Прескочи до съдържание

Компенсации за отлагане на полет


Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

Радост!

Пълната сума (по 600 Е на калпак) ли дадоха и коя агенция ги пребори?

 

Както се казва пълно щастие няма...

Първо талянците отказаха-технически причини...

После getairhelp неможаха да направят нищо....

Накрая refundme решиха проблема с такса 25% + VAT

чисто около 422 евро.

Здраве да е .....

Редактирано от Yto
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Уви, имах същия проблем с getairhelp и Alitalia, наскоро. близо година загубих за да постигнат същото, което бях получил с 1 остър мейл, че и пари искаха .. После някакви мениджъри по задоволяването на клиента ми се извиняваха и т.н., ама все тая. Важното е, че сте взели. Надявам се цитираната сума да е на човек.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

 

Накрая refundme решиха проблема с такса 25% + VAT

чисто около 422 евро.

Честито!   :) 

А самият билет колко струваше, ако не е тайна?  :rolleyes:

 После някакви мениджъри по задоволяването на клиента ... 

:biggrin:

А мениджърки дали имат ли в тоя отдел?  :rolleyes:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Уви, имах същия проблем с getairhelp и Alitalia, наскоро. близо година загубих за да постигнат същото, което бях получил с 1 остър мейл, че и пари искаха .. После някакви мениджъри по задоволяването на клиента ми се извиняваха и т.н., ама все тая. Важното е, че сте взели. Надявам се цитираната сума да е на човек.

 

Леко се покашлям... ;)

Връзка към мнение

Здравейте,

в петък имах закъснение на полет с Blue air от Катаня до Букурещ. Полета беше за 20:40ч., а излетяхме в 01:20ч. Получих мейл четири часа преди полета, че ще има закъснение по технически пречини.На летището ни раздадоха ваучери за храна. Междувременно си анулирах резервация за нощувка в Букурещ, за която  Въпроса ми е, има ли смисъл да искам компенсация?

Връзка към мнение

Важното е в колко сте стигнали. Ако е над 3 часа по-късно - има смисъл. Много от техническите неизправности вече не са форсмажорни обстоятелства, а най-вероятно ще се опитат да ги представят за такива. Пробвайте първо с добър, но настоятелен тон, и ако не става ... посредници, които ще ги заведат до съд - много.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Имаше един сайт, в който бях видял, че може да се търси компенсация до 10 години от полета, но сега не се сещам кой е. Някой да се сеща? Не е getairhelp, не е и refundme. 

Връзка към мнение

Това зависи от страната, в която се предявява компенсацията: http://www.moneysavingexpert.com/travel/flight-delays#claimback

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Зависи дали сте на една резервация, или не. Колкото са резервациите - толкова и жалбите.

 

Междувременно, вижте как са ги напънали в Кралството: http://www.moneysavingexpert.com/news/travel/2016/05/caa-to-charge-airlines-150-to-investigate-flight-delay-complaints-as-ombudsman-schemes-stall

Редактирано от macf1an
Връзка към мнение

Полет на Бгеър Варна-София от 16:20 е отложен за 19:30. Чекирането е извършено онлайн и нямахме багаж за чекиране т.е  не сме се регистрирали на чекинга. Тъй като се изпуска връзката в 19:15 за Малмьо се прибрахме у дома но изтървахме времето за промяна полета с Уиз.
1.Каква е процедурата ( въпреки че по-горе сигурно сте я описали)?

2.Има ли връзка обещетението по директива 261/2004г с презаверка на полета на Бгеър за друг полет (примерно след 5 дни) която ни предлагат?

Редактирано от stefanrusev
Връзка към мнение

Казусът е интересен. Не знам дали можете да претендирате обезщетение без да сте летели. Това е много важно да се установи! На първо четене не можете. Авиокомпанията ще ви счита за неявили се на полета в часа на излитане. Разбирам, че имате разпечатани бордни карти. Това е добре, но може би няма да е достатъчно. Във всички случаи приемете презаверката, защото в противен случай е възможно да не получите нищо, включително и възстановяване на сумата по билетите с изключение на летищни такси. Лоша работа, съжалявам...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Не знам за българското законодателство, но по принцип има такова нещо като отказ от полет, защото пътуването е станало безсмислено (точно вашия случай). Това трябва да се заяви пред компанията де.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Може да се откажеш от полета и да получиш връщане на всички вложени средства ако обявеното закъснение е над 5 часа .

Според няколко онлайн източници тогава можеш да предявиш и претенция все едно си го летял.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Ихуууууу, Blueair се предадоха.

Днес мислех да се обърна към refund.ме, защото писах три писма и нямах никакъв отговор и хоп изненада.

 

Dear Mr. Hristov, We sincerely regret the delay of your flight 0b146 Catania-Otopeni on the 27.05.2016. This delay was caused by operational reasons. Blue Air has acted in support of passengers and understanding the needs of passengers to arrive at the final destination, the company has decided not to cancel any flight, implicitly assumed expenses and putting, as always, in the first place, the safety of the passengers. Given that this is a special case, we would like to offer you 250 Euro/ per passenger as compensation, in accordance with the Regulation (EC) no. 261/2004 of the European Parliament and the Council from 11 February 2004. It will be necessary to provide us the following data for bank transfer: 1)The address of the person that owns the account as it appears on the identity document; 2)The id number of the person that owns the account; 3)The entirely bank name where the account is opened; 4)The name of the filial of the bank and the office address of this filial; 5)The IBAN code number; 6)The name of the person that owns the account on the bank; 7)The SWIFT code for this banking account; 8)The currency in which the account is opened. Also, it will be necessary to send us a copy of the card identity for all passengers and empowerment (not legalized). Thank you for your understanding and cooperation and we want to assure you that Blue Air Team works daily to provide the best services at extremely affordable prices, your situation is signaled as an exceptional case that will not happen again.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Не знам дали тук е най-подходящото място, но ето събрани на едно място правата на пътници при пътуване с всякакъв вид транспорт в ЕС  - самолет, влак, автобус, кораб. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...
  • 8 месеца по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.