AlexandraKo Публикувано: 6 август, 2015 Автор Публикувано: 6 август, 2015 (редактирано) Само знамето ми липсва, за да сме еднакви с колегата. ;) ;) Редактирано 6 август, 2015 от AlexandraKo 7
Duke Публикувано: 6 август, 2015 Публикувано: 6 август, 2015 Istanbul 038.jpg Само знамето ми липсва, за да сме еднакви с "колегата". ;) ;) Не схванах аналогията, може ли разяснение? 1
AlexandraKo Публикувано: 6 август, 2015 Автор Публикувано: 6 август, 2015 (редактирано) Не схванах аналогията, може ли разяснение? Ми, нагласила съм се със същата дрешка Колко е малък светът :rolleyes: по-скоро, колегата / казвам колега по снимане със знамето/ се е нагласил, че моята снимка е по-стара. ;) Редактирано 6 август, 2015 от AlexandraKo 4
bat.galin Публикувано: 21 август, 2015 Публикувано: 21 август, 2015 Не намерих тема за водопади пп. каня се да посетя водопада Виктория.
Фил Публикувано: 21 август, 2015 Публикувано: 21 август, 2015 Не намерих тема за водопади пп. каня се да посетя водопада Виктория. Ами създай ! 1
charlotte Публикувано: 24 август, 2015 Публикувано: 24 август, 2015 Ех, "съмтаймс люн" ... Тъкмо бях изгладил късите гащи за Concorde room на Heathrow, когато Бритиш попариха надеждите ми за една забежка до Куала Лумпур: "Dear Customer,We are very sorry to advise that it has come to our attention that for a short period of time there was an obvious pricing error for First class seats from Germany. As such, your recent booking was concluded on the basis of the invalid fare and therefore your ticket is not valid for travel and will be refunded.We don't underestimate the disappointment this will cause you and would like to offer our sincere apologies for this error. The correct prices have now been reinstated and should you wish to rebook your journey, please go toba.com or contact your local team at ba.com/contactus who would be happy to help you.Once again, please accept our sincere apologies. British Airways Customer Service" Сега очаквам пълен рефънд за два билета, а дотогава се наслаждавам на гледката към залива на Проприано в Корсика. П.П. Благодарности на macf1an за разясненията след като партито беше свършило!
Alexander Публикувано: 31 август, 2015 Публикувано: 31 август, 2015 Реших да пиша пак тук. Хем е за оплакване, хем ми е смешно. Колата която карам е с барселонски номер, в момента живея в Тенерифе. Преди бях в Мадрид и никога нищо не ми се беше случвало, а мадридчани много мразят каталунците, няма две мнения. Днес имах лек скандал, паркирах си по всички правила, но се появи с бипкане един мъж на около 50+ години, който взе да ми крещи, как съм бил невъзпитан, как в Каталуня всички били такива и т.н. Продължи около минута, като и аз му отвърнах и си замина накрая, реално не бях сгрешил в нищо. Не ми се беше случвало никога да ме заплюват като каталунец, Явно е от тези, които мразят много каталунците. 1
Selena Публикувано: 31 август, 2015 Публикувано: 31 август, 2015 Искам да се оплача леко и после да похваля леко гръцката фериботна компания Анек Лайнс. Пътували сме доста пъти с други компании до различни острови, всичко е било точно, никога не сме имали оплаквания. Тоя път обаче ферито закъсня с два часа, умряхме от глад на пристанището на Санторини, но си знаехме, че на кораба има ресторант и ще похапнем добре. В интерес на истината, никой "уж" не знаеше колко точно ще бъде закъснението, не че не питахме едно 5-6 пъти, иначе щяхме да хапнем нещо, докато чакаме. Като се качихме към 11, вместо в 9 вечерта, се оказа, че ресторантите така или иначе затваряли в 9,30, което за нощен ферибот е безумно. След културно-строг разговор с главния стюард, все пак ни предложиха вечеря за сметка на фирмата. Изненадах се както от първата много груба реакция на главния стюард, така и от бързината, с която разрешиха проблема. Второто ми е оплакване е, че от утре ме чака много, много работа, идните две седмици ще се слеят, но... да кажем, че такава е цената на хубавата ваканция. 1
eloena Публикувано: 3 септември, 2015 Публикувано: 3 септември, 2015 Oooххх, какъв съм такъв карък?! Винаги, когато изникне някое служебно пътуване в чужбина, аз не мога да отида, защото или съм някъде другаде, или пращат някой друг. Ето сега, поредното е на 25.10., а аз тогава съм във Филипини (дано, ако не си изпусна самолета). Идва ми да вия от яд!
Childish Публикувано: 3 септември, 2015 Публикувано: 3 септември, 2015 Oooххх, какъв съм такъв карък?! Винаги, когато изникне някое служебно пътуване в чужбина, аз не мога да отида, защото или съм някъде другаде, или пращат някой друг. Ето сега, поредното е на 25.10., а аз тогава съм във Филипини (дано, ако не си изпусна самолета). Идва ми да вия от яд! Няма за какво да се ядосваш. Командировките са скучни. Кой пък от колегите ти може да се похвали, че ще ходи до Филипините. 6
eloena Публикувано: 3 септември, 2015 Публикувано: 3 септември, 2015 Не са скучни, напротив! Веднъж се класирах и беше супер! 3
Lyubina Публикувано: 4 септември, 2015 Публикувано: 4 септември, 2015 Е, при нас командировките са най-ужасното нещо, което може да ми се случи. Бач от 8 до 8 рm. Полет сутринта и вечерта. С малко повече късмет - полет вечерта на отиване и рано сутринта на връщане, та трябва да се става към 4, в тъмни зори Не обичам командировки! 1
lisska99 Публикувано: 4 септември, 2015 Публикувано: 4 септември, 2015 (редактирано) Искам да се оплача, че Експедиа ХК още не са ми върнали онези ХКД 2850, които ми надвзеха. Вече говорих с тях два пъти, като втория път си го отнесе младежа, с който говорих и само повтаряше сори мадам, сори мадам, а аз му казах и да казваш сори и да не казваш сега пак губя пари заради вас, щото няма да ми платите вие телефонната сметка ... Ще ходя пак до ПИБ да видя дали проблема не е при тях и те да обработват плащането и затова да има забавяне и ако още не е дошло пак ще се говори с експедия като този път ще бъде на още по-висок глас ........ от един месец и повече се разправям с тях, а вече ще трябва да пътуваме ... Редактирано 4 септември, 2015 от lisska99
bat.galin Публикувано: 8 септември, 2015 Публикувано: 8 септември, 2015 (редактирано) Аз по-скоро искам да попитам какви са правата ми.Схемата е следната:Пътниците са заели местата си в самолета, когато екипажът обявява :Поради претовареност на летището до което е полета, то не може да ни приеме ( по рано от еди-колко-си-часа), моля да ни извините...и така си закъсняваме над 120 мин и си пропускам следващия полет с друга компания.Какво и от кого да искам ? Редактирано 8 септември, 2015 от bat.galin
Георги Матеев Публикувано: 8 септември, 2015 Публикувано: 8 септември, 2015 Аз по-скоро искам да попитам какви са правата ми. Схемата е следната: Пътниците са заели местата си в самолета, когато екипажът обявява : Поради претовареност на летището до което е полета, то не може да ни приеме ( по рано от еди-колко-си-часа), моля да ни извините ...и така си закъсняваме над 120 мин и си пропускам следващия полет с друга компания. Какво и от кого да искам ? За съжаление не мога да помогна с конкретен съвет, но няма как да не кажа - егати тъпата ситуация!
neuromancer Публикувано: 8 септември, 2015 Публикувано: 8 септември, 2015 Ми не мога да кажа, ама това ми изглежда като от тези ситуации, които не са по вина на компанията и тя не дължи обезщетение... Застраховка е най-смислената възможност май. А претовареност на летището може да има по много причини, но не се казва нищо какъв е конкретния случай... 2
AlexandraKo Публикувано: 8 септември, 2015 Автор Публикувано: 8 септември, 2015 Ах, как ни липсва Биг МаГ да даде съвет 2
Георги Публикувано: 8 септември, 2015 Публикувано: 8 септември, 2015 Не е по вина на авиокомпанията, така че забрави за компенсация. Подразбирам, че полета с друга компания не е на същия билет, така че не можеш да си възстановиш дори направените разходи в междинната точка. Пиеш една студена вода, за съжаление. 1
macf1an Публикувано: 8 септември, 2015 Публикувано: 8 септември, 2015 Прочетете списъка с извънредни обстоятелства, аз такова нещо не помня да е споменавано като извинителна причина. Ако са на един билет, гледа се закъснението в крайната точка. 2
Георги Публикувано: 9 септември, 2015 Публикувано: 9 септември, 2015 Прочетете списъка с извънредни обстоятелства, аз такова нещо не помня да е споменавано като извинителна причина. Ако са на един билет, гледа се закъснението в крайната точка. Затворени летища, РВД проблеми, атмосферни условия и т.н. са си неща изцяло извън контрола на авиокомпанията. Не, че пречи да се пусне оплакване де, но аз казус никакъв не виждам тук Вече, ако е имало предварително забавяне, което води до това авиокомпанията да си пропусне слота е съвсем друга бира, но до колкото разбирам самолета си е бил по график, а летището е отказало да го приеме. 1
logist13 Публикувано: 9 септември, 2015 Публикувано: 9 септември, 2015 обезщетение в тази ситуация няма да има - случват се такива неща и са извън контрола на авиокомпанията; поради това когато се купуват полети на различни билети винаги трябва да се оставя разумен резерв от време между тях за да се покриват подобни рискове (по мое мнение 3-4 часа е достатъчно); да, по-удобно е да хвъркаш без да дремеш на летищата, ама рискуваш да зависнеш в междинната дестинация и да си купуваш скъпичък билет за крайната дестинация (да не говорим за евентуални разходи за хотели ако няма полети или места на тях, трансфери, плащане на нощувки в крайната дестинация поради неанулирани навреме резервации и т.н.) 2
Childish Публикувано: 9 септември, 2015 Публикувано: 9 септември, 2015 Много ми е скучно на работа. Остават 3 месеца до пътуването. 5м вече ги изчаках. 11
mililia Публикувано: 9 септември, 2015 Публикувано: 9 септември, 2015 Много ми е скучно на работа. Остават 3 месеца до пътуването. 5м вече ги изчаках. А на мен ми остават още два дена до началото на пътуването, а съм зарита от работа. По стара традиция най-енергоемките и времеизискващи задължения изкачат точно, когато си на броени часове от отпуската. Ама не се оплаквам, важното е че ще пътувам. 6
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега