Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

 

Подобни партенки преди време имаше и за Бургас и Варна, та даже едни си мислеха, че са взели концесията... а крайния резултат всички го знаем... Нищо особено в БГ не се е променило оттогава насам, така, че ако се тръгне към концесия на София няма да се случи и нищо по-различно, пък Мюнхен да си искат... И изведнъж избора на полети от летище София ще намалее и ще летим от Букурещ, Истанбул, Солун, че даже и Скопие...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Може би заради потенциалните баварски инвеститори, отдел "ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА" са се похвалили на 13 юли 2015:

Силно първо полугодие на 2015 г. за летище „София“

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Може би заради потенциалните баварски инвеститори, отдел "ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА" са се похвалили на 13 юли 2015:

Силно първо полугодие на 2015 г. за летище „София“

 

Не споменават какъв принос има спирането на Ер Малта. Нямаме и принос на ТИМ ер, а разхождат 10 самолета.  :lol:  Лошо, Седларов, лошо!

 

 

от София до Варна и Бургас (-9,7%).

 

 

Що ли са заедно, ами Бургас и морето са -50% и повече :biggrin:

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз няма да се изненадам, ако видим повторение на концесията на морските летища - голяма чуждестранна фирма с традиции в този род занимания си взема малък местен партньор като Химимпорт, за да има кой да "работи" с местната администрация :)

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

румбо и едриймс ще им оправят статистиката мисля  :P

 

Ще я оправят, доколкото им сработва схемата. Иначе колко магеланци ще отидат на морето за 180-200лв двупосочен, ама не по работа. :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Аз няма да се изненадам, ако видим повторение на концесията на морските летища - голяма чуждестранна фирма с традиции в този род занимания си взема малък местен партньор като Химимпорт, за да има кой да "работи" с местната администрация :)

 

по-скоро обратното, ТИМ си избра партньора

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз не знам защо се отписва ПИБ и кръга около него  за концесионер на летището. Да не би да има по-малко пари от ТИМ  ;)

 

две причини:

1. исторически в областта на авиацията ПИБ нямат толкова напъни колкото ТИМ (друг е въпроса, че ТИМ-аджийските напъни минават само на нашенска почва за съжаление, иначе дори и от Казахстан ги изгониха)

2. ПИБ и да искат, в момента едва ли могат поради финансирането, което ползват и надзора свързан с него... т.е. опциите им за експанзия в различни бизнеси са доста ограничени

Връзка към мнение

Така де, ама те няма да го купуват летището, а ще го вземат на концесия, което са ежегодни такси, не голямо upfront плащане. Могат да получат и бонус - авиокомпания-длъжник ;)  

А и Цеко мисли по-мащабно - вместо да  пълни презокеанските на KLM, Air France, Alitalia и AirBerlin директно скача в дълбокото - съвсем преносно казано...

Редактирано от adreno
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

ПИБ да нямат, да нямат.... колко да нямат интерес?!? Тяхната а/к е на 15 години, че и още един самолет ( и то какъв!) взеха наскоро...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

http://profit.bg/news/Tazi-inovatsiya-na-letishte-Sofiya-spasyava-ot-kopurkite/nid-141412.html

От днес цветни пътеки ще улесняват пътниците на летище София при придвижването им към транспортните връзки на столицата, съобщиха от аеропорта.
 
Редактирано от Тони
  • Харесвам 6
Връзка към мнение

 Повечето  авиокомпании са на латиница,а  други на кирилица.

 

Сега всички са на латиница. Добре , че  четат тук. :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Скоро време може да очакваме и разширение на Т2

Явно се засилва трафика  B) . 

 

Засилил се е на 1 :biggrin:  Колко пустеещи площи има на терминал 2, но не им пречи да глътнат парички. Най-добре да обединят двата терминала. :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Нямаше ли някакви планове да се разруши Т1 и да се построи нов на негово място? Което ще е странно, доколкото помня Т2 беше проектиран така, че да се разширява лесно при нужда...

Връзка към мнение

Капацитетът на  Т2 е почти достигнат - 2.6 от 2.8 млн пътника/год, Т1 е 1.2 от 1.8 млн пътника/год. 

Не че пътувам много, но винаги съм се учудвал на тези данни, при положение, че няколко пъти на Теримнал 2 ми се случва да е пълна пустош и няма кого да заговориш даже, освен чистачката, която мие кенефите :biggrin:

На Терминал 1 пък най-често виждам да работят активно само половината гейтове от едната страна (обикновено дясната)

А при последният ми полет, средата на юни, в 17:55 навалицата в метростанцията беше ето такава  :biggrin:

 

post-139-0-94770000-1438966834_thumb.jpgpost-139-0-94586500-1438966840_thumb.jpg

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Не че пътувам много, но винаги съм се учудвал на тези данни, при положение, че няколко пъти на Теримнал 2 ми се случва да е пълна пустош и няма кого да заговориш даже, освен чистачката, която мие кенефите :biggrin:

На Терминал 1 пък най-често виждам да работят активно само половината гейтове от едната страна (обикновено дясната)

А при последният ми полет, средата на юни, в 17:55 навалицата в метростанцията беше ето такава  :biggrin:

 

attachicon.gifDSC03893.JPGattachicon.gifDSC03891.JPG

 

 

Да добавим и бездействащите ръкави на Т2. Да построят още.   :lol:

 

Eдно BAE не могат да привържат :lol:

 

5983730760_d1a5acda8c_b.jpg

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.