Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 54 минути , desita89 каза:

Намерих го. При мен няма Manage membership. Това означава ли че някак е деактивиран и няма да ме таксуват? 

Нямам идея дали си го деактивирала и дали ще те таксуват

Снимай какво имаш и прати да видя.

Ако имаш membership , като влезнеш в профила ти под него ще ти пише , че си prime и колко дни ти остават, както и дата на която изтича 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 минути , Branko каза:

Нямам идея дали си го деактивирала и дали ще те таксуват

Снимай какво имаш и прати да видя.

Ако имаш membership , като влезнеш в профила ти под него ще ти пише , че си prime и колко дни ти остават, както и дата на която изтича 

Това излиза в приложението 

Screenshot_20231010_205006_com.opodo.reisen.jpg

Публикувано:
преди 3 часа, desita89 каза:

Проблема е, че миналата година ме таксуваха за този Prime

Ако имаш платено членство за година, задължително трябва да им пишеш месец предварително, че не искаш да подновяваш абонамента. За по-сигурно е добре и да се свържеш с оператор, ако не получиш писмено потвърждение, че абонамента няма да се поднови. Така беше преди, възможно е да са опростили процедурата.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 минути , dimitrov6 каза:

Те са една фирма. Не може ли да се изтрие профила и картата ,от която е таксувано.

Някъде из сайта прочетох, че дори да изтриеш акаунта не те освобождава от Premium membership-a, което не ми се струва логично 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , iMari каза:

Ако имаш платено членство за година, задължително трябва да им пишеш месец предварително, че не искаш да подновяваш абонамента. За по-сигурно е добре и да се свържеш с оператор, ако не получиш писмено потвърждение, че абонамента няма да се поднови. Така беше преди, възможно е да са опростили процедурата.

Мисля, че даже да я направили още по-сложна процедурата . Миналата година ме таксуваха за една година, и мисля че някъде Ноември изтича. Ако трябва ще им пиша някъде но идея си нямам къде да пиша, не намирам никакви техни контакти.

Публикувано:
преди 5 минути , desita89 каза:

Мисля, че даже да я направили още по-сложна процедурата . Миналата година ме таксуваха за една година, и мисля че някъде Ноември изтича. Ако трябва ще им пиша някъде но идея си нямам къде да пиша, не намирам никакви техни контакти.

Ето как излиза ако имаш активен Прайм акаунт

IMG_1754.jpeg

А като върнеш стъпка назад, под и над профила ти също трябва да пише имаш ли и до кога е

 

IMG_1755.jpeg

Публикувано:

Ето тук съм описвала моите разправии за прекратяване на Prime:

В края на мнението съм дала тези телефони, дано все още са актуални.

+44 (0)2076600459  английски

 (+34) 912158075 испански

Прочети и това, което споделя @IvanNavi няколко мнения по-надолу.

Ако не се лъжа, @Георги последен се разправяше с тях, заради прекратяване на членството. Може би ще даде по-актуална информация.

  • Харесвам 1
Публикувано:

А защо просто не влезете на чат да питате дали имате активно членство или не? Снимайте каквото ви кажат и ако нещо ви таксуват неправомерно след това, ще имате доказателство.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Силно казано скорошна информация и моята битка беше преди години. И в крайна сметка завърши с това, което @yordanov пише по-горе. Спрях си членството навреме, скриншотнах го че е спряно. Те все пак ми таксуваха картата. Влезнах в чат, където изрично казах да ми потвърдят, че те не са ми чарджвали картата, клетия съпорт агент ми потвърди. Отново скриншотове от чата, оспорване на трансакция през Дайнърс и в крайна сметка си взех парите по трудния начин. 

Публикувано:
преди 2 минути , Георги каза:

Силно казано скорошна информация и моята битка беше преди години. И в крайна сметка завърши с това, което @yordanov пише по-горе. Спрях си членството навреме, скриншотнах го че е спряно. Те все пак ми таксуваха картата. Влезнах в чат, където изрично казах да ми потвърдят, че те не са ми чарджвали картата, клетия съпорт агент ми потвърди. Отново скриншотове от чата, оспорване на трансакция през Дайнърс и в крайна сметка си взех парите по трудния начин. 

Това добре, ако се стигне до там. Интересно ми е, ако си изтрия изцяло акаунта от там, дали пак ще ме таксуват 🤔

Публикувано:
преди 13 минути , desita89 каза:

Това добре, ако се стигне до там. Интересно ми е, ако си изтрия изцяло акаунта от там, дали пак ще ме таксуват 🤔

Аз имах опция за отказване, през уеб. Но си бях подготвен от драмите на iMari и за това прилежно скриншотвах всичко. 

Публикувано:
преди 3 минути , Георги каза:

Аз имах опция за отказване, през уеб. Но си бях подготвен от драмите на iMari и за това прилежно скриншотвах всичко. 

Честно казано не ми се занимава с такива драми, даже изобщо вече не искам и регистрация в такива сайтове като Оподо и т.н., ще си изтрия акаунта и ще стискам палци да не ме таксуват, а ако го направят , сменям си картата и така .

Публикувано:

Аз бих използвал виртуална карта или револют и просто заключвам или изтривам, за да не ме таксуват.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Изтриване на акаунт не освобождава от подновяване на членство, двете не са тясно свързани .

преди 33 минути , neuromancer каза:

Аз бих използвал виртуална карта или револют и просто заключвам или изтривам, за да не ме таксуват.

 

Това също няма да помогне - смяна на номер на карта , използване на виртуален номер или заключване на карта ще имат същият нулев ефект.

Публикувано:

 

 

На 28.06.2023 г. в 15:53, wiliko каза:

като си вписан цъкваш на акаунта си

image.png.d988efc85db72127282ee74126c1428f.png

след което от Cancel:

image.png.6b86b0fd24d844a116224f04ec7d7bbc.png

избираш 

image.png.6e91452213d18c95d9c6a4a01636ac5d.png

 

и си готов!

Ето тук съм описала как се отказва членство ...нещо не се оправям с връзката към мнението ми...но е на 91 страница на темата...

 

image.png.6b86b0fd24d844a116224f04ec7d7bbc.png

image.png.d988efc85db72127282ee74126c1428f.png

image.png.6e91452213d18c95d9c6a4a01636ac5d.png

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 9 часа, stanislavpp каза:

използване на виртуален номер

Ако използва виртуалните карти за еднократна употреба на Револют например, не би трябвало да има повторно чарджване. Или?

Пак уточнявам - отказването от prime в рамките на безплатните 30 дни пробен период е съвсем различен процес от прекратяване на абонамента при вече веднъж платена годишна такса. Първото става лесно с няколко клика, второто е досадна игра на нерви с писане на 25 мейла и разговори с индийчета, пакистанчета и т.н. Няма как случайно, без да разбереш да прекратиш вече платен абонамент. Дано да са улеснили процеса, но щом и при Георги се е стигнало до оспорване на транзакцията пред банката, явно така им е удобно.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Затова си слагате в календара на телефона една бележка, която да се повтаря всеки месец, че след като имаме Prime трябва веднага после да спрем безплатния 30 дневен абонамент. 

Публикувано:

Повечето абонаменти с автоматично подновяване са умишлено максимално усложнени и объркващи.Все някой трябва да плаща сметката за безплатния 30 дневен абонамент.Със сигурност са калкулирали процента отказващи се и някак си трябва в края да са на печалба.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, iMari каза:

Ако използва виртуалните карти за еднократна употреба на Револют например, не би трябвало да има повторно чарджване. Или?

Пак уточнявам - отказването от prime в рамките на безплатните 30 дни пробен период е съвсем различен процес от прекратяване на абонамента при вече веднъж платена годишна такса. Първото става лесно с няколко клика, второто е досадна игра на нерви с писане на 25 мейла и разговори с индийчета, пакистанчета и т.н. Няма как случайно, без да разбереш да прекратиш вече платен абонамент. Дано да са улеснили процеса, но щом и при Георги се е стигнало до оспорване на транзакцията пред банката, явно така им е удобно.

Сега вече ми стана по-ясно. Явно ще е по сложната процедура. Не знам дали ще се справя, че и моя английски не е супер добър. Само едно не ми е ясно, ако си изтрия акаунта и се обадя в банката и кажа ще искам да ми блокират картата и да я преиздадат, какво става в този случай. Има ли как да продължат да ме чарджват? 

Публикувано:

Ами аз поне всякакви абонаменти като нетфликс и подобни съм забелязал, че ако не успеят да си вземат парите заради невалидна карта отказват абонамента, не знам това дали е по-различно...

Публикувано:
преди 1 час, desita89 каза:

Сега вече ми стана по-ясно. Явно ще е по сложната процедура. Не знам дали ще се справя, че и моя английски не е супер добър. Само едно не ми е ясно, ако си изтрия акаунта и се обадя в банката и кажа ще искам да ми блокират картата и да я преиздадат, какво става в този случай. Има ли как да продължат да ме чарджват? 

Сигурно го пише в общите условия. Представете си да ви осъдят и тук да ви блокират заплатата. 

Публикувано:
Преди 1 час, dimitrov6 каза:

Сигурно го пише в общите условия. Представете си да ви осъдят и тук да ви блокират заплатата. 

Определено не си го представям. Стига плаши хората ...

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Публикувано:

Аз имах абонамент към edreams prime преди време. Бях забравил за него, докато не ми го припомниха по неприятния начин - изтеглиха 54 евро от Дайнерса.

Направих няколко безуспешни опита да го прекратя - по телефон, имейл. Правеха се на неразбрали, отговаряха уклончиво.

Звъннах в Дайнерс и те ми казаха, че ако пак ме чарджват те няма да уважат бъдещия ми протест. За щастие трябваше да ми преиздават картата и аз я преиздадох с нов номер.

На следващата година получавах sms-и за неуспешни транзакции т.е. опити от edream да си изтеглят парите. Беше ми направило впечатление, че тези опити бяха в няколко серии т.е. през няколко дни по няколко последователни опита.

  • Харесвам 2
Публикувано:

И аз така преди време бях забравила да се отпиша от прайм и те направиха опит да теглят пари от записаната ми там карта на Револют. В която обаче нямаше пари. :smile3:

Да, ама хората са упорити и докато успея да се отпиша, успяха да ми изтеглят пари от една дебитна карта на Уникредит, с която бях купувала доста отдавна при тях билет и която не беше вписана отдавна там. Да, ама за Уникредит това се оказа неправомерна транзакция и ми блокираха веднага картата като компрометирана. И се наложи да я преиздавам. :smile3:
Което отне време и висене в клон.

 

Но пък преди година си купих от тях билети, а полетите след три дни бяха отменени от а/к и аз оспорих през револют транзакцията с доказателствени материали. И револют ми отмениха транзакцията и върнаха всичко веднага – малко пари за три билета.

Да, ама преди седмица оподо се сетили, че имам при тях отменени полети и ми върнаха 10 паунда за единия билет бонус. И сега рязко забогатях за тяхна сметка. 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Смея се 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.