Прескочи до съдържание

Какви са правата ни на пътници съгласно Регламент 261/2004?


Препоръчани мнения

Just now, The Doctor said:

3:56 ч.  e достатъчно основание за иск за компенсация.

Не беше ли над 4ч?

От години не съм искал компенсация и съм забравил. 

Пак ми се иска да видя точния час на кацане някъде. 

Връзка към коментар
преди 1 минута , era123 каза:

Не беше ли над 4ч?

От години не съм искал компенсация и съм забравил. 

Пак ми се иска да видя точния час на кацане някъде. 

Над 3 часа е изискването на 1000 процента.

Връзка към коментар
преди 4 часа, ДиянаВ каза:

Аз нали наскоро смятах такива задачи за 7 клас, мога да ти кажа :laugh: Уравнението е х%.600=210, хаха. Отговорът е 35%.:wink:

Аз веднага го сметнах, но се ококорих.

  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 33 минути , Цвете каза:

Аз веднага го сметнах, но се ококорих.

На мен като процент не ми изглежда толкова стряскащо, но като сума - да. Затова се хванах да смятам🙂. Благодаря на Боги, че сподели опита си. Предполагам първоначално е предпочел услугите на колекторска фирма, защото не му се е занимавало с проблемен полет, извън ЕС. Може да разчита, че десетки хора тук зачеркват Airhelp. Разбрахме, че не става въпрос само за комисионната на тяхната услуга, а и за отношение спрямо клиента. 
Случват се грешки на всеки. Чистосърдечност се иска да ги споделиш🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, Цвете каза:

Аз веднага го сметнах, но се ококорих.

Е толко....35%...много е в случая, ама пък е нещо 🙂

В интерес на истината бях малко скептичен, че изобщо нещо ще получа от Търкиш и след като пуснах feedback в техния сайт и те ми отговориха, че не ми се полагало обезщетение (в последствие стана ясно, че и там са доста зле и са оплескали случаите, понеже бяха две закъсненията...и на отиване и на връщане имаше закъснение), реших все пак да пробвам с фирма посредник понеже, ако не спечелят не ти искат пари....От мързел даже не гледах коя фирма колко комисионна взима и се хвърлих на първата, която ми излезе в гугъл...демек тия от Airhelp. Вината си е в мен, че съм мързелив да чета и сърчвам и съм нетърпелив, но пък опита си е опит 😄

А за полета Богота-София пуснах при някви ClaimCompas, при които на сайта им пишеше, че трябва и за тоя полет да получа обезщетение, но в крайна сметка не получих. Там поне комуникацията беше на ниво и хората доста бързо влезнаха в контакт с Турските авиолинии и дадоха отговор, каква е ситуацията.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 4 часа, boogy83 каза:

Е толко....35%...много е в случая, ама пък е нещо 🙂

В интерес на истината бях малко скептичен, че изобщо нещо ще получа от Търкиш и след като пуснах feedback в техния сайт и те ми отговориха, че не ми се полагало обезщетение (в последствие стана ясно, че и там са доста зле и са оплескали случаите, понеже бяха две закъсненията...и на отиване и на връщане имаше закъснение), реших все пак да пробвам с фирма посредник понеже, ако не спечелят не ти искат пари....От мързел даже не гледах коя фирма колко комисионна взима и се хвърлих на първата, която ми излезе в гугъл...демек тия от Airhelp. Вината си е в мен, че съм мързелив да чета и сърчвам и съм нетърпелив, но пък опита си е опит 😄

А за полета Богота-София пуснах при някви ClaimCompas, при които на сайта им пишеше, че трябва и за тоя полет да получа обезщетение, но в крайна сметка не получих. Там поне комуникацията беше на ниво и хората доста бързо влезнаха в контакт с Турските авиолинии и дадоха отговор, каква е ситуацията.

Тук доста хора имаме успех чрез Аероиск при различни ситуации. Може да опиташ чрез тях. Процентът беше 30, но май вече е 25..

Връзка към коментар
преди 6 часа, Дани Магелани каза:

Тук доста хора имаме успех чрез Аероиск при различни ситуации. Може да опиташ чрез тях. Процентът беше 30, но май вече е 25..

24% някъде идва и работят както трябва особено за УизЕър са незаменими.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 20 часа, era123 каза:

Пак ми се иска да видя точния час на кацане някъде. 

преди 20 часа, The Doctor каза:

Платен абонамент в https://www.flightradar24.com

 

Ако не е за полет от преди повече от 5г.,  има начин и без платен абонамент, споменавал съм ето тук

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Позволявам си да използвам темата, за да изкажа благодарност и да похваля Аероиск. Успяха успешно да преборят Wizzair 🙂 . Имат и втори рунд с тях (обратния ни полет, със същата авиокомпания, отново закъсня над апределения диапазон).  

  • Харесвам 8
  • Браво 4
Връзка към коментар
Георги Матеев

И от мен специална похвала за Аероиск. Отне им 6 месеца след завеждане на делото, но спечелиха в моя полза един доста заплетен Уиз случай от миналото лято. Днес получих компенсацията. Голямо браво, заслужиха си хонорара отвсякъде.

  • Харесвам 15
  • Браво 2
Връзка към коментар

И аз да похваля Аероиск. Получих обезщетение за отменен полет от лято 2021 година. Опитах се да се справя сама, но нямах успех. През лято на 2022 година се обърнах към Аероиск. И те нямаха големи надежди, но през февруари ме уведомиха,  че Wizz кандидата да платят. След 10 дни получих парите.

  • Харесвам 9
  • Браво 2
Връзка към коментар

Предоволни от Аероиск! Въпреки, че нямахме право на обезщетение за отменен полет във връзка със стачка на летище Франкфурт и пренасочен полет от авиокомпанията през друго летище, от Аероиск успяха да издействат "поправяне на вреди" и възстановиха разходите за транспорта до новото летище.

Първоначално опитахме сами да уредим казуса с авиокомпанията, но получихме отказ. Обърнахме се към Аероиск и след по-малко от 2 месеца сумата е по сметката. 

 

  • Харесвам 9
  • Браво 2
Връзка към коментар
5 minutes ago, Alexander said:

Как се пуска жалба към Уиз? Намерих само общи приказки в сайта, но не намирам  форма, има ли такава или се праща  мейл?

 

 

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте, лятото със семейството ми имахме отменен полет на -Wizz air от Бари за София. Преместиха полета за следващия ден и ни настаниха в хотел с пълен пансион. Днес обаче разбирам, че съществува  някаква европейска директива според която имаме право на 250 евро компенсация на човек на ден за отмяната. Има ли хора които са пускали иск към авиокомпанията или чрез фирма посредник?Аз разглеждам в момента услугите на flight right.

Връзка към коментар
преди 51 минути , Eskarina каза:

Здравейте, лятото със семейството ми имахме отменен полет на -Wizz air от Бари за София. Преместиха полета за следващия ден и ни настаниха в хотел с пълен пансион. Днес обаче разбирам, че съществува  някаква европейска директива според която имаме право на 250 евро компенсация на човек на ден за отмяната. Има ли хора които са пускали иск към авиокомпанията или чрез фирма посредник?Аз разглеждам в момента услугите на flight right.

Можеш да прочетеш в тази тема за повече информация, но дали наистина имате право на компенсация зависи от причината за закъснението.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Отново много специална похвала за @Аероиск, които днес ме изненадаха приятно с 2 спечелени казуса накуп и съответно с 2 компенсации.

 

Единият случай беше особено интересен. Ако случайно помните от миналото лято (бях писал тук): Уиз отмениха полета ми Неапол-София, след което ме премаршрутираха за Рим-София същата вечер, но при пристигане на Чампино отмениха и полета Рим-София. Сам успях да взема компенсация за Рим-София + възстановяване на допълнителните разходи, но авиокомпанията категорично отказа втора компенсация за Неапол-София с обяснение, че било една и съща резервация. Е, Аероиск се пребориха с това и сега взимам компенсация и за първия полет 🙂 Чудесно свършена работа!

  • Харесвам 14
  • Браво 8
Връзка към коментар

Здравейте отново!

Утре изтича срокът, който Гражданска въздухоплавателна администрация е дала на Уиз еър да предоставят документи, доказващи извънредния характер на причините за закъснението от 6ч. на нашия полет.

 

"Очаквам да ме информирате за становището Ви по случая, с копие до пътникът, в срок до 21.04.2023 г." 

 

Ако Уиз не спазят срока, пак ли трябва да пиша на ГВА да напомня или има друга процедура?

 

Благодаря предварително, ако някой ме посъветва. 🙂 

 

 

 

 

 

 

Връзка към коментар
преди 2 минути , natalito78 каза:

Здравейте отново!

Утре изтича срокът, който Гражданска въздухоплавателна администрация е дала на Уиз еър да предоставите документи, доказващи извънредния характер на причините за закъснението от 6ч. на нашия полет.

 

"Очаквам да ме информирате за становището Ви по случая, с копие до пътникът, в срок до 21.04.2023 г." 

 

Ако Уиз не спазят срока, пак ли трябва да пиша на ГВА да напомня или има друга процедура?

 

Благодаря предварително, ако някой ме посъветва. 🙂 

 

 

 

 

 

 

Здравей,

Аз имах подобен случай и Уизз Еър, те не спазиха два пъти срок поставен от ГВА. Пишете напомнителни имейли към ГВА за това, както и можете след някой друг ден да ги потърсите по телефона също. Бъдете настоятелни, докато не си получите отговора и компенсацията.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 6 часа, natalito78 каза:

Здравейте отново!

Утре изтича срокът, който Гражданска въздухоплавателна администрация е дала на Уиз еър да предоставят документи, доказващи извънредния характер на причините за закъснението от 6ч. на нашия полет.

 

"Очаквам да ме информирате за становището Ви по случая, с копие до пътникът, в срок до 21.04.2023 г." 

 

Ако Уиз не спазят срока, пак ли трябва да пиша на ГВА да напомня или има друга процедура?

 

Благодаря предварително, ако някой ме посъветва. 🙂 

 

 

 

 

 

 

Не, ГВА са само пожелателна институция по твоя случай, ако искаш да си вземеш парите трябва адвокат - Аероиск примерно. А ГВА имат правомощия и само обещават да ги глобят, но дали са го направили никой не знае, щом  продължават да си разиграват коня или глобите са малки или нещо друго.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.