Прескочи до съдържание

Амалфи - колко дни оптимално да предвидя?


Гост

Препоръчани мнения

С бързите влакове (Frecciarossa) Рим-Неапол е само час и 10мин :), като започват от 19.90Е онлайн билетите, на място обикновено цените започват от 40Е в посока, поне когато аз съм пътувала. С по-бавните IC (intercity) влакове се пътува ~2ч, а най-бавни са R (Regionale) 2:45ч. http://www.trenitalia.com/

Връзка към коментар

Значи, имам още едно въпросче във връзка с тази тема... 

 

Директните полети от Лондон до Неапол са доста скъпи. Принципно, лятното разписание още не е излязло. Обмислям вариант полет до Рим с Ryan air - те са много на брой и вярвам да има и по-ниски цени, и влак до Неапол.

 

Моля ви да споделите скъпи ли са тези преходи и като време колко ще ми отнемат?

 

Благодаря!

От летището до гара Термини ти е 1 час и след това с влак около 2 часа. Аз пътувах със скоростния от Флоренция до Неапол. Не усетих времето при  средна скорост 300 км/ч. Влакът - чист, комфортен. Бързите влакове също са много добри и бързи, не като тук - името му бърз, а пътуваш бавно.

Билети от сайта на Трениталия. Ако е достатъчно рано може да се купят и за 19 евро. Моят билет беше около 35 евро. Има скоростен влак и на друга компания - Итало, но с тях не съм пътувала. Има и промоции - отиване и връщане за двама на цената на 1 билет.

Връзка към коментар

От летището до гара Термини ти е 1 час и след това с влак около 2 часа. Аз пътувах със скоростния от Флоренция до Неапол. Не усетих времето при  средна скорост 300 км/ч. Влакът - чист, комфортен. Бързите влакове също са много добри и бързи, не като тук - името му бърз, а пътуваш бавно.

Билети от сайта на Трениталия. Ако е достатъчно рано може да се купят и за 19 евро. Моят билет беше около 35 евро. Има скоростен влак и на друга компания - Итало, но с тях не съм пътувала. Има и промоции - отиване и връщане за двама на цената на 1 билет.

 

Благодаря, Дани. 

 

Разстоянието от летището до Термини го дават около половин час някъде, но явно е по-дълго. В общи линии, изобщо не изглеждат зле нещата. Easyjet и British държат сериозни цени до Неапол, а със самолетно прехвърляне направо е един ден още...  Влакът е една добра опция - ще избягам по-рано от работа предишния ден и ще направя една вечер повече - в Неапол :)

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Аз само да добавя, че имаш директни влакове от Рим до Салерно (това на Амалфийския залив, а не любимото на всички тук Соренто ;) ) Не съм гледала билетите, колко струват, но това ми беше един от аргументите във връзка с по добрата локация.

 

П.П. Мисля, че тези влакове въобще не минават през Неапол.

Редактирано от mililia
Връзка към коментар

Аз само да добавя, че имаш директни влакове от Рим до Салерно (това на Амалфийския залив, а не любимото на всички тук Соренто ;) ) Не съм гледала билетите, колко струват, но това ми беше един от аргументите във връзка с по добрата локация.

 

П.П. Мисля, че тези влакове въобще не минават през Неапол.

 

Хахахахаа... ами не ми харесва Салерно и това е :) Ще се чувсвам изолирана. Лично чувство. Идеята на влака не е да отида веднага на Амалфи, а да остана в Неапол една вечер и едновременно с това да взема по-евтин билет за самолет. Салерно наистина не ми трябва, а и времето до Неапол с влак се оказа един час с експреса - наистина чудесно... Ще преценявам, като излезе лятното разписание на нискотарифните. 

Връзка към коментар

Хахахахаа... ами не ми харесва Салерно и това е :) Ще се чувсвам изолирана. Лично чувство. Идеята на влака не е да отида веднага на Амалфи, а да остана в Неапол една вечер и едновременно с това да взема по-евтин билет за самолет. Салерно наистина не ми трябва, а и времето до Неапол с влак се оказа един час с експреса - наистина чудесно... Ще преценявам, като излезе лятното разписание на нискотарифните. 

 

Имах пред вид, че от там можеш да си хванеш автобуса за Соренто и да минеш по красивата част от крайбрежието. Не те навивам да стоиш в Салерно. Просто трябва да прекроиш програмата и да отидеш в Неапол накрая.

Редактирано от mililia
Връзка към коментар

Имах пред вид, че от там можеш да си хванеш автобуса за Соренто и да минеш по красивата част от крайбрежието. Не те навивам да стоиш в Салерно. Просто трябва да прекроиш програмата и да отидеш в Неапол накрая.

 

Мили, моята програма - засега - е следната :)

 

1 ден а). Кацане в Рим в четвъртък късен следобяд, влак за Неапол, кръчма, нощувка

 

1 ден б). Кацане в Неапол петък сутринта, мотаене в Неапол цял ден, влак за Соренто, нощувка в Соренто

 

2 ден: Амалфийското крайбрежие - само с корабчета, нощувка в Соренто

 

3 ден: Капри, нощувка в Соренто

 

4 ден: Амалфийското крайбрежие - само с кола или АТВ (останалите градчета), нощувка в Соренто

 

5 ден: Влак до Ерколано (за Помпей не съм решила), Неапол мотаене -> или влак до Рим и късен полет или директен полет.

 

П.П. Искам да видя красивата част и от море, и с кола - и така смятам да го направя, като посетя всички живописни селца, които искам :)

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Тази програма ще да е новост :-) Колата е нов елемент спрямо предишните ти планове, които бяха да обикаляш крайбрежието с автобуса, та за това ти го и написах. Иначе като пътник в кола за мен това крайбрежие задължително се обикаля в кола със свален гюрук, ама то много станаха претенциите :-). За АТВ - не помня да съм виждала такива и бих се учудила, ако има. Те италианците са майстори на моторчетата и нямат нужда от АТВ. Може обаче и аз да не съм виждала АТВ-та там, а да ги има.

Връзка към коментар

Тази програма ще да е новост :-) Колата е нов елемент спрямо предишните ти планове, които бяха да обикаляш крайбрежието с автобуса, та за това ти го и написах. Иначе като пътник в кола за мен това крайбрежие задължително се обикаля в кола със свален гюрук, ама то много станаха претенциите :-). За АТВ - не помня да съм виждала такива и бих се учудила, ако има. Те италианците са майстори на моторчетата и нямат нужда от АТВ. Може обаче и аз да не съм виждала АТВ-та там, а да ги има.

 

Хаххххх.. новост е, да. Нали за това питам, съветвам се -> променям :)

 

Видях, че за един ден с корабчета мога да обиколя три градчета (май) - което е чудно комфортно като темпо. Нали ми каза - лежернооо... и аз слушам! 

 

За другия ден - ами не мога да подмина съветите за уникалното шофиране там. Един ден ще го направя - и ще покрия всички останали градчета - сухоземни, ако мога да се изразя така. И пак лежерно. Долче Вита демек... хах

 

Колата... хъх... И аз искам със свален гюрук, отдавнашна мечта, но като знам за какви цени иде реееч... Ако сме двама, може и да го помислим :) Ако съм сама, ще отида на вариант моторче. АТВ го казах по инерция от Наксос и Санторини - мнооого ми хареса, макар че в началото беше едно клатенее... хах... Но пък за Амалфи ще е супер удобно. Вярвам дават под наем скутерчета...

 

Колата... хъх... И аз искам със свален гюрук, отдавнашна мечта, но като знам за какви цени иде реееч... Ако сме двама, може и да го помислим :) Ако съм сама, ще отида на вариант моторче. АТВ го казах по инерция от Наксос и Санторини - мнооого ми хареса, макар че в началото беше едно клатенее... хах... Но пък за Амалфи ще е супер удобно. Вярвам дават под наем скутерчета...

 

Мили, виж, виж какви опции... кхххххх... Или скутерче (сама), или двуместен открит SMART - като най-прилична опция (ако сме две). Размазах се  :)

 

http://www.sorrentocarrent.com/

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Понеже стана въпрос за Капри, а се връщам току-що от няколко часа там, та да добавя - от Джарджини Аугусто до Марина пикола пешеходната пътека е затворена :mad:  , ако реши някой да отиде до Арка Натурале откъм сушата също е излишно, защото достъпа е затворен , а тя е цялата опакована с железа. Трябвало да я е укрепят до септември 2015 г., а още не е готово и няма изглед да стане. Ние много се ядосахме за тези неща. Не може всичко да е безумно скъпо, да няма кафе под 3 евро, ферибота до там да е майка си и баща си накрая да не дадат 5 лева да си почистят пътя до тук и до там. Много им е лесно. Понякога падат камъни - затваряме. Еми не бива, могат да направят нещо и да е достъпно. По пътя близо до вилата на Тиберий също има едни тераси с гледки, и път надолу , ми и то е затворено :angry: .  Иначе е много красиво, много ни хареса, макар и /аз/ да очаквах повече. Бяхме от 9 до 15.30 и нямахме време за Анакапри, та ще ходим пак /ако намалят цената на ферибота, иначе мъжо категорично отказва/. И, в момента все още са безумни тълпи, хора, хора, опашки, простоо е някакъв ад. Бих отишла там ноември или март-април, когато ще се усети очарованието на мястото.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

luba_rizova, толкова ли е скъпо ферито? Иначе за пътеките - нямам идея за тях, съжалявам за проблемите. надявам се по-бързо да ги оправят. И дано края на май месец е поносимо... Благодаря!

Връзка към коментар

Ми скъпо е, особено за двама човека. 19.50 на отиване и 17.60 навръщане на човек. Има по-евтин /ма май е само един/ на отиване , по-бавен е, вместо за 45 минути ходи за 1 час и 20 мин, за 12 евро някъде./ . Ето май тук пише http://www.capri.net/en/ferry-schedule .

Връзка към коментар

Най-евтините фериботи, които пътуват между Наполи и Ка́при (ударението е на А), са така наречените "Traghetto" /обикновен ферибот/ на фирма Caremar. "Обикновени" са защото са по-големи, превозват хора, транспортни средства и стоки, и съответно се движат по-бавно. През деня правят по три курса между Наполи и Капри - сутрин, обед и вечер. С тях пътуват най-много местните хора, които работят на Капри и в Наполи.

Имайте предвид:

1/ Че скъпите билети са валидни за всички бързоходни кораби, без значение на коя фирма са. Т.е. на билета ви за връщане може да пише, примерно, час за връщане 15ч, но можете да се върнете и по-рано или по-късно с кораб на друга фирма. Но за "трагетти"-те билетите са отделно и важат само за тях.

2/ Че различните кораби спират на различни кейове - да не ви се налага да бягате 500м между първия и последния кей.

3/  От Наполи Traghetto тръгват не от Molo Beverello срещу Castel Nuovo, откъдето тръгват бързоходните, a от Porta di Massa - следващият кей в посока към "ъгъла" на Залива, откъдето тръгват корабите за Палермо, Катания, Стромболи и др.

Редактирано от iaia_mama
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

 

 

luba_rizova ...нямахме време за Анакапри, та ще ходим пак /ако намалят цената на ферибота...

Задължително! Дори и да увеличат цената на ферибота :) Освен това ще трябва да си предвидите и по 8€ за билет two-way за лифта до Монте Соларо, откъдето се разкриват великолепните и култови гледки над Фаральоните, Иския, към Наполи, Соренто, Везувий, целия залив. Горещо го препоръчвам. Освен това из Анакапри е по-ненатъпкано. Също силно препоръчвам великолепната църква Сан Микеле /на Пиаца Сан Никола в центъра на Анакапри/. Отвън с нищо не впечатлява, вътре целият под на църквата с покрит с ръчно рисувана много красива майолика. Огромната подова картина представлява сцена от Библията – дървото на изкушенията, змията, езерата и животните, както са описани в Библията; ангелът, който гони Адам и Ева по поръка на Господ.

Посетителите не стъпват по пода, а вървят по специално направена пътека.

Мисля, че в началото на месец май почти всяка година в Анакапри има изложение на цветя. Освен това в края на април-началото на май на Капри цъфтят розите - розовите арки, огради и перголи просто трябва да се видят. Имам предвид обвити в рози :) 

 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар

iaia_mama :) Два въпроса, ако може. Амалфи - засега - планирах. Обаче:

 

Първо, Неапол - твоята любов :)

 

- Планирам пристигане с влака от Рим (спомени, а...) сравнително късно вечерта. Резервирах една къща за гости точно до гарата.

1) Моля те, кажи ми къде да отида вечерта (от това местоположение)

 

Следващия ден - един ден за Неапол - къде? Вечерта пътувам към Соренто.

2) Напиши ми ти как би обиколила Неапол, моля те... (обожавам старини и архитектура, музеи не предвиждам)

 

3) И кои Неаполитански кръчмииии! 

 

И после, Капри

Напиши ми най-хубавият еднодневен маршрут - за теб. Ако обичаш :)

 

Благодаря!

Връзка към коментар

 

аз с малко различно мнение за Помпей и Везувий  :) според мен , не ги съчетавай в един ден. Голямо ходене е, а Помпей само ще го загатнеш за половин ден. Ако няма време пропусни Везувий, но не и Помпей.

За Амалфийското крайбрежие - два дни и един за Капри. Не че нещата не са близо и се разглеждат бързо, но придвижването е супер бавно. Ние за един ден успяхме без никакво мотаене да видим само Амалфи и Соренто, да не говорим за Позитано, Равело или Атрани.

Неапол - поне два дни. Знам, че много хора не го харесват, но за мен е невероятен. Само мотаенето из историческия център може да ти отнеме един ден, тук не включвам музеи и църкви. Аз много исках да видя и Иския и Прошида (не съм сигурна за произнасянето), както и Исола ла Гайола, който е супер близо до Неапол

Точно така, абсолютно съм съгласна!  Иския е много приятно място, но не става за един ден. За Иския по-добър вариант е 3-4 дни активен релакс - плаж, катерене по планината, скиторене по градчетата, кафепиене на кафенета-тераси, заобиколени от водопади бугенвилии и лянове, с гледки към морето....

Прочида... - може и без.

Везувий - ако имаш много дни в Наполи и района, ошетал си навсякъде и вече се чудиш къде да идеш. 

Ако искаш да ти замирише на вулкан - мяташ се на линия L2 на метрото и слизаш в Pozzuoli Solfatara. Вървиш само 1км и си в Solfatara. Що е то? - Нисък вулканичен кратер, който е част от  Campi Flegrei. А този  Campi Flegrei е, де факто, един мега вулкан, който, както смятат геолози и вулканолози, от много време насам се чуди дали да изригне. Слава Богу, до момента все още само пуши и "плюе" смръдливи и отровни течности, но ако думне - Италия от Рим надолу няма да я има. Така казват. Не искам да съм свидетел.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

iaia_mama :) Два въпроса, ако може. Амалфи - засега - планирах. Обаче:

 

Първо, Неапол - твоята любов :)

 

- Планирам пристигане с влака от Рим (спомени, а...) сравнително късно вечерта. Резервирах една къща за гости точно до гарата.

1) Моля те, кажи ми къде да отида вечерта (от това местоположение)

 

Следващия ден - един ден за Неапол - къде? Вечерта пътувам към Соренто.

2) Напиши ми ти как би обиколила Неапол, моля те... (обожавам старини и архитектура, музеи не предвиждам)

 

3) И кои Неаполитански кръчмииии! 

 

И после, Капри

Напиши ми най-хубавият еднодневен маршрут - за теб. Ако обичаш :)

 

Благодаря!

 

1/ Само Амалфи? - Категорично НЕ! От Амалфи само катедралата му си струва и гледката към него откъм морето. 

Ако трябва да избереш в кое от градчетата да отидеш - Позитано, твърдо!  Имай предвид, че с паркирането е трудно. Паркирай на първото място, което ти се отвори и тръгвай пеша. Градчето е малко, има основно две улици, по които се движат возила еднопосочно. За сметка на това има огромно количество улици-стълби -нагоре-надолу. Някои са тесни по 60см може би, едва се провираш. Има табели, любезни хора, винаги ще те упътят. Скъпичко е, но пък кеф цена няма -  едно капучино (4€) на някое кафе-тераса с морето далеч долу под краката ти и къщите, накацали на отсрещния склон - прекрасно усещане е :)  Мнозинство малки магазинчета за сувенири, прекрасни сувенири от ръчно изрисувана майолика, дамска мода, местни изделия, рокли, поли, блузи, шапки, чанти, шалове, определено местна работа, не китайска стока - красота, романтика и много елегантност, направо!

И ако имаш време, да се качиш до Равело - неописуеми гледки, няма да ти се тръгва от там :) Но пътя до Равело е много тесен, с много врътки, изнервящо е. По-добър вариант - друг да те кара, за да ахкаш по гледките, а не да внимаваш да не рипнеш долу.

2/ Района на гарата - ценово е много прилично, но няма висок рейтинг за безопасност - много черни и подобни, чужденци и въобще опасен контингент. След 21ч зимата и след 22ч през лятото - не се препоръчва самотно шляене. След като пуснаха новото метро, пооправиха района, изкъшкаха черните "търговци" /с бохчите, дето продават ментета чанти, шапки, очила и т.е. и като се чуе "полис", сбират чаршафа и - беж, в първата уличка/ Та, тях ги изкъшкаха в страничните улички около Пиаца Гарибалди /площада пред Наполи Чентрале/. Накратко: от това местоположение вечерта не отивай никъде, лягай да спиш, че и без това на другия ден ще останеш без крака.

3/ Ако не отидеш да се пошляеш и даже да се позагубиш из Спаньоли, няма да усетиш истинския Неапол и значи не си била в Наполи   :)  Няма да си видяла Наполи и ако не си се качила на хълма със Сан Елмо /крепостта/, откъдето да видиш града от високо. До горе можеш да се качиш с фуникуляр /градски билет/. Не е нужно да влизаш в крепостта, ако не ти се влиза - има обществена тераса на самата улица. И автобусна спирка до терасата /не знам на кой номер, обаче/ 

На външен вид неаполските църкви са по-скоро невзрачни и дори незабележими. Повечето, обаче, са разкошни отвътре и си струва да бъдат видени. Но като големина, архитектура, история и значение, арт - по-по-най е Madre del Buon Consiglio /оприличавам я доста на Сан Пиетро във Ватикана/, намира се съвсем близо до музеите Каподимонте. Също и катедралата Сан Дженаро е красива - и двете ги препоръчвам. San Paolo Maggiore - на не повече от 200м от катедралата, великолепна барокова църква, страхотни фрески вътре.

От всеизвестните забележителности на Наполи,а те са и на едно място събрани, са Пиаца Плебишито с базиликата Сан Франческо ди Паола /прилича ми малко на Пантеона в Рим/, кралския дворец Палацо Реале, операта Сан Карло, Кастел Нуово, Галерия Умберто.

По Via Toledo - от Плебишито до Пиаца Данте - разстоянието е най-много 1,5км. Тази улица е своеобразен делител между Чентро сторико и Спаньоли /кварталът, който се е разположил с посока хълма/ Апропо, по средата на това разстояние се намира метростанция Толедо (L1), която е една от най-интересните и най-красиви в Наполи, a и не само. Виж я! Направо си е забележителност   :)  Tова/такива са спирките по новата част от метрото.

4/ С кръчмите ме затрудняваш :)  - на практика из града са пръснати страшно много пицерии и рИсторанте, и по принцип кухнята на Кампания е вкусна и разнообразна... Едва ли ще имаш време за скъпи заведения с дрес-код. На практика, като видиш, че едно заведение е 2/3 пълно - влизай смело, щото след малко няма да има места. Напулетаните обичат да ходят вечер (18:30-21) семейно на пицария, даже по няколко семейства заедно без специален повод, просто да си хапнат, пийнат чаша вино, да си побъбрят - на висок тон и маат с ръце нон стоп.  Както казват в Италия - ако искаш някой да млъкне, просто му вържи ръцете   :) Ама те така си говорят, споко, не се карат   :)

 

 

 

Редактирано от iaia_mama
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Ъъъъ... само да кажа, че под Амалфи имах предвид цялото крайбрежие :) Явно не си ми прочела по-горе програмата...

 

Благодаря ти за препоръките. Ще помисля за нощувката за Неапол. А две думи за Капри - и за него измрънках?

Връзка към коментар

 

Rainy ... Вечерта пътувам към Соренто... И после, Капри

Напиши ми най-хубавият еднодневен маршрут - за теб..

Да разбирам ли, че на Капри ще отидеш от Соренто?  Там къде ще спиш, в кой край на Соренто?

 

За мен най-добрия вариант е:

Значи, ставане възможно най-рано. Туй ми ти - онуй ми ти, кафето, кроасана и старт към Марина-та. От Соренто до Капри мисля, че беше около 20 мин. От Наполи е повече.

Добре е, ако може от предния ден да знаеш разписанието на корабчетата натам и насам. И кейовете! Когато си купуваш билет за корабчето, задължително разбери от кой кей тръгва - може да има едновременно два кораба с табели "Капри", които тръгват един след друг, само че единия после се връща, а другия продължава към Иския. И да са на противоположни кейове (и примерно, поне 400м между тях) По закона за гадостите, естествено, че си дошла в последната минута, и се насочваш към по-близкия, качваш се по трапа, ама рагацото ти поглежда билета и вика "Нон, сеньора, л'алтра наве", демек "ти си на другия кораб". И понеже си се изръсила еди-колко си евра и си само за един ден, търчиш като изумена към другия, порейки тълпата, като баш в този момент нек'ви дребни дечица решават да ти пресекат пътя... мамма мия!

В мига, в който най-после стигаш кораба си, той отлепя... сорри, сеньора, чао! Проверено. 

Та, отиваш възможно най-рано на Капри и си тръгваш възможно най-късно, като спазваш същото правило от сутринта, иначе... изтървеш ли всички кораби... неприятно.

Та, разделяш си времето горе-долу по равно за двете части на острова и ако се очертава да се разваля след някой час, първо отиваш до Анакапри, минаваш го на тъгъдъг и право на лифта. Качваш се горе, кефиш се един час или колкото си решиш. Горе има кафе-ресторант, кенефи, тераса, интересни растения и най-вече гледки :)

На връщане минаваш по-бавно, заничаш тук-там, виждаш Сан Микеле, пиеш едно хубаво кафе със сладкиш в сладкарницата на 20м от Сан Микеле - няма как да я пропуснеш, щото ти е на пътя и освен това отдалече се носи уханието на вкусни сладкиши.  Ако искаш отиваш и до вила Сан Микеле, ако ли не, хващаш пак бусчето и в Капри (столицата) - там си даваш 20-30 мин на Пиацата/терасата гледките, църквата и хващаш "булеварда" - Виа Виторио Емануеле /в Турция всички булеварди са Ататюрк, в Италия -  Виторио Емануеле или Умберто :) Казвам "булеварда", понеже е най-широката улица тука /2-3м/ и е улицата на бутиците и администрацията, както и хотели с по много звезди. Хубавото е, че горе-долу на всеки кръстопът има указателна табела. Разстоянието до брега е само километър и 1/3 (последната) от него е вече гладка алея, тиха, обвита в растителност, със сравнително малко посетители. Стигаш до края й -  тераса, а долу - фаральоните като на длан. Правиш си фотосесия и айде наобратно. Следиш табелите и своевременно се отклоняваш наляво и по друга алея минаваш покрай манастира Сан Джакомо /ма не си струва/, после през Джардини ди Аугусто /тук е екстра!/ пак фотосесия, пак тераси, този път с гледки и в другата посока, после ако са пуснали Виа Круп /дето по-горе Люба Ризова беше писала, че е затворена/, спускаш се по нея и пеша отиваш до Марина пикола. Ако имаш време и желание - топваш се в морето, щото тука е плажа на Капри. Хапваш-пийваш и според времето, с което разполагаш се връщаш в Капри или направо бягаш към Марина гранде да не си изтървеш кораба. Ако пък решиш все пак да спиш една вечер на Капри, ще имаш още един ден за Арко натурале /намира се високо над Фаральоните/, един круиз около острова + Синята пещера. Евентуално можеш да се изкачиш или слезеш по Финикийската стълба. Апропо, една пица Маргарита е от 5-6€ нагоре, зависи колко е голяма. Толкова е за малката. Кафе нормално еспресо - зависи къде го пиеш, правилото е - на колкото по-зачукано място си, толкова е по-евтино, т.е. 2€, но на терса с хубава гледка, от 4 € нагоре. Салата Капрезе 8-12€, парче торта 8-18€ 

За един ден - аз така бих го прекарала.

О, и да не забравя - Лимончело е традиционният сувенир от Амалфитана, Капри и изобщо от района. Най-приемливите цени са в Соренто /супермаркет или специализирано магазинче в по-зачукана уличка.

Редактирано от iaia_mama
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Много ти благодаря!

 

Да, ще се базирам в Соренто за четири вечери. Ето това е адреса:

 

Bella 'Mbriana

Via Parsano 6b, Sorrento, 80067

 

Голям зор да си намериш хубаво място, без непременно да се разориш :)

Връзка към коментар

Reini, препоръчвам ти да видиш Капела Санто Северо в Наполи.

https://www.tripadvisor.com.au/LocationPhotoDirectLink-g187785-d195631-i114897877-Museo_Cappella_Sansevero-Naples_Province_of_Naples_Campania.html

Капри го видяхме точно по начина, който описва ia_ia. (нали по нейния пътепис се движех, благодаря!) Единствено нямахме време за най- високата точка на острова. Анакапри е много по-спокойно и уютно. Не пропускай църквата Сан Микеле.

post-228-0-35834900-1475127458_thumb.jpg

 

За следващ път съм предвидила задължително една нощувка на Капри. Мястото ти в Соренто е ОК. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

 

Bella 'Mbriana 

Via Parsano 6b, Sorrento, 80067

 

Голям зор да си намериш хубаво място, без непременно да се разориш 

Според мен много добро място си избрала, пожелавам ти да си изкараш по най-добрия за теб начин  :)

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.