Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Багажа обикновено не се губи завинаги, а се бави един-два дена, та не е нужно да се мъчиш да навличаш всичко... А ако ще си само един-два дена там, тогава да, бих пробвал да взема само ръчен.  

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Офф, аз точно гледах едни полети от Египет до София и прочетох горното мнение

На 1.10.2023 г. в 0:53, Jorro каза:

 като им гледам самолетния флот са събрали де що е имало скрап по Европа от витлови самолети, миналата година  купиха даже 15 годишни самолети а320 на уизз еър....не мога да коментирам поддръжки и т.н, но самолетите им определено не са нещо, с което могат да се похвалят. 

 

Та сега съм в дилема да взимам ли от тях или да гледам егейците, които са по-скъпи.

Връзка към мнение
преди 16 минути , DGTG каза:

Офф, аз точно гледах едни полети от Египет до София и прочетох горното мнение

Та сега съм в дилема да взимам ли от тях или да гледам егейците, които са по-скъпи.

Избери егейците, най-малкото заради правото на обезщетение и в двете посоки 🙂

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 16 часа, Mamas каза:

Да питам и тук. Имам полет със сърбите до Осло с прекачване в Белград в рамките на 40 мин. Чудя се как ще се справят с чекирания багаж за това време. Зимните дрехи са по- дебели, а те дават 8кг. ръчен багаж + 4 дамска чанта. 
Да чекирам ли багаж или да режа до ръчен?

Полета София-Белград се изпълнява с малък витлов самолет и чекирания багаж, заедно с куфарите (ръчен багаж) се товарят на едно място отпред в самолета. Като слезеш в Белград автобуса е един и няма как да не изчакаш и последния човек да си вземе ръчния багаж тип куфар, а в това време са свалили също така и чекирания.

Може да спекулирам от тук нататък, но работниците трябва да се справят с чекирания багаж и имат да го разпределят на няколко приоритетни полета, докато ти се люшкаш с автобуса и после си намериш гейта и чакаш всички да си наредят якетата в багажниците над главите, за да си стигнеш до мястото в самолета 🙂 

Мисля си, че авиокомпаниите имат организационно опит с такива кратки прекачвания, щом ги позволяват.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте, 

 

Чакаме полет на Еър Сърбия на летище София вместо в 16:00 часа, очаквания час сменян два пъти вече е 18:50 часа. 

Радвам се, че нямаме connection с тях в Белград, а сме само до там.

Та искам да попитам по Регламента от България за София имаме ли право на обезщетение, ако кацнем в Сърбия три часа след обявения час по разписание?

  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 13 минути , agenta каза:

Здравейте, 

 

Чакаме полет на Еър Сърбия на летище София вместо в 16:00 часа, очаквания час сменян два пъти вече е 18:50 часа. 

Радвам се, че нямаме connection с тях в Белград, а сме само до там.

Та искам да попитам по Регламента от България за София имаме ли право на обезщетение, ако кацнем в Сърбия три часа след обявения час по разписание?

Ако не го отложат повече се постарайте масово да се забавите с качването и самолетът да излети към 19:15. Така едно от условията за над 3 часа закъснение ще бъде изпълнено /гледа се часът на кацане, а не на излитане/. В противен случай може за няколко минути да кацне с по-малко от 3 часа закъснение в Белград.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 8 минути , vl_stamboliev каза:

Ако не го отложат повече се постарайте масово да се забавите с качването и самолетът да излети към 19:15. Така едно от условията за над 3 часа закъснение ще бъде изпълнено /гледа се часът на кацане, а не на излитане/. В противен случай може за няколко минути да кацне с по-малко от 3 часа закъснение в Белград.

Хахахах, знам ги тези трикове и знам , че се гледа пада на кацане 

Вече стана 19:35 часа нов ча ама излитане.

 

Съжалявам просто хората, който имат прекачвания, аз си почивам в Лоунджа. 🙂

 

П.С. Ще пиша после за развитието с тях какво е станало, ако изпълним условията за компенсация по Регламента.

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Хубаво е да се знаят, че за 3 мин. изтървах обезщетение.

 

 

П.С. И аз си почивам в Лоунджа. Наздраве!

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 17 минути , vl_stamboliev каза:

Хубаво е да се знаят, че за 3 мин. изтървах обезщетение.

 

 

П.С. И аз си почивам в Лоунджа. Наздраве!

Предполагам българското ГВА е отговорно, ако нещо се закупят нещата с Еър Сърбия?

 

П.С. Наздраве! 😜

Връзка към мнение

Бързо ни изплатиха обезщетението на нас сърбите, за под месец. Но пак бих седяла далеч от тях 🙂

@agenta, успех с полета, че като закъснеят с 3 часа, спират изобщо да си дават зор!

  • Харесвам 2
  • Браво 2
Връзка към мнение

Като гледа ф24 вчера са излетели в 21:34 Като ги гледам с тези стари самолети и това разписание нагъчкано на макс че и през нощта не са изненадващи закъсненията, които ги влачат с дни. 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Провалиха ми петъчните плескавици, но успях да отида да пия нещо поне.

Кацнахме след 5 часа и 30 минути. На летището в София се завихри скандал с наземния персонал от Swissport. Качиха ни в 20:30 часа и един час не успяха да ни преброят, един младеж от Swissport не можеше да събере две и две и старшия стюард направо му призливаше.

Малко преди Белград ни хвана вятъра /на сръбски - Пречи вятър/, който беше вчера в София вечерта. Така се тресохме и въртяхме, че хората пищяха, на мен също не ми се беше случвала такава турболенция, а с този малък самолет, направо е неописуемо.

Живи и здрави кацнахме в Белград. Имаше хора с транзити, една група пътуваща за Осло, естествено изтървала полета си. Аз просто се радвам, че приключих приключението в Белград.

Подадох жалбата през няколко имейла, защото от Facebook-а им ми казаха във формата в сайта, ама като стигнеш накрая на тази форма бутона - Submit claim не работи /пробвах през две различни устройства и браузъра/.

Днес е първият работен ден след уикенда и е мълчанието на агнетата.

 

П.С. Сега да видим ще пишат ли нещо и кога ще изплатят обещетение.

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Връзка към мнение
преди 48 минути , agenta каза:

П.С. Сега да видим ще пишат ли нещо и кога ще изплатят обещетение.

Дано ви го платят, че щом е имало лошо време, може да стане разминаване с обезщетението.

Връзка към мнение
Преди 1 час, agenta каза:

Малко преди Белград ни хвана вятъра /на сръбски - Пречи вятър/, който беше вчера в София вечерта. Така се тресохме и въртяхме, че хората пищяха, на мен също не ми се беше случвала такава турболенция, а с този малък самолет, направо е неописуемо.

И ние вчера вечерта при кацане в София имахме сериозна турбуленция и в последствие разбрах, че сме големи късметлии въобще да кацнем в София (а не на Отопени, както някои други полети) и всичко да мине благополучно. Отдавна не бях случвала на такава турбуленция. А жената до мен допълнително добавяше драматизъм, като си говореше сама и повтаряше: "Тоя не може да кара" 🙂 Чак почнах да се оглеждам за хартиени пликчета - за нея ли, за мен, не знам 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

При нас в петък вечер, след 21 ч., целият полет за Неапол беше силно турбулентен. Случвало ми се е и друг път, но не през абсолютно цялото време. Обаче за моя радост наоколо нямаше ни изплашени, ни критикари, ни драматизатори. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 2 часа, Argentique каза:

При нас в петък вечер, след 21 ч., целият полет за Неапол беше силно турбулентен. Случвало ми се е и друг път, но не през абсолютно цялото време. Обаче за моя радост наоколо нямаше ни изплашени, ни критикари, ни драматизатори. 

Е чак пък да нямаше, не ти ли хареса жената дето изпищя като колесника докосна земята (Раян нали по принцип кацат твърдо все едно се разбиваме) 😄 😄

  • Смея се 5
Връзка към мнение

Сръбският финансов министър Синиша Мали съобщи днес, че Сърбия e изкупила дела на "Етихад еъруейз" (Etihad Airwaуs) в "Еъй Сърбия" (Air Serbia) и държавата ще бъде изцяло собственик на националния авиопревозвач, съобщи сръбското издание „Блиц“.

 

https://www.bta.bg/bg/news/balkans/568477-sarbiya-otnovo-e-edinstven-sobstvenik-na-natsionalniya-prevozvach-ear-sarbiya-

Връзка към мнение
преди 31 минути , stanimir каза:

и държавата ще бъде изцяло собственик на националния

Въпрос на време е да видим частична или пълна реприватизация. Практиката показва, че в Европа държави  от калибъра на Сърбия не могат да имат успешни  авиокомпании със 100% държавно участие. 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 1 час, epetkov каза:

Въпрос на време е да видим частична или пълна реприватизация. Практиката показва, че в Европа държави  от калибъра на Сърбия не могат да имат успешни  авиокомпании със 100% държавно участие. 

Абсолютно 👍 .
Еър Сърбия нямат  никакъв шанс за развитие , освен ако не станат част от някой алианс и/или бъдат приватизирани - по възможност от Oneworld , които пък нямат никакво присъствие в нашият регион . Още по-странно ми е, че Бритиш дори не летят до Сърбия.

Връзка към мнение

Според Иржи Марек, обмислят присъединяване към лоялните програми на Търкиш или АФ-КЛМ, или създаване на собствена :

 

We are evaluating many options. We were evaluating [joining] Turkish Airlines’ Miles and Smiles and also the program offered by Air France - KLM. At the moment, we are more inclined towards developing our own program, however, we have many other projects which have priority that are in the pipeline, so we believe that within 2024 we may have some solution but we are inclining to developing", Mr Marek said recently.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Получават още два А330 до май месец , ще имат общо 4 във флотилията си:

 

https://www.exyuaviation.com/2024/01/air-serbia-to-take-delivery-of-two.html?m=1#google_vignette

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.