AlexandraKo Публикувано: 17 март, 2018 Сподели Публикувано: 17 март, 2018 На 20.11.2017 г. в 14:12, chandni каза: От тук Пускат, ама не се знае кога.Това кметът го разправя от сума ти време. Връзка към коментар
tch Публикувано: 17 март, 2018 Сподели Публикувано: 17 март, 2018 (редактирано) преди 2 часа, AlexandraKo каза: Пускат, ама не се знае кога.Това кметът го разправя от сума ти време. Е, да се надяваме, че поне за 2019, когато Пловдив е европейска столица на културата, ще има. Че чужденците да не ги прекарат още в началото на престоят им. Редактирано 17 март, 2018 от tch 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 18 март, 2018 Сподели Публикувано: 18 март, 2018 Хайнан е голяма корпорация, която има авиокомпания, летищни оператори, ... Но наскоро се появиха новини, че финансовото положение на цялата група не е розово и не се знае това как може да повлияе на отделните бизнеси в групата... Връзка към коментар
tch Публикувано: 18 март, 2018 Сподели Публикувано: 18 март, 2018 Преди 1 час, akair каза: Хайнан е голяма корпорация, която има авиокомпания, летищни оператори, ... Но наскоро се появиха новини, че финансовото положение на цялата група не е розово и не се знае това как може да повлияе на отделните бизнеси в групата... Да и аз четох подобни неща. Дано не се откажат, все пак капитала който ще им трябва за концесията не е особено голям. А и като се има предвид кой е втори в класирането.... Връзка към коментар
adreno Публикувано: 21 март, 2018 Сподели Публикувано: 21 март, 2018 На 18.03.2018 г. в 21:28, tch каза: Да и аз четох подобни неща. Дано не се откажат, все пак капитала който ще им трябва за концесията не е особено голям. А и като се има предвид кой е втори в класирането.... Че какво му е на втория Връзка към коментар
tch Публикувано: 23 март, 2018 Сподели Публикувано: 23 март, 2018 На 3/21/2018 в 23:20, adreno каза: Че какво му е на втория Държавният оператор, който го видяхме колко е развил летището, плюс ПИМК с други думи една голяма нула. 3 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 (редактирано) Айде дано е за добро! Китайско-холански консорциум взе концесията на летище Пловдив Въпреки, че тук-там се смоменават и такива неща: Финансово нестабилната китайска HNA Group взима летище Пловдив на концесия Иначе визитката е доста впечатляваща:"HNA Group управлява 14 авиокомпании с над 1250 самолета, като оперира 13 летища и над 1000 вътрешни и международни линии. Годишно компанията превозва над 100 милиона пътника до над 260 града. " Редактирано 30 март, 2018 от Фичо 3 Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 преди 11 минути , Фичо каза: Айде дано е за добро! Китайско-холански консорциум взе концесията на летище Пловдив Въпреки, че тук-там се смоменават и такива неща: Финансово нестабилната китайска HNA Group взима летище Пловдив на концесия Иначе визитката е доста впечатляваща:"HNA Group управлява 14 авиокомпании с над 1250 самолета, като оперира 13 летища и над 1000 вътрешни и международни линии. Годишно компанията превозва над 100 милиона пътника до над 260 града. " Повечето български медии са направили подобна квалификация с идиотски политически оттенък, явно конкурентите на концесията са се надявали силно да са те и не са особено доволни... Но и HNA са дошли да печелят, няма да си причинят излишни главоболия с екзотичен оттенък, колкото и да ни се иска Връзка към коментар
tch Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 Интересно в каква посока ще тръгнат да го развиват китайците: карго или нискотарифни полети до Европа плюс някаква екзотика до Китай? Връзка към коментар
Костов Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 преди 6 минути , tch каза: Интересно в каква посока ще тръгнат да го развиват китайците: карго или нискотарифни полети до Европа плюс някаква екзотика до Китай? Силно се надявам да е второто, но както казват руснаците - поживём увидим. Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 Тези китайци определено знаят как стоят нещата в авиобизнеса. Мащабът, с който работят, е впечатляващ. Така че каквито и проблеми да имат, тези ще са по-добри от местните пишман предприемачи. Китайците, беше се коментирало по-напред в темата, че ще наблегнат на товарните полети и по-малко на пътническите. Но и те също са важни, защото така индустрията има нужда от тях. Сигурен съм, че китайците ще преценят правилно ситуацията, че Пловдив спокойно може да поеме част от нискотарифния трафик на София. А също е добра алтернатива за източна България. 4 Връзка към коментар
tch Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 преди 49 минути , vorbis каза: Сигурен съм, че китайците ще преценят правилно ситуацията, че Пловдив спокойно може да поеме част от нискотарифния трафик на София. А също е добра алтернатива за източна България. По-скоро Южна България, не Източна. Но си прав летище София е удобно напрактика единствено за хората от София, Благоевград, Перник и т.н. За всички други живущи в Южна България Пловдив е по-близко, особено като зимата в Бургас има само 4 полета.... 2 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 Тези 80 милиона инвестиция ще им стигнат да оправят пистата горе долу, че сега е в трагично състояние (а и е само бетон) Връзка към коментар
tch Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 преди 14 минути , adreno каза: Тези 80 милиона инвестиция ще им стигнат да оправят пистата горе долу, че сега е в трагично състояние (а и е само бетон) Във Варна направиха основен ремонт на пистата за около 40-45млн. лева. Така че до 155млн. лева ще направят един карго терминал и останалото за поддръжка. Връзка към коментар
cloud Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 Някой има ли впечатления на какво се дължат днешните закъснения на Летище Пловдив. Самолетите пристигат 15 минути по-рано от разписанието, а на връщане полета до Милано закъснява половин час с излитането, а полета до Лондон с почти два часа и половина? Връзка към коментар
akair Публикувано: 31 март, 2018 Сподели Публикувано: 31 март, 2018 7 hours ago, cloud said: Някой има ли впечатления на какво се дължат днешните закъснения на Летище Пловдив. Самолетите пристигат 15 минути по-рано от разписанието, а на връщане полета до Милано закъснява половин час с излитането, а полета до Лондон с почти два часа и половина? Може би ATC restriction? 1 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 3 април, 2018 Сподели Публикувано: 3 април, 2018 Ето какво планират китайците за летището цък 2 Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 3 април, 2018 Сподели Публикувано: 3 април, 2018 Много общи приказки в стила на китайския студент в Сорбоната: "сега ще ви запозная накратко с хилядолетната история на китайския народ..." Чакаме конкретно полети и маршрути. 4 Връзка към коментар
Емика Публикувано: 6 юли, 2018 Сподели Публикувано: 6 юли, 2018 Загина милиардерът, който спечели концесията на летище Пловдив 04.07.2018 г. Китайската "Хайнан груп" обяви днес, че нейният съосновател и съпредседател на борда на директорите Уанг Джиан е загинал при трагичен инцидент във Франция, където е бил в командировка. Джиан е един от двамата съоснователи на империята "Хайнан груп", която управлява активи в авиацонния бизнес, туризма и финансите. Тя е акционер в Дойче банк, в хотелската верига "Хилтън" и притежава небостъргачи в Лондон. "Хайнан груп" е работодател на над 400 хиляди души по целия свят. Китайската компания спечели конкурса за концесия на летище Пловдив заедно с "Пловдив Еърпорт Инвест". Консорциумът бе обявен за победител в конкурса за 35-годишна концесия, с ангажимент за инвестиции от 79 милиона евро. Китайската група обаче обяви намерение за още по-голяма инвестиция – 150 милиона евро. Договорът между Министерството на транспорта и концесионера все още не е подписан. Това трябваше да стане миналия месец, но бе отложено за средата на юли. Отлагането е поискано от китайските инвеститори, за да имат повече време да окомплектоват документите си. Би Би Си цитира местната полиция в Прованс, според която Джиан е паднал от стена в село Бонийо, докато си е правил снимка. Бизнесменът е бил част от туристическа група, която е разглеждала район Воклюз в Прованс. „Той застана на ръба на един зид, за да хване и семейството си и да се снимат заедно“, казва полицейски шеф Юбер Мерийо, цитиран от Ройтерс. Джиан е паднал от 15 метра височина. Полицията не гледа на смъртта като на съмнителна. „Хайнан груп“ е основана през 1993 г. като регионална авиолиния на остров Хайнан в Южен Китай. Днес е в топ 500 в света с активи за около 230 милиарда долара. Приходите само за 2017 г. са над 100 милиарда долара. Дейността на групата е в Америка, Европа и Азия. https://clubz.bg/70061-zagina_miliarderyt_kojto_specheli_koncesiqta_na_letishte_„plovdiv“ 2 Връзка към коментар
akair Публикувано: 6 юли, 2018 Сподели Публикувано: 6 юли, 2018 В един идеален свят журналистите щяха да са по-точни в това, което пишат, но идеята са я хванали... 🙂 1 Връзка към коментар
Емика Публикувано: 6 юли, 2018 Сподели Публикувано: 6 юли, 2018 Единици от тях се стреми към точност, мнозинството - към сензация. 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 https://www.24chasa.bg/novini/article/6968794 Поредната китайска инвестиция у нас се отлага. Сега ако летището го вземат ПИМК, жална им майка на пловдивчани. Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 Е, това са си планирали хората отдавна, тези фиктивни търгове си ги знаем. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 Жалко 🙄 , чайниците май не бяха лош вариант ... 2 Връзка към коментар
tch Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 преди 20 минути , T.E.Lawrence каза: Е, това са си планирали хората отдавна, тези фиктивни търгове си ги знаем. За какво им е на подобна голяма компания да се занимават с фиктивни търгове? Сега имат финансови проблеми и един от основателите на компанията почина. ПИМК в най-добрият случай ще развият малко товарите, но пътническите превози ще останат мираж. А Пловдив има възможност в средносрочен план да обслужва 1млн. пътника 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега