macf1an Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 (редактирано) Не е проблем да се постигне споразумение за цесия между двете страни. Летището дължи на кувейтците много повече, отколкото БГ Еър на него, за да сме точни. Основната разлика е, че кувейтците не могат да си купят/придобият летището, а почти фалирала частна авиокомпания - могат Дългът няма да се превръща в нищо, той си съществува като такъв, но не се изисква. Ако потенциални нови собственици си го поискат, те не ще се наредят, а ще прередят всички на опашката. Когато става въпрос за толкова големи суми, много по-лесно е да доплатиш и получиш собствеността за няколко лева (дежа-вю), а и те са сред малцината платежосбособни кредитори, които могат да си го позволят Редактирано 21 октомври, 2015 от macf1an 1 Връзка към коментар
Gruntax Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 Сигнал за бомба евакуира летище София след полунощhttp://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/signal-za-bomba-evakuira-letishte-sofiia-sled-polunosht-6044124 Връзка към коментар
cck Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 Не е проблем да се постигне споразумение за цесия между двете страни. Летището дължи на кувейтците много повече, отколкото БГ Еър на него, за да сме точни. Основната разлика е, че кувейтците не могат да си купят/придобият летището, а почти фалирала частна авиокомпания - могат Дългът няма да се превръща в нищо, той си съществува като такъв, но не се изисква. Ако потенциални нови собственици си го поискат, те не ще се наредят, а ще прередят всички на опашката. Когато става въпрос за толкова големи суми, много по-лесно е да доплатиш и получиш собствеността за няколко лева (дежа-вю), а и те са сред малцината платежосбособни кредитори, които могат да си го позволят Арбитражът си е казал думата. В България до трета инстанция са го докарали. Искат или не ще има някаква развръзка. Кувейтско-саудитския консорциум има шансове да придобие летището (а дали иска?). Ако тази хипотеза стане реалност, то задълженията на всички (включително националния превозвач) към летището вече биха били изискуеми от страна на новите собственици. Интересна би била реакцията на националния превозвач - в случая длъжник към летището. Съвсем спекулативно - защо пък и да не продадат компанията? Може mcf1an да е напипал предстоящите събития Тук статията е по-изчерпателна от към факти. http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2015/10/16/2630433_skupo_prizemiavane/ 5 Връзка към коментар
Polina Публикувано: 23 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 23 октомври, 2015 Все пак МТ се опитва да промени името на летището. Дали ще им се получи - друг въпрос. 1 Връзка към коментар
bat.galin Публикувано: 23 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 23 октомври, 2015 Тук статията е по-изчерпателна от към факти. http://www.capital.b...o_prizemiavane/ Прочетох статията и единственото, което мога да кажа - надежда всяка оставете. Летището ще бъде подарено на свинята. Разбира се без дълговете, за да е продаваемо, понеже какво ли разбира свиня от летене. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 23 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 23 октомври, 2015 (редактирано) Все пак МТ се опитва да промени името на летището. Дали ще им се получи - друг въпрос. Taка става, когато летището няма име, а носи разни наименования на проближено село, квартал или градец. Редактирано 23 октомври, 2015 от Hollywood 2 Връзка към коментар
Gruntax Публикувано: 27 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2015 http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2015/10/26/2636958_pravitelstvoto_shte_harchi_rekordno_mnogo_dogodina/Правителството очаква 600 млн. лв. от концесия на летището. Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 28 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2015 http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2015/10/26/2636958_pravitelstvoto_shte_harchi_rekordno_mnogo_dogodina/ Правителството очаква 600 млн. лв. от концесия на летището. 600 милиона накуп първаночално. След това 35 години - aqua fontana. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 28 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2015 http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2015/10/26/2636958_pravitelstvoto_shte_harchi_rekordno_mnogo_dogodina/ Правителството очаква 600 млн. лв. от концесия на летището. Не ми изглеждат много тези пари. Летището в Будапеща го дадоха по същата схема, но за 75 години и 75% от летището за 1,8 милиарда евро. Вярно е, че при приватизацията на концесията летището в Будапеща имаше 8 милиона пътници, но както и да намаляваме цената трудно ще я докараме до 300 милиона евро за летище София. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 29 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2015 (редактирано) Традицията продължава! Правителството мълчи за концесията на летище София Редактирано 29 октомври, 2015 от Hollywood 1 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 29 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2015 ми какво да кажат, най-вероятно концесионера отсега да е известен... и току-виж радостта от полетите до Пиза набързо увехне... а в последствие ще се окаже, че и сумата по концесията не е платена реално (или пък ако е платена е опоскана набързо)... въобще идеята на управлението (вкл. и с огромните кредити в бюджетите) да се опосква де що може... пък и народа достатъчно добре демонстрира колко му е акъла и му харесва това, пък после ще плаща сметката... 3 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 29 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2015 (редактирано) Чудех се къде да постна това http://www.dnevnik.bg/biznes/turizam/2015/10/29/2638845_ot_sofiia_shte_se_leti_direktno_do_50_destinacii_prez/ Редактирано 29 октомври, 2015 от Bliss 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 29 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2015 (редактирано) Чудех се къде да постна това http://www.dnevnik.bg/biznes/turizam/2015/10/29/2638845_ot_sofiia_shte_se_leti_direktno_do_50_destinacii_prez/ Поне е корегирана невярната информация в тази циркулярна новина, след намеса във ФБ. Може и още невярности да има. Редактирано 29 октомври, 2015 от Hollywood 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 29 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2015 Най-накрая някой да спомене за Норвежците .. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 31 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2015 (редактирано) "Летище София" - концесия в мъглата Най-голямата сделка в държавния транспорт за идната година дава всички признаци да бъде изначално опорочена Редактирано 31 октомври, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 31 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2015 Начинът на концесиониране на летище София според мен изключва голямо участие на ТИМ по простата причина, че нямат толкова ликвидни средства. Най-вероятно е в сделката да участват само най-големите играчи в Европа. 2 Връзка към коментар
tougherty Публикувано: 31 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2015 За едно нещо обаче съм 100% сигурен - ако тимаджиите станат концесионер на летището, последното ще си получи обратно парите от Бг Еър точно га' цъфнат налъмите. 2 Връзка към коментар
randi Публикувано: 1 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2015 То не е много подходящо да пиша тук, но не намерих друга тема. Относно зимните чартърите, Norwegian Air Shuttle ще имат полет от Лондон, Enter Air ще правят Бристол а Orenair се очаква да направят включване от Москва с няколко полета, надявам се да ни пратят 777. Също се надявам и Аерофлот да пратят нещо голямо. 3 Връзка към коментар
bori Публикувано: 9 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2015 Аз лично мисля, че е крайно време някой да се погрижи за това летище - германци ли ще са, българи ли, няма никакво значение. Значение ще има само крайния резултат, който се надявам, че ще е положителен Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 11 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2015 Летище София отчете 12% повече пътници през октомври Летище София е обслужило общо 357 978 пристигащи през октомври, което е с 12% повече от същия месец година по-рано. Според пресслужбата на аеропорта през терминал 2 са преминали 62% от пътникопотока, или 222 хил. пътници (+2.9%). На терминал 1 пътникопотокът е нараснал с 28 на сто, достигайки над 133 хил. обслужени пътници за един месец. Пътуващите по международни редовни линии са се увеличили с 12% спрямо октомври 2014 г. Вътрешните маршрути също отбелязват лек ръст от 1.7 на сто. Общо 3844 кацащи и излитащи самолети са били обслужени на летище София през октомври 2015 г., което е близко до нивото от предходната година (3810). От тях 80% са полети по международни маршрути, а 4 на сто по вътрешни линии. През октомври на летище София са обработени общо 1609 т товарни и пощенски пратки, което е с 12% по-малко от необичайно силния месец октомври на миналата година. Намалението е при превозите с карго самолети, докато пратките по редовни линии остават без промяна. http://www.dnevnik.bg/biznes/2015/11/11/2646962_letishte_sofiia_otchete_12_poveche_putnici_prez/ Ръстът на нискотарифните авиокопании на терминал 1 е 10 пъти по висок от този на традиционните авиокомпании. Още няколко години и пътниците на Терминал 1 ще са повече от тези на Терминал 2. 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 11 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2015 Ръстът на нискотарифните авиокопании на терминал 1 е 10 пъти по висок от този на традиционните авиокомпании. Още няколко години и пътниците на Терминал 1 ще са повече от тези на Терминал 2. Симптоматично... 2 Връзка към коментар
Polina Публикувано: 11 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2015 Ръстът на нискотарифните авиокопании на терминал 1 е 10 пъти по висок от този на традиционните авиокомпании. Още няколко години и пътниците на Терминал 1 ще са повече от тези на Терминал 2. Редно е да му направят едно ремонтче на Т1. Връзка към коментар
Meidj Публикувано: 11 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2015 (редактирано) Последно, има ли някакъв транспорт от Т1 до Т2 и обратно? Някой беше писал за някакви шатъли, ама при последното си кацане на Т1 се оглеждах, оглеждах и нищо не видях, пък накрая си хванах рейса за града... Редактирано 11 ноември, 2015 от Meidj Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 11 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2015 https://www.sofia-airport.bg/%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8/%D0%BE%D1%82-%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B5%D1%82%D0%BE/%D0%BC%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 11 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2015 https://www.sofia-airport.bg/%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8/%D0%BE%D1%82-%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B5%D1%82%D0%BE/%D0%BC%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD Капацитета е по 7-8 души на 30 минути. Като се изсипат два самолета на Уиз ер по 180 души и 24 часа няма да стигнат да ги извозят до метрото... 4 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега