Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

Публикувано:
На ‎25‎.‎12‎.‎2017 в 17:03, Childish каза:

За първи път летя с Airfrance и ще бъде за последно. Как може за презокеански полет седалките да са 3 - 4 -3 и за да ги натъпчат така, самите сезалки са по-тесни от тези на ниско бюджетните авиокомпании. Очаквах да сме на 2 места от 4ката, но да ни сложат и двамата на вътрешните 2, това просто е безумие. Отсега знам, че на съседа ми няма да му е приятно.

До къде летя и какъв беше самолета?

Публикувано: (редактирано)
преди 24 минути , Alexander каза:

До къде летя и какъв беше самолета?

Париж - Рио де Жанейро - което беше сравнително добре, но връщането Сантяго де Чили - Париж, 14ч беше много тягостно. Boing 777-300

карта на местата, но като гледам картата по-скоро е било с 488 места, съдейки по броя на салоните.

 

Редактирано от Childish
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 9 часа, Childish каза:

Париж - Рио де Жанейро - което беше сравнително добре, но връщането Сантяго де Чили - Париж, 14ч беше много тягостно. Boing 777-300

карта на местата, но като гледам картата по-скоро е било с 488 места, съдейки по броя на салоните.

 

Тази карта е на 777-200 с 321 места, ако си била на 777-300 това е картата с 381 места.

https://www.airfrance.fr/FR/en/common/guidevoyageur/classeetconfort/plan-cabine-LC-plan-B777-300-381.htm

 

Изглежда много зле, за сравнение с БА същите самолети са с 280 и 299 места!

 

Редактирано от Alexander
Публикувано:
преди 10 часа, Childish каза:

Париж - Рио де Жанейро - което беше сравнително добре, но връщането Сантяго де Чили - Париж, 14ч беше много тягостно. Boing 777-300

карта на местата, но като гледам картата по-скоро е било с 488 места, съдейки по броя на салоните.

 

Аз летях Сингапур-Париж с Eр Франс с бойнг 777-300 в продължение на 14 часа и бях в изключително комфортни условия. Много широко място за краката и чудесна храна. Явно е въпрос на късмет.

  • Харесвам 1
Публикувано:

тук става въпрос за ширината на седалката, защото са 10 седалки на ред, масово другите са по 9

Публикувано: (редактирано)

От една седмица се забавлявам с отдела за обслужване на клиенти на kiwi.com. Всеки от изброените 4 разговора е предшестван от 20-30 минутно слушане на музика и самореклама на всеотдайно добро обслужване 24/7

 

- След като по свой избор съм избрал вашия сайт за резервация на английски език, защо ме засипвате с имейли на български? Ама господине, такава ви е националността! Което по никакъв начин не значи, че това ми е удобният език. Нито дори че го разбирам. Имам достатъчен брой по-млади от мене роднини и приятели с български паспорти, които и да подразбирват малко устен български, не могат да четат. Ако националността ми беше Южна Африка на кой от националните езици щяхте да ми отговорите. Добре, господине, пращам ви електронния билет на английски език.

 

- Защо, без да ме питате, сте ме регистрирали за полет, избирали място и изпратили бордна карта? Този свещен прерогатив на личностна изява по никакъв начин не съм ви го делегирал. Ама сме го написали с малки букви в общите условия по подразбиране. То е безплатна екстра, господине. Хубаво, сега седнете на компютъра и ме отрегистрирайте. Ама, господине, не е възможно. Я си помисли пак! (10 минути слушам музика). Да, господине, разбира се, че е възможно да ви отрегистрираме. Готово! Можем ли с нещо друго да ви помогнем? Нашето бюро за обслужване е отворено 24/7 за спешни случаи

 

- Имам спешен случай. Налага се да си променя датата на полета си от утре вечер на .... Аааа, не! Толкова спешни промени не правим. Нашата политика е да правим последните промени поне 48 часа по-рано. Обадете се на авиокомпанията. Обаждам се. Да, ще ви помогнем с промяната според правилата на тарифата. Кажете си номера на електронния билет да я проверим. Опа! Такъв номер липсва от имейлите на всички езици

 

- Пак съм аз. Дайте ми номера на електронния ми билет. Ама няма ли го в имейла? Няма го. Я, да проверя. Вярно, няма го. Е? Ами отделът, който пази номерата на електронните билети е затворен за уикенда. Пускам заявка да ви го пратят в понеделник сутринта. Напомням - полетът ми е в неделя. Без номера на билет, така и ще си литне, преди да мога да сторя каквото и да било. Господине, чуйте тогава какво ще ви посъветвам. Направо си купете нов билет за нов полет. А този го анулирайте и после кандидатствайте при нас по общия ред за връщане на пари. Предлагаме удобен онлайн формуляр. До 30 дни ще ви отговорим на колко точно компенсация имате право. Ама вие - сериозно ли? Напълно сериозно, господине! Нищо друго не може да се направи във вашия случай (името на конкретния агент съветник съм си го записал за спомен)

Редактирано от домосед
  • Шок 16
  • Смея се 3
  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)
преди 17 минути , домосед каза:

Нищо друго не може да се направи във вашия случай 

За да не оставям заблужение - естествено, че се направи друго.

От авиокомпанията ми направиха промените и без аз да им казвам номера на електронен билет. Те ми го казаха :)

 

Редактирано от домосед
  • Харесвам 12
Публикувано:

@домосед каква беше причината да ползваш kiwi.com? По евтин ли беше билета от колкото в сайта на авиокомпанията или ти предлагаха гарантирана връзка между два полета на НТА?

 

 

Публикувано:
В момента, Topfly каза:

@домосед каква беше причината да ползваш kiwi.com? По евтин ли беше билета от колкото в сайта на авиокомпанията или ти предлагаха гарантирана връзка между два полета на НТА?

Нямам разумно обяснение :) Не помня добре.

 

Със сигурност съм намерил маршрута и цената през тях. Комбинацията е WizzAir + Air Namibia еднопосочен от София до Йоханесбург през Франкфурт и Виндхук. И със сигурност първата ми работа в такъв случай би била да го разчленя и да пробвам да купя отделните съставки отделно. Никога досега не съм купувал WizzAir през агенция. Най-малкото - не ми зачитат отстъпката от профила. Значи се е получила някава засечка с Air Namibia. Сигурно не съм намерил същата цена на друго място и съм решил, че като ще се пазарува от kiwi, поне да е всичко на един билет от любопитство как го правят. Ами как го правят - два съвсем отделни билета са си. При това ниво на customer service не си представям каквато и да било "гаранция" за връзка да сработи.

Горе забравих да уточня, че тоя съвет за анулиране е чистопробна глупост, защото и то е неосъществимо. Не може по телефона (защото е за след по-малко от 48 часа), а трябва през формуляра за cancel и refund, където заявката бива разглеждана след поне 72 часа. До 30 дни. После се разправяй в съда (май в Чехия) какво точно значи фразата NO SHOW

 

 

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Публикувано:

Много мразя цени нагласени по туристически без никаква логика и покритие. Цените в Пном Пен вече са съвсем безумни и без логика. Из туристическите места вече не можеш да ядеш ориз със зеленчуци за $2-3, цената е $5, колкото струва и ядене с качествена прясна телешка пържола и един куп гарнитури към нея. Един кокосов орех от цена <$1 преди година, вече е $2 - $2.50. Същата работа и с фрешовете, които са буквално центове на пазара. Наливната бира е $1, в хепи ауър пада до $0.50-$0.75, обаче содата вече струва безумната цена от $2.50, колкото да ти развалят удоволствието от пиенето на уиски (то е на същата цена или $3.50 макс. за 50 грама, на бутилка в пъти по-евтино). Камбоджа сигурно е единствената страна в света, където дилемата е да пиеш бутилка уиски или няколко газирани води. :)

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Публикувано:

Бързо се учат. Ама и по Европата си е така. Веднага ми идват на ум идеалния център на Прага и Рамбла(с) в Барцелона.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

В момента съм точно в такова безумно заведение на първа линия. Бирата е $0.65, кокосовия орех $2.50. Съответно от страхотно място за релакс, вече събира местните пропаднали експат пиянки и скоро ще ме откажат и мен да ходя.

MVIMG_20180115_150231.jpg

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 18 минути , vlady каза:

Свърши ми отпуската за тази година :( Даже взех три дни за 2019!

:O Е, това е за темата искам да се похваля. Дали са ти отпуска за 2019 г., въпреки че още не си придобил правото да я получиш.

Браво на Вашите Човешки ресурси:)

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Публикувано:

Да се оплача, понеже  за пореден път установявам, че в нова версия на определена програма (софтуер) липсват удобни функционалности, които е имало в по-стара, а доста от "подобренията" са със съмнителна полза! :(  
И естествено, старата версия не работи с новата операционна система :huh:  и ако иска човек да ползва старата, трябва да прави разни гимнастики.  :wacko:

  • Браво 1
Евгени Димитров
Публикувано: (редактирано)

Вчера писах в темата с похвалите, днес дойде ред да пиша и тук. Билетите, които купих вчера за Нова Зеландия, днес ги анулираха. Направо ще експлодирам от яд!

Между другото, от любопитство, кой от вас е минавал между капките с тип билети "error fare". Аз досега не бях взимал така, знам, че има някакъв шанс да бъдат анулирани и то немалък, но знам, че понякога минава номера. Например на тези приятели, на които звъннах и им казах за промото, успяха да си вземат е-билета. Днес висях няколко часа на телефона с Air New Zealand, те потвърждават, че сме запазили за тези дати, но трябва да си получим потвърждението от посредника. Посредникът, към който ме прехвърли сайта Momondo вчера, твърдеше че чака потвърждаване на плащането на моята банка. След разговори с банката, която потвърди, че плащането вече е минало към търговеца, който твърди точно обратното, и след много нерви, накрая ми канселираха билета и транзакцията по връщането на парите на КК е със pending статут. Цял ден не мога да си намеря място от яд, а колко много ми се ходише до Нова Зеландия.

Редактирано от Евгени Димитров
  • Шок 1
Публикувано:

Аз съм минавал между капките с  билети "error fare". С два билета на Иберия за полети от Болоня до Токио и обратно до Франкфурт през Мадрид. Обща цена на двата билета- 378 евро. Закупих ги от govoyages.com. Не ги анулираха :) 

  • Харесвам 3
Евгени Димитров
Публикувано:

И на нашите приятели вчера им анулираха билетите, въпреки че си получиха e-билетите на мейла. Според някакъв закон за транспорта, прекаран в САЩ през 2015г., авиокомпаниите имат право да анулират билетите в рамките на 24 часа, в случаи като този. Ако е така, не знам как въобще може да се сдобиеш с error fare билет в САЩ и да минеш между капките. 

Публикувано:

То е малко "Тука има, тука нема". В петък ми анулираха билет до Йоханесбург, но и не вярвах много, че ще мине. Анулирали са и една грешка на Ал Италия. Иначе с грешка ходихме до Палау. Грешките са като подарък. 

 

 

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 32 минути , домосед каза:

хайде пък сега

Явно няма април да идвам. Ще си остана из Европа.

Публикувано:

Извинявам се много за офтопика!

Който е решил, и много му се ходи в Р. Южна Африка, има достатъчно много и разнообразни възможности от почти навсякъде в Европа, предимно от летища в Белгия, Германия, Италия, Франция и Швейцария, на приятната цена (според мен) като за такава дестинация от около €350 (на официални промоции на авиокомпании дори и по-малко).

А който е решил да се разходи само защото било имало грешка, вече е съвсем друг въпрос :) 

преди 20 часа, lesy каза:

 Грешките са като подарък. 

Най-точно казано! ;)

 

Не искам да бъда грешно разбран, не укорявам никого за това, че се възползва от грешки. Аз самият също съм изкарал не малко часове във въздуха, благодарение на сгрешени тарифи (и разни други шашмалогии). Но само ако съвпадат с желана и предварително планирана дестинация по времето, за което съм си я намислил.

  • Харесвам 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.