Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Така се е стигнало до идеята Летище „София“ да бъде отдадено на концесия за 35 години и с получените концесионни такси да се плащат дълговете на БДЖ.
пп. нагледен пример каква  идея могат да родят милиционери .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма уиз до киев, но същите пребазираха няколко самолета в софия.

 

Розите са сезонна линия - чартьр.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Звучиш като бюрократ  ;)  Какво пречи един затворен тунел минаващ на 2 метра височина да мине през тази зона? Хем няма да ги вали пътниците, хем няма да има опасност да влезат в забранена за тях зона.

 

Харесвам полета на фантазията ти -_-  Например пречи това, че самолетите няма как да ходят в ремонтните халетата на Луфтханза Техник и България Ер, това на първо четене, и без бюрокрация

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Харесвам полета на фантазията ти -_-  Например пречи това, че самолетите няма как да ходят в ремонтните халетата на Луфтханза Техник и България Ер, това на първо четене, и без бюрокрация

 

Какво му пречи на този тунел да мине зад халета, където няма движение на самолети? По горе обсъждахме двора на РВД, а не територията пред халетата. На картата на гугъл добре се вижда, че в двора между двата терминакла има и път за коли.

Връзка към коментар

Отделих дискусията за проблемите с вятъра в отделна тема, че се коментираше в поне 2 други: Вятър в София - проблеми с полетите

Връзка към коментар

Ето и предложение за ново летище на София. Не сериозно ми се вижда малко, но по-разбиращите знаят повече. 

Четох го със зяпнала уста. Тцъ,тцъ,тцъ... Цък

Връзка към коментар

Още доста отдавна имаше предложения да се мести летището, ама трябваше преди да построят Т2, новата писта, новата кула.... Тъкмо вече щеше да е готово и да го ползваме.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Още доста отдавна имаше предложения да се мести летището, ама трябваше преди да построят Т2, новата писта, новата кула.... Тъкмо вече щеше да е готово и да го ползваме.

Така е - през годините имаше различни идеи къде да се премести летището - Кривина, Доброславци , Божурище, Сливница ...

Но наистина при положение, че през 2002г се направи реконструкция и разширение на Терминал1, а през 2006г беше пусната новата писта и открит Терминал 2, да се мести тепърва летището в близките години изглежда неоправдано.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Видяхте ли какъв мотив е посочен:

 

* поради непосредствената си близост с летището няма перспектива за разрастването на  кв. „Христо Ботев“; 

 

Дали затова премахнаха гара Подуяне Разпределителна - да може катунът да расте?

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 

Дали затова премахнаха гара Подуяне Разпределителна - да може катунът да расте?

 

Подуяне-разпределителна е опоскана. Не оставиха и желязо под зямата. Търсят им нов терен, за да има вършец.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

То и сега Т2 е пуст като стар хамбар през по-голямата част от времето... Иначе са намерили решение за шума - вечер активната писта е 27 - самолетите летят високо над града, завъртат над Вакарел и кацат... Естествено, има дни, в които метео условията не позволяват активна да е 27, но пак опираме колко е оправдано да се похарчат 2 чувала пари заради тези няколко вечери годишно... Tegel е на сходна дистанция от центъра на Берлин, пък това не е попречило да се развива ситито. Лондон-сити е в ситито и това не пречи на високите сгради, Бостън е доста близо до града и отново не е попречило на високите сгради... Интересни доводи :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

И по спомени т2 има капацитет за още изходи и ръкави. Прав си за празен хамбар. Онзи ден към 9-10 часа ,служителите бяха повече от пътуващите. Могат да командироват Щърбанов да намали чопленето на носове.

Връзка към коментар

Хич не са няколко вечери годишно. Цяло лято си кацаха директно. Сега поразредиха. Апартамента ни е точно под коридора в западната част на София, но близо до центъра. Та има моменти когато им виждам коремите доста отблизо. Дори докато пиша каца един.

Редактирано от Bliss
Връзка към коментар

След "метрото" , трудно може да ме учуди нещо в полета на милиционерската мисъл.

Но при все това,  залагам два лева , че новото летище ще е на коня в аспуха.
А изборът  на толкова отдалечено място ще бъде обносован с доводи тип "вземете  за пример летището в Мюнхен/Виена/"...голям смях ще е.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

... да се мести тепърва летището в близките години изглежда неоправдано.

 

Ако си "правилната" строителна фирма си е оправдано откъдето и да го погледнеш.

 

 

 

Tegel е на сходна дистанция от центъра на Берлин, пък това не е попречило да се развива ситито. Лондон-сити е в ситито и това не пречи на високите сгради, Бостън е доста близо до града и отново не е попречило на високите сгради... Интересни доводи :)

 

Доколкото знам Сан Диего е кажи-речи на стъргалото, поне половинката е кацала там и е споменавала нещо такова.

След "метрото" , трудно може да ме учуди нещо в полета на милиционерската мисъл.

Но при все това,  залагам два лева , че новото летище ще е на коня в аспуха.

А изборът  на толкова отдалечено място ще бъде обносован с доводи тип "вземете  за пример летището в Мюнхен/Виена/"...голям смях ще е.

 

Някъде четох, че преди доста години, по времето на соца, викнали специалисти от някогашното ФРГ да определят терен за летище. Избрали Ихтиман. Нашите обаче им се видяло необосновано, и го оставили на мястото,избрано от германците по време на войната - мъгливо и труднооткриваемо зимата.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Абе още по-тъпо ми звучи да направят една част от терминала музеи, а другото жилищна сграда... За кой? За братята роми ли? И без това конете им пасат наоколо.

За мен е поредната глупост, която ще се опитат да прокарат.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 Това за шума - дали са изчислили колко страдат от траканиците на трамваи и автобусни двигатели, че тогава ... На мен шумът на самолетите ми е за разнообразие, но пък и не съм близо. Освен да си построят още едно, а после да се надяваме и на пропорционален брой пътуващи :)

Връзка към коментар

Разпоредбата за активна 27 е вечер след 22:00 или 23:00... Което е разумен час... Точен час има на сайта на ГВА... Все си мисля, че ще е по-лесно да свалят околовръстното 1 ниво по-ниско и летището да продължи да се развива в източна посока, вместо тотално да го местят... И ще заприлича малко на Амстердам... :)

Не знам дали не е удачна идея да затворят Т1 и всичко да отиде на Т2 - хем няма да мъчат пътниците ( с ужасните тоалетни на Т1), хем ще спестят от подръжка на един куп системи на 2 места, хем ще има по-добра утилизация на ресурсите.  Румънците преместиха всички редовни полети на Отопени в Букурещ - явно може... Естествено, скенерите ще трябва да отидат всичките на Т2 някъде.... Няма да има нужда от бус м/у терминалите, по-малко служители ще обслужват същия брой пътници на безмитните магазини, по-малко тоалетни за чистене, по-малка площ за отопление, дори по-малко електрически крушки и по-малко прозорци за миене... :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

...

Не знам дали не е удачна идея да затворят Т1 и всичко да отиде на Т2 - хем няма да мъчат пътниците ( с ужасните тоалетни на Т1), хем ще спестят от подръжка на един куп системи на 2 места, хем ще има по-добра утилизация на ресурсите.... :)

Има(ше) и подобни идеи - Т1 да остане само за карго, а всички пътнически полети да минат на Т2 .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не знам дали не е удачна идея да затворят Т1 и всичко да отиде на Т2 - хем няма да мъчат пътниците ( с ужасните тоалетни на Т1), хем ще спестят от подръжка на един куп системи на 2 места, хем ще има по-добра утилизация на ресурсите.  Румънците преместиха всички редовни полети на Отопени в Букурещ - явно може... Естествено, скенерите ще трябва да отидат всичките на Т2 някъде.... Няма да има нужда от бус м/у терминалите, по-малко служители ще обслужват същия брой пътници на безмитните магазини, по-малко тоалетни за чистене, по-малка площ за отопление, дори по-малко електрически крушки и по-малко прозорци за миене... :)

 

Всичко описано е правилно, но е в разрез с понятието за държавно дружество в България, особено в частта за по-малко служители и по-добро усвояване на ресурсите.

Връзка към коментар

Хич не знам какви са разпоредбите, но аз говоря за цялото денонощие, а не само през деня. Онази нощ с бурята 4 броя се опитаха да кацнат точно от нашата посока и то след 2 часа след полунощ. 

Отделно не смятам, че е полезно за въздуха, който дишаме. Изобщо не смятам, че е икономически изгодно да се строи ново летище след като направиха новия терминал. Но и не смятам, че е нормално над главите ни да прелитат самолети. 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На мен ми харесват прелитащите, особено над А. Невски, че са по-близо. Всеки се дразни от различни неща, а неразбории - много. Имаме си една тенденция, наша си, да захващаме все ново и модерно, да се прилагат някакви чужди модели, но побългарени, при това като на опитни зайци и т.н. И накрая - каквото стане (то си се вижда), докато се натаманят нещата и каручката продължи да крета

Редактирано от Asterisk
Връзка към коментар

Два вида шум, не ме ядосват, първият е шумът от прелитащите самолети над жилищната сграда в която живея, Особено през летния сезон, Варна. И шумът на вълните на морето. Защо ли ? Ако някой може да ми обясни, ще съм благодарна.

Връзка към коментар

LOT пускат 3 - ти полет до София в повечето дни от седмицата(не ми се рови да гледам кои точно) от края на март. Излита от WAW в 22:40 и каца на SOF в 01:35. Обратния както следва излита в 05:45 и каца на WAW  в 06:40. Толкова много време се чудех тези, кога ще се осъзнаят да пуснат нощуващ полет за да се хващат полетите на Токио и най - накрая са се светнали! Интересно ми е дали ще се задържи този средния полет.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Изобщо не е проблема само шума, но това е една много дълга друга тема. А и мисля, че самолетите над Варна хич не могат да се сравнят като брой и честота на кацания с тези в София. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.