Knowall Публикувано: 10 септември, 2018 Публикувано: 10 септември, 2018 преди 7 часа, Kaloyan89 каза: Днес бях в ПИБ и от там ми казаха, че с генерално пълномощно на баща ми могат да запишат неговия номер, но пак се обезсмисля това, тъй като аз и в Алианц мога да направя същото Ние имаме token за сметката ни в ПИБ, с който можем да банкираме електронно. Струваше около 30 лв, мисля, еднократно, не сме го ползвали, просто искахме да се спокойни, че можем да имаме достъп до парите си по всяко време и от всяко място. Не ви ли предложиха такъв вариант? Иначе, имам сметка (разплащателна) и в Сосиете Женерал Експресбанк и съм много доволна, не знам какво ще стане сега след продажбата им. Не съм ползвала е-банкирането им извън страната, обаче, за България си беше добре.
Георги Публикувано: 10 септември, 2018 Публикувано: 10 септември, 2018 преди 5 минути , Knowall каза: Ние имаме token за сметката ни в ПИБ, с който можем да банкираме електронно.Струваше около 30 лв, мисля, еднократно, не сме го ползвали, просто искахме да се спокойни, че можем да имаме достъп до парите си по всяко време и от всяко място. Не ви ли предложиха такъв вариант? Алианц също имат токен, но се ползва само за банкирането, 3Д кодът е само със смс или поне в информационните имейли не пише друг вариант. Мисля, че на ДСК има възможност 3д паролата да е с токен, но нека някой техен клиент потвърди.
chandni Публикувано: 10 септември, 2018 Публикувано: 10 септември, 2018 преди 3 часа, Георги каза: Алианц също имат токен, но се ползва само за банкирането, 3Д кодът е само със смс или поне в информационните имейли не пише друг вариант. И при ПИБ токенът се ползва само за банкирането. 3D паролите (засега) са фиксирани. А токените от миналия месец са софтуерни - инсталира се приложение за Android от Google Play store, a паролата е комбинация от фиксирана, която потребителят избира + случайно генерираните цифри от токен приложението. Но както и Георги правилно отбеляза, то е само за електронно банкиране, не за онлайн плащане с карти. 1
Romana Публикувано: 10 септември, 2018 Публикувано: 10 септември, 2018 (редактирано) преди 7 часа, neuromancer каза: Никоя банка ли не предлага 3д авторизация с токен или мобилно приложение? ДСК и ПИБ предлагат да си закупиш токен. При ПИБ хардуерният струваше около 40 лв и както по-горе писаха - само за банкирането, при ДСК - 28лв, ама не ми е много нова информацията за тях. Редактирано 10 септември, 2018 от Romana
Георги Публикувано: 10 септември, 2018 Публикувано: 10 септември, 2018 Потвърдено, че при ДСК може да се използва токен за 3Д плащания. Може би това е най-добрата опция на @Kaloyan89 за сега.
chandni Публикувано: 10 септември, 2018 Публикувано: 10 септември, 2018 (редактирано) преди 14 минути , Георги каза: Потвърдено, че при ДСК може да се използва токен за 3Д плащания. Може би това е най-добрата опция на @Kaloyan89 за сега. При ПИБ е статична, така че също е вариант. Редактирано 10 септември, 2018 от chandni
chandni Публикувано: 10 септември, 2018 Публикувано: 10 септември, 2018 преди 8 минути , Ilian359 каза: Но не се знае докога... Ами честно казано, по-добре е да е динамична, но имайки предвид колко назадничави са в ПИБ и колко бавно се въвеждат новите неща... Едва ли ще е толкова скоро. Логването с пръстов отпечатък в приложенията на други банки, Paypal и т.н. отдавна е факт. Вече всеки телефон за 200 лв има fingerprint reader. Коментарите под приложението на ПИБ в Google Play store изобилстват от мнения от хора, които питат кога най-после и те ще го имплементират, но... уви! Засега все още няма такива екстри!
Kaloyan89 Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 Много ви благодаря, ше питам пак в двете.
yordanov Публикувано: 29 септември, 2018 Публикувано: 29 септември, 2018 На 9.09.2018 г. в 20:24, Kaloyan89 каза: Никоя от тези банки не праща кодове на чужди номера. Сега точно разцъквах онлайн банкирането на ДСК и виждам, че са сложили опция 'чуждестранен номер' при избор на мобилен оператор и тел. номер, на който да изпращат 3D парола, както и известия за движение по сметката. Явно е нещо ново, защото не помня да го е имало преди. 2
Mary Публикувано: 31 октомври, 2018 Публикувано: 31 октомври, 2018 Днес попаднах на това: БНБ всеки месец вече ще публикува всички такси и комисионни на лицензираните от БНБ доставчици на платежни услуги (банки, платежни институции и дружества за електронни пари). Такси на доставчици на платежни услуги 5 1
Георги Публикувано: 31 октомври, 2018 Публикувано: 31 октомври, 2018 преди 2 часа, Mary каза: Днес попаднах на това: БНБ всеки месец вече ще публикува всички такси и комисионни на лицензираните от БНБ доставчици на платежни услуги (банки, платежни институции и дружества за електронни пари). Такси на доставчици на платежни услуги Явно е прекалено сложно да се направи една табличка в уебсайт, с 5 таба вътре - да си цъкаш, филтрираш и каквото ти е кеф. Ама сега трябва да се теглят екселски файлове, и то 5 отделни файла, не можаха да го комбинират в един... Понеже категориите са много мръчкави, ако искам да проверя за таксите за превалутиране, в кой точно файл да я търся? Ужас, за това се говори от няколко месеца, мислех че малко повече труд ще се вложи. Надявах се да стане нещо удобно и практично, но в този си вид е почти неизползваемо. А това: Цитат Потребителите могат да уведомяват БНБ при установяване на публикувана неточна информация на e-mail: press_office@bnbank.org. дали означава ,че ние ще сме отговорни за обновяване на информацията? 1
JazzMaster Публикувано: 31 октомври, 2018 Публикувано: 31 октомври, 2018 преди 3 минути , Георги каза: дали означава ,че ние ще сме отговорни за обновяване на информацията? `ноо ясно, треа и да си следим сами за капиталовата адекватност на банките, да познаваме "гнилите ябълки" и т.н. Бе-не-бето требе да пази стабилността. 1
Светославов Публикувано: 31 октомври, 2018 Публикувано: 31 октомври, 2018 Та като стана дума по-горе за такси, да споделя как от ПИБ се опитаха леко да ме набутат с непоискана застраховка. Във връзка с предстоящо пътуване отидох в близкия им офис да поискам увеличение на лимита? по кредитната ми карта. Добре, пита девойчето, аз отговарям, тя си цъка нещо на компа и - ще ви се обади кредитен инспектор да ви уведоми за резултата. До тук добре. Обажда се след няколко часа инспектора и ме уведоми, че искането ми ще бъде удовлетворено, да посетя офиса и да разпиша каквото трябва. Отивам н адругия ден, друга девойка принтира една камара листи и почнах да разписвам, ама по едно време на единия документ мярвам месечна такса 2,50лв., която си върви , докато имам картата. Естествено питам какво е това, била някаква уж задължителна застраховка, която ако съм се затриел, щели да изплатят сума като кредитния лимит. Е, аз застраховки си имам, казвам на девойчето и че нямам нужда от тази. Не, тя си вървяла автоматично и тн. Е да ама как никой не ми каза предварително, питам аз? Нито предната колежка, при която кандидатствах, нито инспектора, като ми каза, че съм одобрен. Девойчето се смути, взе да се чуди какво да ме прави. Хеле се появи отнякъде инспекторката, дето ме е одобрила и разсече гордиевия възел - Щом не иска господинът(сиреч аз), махни му застраховката. Та в крайна сметка си остана само увеличението на лимита. гледам излязло и на май фибанк. 3
macf1an Публикувано: 31 октомври, 2018 Публикувано: 31 октомври, 2018 преди 31 минути , Светославов каза: Отивам н адругия ден, друга девойка принтира една камара листи и почнах да разписвам, ама по едно време на единия документ мярвам месечна такса 2,50лв. Застраховката към fihealth е безплатна първите 12 месеца.
Светославов Публикувано: 31 октомври, 2018 Публикувано: 31 октомври, 2018 Да, така ми обясниха и на мен, но не обичам да ме поставят пред свършен факт. Нищо не им струваше предварително да ми кажат, че предлагат еди какво си с еди какви си условия и АКО съм съгласен... 1
wilks Публикувано: 1 ноември, 2018 Публикувано: 1 ноември, 2018 (редактирано) Доживях и аз да хвърля един бисер в градината на FIB 😄 От две седмици (18.10.2018), плащанията с превалутиранe през картовите инструменти на MasterCard - credit, debit, Maestro, вече се извършват с евров сетълмент. Свърши се най-после мъката с онова недоразумение всички плащания да преминават първо през долар 🙂 Научих го случайно, като ми се наложи да питам по конкретен повод. После порових, и го открих и на сайта им. И за по-сигурно, се обаждах и по телефона. При тези си трябва минимум тройна проверка, според мен : ))) https://www.fibank.bg/bg/page/1947 Цитат Когато трансакцията е направена в чужбина, превалутирането на сумата се извършва по обявения курс на картовите организации Visa или MasterCard за съответния ден, т. нар. сетълмент. Сетълментът между Visa/MasterCard и Fibank се извършва в EUR. (За информация на картодържателите с карти Mastercard: до 18.10.2018 г. сетълментът между Mastercard и Fibank се извършваше в USD). Може тази информация да е полезна и за някой друг, който все още държи някое измъчено Маестро на доизживяване при тях ( отново да спомена, че банката вече не издава и преиздава карти от този вид). П.П. Превалутирането при MasterCard се извършва по курсовете за деня тук https://www.mastercard.us/en-us/consumers/get-support/convert-currency.html след което FIB начислява 0.25% такса, ако е извършено през ПОС на търговец извън България. Редактирано 1 ноември, 2018 от wilks 13 1 1 1
stanimir Публикувано: 5 ноември, 2018 Публикувано: 5 ноември, 2018 Регламента за презграничните плащания е една стъпка по-близо да стане реалност ( не че ние и сега плащаме тия кожодерски такси) https://www.24chasa.bg/novini/article/7139016 1
bad kid Публикувано: 6 ноември, 2018 Публикувано: 6 ноември, 2018 На 1.11.2018 г. в 16:15, wilks каза: П.П. Превалутирането при MasterCard се извършва по курсовете за деня тукhttps://www.mastercard.us/en-us/consumers/get-support/convert-currency.html след което FIB начислява 0.25% такса, ако е извършено през ПОС на търговец извън България. ама що не виждам BGN?
antea Публикувано: 6 ноември, 2018 Публикувано: 6 ноември, 2018 New Bulgarian Lev /BGN/, най-долу 1 1
bad kid Публикувано: 6 ноември, 2018 Публикувано: 6 ноември, 2018 мерси, прекръстили са ни на Ню Бългерия явно 😁 1
macf1an Публикувано: 6 ноември, 2018 Публикувано: 6 ноември, 2018 BGN-то е за Нов български лев, за да се различава от стария BGL, до 1999. 1
bad kid Публикувано: 6 ноември, 2018 Публикувано: 6 ноември, 2018 знам, че е BGN съкращението, но навсякъде където съм търсил излиза по азбучен ред под B, както е и редно мисля си
Ivko Публикувано: 8 ноември, 2018 Публикувано: 8 ноември, 2018 Банка ДСК имат някаква игра до края на годината в която участват всички, който преди 05.09.2018 г. си активират ДСК Директ и/или ДСК Смарт и отговарят на съобщенията, които пускат,че участваш и сега ми се обадиха да ми кажат,че съм спечелил този месец блутут колонка 😁 . Сега се надявам и телефон края на годината. 1 2
Фил Публикувано: 25 ноември, 2018 Публикувано: 25 ноември, 2018 (редактирано) Миналата седмица си бях забравил гтелефона вкъщи и съответно в офиса си дадох сметка, че с тая система за потвърждаване на транзакции с динамични кодове през СМС (в моята банка включително за преводи между собствени сметки), практически почти нищо не мога да купа през интернет. И се зачудих - ами при пътуване в чужбина ако си изгубим или ни откраднат мобилния, какво правим? Увисваме като мокри гащи на простор? Редактирано 25 ноември, 2018 от Фичо 2 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега