Topfly Публикувано: 28 юли, 2017 Сподели Публикувано: 28 юли, 2017 (редактирано) преди 43 минути , Zaro каза: Не би ли се спестило поне малко време, поради факта, че с включваш по-рано на магистралата до Лесковац, или с този бонус? Пътят е с 80 километра повече Виж го по Гугъл. Според Гугъл разликaта е около 1,5 часа, но ако спираш тук там да зяпаш разликата става 2 часа, а някой път и на Стрезимировци се чака, но не повече от 30 минути. Редактирано 28 юли, 2017 от Topfly 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 28 юли, 2017 Сподели Публикувано: 28 юли, 2017 (редактирано) 5 hours ago, Моника said: Сутринта в 5:40 бяхме на сръбската граница в 6 минахме. Посока България доколкото успях да видя имаше опашка, но не чак много голяма. Обаче на унгарската граница чакахме 4 часа, а посока Сърбия задръстването е нечовешко. За Унгария - винаги минавайте тук (минава се за 5-10 минути): А в посока Белград-София може да използвате тази граница (100 км по-дълго е, но също се минава за 5 минути): Редактирано 28 юли, 2017 от cybersimo 5 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 29 юли, 2017 Сподели Публикувано: 29 юли, 2017 преди 12 часа, cybersimo каза: А в посока Белград-София може да използвате тази граница (100 км по-дълго е, но също се минава за 5 минути): Границата може да се минава бързо, но като часове според Гугъл е с 2 часа повече... Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 29 юли, 2017 Сподели Публикувано: 29 юли, 2017 21 minutes ago, Topfly said: Границата може да се минава бързо, но като часове според Гугъл е с 2 часа повече... Не мисля, че Гугъл може да показва реално време за пътуване - със сигурност не за Сърбия и България. Аз на Калотина съм минавал само веднъж и след 4-часовото чакане минавам вече само на Връшка Чука. Пътя от Парачин до границата с България е нов и с почти нулево движение. Камиони няма. След това в България пътя от Видин до Мездра също е ок. Единствения по-бавен участък е Мездра-Ботевград (ако има камиони, които не спазват забраната и не минават през Искърското дефиле за София). Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 29 юли, 2017 Сподели Публикувано: 29 юли, 2017 преди 5 минути , cybersimo каза: Не мисля, че Гугъл може да показва реално време за пътуване - със сигурност не за Сърбия и България. Аз на Калотина съм минавал само веднъж и след 4-часовото чакане минавам вече само на Връшка Чука. Доста рядко се случва да чакаш 4 часа на Калотина. Юли месец има шанс в посока България и в края на август в посока Сърбия. Нормалното е до 20-30 минути да можеш да минеш през границата. Заобикаляне на Калотина си струва единствено еднопосочно, ако се движиш заедно с турските гастарбайтери. Когато построят магистралата до Ниш това допълнително ще увеличи предимството на Калотина, защото ще съкрати пътя до Ниш с 1 час. 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 30 юли, 2017 Сподели Публикувано: 30 юли, 2017 В момента пътуват едни познати от Унгария към България и положението на границите е плачевно. На магистралното КПП със Сърбия се чака 4-5 часа, а на алтернативните КПП-та 1-2 часа. Вероятно на Калотина за влизане в България се чака около около 4-5 часа Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 30 юли, 2017 Сподели Публикувано: 30 юли, 2017 Предполагам, че в обратната посока е айляк. Остава ми седмица до тръгването, живот и здраве. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 30 юли, 2017 Сподели Публикувано: 30 юли, 2017 преди 2 минути , Zaro каза: Предполагам, че в обратната посока е айляк. Остава ми седмица до тръгването, живот и здраве. За съжаление и в обратната посока е проблем А искаш да влезеш по магистралата в Унгария се чака 2 часа, а на излизане към Австрия на уж шенгенската граница се чака около 45 минути. Австрийците за съжаление често спират всички коли за проверка дори на шенгенста граница Този уикенд обаче не е много меродавен защото сега е едновременно Формула 1 и световното по плуване в Будапеща. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 30 юли, 2017 Сподели Публикувано: 30 юли, 2017 Много е зле явно, аз въобще не бих карал през Калотина. http://www.bta.bg/bg/c/VI/id/1625959 4км опашка... 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 31 юли, 2017 Сподели Публикувано: 31 юли, 2017 До края на годината би трябвало да пуснат липсващия участък https://money.bg/macro/sarbiya-puska-magistralata-do-balgariya-do-kraya-na-godinata.html?utm_source=tops********&utm_medium=article&utm_campaign=sidebar Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 31 юли, 2017 Сподели Публикувано: 31 юли, 2017 преди 11 минути , tch каза: До края на годината би трябвало да пуснат липсващия участък https://money.bg/macro/sarbiya-puska-magistralata-do-balgariya-do-kraya-na-godinata.html?utm_source=tops********&utm_medium=article&utm_campaign=sidebar Ще повярвам, когато стане факт. Обещания и до сега не липсваха “Междувременно в Сърбия работят усилено по завършване на магистралната отсечка Ниш – Димитровград – Калотина. Строителството е в много напреднала фаза, видя екип на Фрог нюз. Строителите на модерното трасе гарантират, че пътят ще бъде пуснат в експлоатация до край на юли 2013 г. Така сръбската част на магистралата Ниш – София ще е готова още това лято. Кога ще сме готови ние – не е ясно. Правим пътя София – Калотина, сърбите ни изпреварват“ https://frognews.bg/biznes-turisam/pravim-patia-sofiia--kalotina-sarbite-izprevarvat.html Пореден краен срок: Магистралата София-Ниш готова до края на 2016 година http://www.mediapool.bg/poreden-kraen-srok-magistralata-sofiya-nish-gotova-do-kraya-na-2016-godina-news213138.html 2 Връзка към коментар
tch Публикувано: 31 юли, 2017 Сподели Публикувано: 31 юли, 2017 (редактирано) Така е, но сега наистина има шанс да я завършат, без тунелите. От други форуми съм попадал на снимки и на места отсечката е на асвалт. И пак е по-добре от Хемус, която е строят от 40 години и Струма от 20 и двете по всяка вероятност няма да се построят в обозримо бъдеще Редактирано 31 юли, 2017 от tch Връзка към коментар
Ивка Публикувано: 31 юли, 2017 Сподели Публикувано: 31 юли, 2017 преди 1 час, tch каза: Така е, но сега наистина има шанс да я завършат, без тунелите. От други форуми съм попадал на снимки и на места отсечката е на асвалт. И пак е по-добре от Хемус, която е строят от 40 години и Струма от 20 и двете по всяка вероятност няма да се построят в обозримо бъдеще ние преди месец като се връщахме от Италия видяхме, че слагат маркировката и си мислех, че ще я пуснат тая пуста отсечка, дето ще съкрати доста вречето на пътя, нооо.... 1 Връзка към коментар
Моника Публикувано: 31 юли, 2017 Сподели Публикувано: 31 юли, 2017 А какво мислите за връщане от Унгария към Сърбия през пункта Келебия? Също така от Сърбия към България през Стрезимировци или Румъния е по-добър вариант? Към Сърбия пътуваме в събота, а към България в неделя. Не ни се иска да чакаме пак 4 часа... Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 31 юли, 2017 Сподели Публикувано: 31 юли, 2017 В момента, Моника каза: А какво мислите за връщане от Унгария към Сърбия през пункта Келебия? Също така от Сърбия към България през Стрезимировци или Румъния е по-добър вариант? Към Сърбия пътуваме в събота, а към България в неделя. Не ни се иска да чакаме пак 4 часа... Днес едни познати минаха през Ásotthalom-Bački Vinogradi и Стрезимировци и не са чакали изобщо. През Томпа -Келебия заобиколката е с 1 час повече. От там си струва да минете само от 19 часа до 7 сутринта, когато КПП Ásotthalom-Bački Vinogradi е затворено. 1 Връзка към коментар
Моника Публикувано: 31 юли, 2017 Сподели Публикувано: 31 юли, 2017 преди 36 минути , Topfly каза: Днес едни познати минаха през Ásotthalom-Bački Vinogradi и Стрезимировци и не са чакали изобщо. През Томпа -Келебия заобиколката е с 1 час повече. От там си струва да минете само от 19 часа до 7 сутринта, когато КПП Ásotthalom-Bački Vinogradi е затворено. Супер, много благодаря. Значи ще минем през Asotthalom-Backi Vinogradi и Стрезимировци. Ще пиша живот и здраве как е минало. 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 Магистралата София-Калотина може да е готова до две години при налично финансиране Скоро само този участък на българска територия от трансевропейския коридор 10 ще остане с немагистрален габарит, коментира експерт http://www.investor.bg/bloomberg-tv/461/a/magistralata-sofiia-kalotina-moje-da-e-gotova-do-dve-godini-pri-nalichno-finansirane-244031/ Връзка към коментар
tch Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 От София до Калотина натоварването е от сорта на 4-6 хиляди МПС-та на денонощие. Да тръгнат да строят тази магистрала, при положение, че най-натоварените участъци в Северна България стоят непипнати ще е голяма гавра. За да не съм офтопик, в Сърбия по всяка вероятност ще повишат максималната скорост на магистралите на 130км/ч. Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 преди 33 минути , tch каза: От София до Калотина натоварването е от сорта на 4-6 хиляди МПС-та на денонощие. Да тръгнат да строят тази магистрала, при положение, че най-натоварените участъци в Северна България стоят непипнати ще е голяма гавра. За да не съм офтопик, в Сърбия по всяка вероятност ще повишат максималната скорост на магистралите на 130км/ч. Гавра или не, в България в момента се строят пътища с осигурено финансиране, разбирай от ЕС. Това са европейски коридори. Хемус не е такъв, затова никой не си върна пръста, защото помен се прави най-лесно с чужда пита. Връзка към коментар
tch Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 Пределно съм на ясно, че се строй само с европейски пари и това е големият проблем, защо не се стой и с бюджетни средства? Миналата година изхарчихме 2 милиард за лепене на стиропор и за обезщетения по АЕЦ Белене, иначе все пари няма. Да не говорим, че има транспортни коридори и в Северна България, там защо не са защитени проекти и още един интересен въпрос, който никой не може да даде смислен отговор. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 преди 44 минути , tch каза: От София до Калотина натоварването е от сорта на 4-6 хиляди МПС-та на денонощие. Да тръгнат да строят тази магистрала, при положение, че най-натоварените участъци в Северна България стоят непипнати ще е голяма гавра. За да не съм офтопик, в Сърбия по всяка вероятност ще повишат максималната скорост на магистралите на 130км/ч. Една от причините да има относително малко инвестиции в България и да няма нито една голяма автомобилостроителна компания е липсата на магистрална връзка с ЕС. Магистрала Калотина от такава гледна точка е ключова за България. Скоро в Ръмъния имаше протест за строеж на магистрала, защото Рено заплаши румънското правителство, че ще изнесе производството на Дачия в Турция и Мароко цък 50 километра повече от магистрала Хемус няма да промени съществено положението в Северна България, но 50 километра магистрала Калотина ще е качествена промяна в свързаността на България с ЕС. Връзка към коментар
tch Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 3 minutes ago, Topfly said: Една от причините да има относително малко инвестиции в България и да няма нито една голяма автомобилостроителна компания е липсата на магистрална връзка с ЕС. Магистрала Калотина от такава гледна точка е ключова за България. Скоро в Ръмъния имаше протест за строеж на магистрала, защото Рено заплаши румънското правителство, че ще изнесе производството на Дачия в Турция и Мароко цък 50 километра повече от магистрала Хемус няма да промени съществено положението в Северна България, но 50 километра магистрала Калотина ще е качествена промяна в свързаността на България с ЕС. Дори не знам от къде да започна. Причината, за спадащите инвестиции в България е политическата нестабилност(нямаме правителство с цял мандат от 2009г. насам) и че постоянно ни сочат с пръст за корупция и лоша съдебна системата. С Румъния пък съвсем настъпа мотиката, защото страната е 2 пъти по-голяма като площ и има пуснати в експлотация същия брой километри от магистрали. За сравненние имат 6 пъти по-големи чуждестранни инвестиции за миналата година- демек 2-пъти повече на глава от населението от нас. Интересно Форд заедно с Рено как са се набутали да инвестират там. А хората са протестирали, защото магистралата се обсъжда безресултатно от 2007г. насам. цък (но завода си е работел през това време) и оптимистичния варинат е да бъде завършена 2021 цък (завода пак продължава да работи) Друга новина от 2015: Dacia CEO Nicolas Maure said on Thursday that Renault group will not leave Mioveni, although there is not yet a highway linking Constanta harbor to the West of the country, and will continue investments. Но явно ти се струва нормално София-Варна да се пътува през АМ Тракия. Връзка към коментар
Брани Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 преди 51 минути , Topfly каза: 50 километра повече от магистрала Хемус няма да промени съществено положението в Северна България, но 50 километра магистрала Калотина ще е качествена промяна в свързаността на България с ЕС. Съгласен съм, че магистралата до Калотина е важна, но не съм съгласен, че "Хемус" трябва да е на заден план. Не "няма нужда от магистрала, защото северна България е изостанала", а "северна България е изостанала, (отчасти и) защото няма магистрала". Пътуването след Ябланица, особено в почивни дни, е кошмар. Няма воля, естествено, че има пари за всички важни проекти - не сме чак толкова бедна държава. Ама да не задълбавам в офтопика ... 4 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 Темата е за ситуацията по границата със Сърбия, както и за активния (а не хипотетичен като наш'те) строеж на магистрала от сръбска страна . Ако имате желание да дискутирате българската инфраструктура, пуснете нова тема, но имайте предвид, че активно ще се съблюдава правилото за недискутиране на българската политика във форума. 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 2 август, 2017 Сподели Публикувано: 2 август, 2017 Голямото мерене на средната скорост по сръбските магистрали почна! Още не е въведено на всички путарини и не глобяват, но и това ще стане скоро. Сречан пут! 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега