Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси: 25.10.2013 - 27.01.2016


Препоръчани мнения

Просто имат останал само 1 билет на тази цена.

Повечето, да не кажа всички авиокомпании пускат определена бройка на определена цена. Някои, като например Ryanair си казват колко билета им остават на съответната цена ама Wizz не са чак толкова ларж.

 

Това е цитат на Пламен в темата за Уиз. Как го разбирате и той ли им вярва на 100% като мен? :rolleyes:

Връзка към коментар

И аз видях-усетих, как тези последни 2-3-5-8 билета са бошлав.

Преди месец купувах билети с тях, с прикачване и продължаване пак с тях. Имаше такива билети, имаше и с цени, където не пишеше колко остават. За 5 мин , вдигнаха цените на билетите за цялата седмица около датите на търсене, а нито на едно място нямаше  последни билети. В същото време, другите билети, които уж бяха последни си останаха на същата цена.

Най-интересното е, че бързахме да купим тези уж последни 4 билета и след като ги купихме и чукнахме другите, които уж не бяха последни, хоп изненада с цената! Едва ли не, знаеха, че сме гледали 2 комплекта билети и като вече имахме едните, нямаме избор за вторите и хайде нагоре...не, че го вярвам, но така изглежда реално.

Равносметката е, 10-12е на билет скок в последния момент, въпреки това, си остват добър избор за мен.

До сега не са ми смяняли часове, за дати даже не съм чувал, не че не могат..

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар

Това е цитат на Пламен в темата за Уиз. Как го разбирате и той ли им вярва на 100% като мен? :rolleyes:

Според мен това технически си е така, просто на сайта на Раян си пише, че има 3 места на тази цена, а на WIzz не го пише, но ако пускаш търсения с различен брой хора, накрая пак разбираш колко са, просто е по-неудобно. Това, че остават X седалки на тази цена изобщо не означава, че не могат да пуснат още 3-5-8 на същата цена във всеки един момент или цената да се промени и т.н. просто в общият случай в момента на купуване върши някаква работа, за да си купиш необходимите ти примерно 5 билета на 3+2 и да спестиш по 10 евро на първите 3 билета. Естествено след това може ценат пак да падне. 

Връзка към коментар

Да ви питам, тъй като предстои първия в живота ми полет с тях. Скоро трябва да правя онлайн чекин. Вчера смениха часовете на полетите, които са ОК засега. Обаче ако ги сменят отново, след като вече съм се чекин-нала, но теоретично тогава ако не ме устройват полетите (не че ще имам алтернатива) какво правя?

 

Колко ги смениха, има ли по-голямо от 2 часа разминаване в часа на пристигане?

 

Иначе интересен въпрос, какво става след като сме чекирани и има промяна в часовете, но да избегнеш дилемата просто не се чекирай бързо, мисля че нямаш причина да бързаш, освен ако не е за обратния полет и искаш да си принтираш бордната карта от тук :)

Връзка към коментар

Изместиха и двата полета с излитане час по-късно. За мен това е плюс на този етап.

С коментара за 2-та часа предугаждам на къде биеш, но имат накъде да правят промени с още един час напред без последици. В такъв случай ако постепенно, на няколко пъти изместват с по +1 час има ли значение първоначалния час, с който всъщност са купени билетите? От кога до кога се смятат онези 2+ часа-  след като съм се чекирала, след като съм купила билетите или след като съм излетяла?

Редактирано от Сю_
Връзка към коментар

Закъснението се отчита от момента на кацане в крайната точка. Тоест, може да излетиш от началната точка с 3 часа закъснение, но ако кацнеш в крайната точка със закъснение по-малко от 2 часа, авиокомпанията не дължи обезщетение. Авиокомпаниите изискват изрично съгласие от клиента при всяка промяна на полетното разписание по вече издаден билет. Обикновено съгласието се извършва лично от клиента на сайта на авиокомпанията или по телефон, след което авиокомпанията издава нов билет с вече промененото полетно разписание. От момента на потвърждение на промяната от страна на клиента и издаването на нов билет, всичко започва отначало. Тоест, евентуално ново закъснение по новия билет не комулира в себе си вече натрупаното закъснение по първоначалния билет...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 на къде отива този свят... ;)

 

Бая атлантическо-океанска вода има да изтече преди да стане реалност това нещо. Може да се хващаме на бас кои ще са първи - Ryanair или Bhair :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Без да съм специалист , вероятно има известна разлика в това,  дали се возиш в 15 годишна машина (  на лизинг или не - не е от значение) и новопроизведена такава. И пак без да съм специалист, предполагам името на раликата е "доволни клиенти"  - мисля това е важното, за да останеш на един пазар, а не колко месеца по-рано не си успял да го сториш и си отсякъл "тези не ме заслужават" ;) ...прмерно само.

Връзка към коментар

Няма никаква разлика дали самолета е на 1 година или на 15, ако говорим за едни и същи модели. По-важна е конфигурацията вътре, от там идва и усещането за нов или стар самолет, комфортно усещане или не.

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар

Ама нали не трябва да си мисля, че тези 15 години самолетостроителната индустрия е стояла на едно място  само за да дочака мига, когато ще  каже на Раянеър : "няма да стане,  момчета,  и да преговаряте и да не преговаряте - конфигурацията ще е тази  отпреди 15 години и край на пазара"  ?

Питам, понеже аз така го чета  - подобрения ( то не че някой от тях няма  да се окажат "пълно дърво", гледано от пасежера ) няма и няма и да има, независимо кой колко е готов да плати за тях.
 

.

Връзка към коментар

Ама нали не трябва да си мисля, че тези 15 години самолетостроителната индустрия е стояла на едно място  само за да дочака мига, когато ще  каже на Раянеър : "няма да стане,  момчета,  и да преговаряте и да не преговаряте - конфигурацията ще е тази  отпреди 15 години и край на пазара"  ?

Питам, понеже аз така го чета  - подобрения ( то не че някой от тях няма  да се окажат "пълно дърво", гледано от пасежера ) няма и няма и да има, независимо кой колко е готов да плати за тях.

 

.

 

Конфигурацията си зависи само и единствено от авиокомпанията, може да го направят вътре като дворец, може и като конюшня. Имат празно пространство, с което да работят и това е. Боинг се биеха през гърдите с новия си Дриймлайнер колко преимущества има за пътниците (по-високо кабинно налягане, затъмняващи се прозорци, малко по-големи прозорци също), на практика пътниците почти не намират разлика, а и е трудно да намериш, когато авиокомпанията шибне 10 седалки на ред. 

 

Това, което авиокомпаниите имат предвид под "подобрения" обикновено касае намаляване на разходите им, като разхода на гориво е основния фактор, от който се интересуват. 

 

И между другото, ще се изненадаш колко е лек прогреса в авиацията за последните 15 години. Поне в сравнение с това, което сме свикнали около нас в леките автомобили, мобилните телефони и т.н. И пак основно тоя прогрес е в посока разход на гориво, новите 737 MAX и 320 NEO разработки, няма да са по-комфортни за пътниците, но ще са по-икономични.  Някои хора дори биха казали, че няма прогрес, а регрес, например с новите популярни супер тънки седалки, които напомнят на дървена пейка. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Новината за презокеански полети е поне от миналата година.

А конретно на Ryan всичките им самолети са уникална конфигурация.

 

От преди няколко години, после се оказа, че се отказват, сега тия дни борда пак дал някакво разрешение. Мътна ми е символиката на това разрешение, но до излитане колко ще отнеме, никой не знае, нещо като междудържавните спогодби тук, с които през месец откриват директна линия до екзотични дестинации, ма после незнайно защо полети не започват :)

Връзка към коментар

Аз чакам да открият в България полети, че с тези 2-та от Пловдив все едно ги няма..

Само Бг нещо не я харесват..или по-вероято някои други не ги харесват тях и не се допускат тук

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Wilks ми спести писането, защото щях да кажа точно същото:

Понякога "печелим" стотици евро от "сгрешени тарифи", и се радваме. Понякога "лошите авиокомпании" ни цакат с 20 евро, и става трагедия. "Самтаймс люн, самтаймс уин" Такава е играта и тук, като навсякъде.

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Конфигурацията си зависи само и единствено от авиокомпанията, може да го направят вътре като дворец, може и като конюшня. Имат празно пространство, с което да работят и това е. Боинг се биеха през гърдите с новия си Дриймлайнер колко преимущества има за пътниците (по-високо кабинно налягане, затъмняващи се прозорци, малко по-големи прозорци също), на практика пътниците почти не намират разлика, а и е трудно да намериш, когато авиокомпанията шибне 10 седалки на ред. 

Е, все пак по-високото налягане, по-големите и затъмняващи се прозорци са точно елементи, които не зависят от това как авиокомпанита ще си обзаведе салона. ;)

 

Връзка към коментар

Новината за презокеански полети е поне от миналата година.

Впрочем, онзи ден, на полета от Рио към Мадрид, като раздаваха вестници в самолета, си взех един "O Globo", колкото да разгледам картинките и ако нещо хвана по латинските корени на думите от заглавията. И имаше статия за презокеанските полети на Ryan с препратка от първа страница. Ето я тук в електронен вид .

 

P.S. Сега, като доразгледах електронното издание, се ядосах как съм изпуснал този конкурс на плажа на Ипанема :biggrin:

Апропо, по плажовете на Рио, Кабо Фрио и Бозиош няма да видите (или поне аз не видях) жени и момичета по монокини, явно католическата религия си казва думата.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.