neuromancer Публикувано: 29 април Сподели Публикувано: 29 април Ако си махнал картите не са запазени. Виж в приложението. Убер са сериозна компания и не съм виждал такива изцепки от тях. От профила, настройки, сигурност/privacy има изтриване на акаунта. Връзка към коментар
ivan69 Публикувано: 29 април Сподели Публикувано: 29 април преди 9 минути , neuromancer каза: Ако си махнал картите не са запазени. Виж в приложението. Убер са сериозна компания и не съм виждал такива изцепки от тях. От профила, настройки, сигурност/privacy има изтриване на акаунта. Не мога да се оправя, ще хвана Павел, като се върне от Холандия, да ми изтрие акаунта, благодаря! Връзка към коментар
ivan69 Публикувано: 29 април Сподели Публикувано: 29 април Сайта на нап бъгна 90 минути чакам да ми потвърди декл. по чл.55. Обикновено отнема 2 минути. То и аз съм си виновен, че подавам 27 часа преди крайния срок де. Връзка към коментар
maia_sg Публикувано: 5 май Сподели Публикувано: 5 май Христос воскресе! Не знам дали това е правилната тема, но ще опиша случая тук. Имаме електронен магазин. Получихме поръчка от САЩ. Плащането е извършено с карта, която е издадена от Bank of America. Поръчката е изпратена, но 3 дни по-късно клиента отваря кейс в неговата банка с основание "поръчката не е доставена". Банката изпраща запитване към нас и блокира сумата. Ние описахме случая като пояснихме, че според общите условия на сайта поръчките се доставят в срок от 5 до 15 работни дни, съответно клиента се е съгласил с тях към момента на плащането и че тази жалба изпратена на трети ден не е основателна. Приложен е номер за проследяване на пратката. Банката одобрява жалбата на клиента, затваря случая и тегли парите. Посредника, който обслужва картовите плащания на нашия магазин е Stripe, но не взема никакво отношение по случая и ни насочва да си комуникираме с Bank of America и нищо повече. Как да оспорим решението на банката? Никога досега не е имало проблем с този сайт и със сигурност не е в "черен списък". Някой попадал ли е в подобна ситуация? Връзка към коментар
era123 Публикувано: 5 май Сподели Публикувано: 5 май 2 hours ago, maia_sg said: Христос воскресе! Не знам дали това е правилната тема, но ще опиша случая тук. Имаме електронен магазин. Получихме поръчка от САЩ. Плащането е извършено с карта, която е издадена от Bank of America. Поръчката е изпратена, но 3 дни по-късно клиента отваря кейс в неговата банка с основание "поръчката не е доставена". Банката изпраща запитване към нас и блокира сумата. Ние описахме случая като пояснихме, че според общите условия на сайта поръчките се доставят в срок от 5 до 15 работни дни, съответно клиента се е съгласил с тях към момента на плащането и че тази жалба изпратена на трети ден не е основателна. Приложен е номер за проследяване на пратката. Банката одобрява жалбата на клиента, затваря случая и тегли парите. Посредника, който обслужва картовите плащания на нашия магазин е Stripe, но не взема никакво отношение по случая и ни насочва да си комуникираме с Bank of America и нищо повече. Как да оспорим решението на банката? Никога досега не е имало проблем с този сайт и със сигурност не е в "черен списък". Някой попадал ли е в подобна ситуация? На каква сума е поръчката? Студена вода, за съжаление, за вас. И от нататък не работите със сащ. Шанс да си получите парите няма. Не мисля, че ще стане, пробвайте да се свържете с куриерската фирма и обяснете случая. Може пък и да върнат поръчката. Връзка към коментар
maia_sg Публикувано: 5 май Сподели Публикувано: 5 май преди 3 часа, era123 каза: На каква сума е поръчката? Студена вода, за съжаление, за вас. И от нататък не работите със сащ. Шанс да си получите парите няма. Не мисля, че ще стане, пробвайте да се свържете с куриерската фирма и обяснете случая. Може пък и да върнат поръчката. Поръчката все още пътува и ще изчакаме да бъде взета или да се върне. Ако бъде взета, въпроса е къде е къде да обжалваме. Сумата е около 1000лв. Няма как да няма начин. 🙂 Връзка към коментар
era123 Публикувано: 5 май Сподели Публикувано: 5 май 1 minute ago, maia_sg said: Поръчката все още пътува и ще изчакаме да бъде взета или да се върне. Ако бъде взета, въпроса е къде е къде да обжалваме. Сумата е около 1000лв. Няма как да няма начин. 🙂 Не чакайте да бъде взета, уведомете куриерската фирма веднага. Не мисля, че ще ви я върнат, но това е. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 5 май Сподели Публикувано: 5 май Клиентът отказва ли комуникация ? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 5 май Сподели Публикувано: 5 май Наистина по-добре да не чакате да я вземат. Но не съм сигурен доколко може да се откаже доставката, ако е просто с пощите няма да може. Връзка към коментар
maia_sg Публикувано: 5 май Сподели Публикувано: 5 май преди 1 минута , neuromancer каза: Наистина по-добре да не чакате да я вземат. Но не съм сигурен доколко може да се откаже доставката, ако е просто с пощите няма да може. С пощите е, понеже такава доставка е избрана от клиента. преди 2 минути , stanimir каза: Клиентът отказва ли комуникация ? В този случай нито е редно да комуникираме, нито има смисъл. Междувременно дори си пусна още една поръчка. Връзка към коментар
ДиянаВ Публикувано: 5 май Сподели Публикувано: 5 май преди 14 минути , maia_sg каза: С пощите е, понеже такава доставка е избрана от клиента. В този случай нито е редно да комуникираме, нито има смисъл. Междувременно дори си пусна още една поръчка. Потърсете отговори и в други форуми - чуждестранни за електронна търговия. 1 Връзка към коментар
Sju Публикувано: 6 май Сподели Публикувано: 6 май На 5.05.2024 г. в 19:12, maia_sg каза: Междувременно дори си пусна още една поръчка. Със сигурност е добре да я канселирате. Доставката ще е с usps. Тъй като разполагате с имената и адреса на получателя, малко нелегално, но може да опитате да върнете пратката от негово име преди да му я доставят: https://www.usps.com/manage/package-intercept.htm На 5.05.2024 г. в 19:12, maia_sg каза: С пощите е, понеже такава доставка е избрана от клиента. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: Четвъртък в 09:11 Сподели Публикувано: Четвъртък в 09:11 Дадох 150 евро за София-Мадрид-София за юни, само с раница... 7 1 1 Връзка към коментар
jorocontrola Публикувано: Четвъртък в 09:41 Сподели Публикувано: Четвъртък в 09:41 преди 29 минути , Alexander каза: Дадох 150 евро за София-Мадрид-София за юни, само с раница... А преди 20г какво беше ... 3 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: Четвъртък в 10:48 Сподели Публикувано: Четвъртък в 10:48 Това не е магелански пост Сашеее! Ще вземат да те блокират във форума, ако кажеш, че не е по работа, а за удоволствие 6 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: Четвъртък в 12:09 Сподели Публикувано: Четвъртък в 12:09 Цитат по работа А, по работа някои дават и по 350-400€ за да стигна до Амстердам. Все още обаче се чудя защо няма читави възможности за прелитане до тази държава (като изключа Айнтхоф/вен). А вариантите през друга държава (макар и съвсем съседно) ме провокират да започна пак да си правя планове за авто-пътешествие из Европа. (само че нямам толкова свободно време). То си стана съвсем оплакване това моето. 😄 Преди години до София летеше тяхната нискотарифна компания Transavia и имаше добри полети (като разписание) и доста приемливи цени. 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега