Прескочи до съдържание

Expedia.com - периодични промоции


Препоръчани мнения

Публикувано:

Започнали  са пак да зареждат бонуси от Vrbo. При мен са заредили в акаунт, който имаше бонуси от апп, но изтекоха без да ги усвоя, мислех, че имам още една седмица. Интересно е, че в нов акаунт, направен наскоро нищо не са заредили. В тези, които имат резервации с бонуси също нямам подарък изненада. 🙂

Проверете си стари и нови профили, ако имате такива. Срока за усвояване е доста по-къс. Около 40 дни.

Screenshot_20250511-120347.png.c24f968747d9429903eb299128c34f88.png

  • Харесвам 16
  • Благодаря 3
Георги Матеев
Публикувано:

Похвалвам специално съпорта на Orbitz / Expedia.

 

Резервирах за юни 4 нощувки в Турция за $100 тотал (платих всичко с Orbucks, т.е. 0 реални пари). Тъй като хотелът беше 3 пъти по-евтин от всички други опции и това изглеждаше доста съмнително се свързах с тях по Whatsapp за потвърждение на резервацията. Оказа се, че собственикът е продал хотела, който вече оперира с нов мениджмънт и под друго име - и на четворна цена, а защо не беше свален от онлайн продажба мога само да гадая. Както и очаквах новите собственици отказаха да уважат резервацията и се свързах с чат съпорта на Orbitz. След кратък разговор ме прехвърлиха към resolutions team. След проверка на ситуацията агентът предложи да ме релокират в друг хотел, на което и се надявах. Първите 2 предложения не ми допаднаха и помолих за конкретен хотел, който бях харесал предварително. Оказа се, че това е ОК и 10 минути по-късно получих потвърдена предплатена резервация за новия хотел, който беше на стойност $460. Т.е. Expedia Group плати от собствения си джоб разликата от $360. Впечатляващо.

 

Почти мога да се обзаложа, че в същата ситуация, която по никакъв начин не беше спешна, booking.com щяха да предложат единствено отмяна на резервацията и възстановяване на платената сума.

 

Голямо браво от мен за Expedia Group.

  • Харесвам 18
  • Браво 5
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Направих резервация през expedia без доплащане, за 58$ и ми дойде имейл, че ‘потенциално съм нарушил правилата’ и следващия път да внимавам и резервацията сия има в акаунта.

Случвало ли ви се е? Ще я бъде ли тая резервация?

Публикувано:
6 minutes ago, Oshko said:

Направих резервация през expedia без доплащане, за 58$ и ми дойде имейл, че ‘потенциално съм нарушил правилата’ и следващия път да внимавам и резервацията сия има в акаунта.

Случвало ли ви се е? Ще я бъде ли тая резервация?

Ще я бъде, но не прекалявай с още подобни докато не мине тази. Аз направих същото нещо и получих такъв имейл, нямаше никакъв проблем с резервацията, с профила също. Вече за по-безопасно, гледам да не ги плащам изцяло с кредити.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Тези тотално изплискват. Заредили са ми 15$ от hotels в блокиран както си му е реда акаунт - с гневен мейл и отменени резервации. И ме призовават да се насладя на подаръка им. Падам! 

Някъде излизал ли ви е бонус банер за сваляне на аппа?

  • Смея се 10
Публикувано:

И на мен са ми заредили в един натирен профил 15$ на 3 юни със срок един месец. :shok: Засега нямах проблем да буквам активности от такива профили, ще се пробвам освен, макар че сумата не е голяма.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 3 часа, iMari каза:

Тези тотално изплискват. Заредили са ми 15$ от hotels в блокиран както си му е реда акаунт - с гневен мейл и отменени резервации. И ме призовават да се насладя на подаръка им. Падам! 

Някъде излизал ли ви е бонус банер за сваляне на аппа?

На 24 май си заредих един профил с бонуси за общо 80$ чрез линковете в тази тема. Пробвах да направя резервация на хотел през uk версията на хотелс. След половин час я отмениха без обяснение. На другия ден пробвах през usa версията, защото през английската бонус програмата въобще не беше активна и си помислих, че е изтекла. Опитах с неотменима резервация. Веднага ми я отмениха и ме нахокаха гневно по имейл. Не смея да ръчкам, че да не ме изръчкат юнашката😜

  • Харесвам 2
  • Смея се 4
Публикувано:

@Branko, мина ли ти билетът за влак до виенското летище? Че тук едни  нови 15 $ имам за харчене. 😃

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 минути , Argentique каза:

@Branko, мина ли ти билетът за влак до виенското летище? Че тук едни  нови 15 $ имам за харчене. 😃

Ооо, мина мина. Купувай 🙂

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Само за ъпдейт: от последните бонуси по 60$ мина резервация за хотел в Бургас за 2 нощувки, правен от профил с едно име, платено с карта с второ и резервирано за трети човек. Никакъв проблем. 

От старите останали по 15$ не изтекли също се използваха за различни активности из Исландия без никакъв проблем. 

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Публикувано:
преди 2 часа, neuromancer каза:

дават ли още по $15? 

Дават понякога бонуса за добре дошъл и тези при сваляне на апликациите.

 

  • Харесвам 2
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Имам нужда от съвет, относно резервация (първата ми) във Vrbo.

 

През октомври резервирах апартамент в Клуж, като платих цялата цена на резервацията още тогава. След един два дни, хоста ми писа, че апартамента не е свободен за моите дати, искайки да канселирам резервацията. Датите за настаняване са в началото на август, аз имам право на безплатно канселиране, но не мисля да отменям резервацията тъй като минималните цени за този период са поне 4-5 пъти по-високи от платеното от мен. Предполагам и това е причината хоста да иска отмяна, за да може да предложи апартамента на доста по-висока цена. След това съобщение, не последва никаква комуникация от негова страна.

 

Питането ми е, какво да предприема за най-благоприятен развой на ситуацията? Да започна да се разправям с хоста, да се свържа директно с Vrbo или нищо и просто да се надявам, че всичко ще е наред на място? Резервацията е доста важна и ще ми се наложи да ползвам апартамента или негова алтернатива.

 

 

IMG_6283.jpeg

Публикувано:

Свържи се с Vrbo да потърсят алтернативно място и да поемат разликата в цената.На теб и да не отговаря , на тях ще се наложи да отговори все нещо. За съжаление когато хостът не ни иска нямаме много варианти да се преборим с него.Рискуваш да се появиш на прага на апартамента  и да търсиш тепърва настаняване на място с все багажа и т.н.

Публикувано:

Ами не знам някой да е ползвал чак толкова VRBO, ама действай като с Букинг или Ербнб - пишеш на централата да ти осигурят нощувка на същата цена. Той хазяина ако не те иска, все ще намери начин да не те пусне.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Щом казва, че апартамента не е свободен, надали има начин да се разбереш с него (без да си признае, че лъже)...

Публикувано:
54 minutes ago, jorocontrola said:

Ами щом не е свободен, нека той го канселира. Тогава него ще погне Експедия, иначе ти се оправяй сам…

Той това и ще направи , но може да изчака до последно и тогава ще е много по-сложно да се намери алтернативно настаняване. Дали Vrbo ще поемат 4-5 пъти разлика в цената ...кой знае.

Публикувано:
преди 6 часа, Blago каза:

Имам нужда от съвет, относно резервация (първата ми) във Vrbo.

 

През октомври резервирах апартамент в Клуж, като платих цялата цена на резервацията още тогава. След един два дни, хоста ми писа, че апартамента не е свободен за моите дати, искайки да канселирам резервацията. Датите за настаняване са в началото на август, аз имам право на безплатно канселиране, но не мисля да отменям резервацията тъй като минималните цени за този период са поне 4-5 пъти по-високи от платеното от мен. Предполагам и това е причината хоста да иска отмяна, за да може да предложи апартамента на доста по-висока цена. След това съобщение, не последва никаква комуникация от негова страна.

 

Питането ми е, какво да предприема за най-благоприятен развой на ситуацията? Да започна да се разправям с хоста, да се свържа директно с Vrbo или нищо и просто да се надявам, че всичко ще е наред на място? Резервацията е доста важна и ще ми се наложи да ползвам апартамента или негова алтернатива.

 

 

IMG_6283.jpeg

В airbnb канцелирането не е безобидно за хоста. Възможно е и във Vrbo условията да са подобни. Вероятно това е причината хоста да се мотае с надеждата ти да канцелираш. 

Така или иначе шансът да ползваш точно това настаняване е близък до 0.  

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Почти със сигурност ще дължи неустойка, ако ми канселира. Няма и да е малка, тъй като платената сума също не е особено малка. Утре ще му пиша да видя дали ще откаже категорично или има някакъв шанс да се съгласи. Надявам се поне да мога да използвам отказа му, за да претендирам за смяна на мястото от Vrbo, но с такава голяма разлика в цените и това не ми се вижда много вероятно…

Публикувано:

Не го умувай толкова , ами действай. Щом е с право на безплатна отмяна, вероятно и за хоста условията при канселиране са доста леки.

Хем си платил сериозна сума , хем останалите наоколо са 4-5 пъти по-скъпи ? Чак толкова скъп ли стана Клуж или и там има някакъв концерт ...имаше драми със Сърбия и тамошните резервации наскоро.Често се случва хост просто да забрави да си актуализара цените от слабия към силния сезон и тогава отменят резервации без да им мигне окото.Явно последствията ( доколкото ги има) са по-малки от пропуснатите ползи. 

Ако не се разберете му пусни кофти ревю в Google.Там ще го види всеки, който се спре на това настаняване и реши да потърси отзиви.

 

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.