Yto Публикувано: 26 май, 2016 Автор Сподели Публикувано: 26 май, 2016 (редактирано) Радост! Пълната сума (по 600 Е на калпак) ли дадоха и коя агенция ги пребори? Както се казва пълно щастие няма... Първо талянците отказаха-технически причини... После getairhelp неможаха да направят нищо.... Накрая refundme решиха проблема с такса 25% + VAT чисто около 422 евро. Здраве да е ..... Редактирано 26 май, 2016 от Yto 2 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 26 май, 2016 Сподели Публикувано: 26 май, 2016 (редактирано) Уви, имах същия проблем с getairhelp и Alitalia, наскоро. близо година загубих за да постигнат същото, което бях получил с 1 остър мейл, че и пари искаха .. После някакви мениджъри по задоволяването на клиента ми се извиняваха и т.н., ама все тая. Важното е, че сте взели. Надявам се цитираната сума да е на човек. Редактирано 26 май, 2016 от macf1an 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 26 май, 2016 Сподели Публикувано: 26 май, 2016 (редактирано) Накрая refundme решиха проблема с такса 25% + VAT чисто около 422 евро. Честито! А самият билет колко струваше, ако не е тайна? После някакви мениджъри по задоволяването на клиента ... А мениджърки дали имат ли в тоя отдел? Редактирано 26 май, 2016 от Фичо 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 26 май, 2016 Сподели Публикувано: 26 май, 2016 Уви, имах същия проблем с getairhelp и Alitalia, наскоро. близо година загубих за да постигнат същото, което бях получил с 1 остър мейл, че и пари искаха .. После някакви мениджъри по задоволяването на клиента ми се извиняваха и т.н., ама все тая. Важното е, че сте взели. Надявам се цитираната сума да е на човек. Леко се покашлям... Връзка към коментар
Yto Публикувано: 26 май, 2016 Автор Сподели Публикувано: 26 май, 2016 Да на калпак по 422. Ми май билета струваше към 370 евро, така че си е много, много добре 3 Връзка към коментар
mitaka Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 Здравейте, в петък имах закъснение на полет с Blue air от Катаня до Букурещ. Полета беше за 20:40ч., а излетяхме в 01:20ч. Получих мейл четири часа преди полета, че ще има закъснение по технически пречини.На летището ни раздадоха ваучери за храна. Междувременно си анулирах резервация за нощувка в Букурещ, за която Въпроса ми е, има ли смисъл да искам компенсация? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 (редактирано) Важното е в колко сте стигнали. Ако е над 3 часа по-късно - има смисъл. Много от техническите неизправности вече не са форсмажорни обстоятелства, а най-вероятно ще се опитат да ги представят за такива. Пробвайте първо с добър, но настоятелен тон, и ако не става ... посредници, които ще ги заведат до съд - много. Редактирано 30 май, 2016 от macf1an 1 Връзка към коментар
mitaka Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 Да повече от 3 часа беше. А каква компенсация е нормално да се иска? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 За разстояние под 1500 км - 250 Евро на човек. Връзка към коментар
ACM Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 Имаше един сайт, в който бях видял, че може да се търси компенсация до 10 години от полета, но сега не се сещам кой е. Някой да се сеща? Не е getairhelp, не е и refundme. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 Това зависи от страната, в която се предявява компенсацията: http://www.moneysavingexpert.com/travel/flight-delays#claimback 1 Връзка към коментар
mitaka Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 Всеки поотделно ли да иска компенсация или да една обща, защото бяхме 6 човека? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 (редактирано) Зависи дали сте на една резервация, или не. Колкото са резервациите - толкова и жалбите. Междувременно, вижте как са ги напънали в Кралството: http://www.moneysavingexpert.com/news/travel/2016/05/caa-to-charge-airlines-150-to-investigate-flight-delay-complaints-as-ombudsman-schemes-stall Редактирано 30 май, 2016 от macf1an Връзка към коментар
mitaka Публикувано: 30 май, 2016 Сподели Публикувано: 30 май, 2016 Резервацията е една. Ще трябва да е групов иска. 1 Връзка към коментар
stefanrusev Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 (редактирано) Полет на Бгеър Варна-София от 16:20 е отложен за 19:30. Чекирането е извършено онлайн и нямахме багаж за чекиране т.е не сме се регистрирали на чекинга. Тъй като се изпуска връзката в 19:15 за Малмьо се прибрахме у дома но изтървахме времето за промяна полета с Уиз.1.Каква е процедурата ( въпреки че по-горе сигурно сте я описали)? 2.Има ли връзка обещетението по директива 261/2004г с презаверка на полета на Бгеър за друг полет (примерно след 5 дни) която ни предлагат? Редактирано 6 юни, 2016 от stefanrusev Връзка към коментар
Duke Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 Казусът е интересен. Не знам дали можете да претендирате обезщетение без да сте летели. Това е много важно да се установи! На първо четене не можете. Авиокомпанията ще ви счита за неявили се на полета в часа на излитане. Разбирам, че имате разпечатани бордни карти. Това е добре, но може би няма да е достатъчно. Във всички случаи приемете презаверката, защото в противен случай е възможно да не получите нищо, включително и възстановяване на сумата по билетите с изключение на летищни такси. Лоша работа, съжалявам... 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 Не знам за българското законодателство, но по принцип има такова нещо като отказ от полет, защото пътуването е станало безсмислено (точно вашия случай). Това трябва да се заяви пред компанията де. 2 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 6 юни, 2016 Сподели Публикувано: 6 юни, 2016 Може да се откажеш от полета и да получиш връщане на всички вложени средства ако обявеното закъснение е над 5 часа . Според няколко онлайн източници тогава можеш да предявиш и претенция все едно си го летял. 2 Връзка към коментар
mitaka Публикувано: 28 юли, 2016 Сподели Публикувано: 28 юли, 2016 Ихуууууу, Blueair се предадоха. Днес мислех да се обърна към refund.ме, защото писах три писма и нямах никакъв отговор и хоп изненада. Dear Mr. Hristov, We sincerely regret the delay of your flight 0b146 Catania-Otopeni on the 27.05.2016. This delay was caused by operational reasons. Blue Air has acted in support of passengers and understanding the needs of passengers to arrive at the final destination, the company has decided not to cancel any flight, implicitly assumed expenses and putting, as always, in the first place, the safety of the passengers. Given that this is a special case, we would like to offer you 250 Euro/ per passenger as compensation, in accordance with the Regulation (EC) no. 261/2004 of the European Parliament and the Council from 11 February 2004. It will be necessary to provide us the following data for bank transfer: 1)The address of the person that owns the account as it appears on the identity document; 2)The id number of the person that owns the account; 3)The entirely bank name where the account is opened; 4)The name of the filial of the bank and the office address of this filial; 5)The IBAN code number; 6)The name of the person that owns the account on the bank; 7)The SWIFT code for this banking account; 8)The currency in which the account is opened. Also, it will be necessary to send us a copy of the card identity for all passengers and empowerment (not legalized). Thank you for your understanding and cooperation and we want to assure you that Blue Air Team works daily to provide the best services at extremely affordable prices, your situation is signaled as an exceptional case that will not happen again. 3 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Не знам дали тук е най-подходящото място, но ето събрани на едно място правата на пътници при пътуване с всякакъв вид транспорт в ЕС - самолет, влак, автобус, кораб. 3 Връзка към коментар
mitaka Публикувано: 29 септември, 2016 Сподели Публикувано: 29 септември, 2016 Да се похваля! Днес Blueair ми преведоха компенсацията за закъснелия полет Катаня-Букурещ. 2 Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 29 септември, 2016 Сподели Публикувано: 29 септември, 2016 Супер. Чакам ги и аз. 1 Връзка към коментар
Edem Публикувано: 31 май, 2017 Сподели Публикувано: 31 май, 2017 Ако на някой му е интересно да прочете как един американец осъдил БГ еър http://46.10.101.63/upload/SAD_AKT/2017/03/06032017/0074d817/04821517.htm Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 31 май, 2017 Сподели Публикувано: 31 май, 2017 Много бързо са се произнесли, няма и две години и са минали две инстанции! Връзка към коментар
akair Публикувано: 31 май, 2017 Сподели Публикувано: 31 май, 2017 Явно доста са го вбесили, за да се заеме да ги съди... Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега