Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси: 25.10.2013 - 27.01.2016


Препоръчани мнения

Сю_ само съм чел , че понякога теглят ако наистина се набива много на очи , но не ми се е случвало с нормална АК. Със сигурност вероятността да направят проблем е доста по-ниска отколкото при нискотарифните.

 

На мен пък ми се е случвало с австрийците на летището във Виена. Бяхме само с ръчен багаж, два куфара на колелца със стандартни размери. На входа към терминала, веднага след чек-ин, стояха служители на австрийците, които ни помолиха да сложим куфарите на кантара. Естествено и двата бяха около и над 10 кг., при позволени 8 кг. Извадих лаптопа от единия, а от другия не извадихме нищо и в крайна сметка ни пуснаха особено като разбраха, че пътуваме без чекиран багаж. След като минахме проверката, естествено отново прибрах лаптопа в куфара...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

На мен два пъти са ми теглили ръчния багаж и двата пъти не бяха лоу кост!

И в двата случая, бях със стандартен ръчен куфар, не е бил надут или голям, просто теглиха.

Първият път беше Луфтханса, там дават само 8кг...Просто прехвърлих в долния куфар 2-3кг, но трябваше да го направя на гишето..

Вторият път беше в Мадрид с Bulgaria Air!

Една  испанка, се запъна за 1кг повече в ръчният, а големият беше точно 23кг. Накрая каза, че лаптопа мога да го нося отделно и така минах, но ме накара да го извадя от ръчния куфар.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това зависи от наземния оператор, който обслужва съответните полети, но предполагам че ако от екипажите постъпят сигнали за чести случаи за видимо по-тежък или по-обемен багаж от разрешения, авиокомпанията се обръща към наземния оператор с искане за по-стриктно следене дали се спазват изискванията за багажа.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Днес си скъсах нервите с апликацията им! След 20-30 опита успях да стигна до края на фактурирането, не зависимо дали през 3G или wifi, постоянно ми обявяваше, че съм нямал нет! Понякога захапваше, но на 2-та или 3-та стъпка пак загиваше..

Първата бордна карта я извадих след 20-на опита, но за втората бяха повече. Пробвах по-късно, но същата работа, накрая я изкарах през лаптопа за да съкратя стъпките през телефона. Дано си актуализират апликацията, преди месец работеше перфектно. Представям си какво ще бъде, ако тръгна да купувам сега през апликацията..

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар

Вестник Труд ни информира: Птица повреди самолет на Райънеър на летище Пловдив  http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4764742
Голяма птица успя да повреди самолет на ирландския нискотарифен превозвач "Райънеър" и причини сериозна повреда на крилото на "Боинг"-а при кацането му на летище Пловдив в сряда около 21 часа, научи "Труд".
   Опитните пилоти се справили с кризисната ситуация и успели да приземят машината, но заради аварията тя не бе в състояние да излети от аеропорта в града под тепетата обратно към Лондон Станстед. Повече от 4 часа бяха нужни, за да пристигне от летище Милано-Бергамо екип от инженери и авиотехници на "Райънеър", които да прегледат обстойно самолета, отстранят повредата и вземат всички необходими мерки за сигурността на пътниците и екипажа. На изнервените от дългото чакане над стотина пътници пък бяха осигурени ваучери за вода и храна.
   Повредата в крилото на "Боинг"-а бе отстранена и той излетя за английската столица в 01.35 часа след полунощ в четвъртък и не се наложи от "Райънеър" да пращат до Пловдив друг самолет от централата на фирмата превозвач в Дъблин

 

И още информация на   http://news.plovdiv24.bg/557961.html - ...174 пътници. Инцидентът е станал при заход за кацане ... съобщи за читателите ни директорът на аеропорта Владимир Щърбанов... Открити са пера от голяма птица - най-вероятно орел, в крилото на самолета. От базата на превозвача в Бергамо веднага са били изпратени техници, които са преценили, че няма опасност за пътниците и в 1.50 минути българско време самолетът е излетял обратно за Лондон. "Няма нищо опасно в случая", коментира директорът на аеропорта.

Редактирано от VladimirK
Връзка към коментар

Имам въпроси, с приближаването на датата на полета поскъпва ли цената на чекирания багаж, закупен през Manage My Booking? Имам спомен, а и не само спомен, но и билети за едната посока, че при един багаж на възрастен разрешава закупуване на два багажа на името на дете с отстъпка. В момента искам да добавя багаж за едната посока и не ми дава отстъпката за дете.

Връзка към коментар

Имам въпроси, с приближаването на датата на полета поскъпва ли цената на чекирания багаж, закупен през Manage My Booking? Имам спомен, а и не само спомен, но и билети за едната посока, че при един багаж на възрастен разрешава закупуване на два багажа на името на дете с отстъпка. В момента искам да добавя багаж за едната посока и не ми дава отстъпката за дете.

 

Варират само със сезон цените на багажа при тях, не и с времето. 

 

Колкото до детската отстъпка, виж това: http://www.ryanair.com/bg/terms-and-conditions/regulations-familyextradiscountoffer/ Не пише да са два багажа за детето, но за един трябва да важи. 

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Имах пропусната буква в име при резервация. Свързах се на онлайн чат и ми писаха, че ще направят корекция безплатно. Редактирах, за да не заблуждавам. 

Редактирано от clete
Връзка към коментар

Clete ,виж по назад бях писал за online chat-a им. Пробвай и ти там да им пишеш, аз останах много доволен от съдействието им. Чака се 15-20 мминути, но мисля че ще ти помогнат. Не бързай да взимаш нови билети преди да си пишеш с тях.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

enbloom, даже не успях да видя отговорът ти, толкова бързо се свързах и се оправиха нещата. Сетих се да потърся онлайн чат, защото ми беше минавало пред погледа писаното от теб. Благодаря!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, хора! Купих 2 билета от Франкфурт Хан до Лисабон за 17.06.2015 през Rumbo.es  Дойде време за чекиране, но нещата не се получават. При въвеждане на PNR  и  email ми изписва, че въведената информация не съвпада. Честно казано не съм сигурна какъв email трябва да се въведе.  В съобщението, което ми изпратиха oт  Rumbo, пише : La dirección de email asociada a tu reserva con Ryanair es xxx@xxx.com.  Някаква идея какво трябва да направя? :unsure:

Редактирано от cck
Коригиран мейл
Връзка към коментар

Сайтът на компанията ще бъде недостъпен на 19.06 и 20.06.
Направете си онлайн чекин навреме:

http://www.ryanair.com/bg/notices/150616-19-20-jun-important-customer-information-reservation-system-upgrade/

Редактирано от bat.galin
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Wilks, какво говорихме в събота? :) Следва да налазят и в Ниш. :)


Ryanair confirms Macedonia plans

 
Еurope’s busiest airline, Ryanair, has confirmed to EX-YU Aviation News its intention to launch flights to Skopje. It comes after the country’s Prime Minister, Nikola Gruevski, said last week that the government has entered negations with “one of the most prominent low cost airlines in the world”. Ryanair’s Head of Communications, Robyn Kiely, told EX-YU Aviation News, “We are currently speaking to the Macedonian government about potential Skopje routes”. The government is willing to offer subsidies and incentives to the low cost carrier, similar to the ones provided to Wizz Air, which saw it open a base in Skopje and launch services to Ohrid as well. Ryanair is believed to be negotiating not just one but a range of services from the Macedonian capital.
 
Within the former Yugoslavia, Ryanair operates year-round services only to Podgorica, while all of its routes to Croatia, including its base in Zadar, are run during the summer only. Mr Kiely says the airline is satisfied with its performance in the region. “We are very pleased with our Podgorica operations, which continue to perform strongly”, he notes. Last month the carrier announced it would upgrade its seasonal service from Charleroi Airport to the Montenegrin capital to year-round operations, complementing its existing summer and winter flights from London Stansted Airport.
 
Ryanair’s arrival in Macedonia will mark another important milestone for Skopje Alexander the Great Airport which is quickly becoming the former Yugoslavia’s low cost hub, offering cheap flights throughout the year. In June, the airport handled 118.070 passengers, up 1.5% compared to the same month last year, with the number of flight operations unchanged. Skopje is expected to boom during July, with Wizz Air recently launching flights to Friedrischshafen, Sandefjord, Barcelona, Lubeck and Nuremberg. During the first half of the year, Skopje welcomed 608.721 travellers through its doors, an increase of 13.8% on last year. In 2014, Skopje Airport added almost 224.000 passengers and recorded growth in excess of 22%. It is expected to replicate this success in 2015, with growth estimated at 25% by year’s end.

 

 

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

Wilks, какво говорихме в събота? :) Следва да налазят и в Ниш. :)

 

 

Ryanair confirms Macedonia plans

 

Голяма работа! Ние пък си имаме "национален" превозвач "ТИМ air"  :lol:

Нищо, че скоро фиромците ще летят до 3 пъти повече летища, отколкото ние. На 2 пъти по-ниски цени  :mosking:

 

А леприкона се точи и за Гърция по сценария с Malev в Унгария и Wizz. Само изчаква още малко ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Последният обявен на сайта на компанията полет за тази година от Пловдив до Франкфурт/Хан е на 23.10.2015 / 14:25.

А после ?

пп. извинявам се, ако съм пропуснал да прочета състояла се вече дискусия по този повод

Редактирано от bat.galin
Връзка към коментар
Здравко Ангел

Последният обявен на сайта на компанията полет за тази година от Пловдив до Франкфурт/Хан е на 23.10.2015 / 14:25.

 

А после ?

 

пп. извинявам се, ако съм пропуснал да прочета състояла се вече дискусия по този повод

Имаше някакво интервю с шефа на летище Пловдив, който каза, че линията спира, защото няма достатъчно пътници.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.