Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Хора, само предупреждавам, че полети с прекачване с тях са абсолютно тото. Ако искате, вижте скорошни ревюта за тях в TrustPilot и Tripadvisor, успяват да омажат и стари, и чисто нови маршрути. Цените им са супер, обаче  не знам дали си струва. Щях да пътувам с тях до Марсилия през Белград този месец, но като видях отзивите, се уплаших. А и водихме борба с тях от името на приятел именно за мега закъснял полет с прекачване. Платиха обезщетение де, ама какво от това.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Опитът ни с Air Serbia е силно негативен. 4 полета, нито 1 навреме, промени в последния момент с по 2 часа, 3 смени на планиран самолет с друг, връщане обратно на летището след излитане заради технически проблеми...

Последният ни полет още не излетял, но едва ли ще го отложат още веднъж, че не им се плащат обезщетения за над 3 часа.

Иначе идеята за София-Белград-Прага беше прекрасна, но изпълнението им ужасно уморително.

 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Lindt каза:

Опитът ни с Air Serbia е силно негативен. 4 полета, нито 1 навреме, промени в последния момент с по 2 часа, 3 смени на планиран самолет с друг, връщане обратно на летището след излитане заради технически проблеми...

Последният ни полет още не излетял, но едва ли ще го отложат още веднъж, че не им се плащат обезщетения за над 3 часа.

Иначе идеята за София-Белград-Прага беше прекрасна, но изпълнението им ужасно уморително.

 

И в допълнение мега старите им витлови самолети събрани от къде ли не и тичането на летището в Белград защото вместo go to gate пускат last call и ти оставаш без въздух докато стигнеш гейта след което виждаш как тепърва почва бординга... За връзки на балканите е ясно, че са без алтернатива, но неудобството от закъсненията и мега бавните и шумни самолети някак трудно се компенсира... 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 32 минути , Jorro каза:

И в допълнение мега старите им витлови самолети събрани от къде ли не и тичането на летището в Белград защото вместo go to gate пускат last call и ти оставаш без въздух докато стигнеш гейта след което виждаш как тепърва почва бординга... За връзки на балканите е ясно, че са без алтернатива, но неудобството от закъсненията и мега бавните и шумни самолети някак трудно се компенсира... 

Мда, този самолет, с който летяхме Белград-Прага в четвъртък, защото с предния излетяхме и се върнахме, днес се счупи и отново сме на гейта. От Прага до Белград ни намериха Боинг, та се надявам и сега да ни качат на него, че вече ме е страх от техните 😄

 

Нали имаме право на обезщетение при маршрут Прага-Белград-София, а не се води от извъневропейска компания и дестинация? 

 

П.П. Ще ходим в хотел някога. И ще летим с голям самолет. Дано не е техен.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 14 минути , Lindt каза:

Мда, този самолет, с който летяхме Белград-Прага в четвъртък, защото с предния излетяхме и се върнахме, днес се счупи и отново сме на гейта. От Прага до Белград ни намериха Боинг, та се надявам и сега да ни качат на него, че вече ме е страх от техните 😄

 

Нали имаме право на обезщетение при маршрут Прага-Белград-София, а не се води от извъневропейска компания и дестинация? 

Да, имаш, но не са много бързи.  Попълва се форма през сайта им. Провери си в Чехия ГВА дали си имат специална форма за клейм като в Австрия и Испания и ако не платят до 2 месеца ще ги пуснеш там и те ще се разправят от твое име. Аз пуснах иск юни и още чакам, но не бързам защото съм прекалено стиснат за да споделям обезщетението с някоя агенция. 🙂

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз да дам ъпдейт, че явно няма много с какво да се забавлявам. 

Полетът ни беше отменен в 4:00 сутринта. След това послушно изчакахме на гише да ни обещаят полет в 13:30 и хотел. Почакахме групата, куфарите, влязохме в Сърбия и глупавата ни водачка ни остави на изхода да отиде да провери нещо с колегите за стаите. В 6 се върна да каже, че хотел няма да има, но като минем наново проверки и си оставим багажа, ще ни заведат и дадат refreshments. Ние си взехме великите нови билети на гише и избягахме от гневната тълпа и идиотските служители.

 

Отракан човек с мобилен интернет и някакви останали сили би могъл да тръгне сам и да си вземе хотел, обаче с тази чалната компания не знам как ще разбереш дали ще летиш или не и кога да дойдеш на това прокълнато летище.

Поне в салона има прекрасна баница с горски гъби и айвар.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Нищо невиждано не се е случило , случва се на всеки , няма застраховани . 
 

Вие с агенция ли пътувате ? Виждам , че споменавате за  “глупава водачка” и “велики билети” ? Ползвахте ли Дайнърс карта /застраховка ? 

 

Не се ядосвайте , нали има поне прекрасна баница с айвар и горски гъби . ..

 


🍿🍿🍿

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , stanislavpp каза:

Нищо невиждано не се е случило , случва се на всеки , няма застраховани . 
 

Вие с агенция ли пътувате ? Виждам , че споменавате за  “глупава водачка” и “велики билети” ? Ползвахте ли Дайнърс карта /застраховка ? 

 

Не се ядосвайте , нали има поне прекрасна баница с айвар и горски гъби . ..

 


🍿🍿🍿

Не, не сме организирани, просто сме оглупели от безсъние 🙂

От авиокомпанията ни пратиха една неприятна дама, която да ни води през стъпките до настаняване в хотел, но вместо това ни изведе с багажите извън трансферната зона и ни заряза за почти час. Нея наричам водачка.

Велики билети са, защото първо ни увещаваха, че ще има полет днес, но не получихме никакви доказателства, че сме премаршрутирани. Така че видяхме реално, че има шанс да летим към София едва след като се отказаха да ни настанят в хотел и отидохме на гише. 

Доколкото разбирам, ако пътниците имат начална точка на полета извън ЕС, а авиокомпанията има регистрация извън ЕС, те нямат и право на обезщетение. Така че наистина считам, че тази авиокомпания и персонал направо се изгаври с тях, търкаляйки ги по пода и пейките 13 часа. Не знам дали в такива случаи бихме могли да разчитаме на компенсация от Дайнърс. Ще проуча за предстоящите Индия и Панама.

Дайнърс застраховките ни следва да са активни, ползвани са картите по време на пътуване, но какво да ги правим в момента? 

  • Шок 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 25 минути , Lindt каза:

Не, не сме организирани, просто сме оглупели от безсъние 🙂

От авиокомпанията ни пратиха една неприятна дама, която да ни води през стъпките до настаняване в хотел, но вместо това ни изведе с багажите извън трансферната зона и ни заряза за почти час. Нея наричам водачка.

Велики билети са, защото първо ни увещаваха, че ще има полет днес, но не получихме никакви доказателства, че сме премаршрутирани. Така че видяхме реално, че има шанс да летим към София едва след като се отказаха да ни настанят в хотел и отидохме на гише. 

Доколкото разбирам, ако пътниците имат начална точка на полета извън ЕС, а авиокомпанията има регистрация извън ЕС, те нямат и право на обезщетение. Така че наистина считам, че тази авиокомпания и персонал направо се изгаври с тях, търкаляйки ги по пода и пейките 13 часа. Не знам дали в такива случаи бихме могли да разчитаме на компенсация от Дайнърс. Ще проуча за предстоящите Индия и Панама.

Дайнърс застраховките ни следва да са активни, ползвани са картите по време на пътуване, но какво да ги правим в момента? 

Имате право на обезщетение в размер до 200€ на човек за непредвидени разходи.Можеш ли да се обадиш на застрахователя за да му кажеш че има застрахователно събитие и какво да правиш оттук нататък?

 

П.П. Непредвидими разходи са цитирам ,,За непредвидени разходи се считат сметки в ресторант, напитки и/или разходи за хотел, направени от застрахования чрез притежаваната карта за разплащане"

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Lindt каза:

Не, не сме организирани, просто сме оглупели от безсъние 🙂

От авиокомпанията ни пратиха една неприятна дама, която да ни води през стъпките до настаняване в хотел, но вместо това ни изведе с багажите извън трансферната зона и ни заряза за почти час. Нея наричам водачка.

Велики билети са, защото първо ни увещаваха, че ще има полет днес, но не получихме никакви доказателства, че сме премаршрутирани. Така че видяхме реално, че има шанс да летим към София едва след като се отказаха да ни настанят в хотел и отидохме на гише. 

Доколкото разбирам, ако пътниците имат начална точка на полета извън ЕС, а авиокомпанията има регистрация извън ЕС, те нямат и право на обезщетение. Така че наистина считам, че тази авиокомпания и персонал направо се изгаври с тях, търкаляйки ги по пода и пейките 13 часа. Не знам дали в такива случаи бихме могли да разчитаме на компенсация от Дайнърс. Ще проуча за предстоящите Индия и Панама.

Дайнърс застраховките ни следва да са активни, ползвани са картите по време на пътуване, но какво да ги правим в момента? 

Ти си на един билет от Прага до София, така че няма значение, че само втората отсечка ти е отменена, ти не си стигнала крайната си дестинация навреме затова имаш право на обезщетение.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 минути , Jorro каза:

Ти си на един билет от Прага до София, така че няма значение, че само втората отсечка ти е отменена, ти не си стигнала крайната си дестинация навреме затова имаш право на обезщетение.

Но иначе хората примерно от Белград или Подгорица няма да получат нищо?

Връзка към коментар
преди 14 минути , Jorro каза:

Те няма да, но ти заминавайки от ЕС имаш. 

Но веднъж.

Ако сега закъснеят пак, няма да имаме за това премаршрутиране, значи могат да си правят каквото решат. Изпадам в депресивни мисли с напредъка на деня и безсънието. 

 

П.П. не е параноя, смениха самолета ни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Мисля, че след писаното по-горе малко ще са хората, които ще се осмелят да летят с тях по-далеч от Белград.
Аз също летях с тях август до Прага, но имах огромен късмет да не изпусна ни една връзка в Белград (макар че като кацнах от София, бордингът за Прага да беше започнал), всички самолети да са изправни и закъсненията в последната точка да не са над час и половина. 
Но пък ми смениха първоначалната резервация няколко пъти и от три пълни дни в Прага станаха четири, а накрая два.
За деветте евро за четирите отсечки, които платих на посредник, мога да преглътна някои неща. За реалната цена от 220€ обаче, която я пишеше в резервацията – ХА и ХА.
 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 4 минути , Argentique каза:

Мисля, че след писаното по-горе малко ще са хората, които ще се осмелят да летят с тях по-далеч от Белград.
Аз също летях с тях август до Прага, но имах огромен късмет да не изпусна ни една връзка в Белград (макар че като кацнах от София, бордингът за Прага да беше започнал), всички самолети да са изправни и закъсненията в последната точка да не са над час и половина. 
Но пък ми смениха първоначалната резервация няколко пъти и от три пълни дни в Прага станаха четири, а накрая два.
За деветте евро за четирите отсечки, които платих на посредник, мога да преглътна някои неща. За реалната цена от 220€ обаче, която я пишеше в резервацията – ХА и ХА.
 

Надявам се някой и да прочете по-горе 😉 Аз лично не съм много по страха от летене и целуването на земята когато стигна до нея, обаче последните 10 минути във въздуха ги прекарах в неовладян рев. Къде от преумора, къде от несигурност, че тази машина ще кацне успешно. 

  • Шок 6
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

На мен Ер Сърбия ми е една от любимите авиокомпании. Jat беше стигнал дъното и на фона на България ер, Таром и Кроатиан те се развиват. Няколко пъти в годината пускат много ниски цени до дестинации в региона където друг не лети. Тази година се оляха и заради многото нови дестинации и заради летището в Белград, но не намирам това за основание цялостно им отричане. Това не са Уизз ер и Раян, които от години правят мизерии, пък никой не се е отказал от тях. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

При Раян ер и Уизз пътниците стояха по 24 часа на летище София! Като и втория самолет се счупи отказаха да слизат, та и гранична им помага. И още една камара подобни истории в Хан, Бергамо и т.н. И то само тази година.

Аз август благодарение на 6то чувство успях да си променя полет на Луфтханза и за разлика от всички  пътници  хванали вечерния полет спах в хотел, а те на пейките на летище Мюнхен - основен хъб на Луфтханза! Кви хотели кви 5 лева. Или 20-25 годишна пилотка изпусна пистата в София при хубаво време(направо се …..) Няма обяснения, няма нищо!

Наистина не разбирам тази тенденциозност видиш ли Ер Сърбия били със счупени самолети, а всички останали по мед и масло. 
Много е важно човек да е обективен.

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, makler каза:

При Раян ер и Уизз пътниците стояха по 24 часа на летище София! Като и втория самолет се счупи отказаха да слизат, та и гранична им помага. И още една камара подобни истории в Хан, Бергамо и т.н. И то само тази година.

Аз август благодарение на 6то чувство успях да си променя полет на Луфтханза и за разлика от всички  пътници  хванали вечерния полет спах в хотел, а те на пейките на летище Мюнхен - основен хъб на Луфтханза! Кви хотели кви 5 лева. Или 20-25 годишна пилотка изпусна пистата в София при хубаво време(направо се …..) Няма обяснения, няма нищо!

Наистина не разбирам тази тенденциозност видиш ли Ер Сърбия били със счупени самолети, а всички останали по мед и масло. 
Много е важно човек да е обективен.

По принцип като им гледам самолетния флот са събрали де що е имало скрап по Европа от витлови самолети, миналата година  купиха даже 15 годишни самолети а320 на уизз еър....не мога да коментирам поддръжки и т.н, но самолетите им определено не са нещо, с което могат да се похвалят. 

За кратки полети в региона са ок, защото нямат алтернатива, но за по-дълги такива, които ги изпълняват със самолети летящи със скорост близка до скоростта на движение на автомобилите на немски аутобан е по-скоро неудобство, а и да не забравяме шума..... В общи линии при изгодни цени, ако поне вторния полет не е с витлов самолет бих ги ползвал, но определено няма да са ми първи избор при алтернативи.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Миналия месец летях с тях до Осло и закъсняха и двата полета на отиване с по около час, на връщане нямаше проблем. Преди два дни се върнах от Копенхаген. Пак с тях до там и обратно и нямаше закъснения. Витловите самолети доколкото забелязах ги използват за късите разстояния, а от Белград до Осло и Копенхаген си бяха Airbus А319 или подобен.

В Белград лаунджа си е доста приличен и даже имаше 3 годишна дюлева и 7 годишна сливова, дето като ги смесиш не боли глава после 😄 

Не виждам драма с техническото състояние на самолетите. Както стана ясно при всяка авиокомпания може да се случи точно ти да попаднеш на "счупения" самолет, това не значи, че нямат поддръжка. С Турците миналото лято 4 часа седяхме в самолета, че имало технически проблем с климатика, ама не съм обяснил на всички как цялата поддръжка на самолетите в Търкиш е под всякаква критика 🙂 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Луфтханза още дрънкат 20 годишни самолети , а и не само те.

Това с разваления климатик и закъснения съм го играл и с тях.

Всички са маскари 😉

Е , може би ANA и JAL не са !

  • Смея се 3
Връзка към коментар

Има и една по-интересна ситуация от тази година, ако някой не е чел напред. Аз четох преди моя полет, ама в крайна сметка си казах – коттакоа, летя сама и поне никой не зависи от мен, че да ми се оплаква или пък да сме в Цюрих и Париж поотделно. :lol:

 

 

На 22.04.2023 г. в 13:05, Krum4ov каза:

С две думи какво стана с моя полет с тази страхотна компания. В София чакахме 20 минути в бусчето и 30 в самолета. Казаха, че от летището не им давали някакви документи. Закъсняхме с час и половина и около 40 човека си изпуснахме трансферите. След като ни премаршрутизираха и ни разделиха с моя приятел, аз съм в Цюрих, а той е в Париж. Та така, аз трябва да кацна по-рано, но тук ни казаха, че полетът е оувърбукнат и чакаме да видим дали ще има места или ще пристигна с нас 24 часа закъснение. Като цяло сърбите са тотал щета откъм обслужване. Вчера едно момиче, се занимаваше с всеки човек за по пет минути и чакахме три часа, за да оправи всички, а сутринта трябваше да ставаме в 3:30. В хотела, вместо към 19:00 отидохме в 22:00.

 

На 22.04.2023 г. в 23:44, Krum4ov каза:

На една бяхме. В Андора сме си вече. Качиха ни на самолета. Най-скандално е, че той трябваше да кацне от Париж един час по-късно, но кацнахме напълно едновременно и ни сложиха полетите на съседни ръкави. Взехме колата със закъснение, всичко е точно 😆😁😁

 

Сега, някой може и да се зарадва от такава принудителна раздяла, ама аз пътувам все с готини хора и не ми ще да е така.

Иначе вече бях споменавала, че имах щастието в едната посока трансферът на белградското летище да се осъществи през недокрай свален стенен панел. :biggrin: И сега се чудя дали да добавя Минаващата през стени към по-неофициалните си имена. :lol:

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Да питам и тук. Имам полет със сърбите до Осло с прекачване в Белград в рамките на 40 мин. Чудя се как ще се справят с чекирания багаж за това време. Зимните дрехи са по- дебели, а те дават 8кг. ръчен багаж + 4 дамска чанта. 
Да чекирам ли багаж или да режа до ръчен?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.