сега годишната почивка за 2-4 седмици. И 200$ купон е като отстъпките за ранни резервации. Е, не стана, явно са осъзнали, че нямат достатъчно средства, за да си платят тази грешка.

 

Аз не съм разочарована от expedia. При равни или по-добри условия бих резервирала от тях. Дори това, че са говорили по средно 40 минути с хиляди хора, за да ги успокоят донякъде, е достатъчен повод за мен да им симпатизирам малко. Е, щях да съм по-щастлива, ако ми бяха оставили едното моренце за 7$ 4 дни, но и така е добре. Поне поговорихме с Gentleman Basta и се разбрахме какво ни се прави през месец май и половината лято  :blush:  И усещането за еуфория и трескаво ровичкане ми беше забавно. 

Редактирано от Lindt
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Моето мнение е точно като на Георги. Когато отмениха билетите за Индия от Ебукърс, от тогава като получа имейла им го трия без да го отварям. Сега и с Експедия ще процедирам по същия начин.

Връзка към коментар

Големият гаф на Expedia e , че са променили тихомълком общите условия.

Аз лично имах много неприятен инцидент при резервация на полет през немската им версия , но продължавам да ги ползвам.

 

Това , че течеше надпревара кой ще "занули" резервацията или с други думи ше плати възможно най-малко над купона пък си беше доста забавна ;)

Моето мнение е точно като на Георги. Когато отмениха билетите за Индия от Ебукърс, от тогава като получа имейла им го трия без да го отварям. Сега и с Експедия ще процедирам по същия начин.

А защо не се отпишеш от бюлетините им ?

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Като са се осрали и не могат да поемат загубите и уж всичко е ок, защо променят условията??? Само заради това, повече няма да ги погледна. Отделно, дори като отмениха всичко, можеха да дадат по един код за 25-30% намаление поне, ама няма..

Връзка към коментар

А Orbitz , Travelocity , Hotels.cоm и куп други собственост на Expedia ще ползвате ли ?

Щом са го направили тук утре може да го направят и там ;)

Истината е , че вече има 2-3 мастодонта владеещи десетките популярни брандове , както в почти всеки глобален бизнес и клиента все повече ще е прецакан.

Редактирано от stenk
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Duke, не знам защо се вайкаш толкова, че си видял $100 на земята, навел си се да ги вдигнеш и са се оказали фалшиви...

Нещо не си разбрал, точно Дюк е здравият разум, който беше сигурен, че това няма а да просъществува.

Относно подобни случки - винаги подхождам с огромно съмнение. По простата причина, че хубаво и евтино няма. И за самолетни билети, и за хотели и за всичко, що ми се иска. Това съм го установила от личен опит. Ама тука вие всички сме млади, имате време и да грешите, и да се поправяте.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Като са се осрали и не могат да поемат загубите и уж всичко е ок, защо променят условията??? Само заради това, повече няма да ги погледна. Отделно, дори като отмениха всичко, можеха да дадат по един код за 25-30% намаление поне, ама няма..

 

Добре де, когато не могат да покрият тези загуби и фалират по-доволен ли ще си? 

Може да си почешем езиците още малко с такъв въпрос - какво според вас трябваше да направи експедия, ако признаването на тези купони ще ги докара до фалит? Кой е начинът да не се чувствате измамени и разочаровани? 

Ако ти бяха пратили имейл "извинявайте за причиненото неудобство, моля Ви да анулирате резервацията си, тъй като некадърните ни служители са направили грешка и ако се възползвате, ние ще бъдем разорени и пак няма да ходите никъде" щеше ли да им влезеш в положението? И щеше ли да се промени резултатът? 

Връзка към коментар

Нали казах какво, най-малко след като са виновни, вместо да лъжат най-нагло, можеха да дадат на хората с отменени резервации по някакво бъдещо намаление, даже щяха да спечелят. Никой не говори за фалити

Връзка към коментар

Duke, не знам защо се вайкаш толкова, че си видял $100 на земята, навел си се да ги вдигнеш и са се оказали фалшиви...

 

Дай сега и превод, ако обичаш, защото не разбрах какво точно се опитваш да ми кажеш...

Връзка към коментар

Нали казах какво, най-малко след като са виновни, вместо да лъжат най-нагло, можеха да дадат на хората с отменени резервации по някакво бъдещо намаление, даже щяха да спечелят. Никой не говори за фалити

 

Ти не знаеш дали няма да го направят. Още е рано да преценят какъв бюджет могат да си позволят за изчистване на репутацията си при положение, че за тези два дни дори не знаят какви са загубите им. Не знам дали могат да сметнат глобите си и броя на делата, които ще заведат срещу тях. Хм, та те още не са анулирали всички резервации. Моята за Румъния си е актуална. 

Аз мисля, че ще свършат доста работа в следващите 2-3 години, за да си изчистят името и са станат привлекателни за потребителя. И ще излизат достатъчно промоции, разпродажби и купони от тях. Изобщо не смятам да се ангажирам да ги презирам при положение, че от тук нататък трябва да се реваншират за грешката си. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако ти бяха пратили имейл "извинявайте за причиненото неудобство, моля Ви да анулирате резервацията си, тъй като некадърните ни служители са направили грешка и ако се възползвате, ние ще бъдем разорени и пак няма да ходите никъде" щеше ли да им влезеш в положението? И щеше ли да се промени резултатът? 

Колкото и невероятно да е, обаждане с подобно съдържание получих миналата година от Букинг по повод на моя резервация за Рим. Може и балъшко да е било, но я отказах. Пък и не познавах "магеланци"  :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Дай сега и превод, ако обичаш, защото не разбрах какво точно се опитваш да ми кажеш...

"Вайкаш толкова" е преувеличено. Имам предвид:

И все пак, основната вина продължавам да твърдя, че е наша и лично аз не обвинявам никого освен себе си...

+ коментара ти преди въпросното ми мнение

Връзка към коментар

Колкото и невероятно да е, обаждане с подобно съдържание получих миналата година от Букинг по повод на моя резервация за Рим. Може и балъшко да е било, но я отказах. Пък и не познавах "магеланци"  :)

Да, и аз като се замислих, че някакви хора ще бъдат уволнени и ще загубят къщата си, а децата им ще учат в общинско училище за малко да си откажа сама резервацията  :rolleyes:

Понякога като търговец много ми се иска да кажа кой от екипа ми е издънил работата, как не мога да изпълня ангажимента си и точната причина за това,както и какви мерки ще вземем, но ние просто си се дъним като фирма. Искам и ние да покрием загубите заради глупостта си. Но не го правим. А аз отнасям крясъците, молбите и мрънкането на клиента. И спускам решението на шефа. И се нервирам, че не се прави нищо, за да не се случва това отново. И на това, че после се очаква аз с цялата си прелест да убедя пострадалия пак да работи с нас. И понеже тази тъпотия е моята работа, не се изненадвам от поведението на експедия сега  :blush:  

Едновременно с това получаването на имейл от партньори, че едната колежка мислела, че е другата ни е направила поръчка, а другата мислела, че е първата и в резултат поръчка няма, ми звучат смешно и абсурдно. Но разполагам с обяснение, пак ги смятам за идиоти  :rolleyes:  А ако тези човечета си останат там съм по-подозрителна към съвместна работа. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А сега всички знаят, че това е сайт, който хич не се притеснява брутално да си промени terms and conditions, да излъже пред хотелите, че клиента е отменил резервацията, както на него му е добре. Не съм сигурен, че това е положителен имидж, но не съм и маркетингов експерт. 

 

Нали не очакваш принципът, че една лъжа повторена сто пъти накрая се превръща в истина, ще мине баш пред мен? ;)

 

Не съм съгласен със съждението, че всички ние сме невинни, а единствено Expedia има вина в конкретния случай. Нека да резюмираме:

 

Наши грешки:

 

1. Подминаваме условието "this offer is from Expedia.com and is valid for Expedia.com U.S. customers only" и се надяваме номерът да мине с оправданието, че терминологията не била ясна - дрън-дрън та пляс, както казват хората, но нека да подскажа, че дори ти си написал още на първа страница в тази тема следното: "В условията пише, че е само за щатски профили, както и че трябва да имаш регистрация в експедиа, аз успях и без двете да резервирам. Ще видим дали ще мине...";

 

2. Подминаваме изискването за посочване на адрес и телефон в щатите, както и използваме български кредитни карти или пейпал, където няма изискване за zip code, но има изискване за билинг адрес, който отново е в България, която доколкото знам все още не е един от американските щати;

 

3. Надяваме се срещу дребни стотинки да получим 3, 4 или 5 нощувки в реномирани хотели, само защото някой не си е свършил работата докрай и е допуснал подобна техническа, повтарям техническа, грешка.

 

 

Грешки на Expedia:

 

1. Допускат извършването на резервации, които не отговарят на предварително поставените условия;

 

2. Допускат заплащане на тези резервации с платежно средство, което не отговаря на предварителните условия;

 

3. Променят условията като включват изискване за определен вид кредитна карта.

 

За себе си мога да направя извод, но е малко нецензурен и включва думите "лаком" и "затрива". :lol:

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

И на това, че после се очаква аз с цялата си прелест да убедя пострадалия пак да работи с нас. И

 

 

Добре поне , че си хубава. Ако и expedia бяха пратили подходящ служител на място да говори с клиента драмите щяха да са много по-малко  ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.