Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

преди 23 минути , r_nikolov1 каза:

Интересно…ползвах батерията от година и половина и принципно бях много доволен от нея. 🤨

Благодаря за информацията! 🙌

ЗА нищо, аз попаднах случайно на тази информация след като бях вдъхновен от дизайна на батерията. Дано Baseus изкарат нов модел, който да няма подобни проблеми!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Djgeorgie каза:

Вчера беше същият цирк но с най-късния полет на Ryanair до Stansted. Закъсняхме с час и половина и кацнахме около 02:10, но не мога да се оплаквам, тъй-като точно вчера на летището имало някакъв полет до Палма, който закъснявал с над 12 часа и пътниците въобще не знаели дали полетът им ще се осъществи.

Нещо се случва с Ryanair, да видим кога ще си признаят. Че обясненията за лошото време в Европа и преди 10 дена и сега са нелепи.

Връзка към коментар

За щастие щетите са почти минимални , но ми е интересно в бизнеса с краткосрочните наеми нямат ли застраховки ? То може да изгори целия имот и не виждам как ще искат от наемателя да го плати. 

Забравяте батерия или друго , отивате в селото на вечеря и айде една вила в Тоскана по-малко.

  • Харесвам 7
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 12 минути , stanimir каза:

За щастие щетите са почти минимални , но ми е интересно в бизнеса с краткосрочните наеми нямат ли застраховки ? То може да изгори целия имот и не виждам как ще искат от наемателя да го плати. 

Забравяте батерия или друго , отивате в селото на вечеря и айде една вила в Тоскана по-малко.

Абсолютно същия въпрос си зададохме и ние. В нашата вила (https://maps.app.goo.gl/QWbByi1FXVWUhEfc8?g_st=com.google.maps.preview.copy ) както споменах, няма денонощна рецепция. Има 2 контакта за връзка в случай, че имаме нужда от съдействие. Когато усетихме дима, се обадихме на шефа, но телефонът му беше изключен.

След това започнахме да звъним на мениджърката - на всяка минута-две ѝ се обаждахме, но отговор не получихме.

Писахме на собственика по WhatsApp и чак след около час-час и половина ни отговори, че трябва да предадем на мениджърката на сутринта като се видим на закуска за случая. Пратихме му снимки и той отговори, че не забелязва батерията и трябваше да му я оградим на снимката. 😅 Но не се трогна и след няколко минути каза, че му се налага да си изключи телефона.

Докато звъняхме на мениджърката и чакахме да се измирише стаята, обикаляхме наоколо и абсолютно никъде не намерихме пожарогасител, което много ни учуди… Наистина, ако масата, върху която бях оставил батерията, беше дървена, например, всичко щеше да пламне и ние как трябваше да реагираме? Дори и да звъннем на пожарна, тя докато дойде… 😣 

  • Харесвам 6
  • Шок 4
Връзка към коментар

Не знам това за тук ли е или за хумор:

Два дни преди да тръгнем за Индонезия звъня в ОББ, за да разрешат плащания с картата ми по време на пътуването. Най- после успявам да се свържа и един младеж ми задава въпроси за идентификация. Казвам си номера на личната карта, а той: "Не е тоя номерът." Аз- в шок. От 5 години съм с тази карта. Той: "Картата е от 2010." Това е старата ми лична карта. ОББ в момента съвместява системата си с тази на "Райфайзен" и КВС и това е резултатът. Казвам, че с тази лична карта само преди 2 месеца си взех кредитна карта от тях. Той с обвинителен тон: "Ако бяхте казали името на майка си..." Хубаво, но никой не ми го е искал. Няма как на другия ден отивам в клон на банката. Много любезна служителка оправя данните в системата. Моля я тя да звънне, защото трудно се свързвам с тях. Тя звъни на 2 вътрешни телефона. Никой не вдига. Обажда се на телефона, на който звънят клиентите. Не става. След дълго звънене се свързва, обяснява случая. Искат аз да се обадя. Казвам си номера на личната карта. Отговор: "Не е тоя." Служителката взема телефона, обяснява, че току- що е оправила данните. Отсреща са непреклонни. На края питат за името на майка ми. Този път съм го казала. И всичко се урежда. Значи номерът на личната ми карта е старият, но името на майка ми го има вече в системата. Да им имам системата. На излизане виждам на стената на голям екран следния надпис:"Invalid license". Обръщам се към служителката: "Това за банката ли е?" Тя сконфузено: "Не точно."

  • Харесвам 1
  • Шок 15
  • Смея се 3
  • Замислям се 4
Връзка към коментар
На 7.07.2024 г. в 11:46, r_nikolov1 каза:

Намирайки се във вила в Тоскана и наслаждавайки се на вечерята ни на верандата

IMG_4567.jpeg.411ee9bcdf46526a9c073ebe1c312db6.jpeg

влязохме до стаята и установихме как тя беше задимена и миришеше доста неприятно. След като огледахме малко повече, установихме, че преносимата ми батерия е гръмнала докато се е зареждала и се е запалила:

IMG_4569.jpeg.25e26ea7dc91ea532cbf19b93d2a1a1e.jpeg


Секунди по-късно нагрятото стъкло се спука:

 

IMG_4587.jpeg.57b4de31725a525116d71308a0470812.jpegIMG_4589.jpeg.cd7a127c4c87e9811b471a6c1dc6c9f1.jpeg

 

Звъняхме на собствениците, за да намерим решение на проблема (най-малкото, нямаше как да спим вътре, защото миришеше отровно), но никой не вдигна телефона (няма денонощна рецепция).

Преди малко, когато мениджърката пристигна и разбра за случая, каза, че е говорила със собственика (когото вече бяхме уведомили по WhatsApp) и каза, че ще сметнат щетите и ще ни кажат по-късно дали и колко трябва да платим, защото в случая е гръмнала наша батерия, а неприятната ситуация не се е случила с техен уред/устройство. 😓

Да споделя развръзката от ситуацията

 

Мениджърката на вилата беше изключително любезна и не трябваше да плащаме за щетите, причинени от пламналия powerbank. Относно батерията, свързах се с Dice.bg (магазинът, от който я бях купил) като прикачих статията за батериите, която беше споделена тук, и те ми още на другия ден ми върнаха отговор, че ще ме компенсират с ваучер на стойността на батерията (адмирации за тях 🙌) и допълниха с коментар относно статията:


"Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка и съжаляваме за създалата се ситуация! По принцип, ако даден продукт се окаже негоден за продаване след неговото производство, сме получавали уведомителни писма от производителите на дадения продукт, че трябва да изтеглим текущите бройки от пазара. В случая не сме получавали известие от Baseus за тези батерии. Възможно е статията, която сте посочили да касае определени модели и/или партиди от батериите или пък да става дума само за бройките, продадени на US пазара (специално Baseus понякога имат модели, които са описани като EU/UK/Overseas и т.н.). Все пак, ситуацията е изключително неприятна и се отнасяме изключително отговорно към нея, като ще тестваме всички такива налични батерии. Понякога проблемът може да е и в колебания в мрежата или в самото зарядно, но разбира се, можем само да гадаем. Можем да Ви издадем ваучер на стойността на продукта, който да използвате при бъдещо пазаруване при нас."

 

Приятно изненадани останахме от решението както на мениджърката във вилата, така и от това на магазина в гр. София.

 

Та отново съм в процес на търсене на powerbank за смартфона ми... 😅

  • Харесвам 15
  • Браво 9
Връзка към коментар
преди 28 минути , r_nikolov1 каза:

Да споделя развръзката от ситуацията

 

Мениджърката на вилата беше изключително любезна и не трябваше да плащаме за щетите, причинени от пламналия powerbank. Относно батерията, свързах се с Dice.bg (магазинът, от който я бях купил) като прикачих статията за батериите, която беше споделена тук, и те ми още на другия ден ми върнаха отговор, че ще ме компенсират с ваучер на стойността на батерията (адмирации за тях 🙌) и допълниха с коментар относно статията:


"Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка и съжаляваме за създалата се ситуация! По принцип, ако даден продукт се окаже негоден за продаване след неговото производство, сме получавали уведомителни писма от производителите на дадения продукт, че трябва да изтеглим текущите бройки от пазара. В случая не сме получавали известие от Baseus за тези батерии. Възможно е статията, която сте посочили да касае определени модели и/или партиди от батериите или пък да става дума само за бройките, продадени на US пазара (специално Baseus понякога имат модели, които са описани като EU/UK/Overseas и т.н.). Все пак, ситуацията е изключително неприятна и се отнасяме изключително отговорно към нея, като ще тестваме всички такива налични батерии. Понякога проблемът може да е и в колебания в мрежата или в самото зарядно, но разбира се, можем само да гадаем. Можем да Ви издадем ваучер на стойността на продукта, който да използвате при бъдещо пазаруване при нас."

 

Приятно изненадани останахме от решението както на мениджърката във вилата, така и от това на магазина в гр. София.

 

Та отново съм в процес на търсене на powerbank за смартфона ми... 😅

От китайските ползвамe на joyroom - моята и на дъщерята са мини, а на съпруга е такава безжична магнетик, и трите са бързодарядни 10000mAh.

Аз от моето бижу съм много доволна. Не ми допадат безжичните. Ако не искаш розова или лилава, има и бяла🙂

IMG_5449.png.838a758cd7b5c088b80a5dfd6d40e0e3.png

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
33 minutes ago, r_nikolov1 said:

Да споделя развръзката от ситуацията

 

Мениджърката на вилата беше изключително любезна и не трябваше да плащаме за щетите, причинени от пламналия powerbank. Относно батерията, свързах се с Dice.bg (магазинът, от който я бях купил) като прикачих статията за батериите, която беше споделена тук, и те ми още на другия ден ми върнаха отговор, че ще ме компенсират с ваучер на стойността на батерията (адмирации за тях 🙌) и допълниха с коментар относно статията:


"Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка и съжаляваме за създалата се ситуация! По принцип, ако даден продукт се окаже негоден за продаване след неговото производство, сме получавали уведомителни писма от производителите на дадения продукт, че трябва да изтеглим текущите бройки от пазара. В случая не сме получавали известие от Baseus за тези батерии. Възможно е статията, която сте посочили да касае определени модели и/или партиди от батериите или пък да става дума само за бройките, продадени на US пазара (специално Baseus понякога имат модели, които са описани като EU/UK/Overseas и т.н.). Все пак, ситуацията е изключително неприятна и се отнасяме изключително отговорно към нея, като ще тестваме всички такива налични батерии. Понякога проблемът може да е и в колебания в мрежата или в самото зарядно, но разбира се, можем само да гадаем. Можем да Ви издадем ваучер на стойността на продукта, който да използвате при бъдещо пазаруване при нас."

 

Приятно изненадани останахме от решението както на мениджърката във вилата, така и от това на магазина в гр. София.

 

Та отново съм в процес на търсене на powerbank за смартфона ми... 😅

Аз вчера поръчах ето тази на Anker. Първоначално и аз търсех батерия с безжично зареждане (със същия телефон съм), но в крайна сметка, след голямо сравняване на модели, се отказах. Поне за мен, ползите някак си не оправдаваха цената. За мен беше важно да е възможно най-малка и лека и да зарежда телефона ми сравнително бързо. Безжичния вариант на Anker с QI2 съпорт е около 3 пъти по-скъп от тази която взех, а самата батерията е и по-дебела. Също така и безжичното зареждане е сравнително бавно, губи се доста от енергията при зареждане и се отделя повече топлина. 
 

За самата батерия не мога да дам отзив тъй като все още я чакам, но като цяло съм доволен от Anker. Надявам се и да не гърми… когато пътувам, обикновено си зареждам устройствата в леглото докато спя 😂

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искам да се оплача и да потърся съвет. На 15.06 поръчах това от ЕМАГ :

LEGO® Icons - Concorde 10318, 2083 части - eMAG.bg

(полакомих се от по-ниската цена, но пускам линк, защото от описанието на продукта нямах съмнение, че ще се случи това, което последва). Доставката беше дългичка, но на 03.07 трябваше да го получа. Това не се случи и се свързах с Емаг да ми съдействат. Пратката дойде вчера и определено продуктът е фейк и в ужасен търговски вид. (виж снимките). Свързах се с ЕМАГ, свалих си чата, обещаха да проверят и да ми пишат до 2 дни. Продуктът не се доставя от ЕМАГ, а от друг търговец Lerela shop, регистриран във Франция. Фактурата има логото на ЕМАГ маркетплейс, но е издадена от другия магазин - в описанието пише Lego Icons. Предполагам, че EMAG ще ме пратят да пия една студена вода или да го връщам за моя сметка на търговеца. Питам се защо ? Какви са ми полезните ходове?

Платено е с Револют. Видях, че транзакцията може да се оспорва, но искат първо контакт с продавача. В сайта на емаг в условията за връщане има някакъв мейл. Ще се опитам да ги контактна. Знаете ли какъв е срокът за оспорване на транзакция? Ако документите са на БГ , трябва ли да им ги превеждам?

 Ще алармирам и КЗП, но EMAG един вид се явяват посредник, който само дава платформата си и най-вероятно ще се измъкнат с това, че не проверяват търговците. Как и къде мога да подам жалба с/у фирма, регистрирана във Франция. Има ли нещо като европейско КЗП ? 

Много ме е яд, защото това трябваше да бъде подарък за щерката, която завърши успешно 1-вата година aerospace engineering в Делфт и това й е любимият самолет.

 

449482871_1024618399026813_2076659871702841092_n.jpg

449514084_1009551234113544_7769223463770248725_n.jpg

449524827_1694827694591793_6956177397380723016_n.jpg

449699818_1016536110048939_7159417026652379609_n.jpg

449758184_1451685832151436_6246682666947156079_n.jpg

  • Шок 3
Връзка към коментар

Играх го подобно с едни маратонки, от тогава купувам изключително рядко от Емаг и само, ако действително се продава от тях и то за разлика в цената, която притъпява вътрешната ми съпротива (да, много съм принципен и си бях обещал НИКОГА да не пазарувам повече от тях, ама за 600лв по-евтин телевизор принципите ми замлъкнаха). В моя случай с маратонките си платих обратната доставка до Полша, а когато дойде време за връщане на парите емаг замлъкнаха, КЗП пък отказаха да се занимават, защото не бях запазил разписката за 1лв или колкото там бях платил след приспадане на подаръчен ваучер. И така - студена вода и житейски урок.

 

В магазина на Лего в мол Парадайс го има Конкорда, и моите очи са залепнали за него, и на мен ми е любим самолет и съм завършил Делфт 🙂 Така че подаръкът ще и хареса със сигурност, вземи го от там, а в същото време се приготви за дълга битка за да си вземеш парите от този.

 

Иначе относно европейското КЗП, може да започнеш от тук: https://commission.europa.eu/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint_bg

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Благодаря, Георги!

Видях ново 20 - променили са линка. Продуктът вече е с доставка от ЕМАГ, а преди беше от Lerela shop. 🙂 Имам някакви скрийн шотове запазени.

Съветвате ли ме да оспорвам транзакцията пред Револют с причина доставено не каквото е поръчано ?

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Често продукти се предлагат едновременно от емаг и от външен търговец с разлика в цените. 

И аз чета много негативни коментари за външните търговци за това поръчвам само от магазина. Опитът ми е изцяло положителен, включително съдействие във фейсбук Месинджър, безпроблемно връщане и замяна на дефектирал уред без много обяснения.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 15 минути , bad kid каза:

Често продукти се предлагат едновременно от емаг и от външен търговец с разлика в цените. 

 

Този продукт се предлагаше от 4-5 тръговеца в емаг в т.ч. и от емаг, но конкретният закупен от мен беше от Lerela shop. През линка от поръчката водеше до там, сега пак през линка от поръчката пише, че се доставя от емаг :). 

Връзка към коментар
преди 54 минути , bibi каза:

Съветвате ли ме да оспорвам транзакцията пред Револют с причина доставено не каквото е поръчано ?

Без да пишеш на продавача не те съветвам, винаги първата стъпка е да се опиташ да разрешиш проблема чрез комуникация и без такъв опит е вероятно оспорването ти да бъде отхвърлено.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@bibi За състоянието на опаковката ще се извинят с транспорта. Ще се вкараш във филм с арменския поп продавачите ли не са го опаковали добре, логистиката ли е играла ръгби с пакета. Но за да си вземеш парите, може да се захванеш, че е менте по това, че логото на Лего не е на кутията, както на снимките на продукта на сайта и блаблабла си готова да уведомиш съответните институции. 

От друга страна: заради детето имам личен опит с доста евтини ментета, съвсем съвместими с Лего и бебешкото им Дупло. Склонна съм да вярвам, че и този Конкорд ще си напълно наред за сглобяване. Просто след време, ако реши да продава "колекционерски" модел, няма да може и язък за парите. Колко е чувствителна темата с марката в това отношение, ти си знаеш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не знам нищо за емаг, но това е менте и не е същия продукт като на линка, не пише Лего никъде. Тоест би трябвало просто да можеш да откажеш покупката и вече ако почнат да измислят глупости, действаш според тях...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ние имахме подобна ситуация с една карта памет, която очевадно беше менте. Предлагаше се от външна фирма - китайска. До този момент си мислихме, че eMAG проверяват партньорите си, но явно не. Върнахме я, писахме негативно ревю под продукта, което така и не се появи. Тоест със сигурност вече знаем, че Емаг цензурират ревютата си. Върнаха ни парите и всичко заглъхна. Мъжът ми пусна онлайн сигнал към КЗП. Преди ден, няколко месеца по-късно, е получил информация на мейла, че жалбата му е прехвърлена от КЗП за разглеждане от ГДБОП. Не знаем все още оттам нататък какво ще е развитието на случая. Но с eMAG вече действаме предпазливо и не поръчваме от външни фирми. Последните две поръчки на продукти, предлагани директно от тях, бяха проблемни - едната видимо негодна за приложение (прозрачна туба с препарат с голяма утайка в нея), а другата с липсваща част. Тъй че трябва да се пазарува от тях с едно наум. Хубаво е, че веднага връщат парите.

Връзка към коментар

@bibi Също така пази грижливо кутията, с която е доставен Конкорда, всякакви листчета и бележчици, с които си получила пакета, пази и мейлите около поръчката, скрийншоти, ако имаш  - ще са ти нужни, за да докажеш какво си поръчала и кой, от къде, какво менте ти е доставено.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, Coo каза:

@bibi За състоянието на опаковката ще се извинят с транспорта. Ще се вкараш във филм с арменския поп продавачите ли не са го опаковали добре, логистиката ли е играла ръгби с пакета. Но за да си вземеш парите, може да се захванеш, че е менте по това, че логото на Лего не е на кутията, както на снимките на продукта на сайта и блаблабла си готова да уведомиш съответните институции. 

От друга страна: заради детето имам личен опит с доста евтини ментета, съвсем съвместими с Лего и бебешкото им Дупло. Склонна съм да вярвам, че и този Конкорд ще си напълно наред за сглобяване. Просто след време, ако реши да продава "колекционерски" модел, няма да може и язък за парите. Колко е чувствителна темата с марката в това отношение, ти си знаеш.

И ние имаме богат опит като  родители на 3 деца - лего фенове, както и с подаръци от свеки, имитиращи лего. Не е същото и има проблем със сглобяването.

Тя е бясна, защото е борец за справедливост още от бебе и иска да ги довърши емаг и всички по веригата, ама не се е сблъсквала със "системата". Лудо-младо е още. Аз съм бясна, защото й е мечта, защото си съдра задника и завърши с над 8.5 среден успех (Георги ще ме разбере какво значи това) , а не ми дава да купим оригиналното, преди да сме си взели парите от това (студентски сметки някакви 🙂 ). 

преди 6 часа, Coo каза:

@bibi Също така пази грижливо кутията, с която е доставен Конкорда, всякакви листчета и бележчици, с които си получила пакета, пази и мейлите около поръчката, скрийншоти, ако имаш  - ще са ти нужни, за да докажеш какво си поръчала и кой, от къде, какво менте ти е доставено.

Пазя, с доставката няма листче. Разписала се е на куриера. Най-силният ми довод е фактурата, в която пише, Lego icons.... +  снимките от полученото

преди 7 часа, chandni каза:

Ние имахме подобна ситуация с една карта памет, която очевадно беше менте. Предлагаше се от външна фирма - китайска. До този момент си мислихме, че eMAG проверяват партньорите си, но явно не. Върнахме я, писахме негативно ревю под продукта, което така и не се появи. Тоест със сигурност вече знаем, че eMAG цензурират ревютата си. Върнаха ни парите и всичко заглъхна. Мъжът ми пусна онлайн сигнал към КЗП. Преди ден, няколко месеца по-късно, е получил информация на мейла, че жалбата му е прехвърлена от КЗП за разглеждане от ГДБОП. Не знаем все още оттам нататък какво ще е развитието на случая. Но с Емаг вече действаме предпазливо и не поръчваме от външни фирми. Последните две поръчки на продукти, предлагани директно от тях, бяха проблемни - едната видимо негодна за приложение (прозрачна туба с препарат с голяма утайка в нея), а другата с липсваща част. Тъй че трябва да се пазарува от тях с едно наум. Хубаво е, че веднага връщат парите.

Къде върнахте пратката - на външната фирма или на ЕМАГ? В моя случай това е есенциално. Мерси!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , bibi каза:

Къде върнахте пратката - на външната фирма или на ЕМАГ? В моя случай това е есенциално. Мерси!

Не е ясно на кого точно връщаш стоката. Пускаш искане за връщане през сайта на еМаг и те ти изпращат куриер. След няколко дни възстановяват сумата.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, bibi каза:

Това е добре, че иначе нямаше да се набутам с още пари да я пращам във Франция или Люксембург 😉

Току що разгледах твоя търговец... Същата схема като SD картата при нас... Китайски телефон, регистрация във Франция, банка JP Morgan Luxembourg. Явно са множество фирми фантоми и е крайно време някой да потърси отговорност от еMAG! Пускай искане за връщане, ще ти пратят най-вероятно техния Next day куриер да вземе пратката и ще ти върнат парите. Въпреки това те съветвам да направиш подробни снимки и да пуснеш жалба до КЗП. Те най-вероятно ще я отхвърлят, но ще я препратят към ГДБОП:

 

ДО

ДИРЕКТОРА НА ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ 

„БОРБА С ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ”

МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ

БУЛ. „ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ” №133А

ГР. СОФИЯ

 

КОПИЕ ДО:

теб

 

 

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ДИРЕКТОР,

На основание, чл.178, ал.6 от Закона за защита на потребителите, приложено Ви изпращам за разглеждане по компетентност, постъпила в Комисия за защита на потребителите жалба с вх. № Ц-03-..... г., съдържаща твърдения на потребител за продажба на фалшив продукт.

Във връзка с изложеното, Ви предоставяме копие от жалбата за извършване на проверка съгласно Вашите компетенции.

  • Харесвам 4
  • Браво 3
Връзка към коментар

Благодаря за съвета, но тук идва следващият проблем. Нямам продукти, отговярящи на условията за връщане:

IMG_9543.png
В скрийн шота, който направих на условията за връщане пише, че трябва да се свържа с търговеца по мейл ( домейнът е на емаг), да опиша какво искам да върна, да чакам да ми отговорят и тогава да го върна за моя сметка. 🙄

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Така и така ще пишеш мейли, драсни и на licensing @ lego.com , че си купила продукт от eMag, който е рекламиран като Лего, с лого на Лего и ще си много благодарна да погледнат снимките на получената стока, представянето в сайта и по възможност да потвърдят автентичността на продукта, който си получила. eMag работи на няколко пазара в ЕС и ще му се зарадват. 😉

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, bibi каза:

В скрийн шота, който направих на условията за връщане пише, че трябва да се свържа с търговеца по мейл ( домейнът е на емаг), да опиша какво искам да върна, да чакам да ми отговорят и тогава да го върна за моя сметка.

Доста неща сме поръчвали от eMAG, никога не сме имали подобен казус с връщане в чужбина. Според мен се свържи с eMAG и настоявай да върнеш продукта за тяхна сметка с техния куриер.  Ти не си го закупила от чужбина, за да те задължават да го връщаш някъде там.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.