Hollywood Публикувано: 7 юли, 2017 Сподели Публикувано: 7 юли, 2017 преди 1 час, Duke каза: Превозва от Брюксел бригада строителни работници, които да ударят едно рамо в ремонта по привеждане сградата на НДК съгласно изискванията за предстоящото европредседателство... Тогава е Ан-13 :D Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 7 юли, 2017 Сподели Публикувано: 7 юли, 2017 Транспортното питане е тук: Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 29 юли, 2017 Сподели Публикувано: 29 юли, 2017 Така видях летището днес: автобус, самолет, кула 6 Връзка към коментар
tch Публикувано: 29 юли, 2017 Сподели Публикувано: 29 юли, 2017 Снимката е приятна, но се чудя от летище София кога ще заменят автобусите от Балканската война с такива поне от ВСВ 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 29 юли, 2017 Сподели Публикувано: 29 юли, 2017 Те тези автобуси са на фирмата с лого паста за зъби, не са на летището. Летището ползва по-новите кобуси. 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 29 юли, 2017 Сподели Публикувано: 29 юли, 2017 Последно летях от София април месец и ни извозиха с подобни автобуси, дали са същите вече не мога да кажа. Та ако летището ползва по-нови, тия какво роля играят? Връзка към коментар
Branko Публикувано: 30 юли, 2017 Сподели Публикувано: 30 юли, 2017 На Летище София услугите по наземно обслужване се извършва от три оператора един от които е Летище София.Тези автобуси са на един от другите два оператора .Полета с който си летял се е обслужвал от тях 3 Връзка към коментар
akair Публикувано: 31 юли, 2017 Сподели Публикувано: 31 юли, 2017 На сайта на летището можете да проверите детайлите за всеки полет (самолет, изпълняваща а/к,..). Пак там пише и кой оператор по наземно обслужване е използван за всеки полет. От много години държавната компания ползва тези автобуси: Връзка към коментар
akair Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 Новини около концесията: 224 млн лв авансово плащане обещания за разширяване на терминалите или построяване на Т3 нови влакове за 350 млн лв връзка на метрото с железницата Източник: http://www.dnevnik.bg/biznes/2017/08/01/3016954_koncesionerut_na_letishteto_v_sofiia_shte_razshiriava/ 2 Връзка към коментар
tch Публикувано: 1 август, 2017 Сподели Публикувано: 1 август, 2017 Хубаво, е че са наели консултант, ама кой той е безплатен не ми е ясно. А си мисля, че дори и без изискване за нов терминал концесионерът щеше да се види принуден да разшири Т1, но все пак е договор и е добре, че го има записано. Единственото лошо, е че ще изсипят половин милиард в БДЖ, чийто ефект ще е доста спорен 1 Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 7 август, 2017 Сподели Публикувано: 7 август, 2017 От днес, 07.08.2017 г., вече електрически автобус ще превозва пътниците между двата терминала на столичното летище. Той замени дизеловия транспорт и остава безплатен за пътуващите. Освен, че e екологичен (не отделя въглероден диоксид), използването му ще доведе до значително намаляване на разходите за поддръжка. Електрическият автобус е за 65 пътници, от които 26 седящи. Има 3 сгъваеми седалки и обособено място за закрепване на инвалидни колички. Разполага със спускаща се рампа, подходяща за възрастните и трудно подвижните пътници. 22 Връзка към коментар
tch Публикувано: 7 август, 2017 Сподели Публикувано: 7 август, 2017 Добра придобивка само се чудя защо не са я регистрирали? 1 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 7 август, 2017 Сподели Публикувано: 7 август, 2017 100% лицемерие. Автобус, който прави 20 км дневен пробег, ще спаси София от мръсния въздух. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 7 август, 2017 Сподели Публикувано: 7 август, 2017 (редактирано) Е, кой е казал, че "ще спаси София"? Казват, че е електрически и съответно няма да отделя въглероден двуокис. (отделен е въпросът какъв е въглеродният отпечатък при производството на едно електрическо превозно средство и най-вече на батерията, но това е съвсем друга тема... ) Редактирано 7 август, 2017 от Фичо 5 Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 7 август, 2017 Сподели Публикувано: 7 август, 2017 Супер, сега само трябва да му удължат работното време 5 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 7 август, 2017 Сподели Публикувано: 7 август, 2017 Няма да спаси, но е добро начало. Този маршрут е идеален за електрически автобус - върви 5 минути и после 25 минути зарежда. 7 Връзка към коментар
iliana_t Публикувано: 21 август, 2017 Сподели Публикувано: 21 август, 2017 Срам, не срам, ще споделя с вас нещо, което откривам чак сега. И то благодарение на колега, който случайно спомена, иначе нямаше сама да го открия... "Клуб на българската авиация" Намира се на Летище София, Терминал 1, бившата сграда за "Пристигане", от ляво на "ВИП-а" Може да се разгледат експонати с историческа стойност. Повечето артикули са от времето на БГА-Балкан. Там се събират от време на време ветерани, за да си припомнят старите години и да разгледат някой от албумите със снимки, дарени от личния архив на някой специалист в областта. Ако полетът ви закъснява порядъчно, мисля, че това е чудесна възможност да се качите на машината на времето и да се върнете години назад. Спокойно може да се отделят 10-20 мин, ако имате за губене. Специално ходене от града до там да се разгледа е крайно НЕпрепоръчително. Входът е свободен, но работи само от 10:00 до 14:00 ч. Лелката, която е зачислена да се грижи за клуба каза, че имала работа в административната сграда и не можела да виси там цял ден Ето и една стара статия: цък 28 3 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 22 август, 2017 Сподели Публикувано: 22 август, 2017 ФОТОИЗЛОЖБА „НЕПОЗНАТОТО ЛЕТИЩЕ СОФИЯ“ 6 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 На 2017. 08. 01. в 13:47, tch каза: А си мисля, че дори и без изискване за нов терминал концесионерът щеше да се види принуден да разшири Т1, но все пак е договор и е добре, че го има записано. Концесионерът не само че няма да е принуден да разшири Терминал 1, а най-вероятно ще го затвори. Един разширен Терминал 2 без проблем би могъл да обслужва 10-15 милиона пътници годишно. Обединяването на целия трафик в един терминал би решил много проблеми на веднъж: 1. С по малко служители ще могат да се обслужават повече пътници, което ще доведе до оптимизиране на разходите. 2. Търговските площи на двата терминала биха могли да се обединят, което би довело до по оптимално използване на търговските площи и по високи приходи. 3. Транспортните връзки с метрото и евентуалната жп връзка ще станат по добри. 4. Инвестициите в евентуално разширение паркинга, летищен хотел и т.н. ще са по оптимални. В Будапеща имаше подобен казус преди години и там инвеститорът взе подобно решение, като затвори старият Терминал 1 и направи инвестиции за няколко стотин милиона евро в Терминал 2. В момента единственият терминал в Будапеща обслужва близо 12 милиона пътници годишно. 8 Връзка към коментар
tch Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 10-15 милиона капацитет е много разтегливо понятие. Аз до колкото съм чувал проблема, е че няма много място на където да се разширява Т2, но може информацията да ми е грешна. Освен това става въпрос за срок от 35 години, ако над България не падне бомба или твоят любим Хиперлуп не е опасал открай до край Европа, не е много трудно да си представим, че този период трафика поне ще се удвой или с други думи ще е значително над 10 милиона. Връзка към коментар
akair Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 Не е случайно, че има гейтове А1 и С1 - това са местата за разширение. От страната на С1 може би вече няма място, заради кулата. Но от страната на А1 има. Разширението там не е проблем. По-проблемни са секюрити лентите. 1 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 преди 3 часа, akair каза: По-проблемни са секюрити лентите. Минавайки миналата седмица през Т2 и на мен ми направи впечатление, че малко е мястото за скенерите. Имаше само 4 инсталирани. А веднага след това са паспортните гишета. За справка: в 10:30 сутринта, работеха 2 скенера от общо 4. И въпреки това минах за 10-ина минути. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 (редактирано) Да видим кой/кои ще издържат след концесията. После ще казваме "ХОП" на терминалите Редактирано 23 август, 2017 от Hollywood Връзка към коментар
tch Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 преди 42 минути , Hollywood каза: Да видим кой/кои ще издържат след концесията. После ще казваме "ХОП" на терминалите ? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 преди 5 часа, tch каза: 10-15 милиона капацитет е много разтегливо понятие. Аз до колкото съм чувал проблема, е че няма много място на където да се разширява Т2, но може информацията да ми е грешна. Освен това става въпрос за срок от 35 години, ако над България не падне бомба или твоят любим Хиперлуп не е опасал открай до край Европа, не е много трудно да си представим, че този период трафика поне ще се удвой или с други думи ще е значително над 10 милиона. Когато го правеха, се твърдеше, че е проектиран с възможност за разширение. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега